مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عبدالله ب
  • تاریخ عضویت : 1394/5/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1394/5/13 ضمن عرض سلام و تشکر از همه ی دوستان فعال
بنده یکماهی هست که این تبلت رو به صورت دسته دوم از یکی از دوستان تهیه کردم، مشکلاتی رو تو این یکماه بهش برخوردم ذکر میکنم و خواهش میکنم دوستان و اساتید راهنمایی کنند؛
1- اول مشکل باتری و تخلیه اون هست که خیلی آزار دهنده اس، یعنی الان که در حال انجام راه حلی که فکر کنم آقا امیر پیشنهاد کردند هستم (*#0228#) بعد از تقریبا یک ساعت شارژ از 100 به 45 درصد رسیده و به زودی خاموش میشه (دیتای 3g روشن با روشنایی 100درصد) که این خیلی پایین تر از انتظاره (همین الان که دارم متن رو تموم میکنم بعد از 8 دقیقه رسیده به 3 درصد 😢 و 10 دقیقه اس که با صفحه ی تاریک شده داره کار میکنه)
2- دستگاه رو از ابتدا با نسخه ی 4.4.2 تحویل گرفتم، و بیشتر قصدم استفاده از قلم و تشخیص دست خطش بوده، منتها بعد دو روز از ریست فکتوری اولیه، امکانات اولیه تشخیص دست خط یک دفعه از بخش سمت چپ دکمه ی "اسپیس" کیبورد حذف شد!!! (همون حالتی که در یک پس زمینه ی زرد رنگ مینویسی و بلافاصله به تایپ تبدیل میشه ) و هرچی تو تنظیمات گشتم دوباره پیداش نکردم! یکبار هم بردم فلشش کردند و دوباره رام 3 فایله ریختن روش با همون نسخه 4.4.2 حالا این بار بعد یکی دو روز، کلا امکان دانلود و استفاده از زبان فارسی برای تشخیص دست خط تو تنظیمات به کلی غیر فعال شده!!! من تا حالا ندیده بودم یه چیزی تو تنظیمات یا امکانات دستگاهی باشه و بعد یه دفعه بپره!!!
3- قبلا در مورد تشکیل حباب زیر صفحه اینجا چیزهایی خوندم، تبلت من از اولش تو لبه ی کناری ال سی دی با قاب این حباب ها رو داشت ولی گسترش پیدا نکردند، را ه حلی براش هست؟

خلاصه اینکه اساتید؛ ضمن تشکر پیشاپیش
هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم...
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام