مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر س
  • تاریخ عضویت : 1394/5/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/6/19 تیتر سایت معتبر آی تی رسانه : آیا خرید نوت4 منطقی است ؟
لینک مطلب بالا :
http://itresan.com/53356/critical-article-about-of-samsung-galaxy-note-4.html
نتیجه نهایی که در انتهای مطلب تخصصی بالا نوشته شده :
"دیدید که طراحی نوت4 با نوت3 تفاوت محسوسی ندارد، از لحاظ بلندی صدا چنگی به دل نمی‌زند و حتی برخی قابلیت‌های نوت3 را هم در خود نگنجانده است. پس با این حساب آیا  خرید نوت 3 با قیمتی در حدود 700 هزار تومان کمتر نسبت به نوت4 (در حال حاضر) منطقی‌تر نیست؟ "
مقدادجان جالب است بدانی که نگاه سایت آی تی رسانه در قسمت نقدانه که گوشی ها رو بررسی میکنه همواره نگاه مثبت و تمرکز برنقاط قوت است اما در نقد منصفانه اش در نوت4 آمپر چسبانده چون همانطور که گفتم نوت4 رو باید خیلی خوش بینانه نگاه کنیم که همسطح نوت3 حسابش کنیم وگرنه حتی پایین تر از نوت3 هست مخصوصا در کیفیت تصویر که حس سوپرامولد رو نمیده و سامسونگ میگه عمدا خواسته رنگها رو طبیعی نشون بده که کیفیت تصویر نوت4 رو اینطور تنزل داده .
اما در مورد نوت5 ، همینکه نوت5 از مموری کارت پشتیبانی نمیکنه همین یک دلیل بس است که در بنچمارک عملگرایانه همسطح هواوی Y300 قرار بگیره اما با توجه به اینکه نوت5 تلفیقی از نوت4 و اس6 هست رو میشه بعنوان یک اثر مستقل از نوت3 شناخت که در مورد نوت4 یا همون نوت3 پلاس صدق نمیکرد .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/6/19 مقداد جان ، محال ممکنه کسی که نوت3 رو تجربه کرده بعد نوت4 یا نوت5 بخره و کوچکترین لذتی از این کارش ببره به همین دلیل دیجی کالا که منصفانه ترین تحلیل ها رو می نویسه در بررسی نوت4 و 5 میگه که اگر قبلا نوت3 داشتین توصیه میکنیم سراغ نوت4 نرید چون چیز جدیدی بهتون نمیده . انتقاد من بیشتر متوجه سامسونگه که برخلاف اپل که سالی یک پرچمدارمعرفی میکنه اما سامسونگ با هدف فروش بیشتر داره از پرچمدارهای قبلیش سواستفاده میکنه و باعث میشه در سه ماه قیمت نوت3 حدود پانصدهزارتومان کاهش پیدا کنه . در ضمن من حقیقتش نوت5 هنوز دستم نگرفتم اما نوت4 رو یک گوشی همسطح با نوت3 میدونم . حالا کیفیت تصویر و تراکم پیکسل نوت4 میخاد روی کاغذ هرچی باشه که اتفاقا چندبرابر گوشی های اپل هم هست اما در عمل حتی به نمایشگر خاموش نوت3 که سیاه مایل به بنفش هست هم که نگاه کنی متوجه میشوید که کیفیت تصویرنوت3 بالاتره در مقایسه با نوت که سیاه مایل به خاکستریه مثل گوشی های چینی . خلاصه کنم فرض کن شما مقدادجان امروز دو میلیون و اندی بدهی نوت5 بخری چند ماه دیگه نوت6 بیاد و در مقایسه تفاوت خاصی احساس نکنی فقط گوشی شما رو از دور خارج بکنه و هشتصدتومن قیمت گوشیت بیاد پایین .... جریان ما نوت3 دارها هم اینه که گوشیمون رو الکی با نوت4 و 5 به حاشیه بردن . اما در مواردی مثل گوشی اس 4 که با اس3 خیلی فرق داره پس جای مقایسه و انتقاد نیست ولی خداییش نوت4 و نوت 5 رو باید اینطور معرفی میکردن نوت3 سری دوم و نوت3 سری سوم یا نوت3پلاس .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/6/17 دوستان باور کنید بدون تعصب میخام بگم اگر همین الان نوت4 با صدهزارتومن پول سر به من بدهند تا نوت3 مدل n9005 رو باهاش عوض کنم ، اصلا اینکار رو نخواهم کرد چون هر روز نوت4 دوستم دستمه از هر زاویه ای بهش نگاه میکنم غیر از دارا بودن لرزش گیر اوپیتکال دوربینش ،دیگه در هر زمینه ای پایین تر از نوت3 هست . ممکنه بگید رزولوشن تصویر نوت4 بالاتره اما من مقایسه کردم کیفیت و عمق رنگ نوت3 بهتره و پیکسلهای بالاتر نوت4 با تلسکوپ هم قابل تشخیص نیست .نوت4 دراز و بدقواره و چغر بد بدن اما نوت3 زیبا و خوش اندام و خوش ساخته . در یک کلام نوت4 و نوت5 که شرکت سامسونگ زد میخواست از بازار محبوبیت نوت3 سوءاستفاده کند تا بلکه به سودآوری بیشتری برسه اما دست سامسونگ رو شد و همه فهمیدن نوت4 و نوت5 محصول اسراف بیخود و بیجا در نوت3 بود . خلاصه همین که نوت3 دماسنج داره و میتونه در فصل سرما و گرما دمای محیط رو بهمون اعلام کنه و نوت4 و 5 فاقد سنسور دماسنج هستن ، همین آپشن به تنهایی به اثرانگشت اونا ارزش داره . آخه سنسور اثرانگشت به چه کار میاد غیر از حضورغیاب مشاغل ، اگر بحث امنیت باشه که قفل پترن گوشی هم سریع تره و هم ایمن تر . اینا رو گفتم تا به بحث مقایسه سلطان گوشی های پرچمدار یعنی نوت3 با طفلان نوزاد پرچمدار نوت4 و نوت5 خاتمه دهید .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/25 من و دوستم هم دو ماه پیش دقیقا موقعیت شما رو داشتیم و نهایتا من بین نوت3 و نوت4 گوشی محبوب و دوست داشتنی note3 n9005 و دوستم نوت4 رو خرید . هر روز هم همدیگه رو می بینیم و حسابی گوشی هامون رو با هم مقایسه کردیم . نتیجه این شد که او حالا گوشیش رو گذاشته برای فروش چون در مقایسه با نوت3 گوشیش شکست خورد . اول زیبایی نوت3 در قاپ iFace بخاطر پهن تر بودنش بیشتر از زیبایی نوت4 در ifaceهست . نوت 4 کشیده و دراز شده و با هر دوتاشون اینکه 5.7 اینچه اما نوت3زیباتره .
کیفیت نمایشگر نوت3 بسیار _ تاکید میشود_ بسیار بهتر از نوت4 هست چون نوت4 خواسته رنگها واقعی به نظر برسند تا اشکالی که به عنق داشتن رنگهای سوپرامولد میگرفتن را برطرف کند و با این کار رنگها اگرچه واقعی تر به نظر میرسند اما جذابیت و جلوه و لعاب نمایشگر نوت3 بهتره و کاملا محسوسه.
نوت3 سنسور دماسنج داره که نوت4 نداره و بجاش یووی سنج گذاشته و اثرانگشت که زیاد کاربردی ندارند . دوربین نوت4 فقط به دلیل داشتن لرزشگیر بهتره البته در حالت عکاسی وگرنه در حالت فیلمبرداری اگر نوت3 بالاتر نباشه کمتر هم نیست .
واقعیت اینه که تکنولوژی تلفنهای هوشمند در دوسال گذشته چیز جدیدی بهش اضافه نشده یعنی اختراعات تلفنی انگار تموم شده بخاطر همین شرکتهای تولید کننده موبایل دیگه دارند با دستکاری در مدلهای قبلی بازاریابی میکنند و جتی خراب تر هم میکنن مثل نوت5 که باعث شد تا معرفیش کردن قیمت نوت3 و نوت4 بالا رفت چون هیچ چیزی نداره که قبلا برادرهای بزرگترش نداشته باشن فقط نوت5 دیکه رم میکرو نمیخوره و باتریش هم ضعیف تر شده . خلاصه شک نکن برو نوت3 بگیر فقط رنگ مشکی بگیر با قاپ iFace خیلی شیک میشه . برچسب خشگیر هم به نظر من نزن چون اینها خودشون شیشه گوریلاگلس دارند که با سمباده هم نمیشه روش خش و خط انداخت پس اگر خواستی برچسب بزنی اشتباه منو نکن که 40هزارتومن دادم گلس زدم ،یک برچسب پنج هزارتومانی بزن یا اصلا نزن . در سایت آپارات فیلمهای تست مقاومت نوت 3 رو ببین که با چاقو نمیتونن روش خش بندازن . در مجموع نوت3 یک جاذبه خاصی داره که حتی دیجی کالا در توضیح نوت4 نوشته " اگرقبلا نوت3 داشته اید اصلا گوشی نوت4 به شما توصیه نمیشه" چون اون جاذبه و انرژی مثبت نوت3 در نوت4 وجود نداره ..

