مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : vahid h
  • تاریخ عضویت : 1394/5/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/11/18 سلام این مشکل قبلا هم گفته شده مربوط به کابل شارژ نوت 5 هست. بعد از مدتی استفاده از شارژرگوشی ، حالت fast sharg گاهی فعال می شود و گاهی فقط میزنه cable sharg(ممکن است چند بار سوکت رو بکشی و دوباره وصل کنی تا فعال شود)

نمونه اصلی کابل شارژ در بازار موجود هست وقتی بخری و با نمونه ای که داخل جعبه بوده مقایسه کنی متوجه میشی کیفیتش چقدر بهتره.

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1394/10/20 دوستانی که این گوشی رو دارن چه سری A و چه سری F در قسمت تنظیمات برن روی آیکون باتری و در اونجا مقدار برنامه هایی که بیشترین مصرف رو داشتن، بعد از آخرین شارژ کامل گوشی نشون داده میشه.

ببینید کدوم برنامه بیشترین مصرف رو داشته چند درصد؟ یک مدل سری A که زود شارژ خالی می کرد رو من بررسی کردم که برنامه پیش فرض Android System با نزدیک 40 درصد بیشترین مصرف رو داشت. حتی بیشتر از صفحه نمایش و بازی های گرافیکی . این یک مشکل جدی است برای سری A اگه اینجوری باشه.

در اکثر گوشی ها باید صفحه نمایش یا بازی های گرافیکی بیشترین مصرف باتری رو داشته باشه. کسانی که این مدل گوشی رو دارن چک کنند ببینن برای اونا مصرف کدوم برنامه بیشتره.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/10/17 دوست عزیز مشکل شما 99 درصد از سیم یا همون کابل شارژر هست . متاسفانه کابل شارژر که داخل جعبه نوت 5 هست اصلا کیفیت نداره و زود خراب میشه. گوشی قبلی من اس 5 بود کابل اون بسیار بهتر بود. اگه بازار بری نمونه کیفیت بالای کابل شارژ رو پیدا می کنی و میبینی که از نظر ضخامت هم از اونی که داخل گوشی نوت 5 هست ضخیم تر و بهتر هست

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/10/12 سلام شما نسخه قدیمی تر نرم افزار phone info رو نصب کن. بیشتر نسخه های جدید تو اندروید 5 مشکل داره و اجرا نمیشه

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/10/1 سلام برخی از دوستان سوال کرده بودن درباره کیفیت دوربین و صفحه نمایش 6s و مقایسه اون با سایر گوشی ها. نظر بعضی از دوستان دیگه رو هم خوندم که می گفتن بهتره به این دلایل. دیگه الان مراجعی هستند که با آزمایشگاه های تخصصی و تست های مختلف نتایج رو بدون تعصب اعلام می کنند مانند موسسه دیسپلی میت برای صفحه نمایش یا موسسه دکسومارک برای دوربین.
فقط جهت اطلاع دوستان میگم گوشی آیفون 6s پلاس در تست های موسسه dxo mark با 84 امتیاز بالاتر از گوشی هایی مثل نوت 4 و ال جی g4 با 83 امتیاز قرار گرفته و پایین تر از گوشی هایی مثل نوت 5 یا اس 6 اج

اما دوربین آیفون 6s معمولی (نه پلاس) امتیاز 82 رو گرفته که پایین تر از نوت 4 و ال جی g4 است.
بهترین دوربین گوشی موبایل از نظر dxo mark گوشی z5 سونی است با 87 امتیاز بعد از اون اس 6 اج و نوت 5 با 86 امتیاز - این هم منبع:
http://www.dxomark.com/Mobiles/Apple-iPhone-6s-Plus-review-Best-iPhone-camera-tested-ever

در مورد صفحه نمایش هم جهت اطلاع بهترین صفحه نمایش از نظر موسسه دیسپلی میت با اختلاف زیاد نوت 5 سامسونگ هست. این هم منبع:
http://www.displaymate.com/Galaxy_Note5_ShootOut_1.htm

در کیفیت خوب صفحه نمایش و دوربین آیفون 6s شکی نیست اما آیفون دیگه مانند سابق بهترین نیست

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1394/6/28 گوشی رو من بدون گارانتی گرفته بودم یک سال و شش ماه پیش که البته اگه گارانتی هم می داشت به نظرم قبول نمی کرد چون تو هشدارها نوشته که پشت گوشی و کاور سوکت شارژ کاملا بسته باشه تا آب داخل گوشی وارد نشه. یکی از ضعف های طراحی s5 همون پوشش سوکت شارژ هست که بعد از مدتی به علت بازو بست زیاد بخاطر شارژ کردن گوشی خراب میشه

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1394/6/24 آب خوردگی گوشی اس 5 و سوختن برد اصلی گوشی

متاسفانه چند روز پیش گوشی s5 من کنار دریا آب خورد و دیگه روشن نشد. این گوشی رو من وقتی تازه وارد ایران شده بود 2 میلیون و دویست خریده بودم و کاملا ازش راضی بودم.
سال پیش که گوشی رو تو آب بردم هیچ مشکلی پیش نیومد اما امسال با توجه به اینکه پشت گوشی و کاور روی سوکت شارژ کاملا بسته و کیپ نمیشد(احتمالا بخاطر افتادن و ضربه خوردن) آب دریا وارد شد و بعد از 2 یا 3 ساعت متوجه شدم که کار از کار گذشته بود. به توصیه چند تا از دوستان متخصص باتری گوشی رو جدا کردم و دو سه روز تو کیسه برنج گذاشتم اما روشن نشد.

بالاخره گوشی رو آوردم تهران پاساژ علاءالدین بازش کردن گفتن گوشی برد اصلیش سوخته و ارزش تعمیر نداره یعنی کلا بلا استفاده شده.
رفتم پاساژ موبایل ایران خدمات پس از فروش سامسونگ گفتم برد اصلی گوشی بخاطر آب خوردگی زیاد سوخته گفتن قیمت برد اصلی 900 هزار تومان است و ارزش درست کردن نداره. ناگفته نماند بعضی از تعمیرکارهای پاساژ علائالدین گفتن اگه چند روز گوشی رو بزاری ممکنه یک برد دست دوم گیر بیارن با قیمت 400 تا 600 هزار تومان روش بندازن. البته این نکته رو هم اضافه کردن اگه باقی قطعات سالم مونده باشه این قیمت وگرنه بیشتر از این برام نموم میشه.

به هر صورت این تجربه تلخ من بود از آب خوردن گوشی به کسانی که گوشی s5 دارن توصیه می کنم اگه از آب بندی کامل گوشیشون مطمئن نیستن به خیال ضد آب بودن گوشی رو به آب نزنن.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/5/13 دوستان عزیز لطفا اشتباهاتی که فروشندگان کم سواد گوشی موبایل به خریداران می گن رو نگین
باتری لیتیوم یون یک عمر مشخص داره و اگر 