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/23 دمت گرم خیلی برنامه خوبی معرفی کردی . بقیه دوستان که نوت3 باعث شده اینجا با هم آشنا بشیم لطفا اگر برنامه خوبی نظرتون رو جلب کرده بود اینجا به بقیه هم معرفی کنید .مثل دوستمون که Tilt scroll رو معرفی کردن...
منم میخوام برنامه دیکشنری دوربینی رو بهتون معرفی کنم که حتی ریزترین جملات انگلیسی رو در یک لحظه روبروی دوربین گوشی بگذارید تا به ترتیب کلمات از بالا تا پایین براتون ترجمه کنه به فارسی همراه با تلفظ لغات .
اسم دیکشنری دوربین در اپلیکیشن بازار با نام مترجم هوشمند معرفی شده که میتونید از اونجا دانلود کنید . درون پرداختش برای من که قبلا خریدم هزارتومن بود الان نمیدونم چقدر شده . اگر هم نخواهید بخرید باز مشکلی نیست چون با اینترنت ناچیزی جواب میده اما اگر درون پرداختش رو انجام بدید بدون اینترنت هم جواب میده .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/21 دوستان شاید خیلی از شما هنوز از وجود یک سنسور بسیار ارزشمند در نوت3 اطلاع نداشته باشید . سنسوری که نوت4 هم نداره ، سنسور دماسنج هست که بسیار دقیق و کاربردی جواب میده بدون نیاز به اینترنت .
متاسفانه بصورت پیشفرض برنامه ایی روی گوشی نصب نشده ... غیر از یک مورد که زیرمجموعه برنامه قدم شمار هست ..... بخاطر همین خیلی ها هنوز نمیدونن که نوت3 دماسنج هم هست و از قسمت جلو یعنی نمایشگر گوشی تغییرات دمای محیط بصورت لحظه ای نشان داده میشه .
دهها برنامه دماسنج برای نوت3 هست که با نصب آنها میتونید علاوه بر دما ، رطوبت و فشار محیط رو هم مشاهده کرد . عبارت thermometer رو در فروشگاه گوگل سرچ کنید . همه رایگان هستن و بهترین به نظر من thermometer plus v1.15 هست که لینک دانلود مستقیم رو براتون گذاشتم .
http://archive.apk.sc/com.dungelin.thermometerplus-1.15.apk?app

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/21 سلام
تنها چیزی که بعد از آپدیت از 4.4.2 به اندروید 5 برای من از کار افتاد قابلیت مطالعه هوشمند بود که با توجه به جهت چشمها ، سطور بالا و پایین میرفت .
دوست عزیزی که پیشنهاد نصب کاستوم Lollipop 5.0 aryamod v3.0 را دادند و خودشون هم استفاده میکنند زحمتی بکشند و این حالت رو تست کنید . با مرورگر پیشفرض گوشی یک صفحه باز کنید و بعد ببینید با حرکت چشمها سطرها بالا پایین میشن یا نه ؟ البته قبلش از تنظیمات گوشی قسمت کنترل حرکات تیک های لازم رو بزنید . من قبلا هر در کیت کت وقتی سنسورهای کنترل حرکات رو فعال میکردم در نوار نوتفیکیشن علامتش ظاهر میشد اما با لالیپاپ اینطور نیست . آریامود چطور ؟ تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/20 سلام
بنچمارک گوشی نوت 3 من 43500 شد با رام امارات اندروید 5

اسکرین شات بنچمارک گوشیم رو میتوانید از لینک زیر مشاهده کنید ؛
http://upload7.ir?p=action&q=download&filename=hUzZqEXg2Zo64QYpbnuxZfeqcYqjJCfRpFHFbwN3

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/14 دوستان ظاهرا رام امارات اندروید5 برای n9005 برای دانلود به راحتی گیر نمیاد . با توجه به اینکه رام گوشی من اندروید 5 امارات هست اگر سوالی چیزی داشتید بگید تا از مشخصات رام بهتوت بدم تا پیداش کنید . اما خیالتون راحت که رام گوشی من امارات هست حتی روت هم نیست که بگم کسی که نصب کرده داخل فایلها دستکاری کرده تا مشخصات رام عربستان رو امارات نشون بده . دلیلی هم نداشت این کار رو بکنه چون برای من فرقی نمیکرد خودش اصرار داشت رام امارات نصب کنه .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/14 سلام آقا رضا و سایر دوستانی که مثل من دارن با نوت3 حال میکنن . من گوشیم رو هنوز یکماه نشده که خریدم و موقع خرید موبایل فروشی گفت تا دو هفته دیگه رام امارات میاد برای n9005 و پیگیر باش تا هر وقت اومد برایت نصب کنیم و حدود ده روز پیش برایم نصب کرد . خودم هم رام لهستان زدم که بدک نبود اما علت اینکه میگم این رام لهستان هست برنامه phon info مشخصات رام منو اینطور زده
CSC INFO
Original CSC Code:
XSI
Firmware's CSC Code:
XSI
Active CSC Code:
XSI
CSC Country:
UAE

فقط قابلیت مطالعه هوشمند که در مرورگر گوشی و موقع مطالعه جواب میداد با رام 4.4.2 حالا از کار افتاده قبلا موقع مطالعه موقعیت چشمها شناسایی میشد و با حرکت سر یا گوشی سطرهای نوشته ها بالا پایین میشد .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/7 سلام فاطمه خانم

بیلدنامبر و سایر مشخصات رام گوشی من
Android Version:
5.0
Build Number:
LRX21V.N9005XXUGBOEA
Build Fingerprint:
samsung/hltexx/hlte:5.0/LRX21V/N9005XXUGBOEA:user/release-keys
Build Description:
hltexx-user 5.0 LRX21V N9005XXUGBOEA release-keys
Build Date:
Fri May 29 19:25:18 KST 2015
Changelist:
5020004
Product Code:
SM-N9005ZKEXSI
Original CSC Code:
XSI
Firmware's CSC Code:
XSI
Active CSC Code:
XSI
Available CSC Codes:
AFR, EGY, FWD, KSA, LEB, MAT, MID, MWD, PAK, XFM, XFU, XFV, XSG, XSI, XST
CSC Country:
UAE / AE

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/5/6 با سلام به همه دوستان عزیز .گوشی من هم note3 n9005 هست و به اندروید 5 رام لهستان و اکنون رام امارات 29می2015 ارتقا دادم . در هر دو رام همه چیز خوب بود و فقط یک قابلیت بسیار مهم و کاربردی برای من دیگه عمل نمیکنه در صورتیکه با رام اصلی 4.4.2 خودش به درستی جواب میداد و آن هم قابلیت مطالعه هوشمند صفحات بود که در یک لحظه موقعیت چشم رو شناسایی میکرد و ما برای مطالعه صفحات تنها کافی بود که گوشی رو به عقب یا جلو حرکت دهیم تا سطرها جابجا شوند . برای مطالعه صفحات وب مخصوصا در مرورگر گوشی برای خیلی بکار میامد . حالا سوال من اینه که آیا باید با این در اندروید 5 با این قضیه کنار بیام یا اینکه راه حلی وجود داره ؟؟؟ چرا در نوار نوتفیکیشن وقتی قابلیتهایی مثل Aire gesture را فعال میکنیم نمادش مثل اندروید 4.4.2 در نوتفیکیشن نمیاد ؟
اما در پایان اگر بخواهم بین رام لهستان و امارات بصورت تجربی مقایسه کنم رام امارات سرعت عملش در تاچ های مربوط به قابلیت دستورات بدون لمس بسیار عالی و فنی تره مثلا در صفحات وب بجای زووم های بی استفاده متن ، قابلیتهای کاربردی دیگه ای مثل تاچ کوتاه رو انجام میده که نمیدونم چطور براتون توضیحش بدهم . همچنین باتری رو بهتر نگه میداره و تاکنون هیچگونه باگی مشاهده نکردم .
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
ایسام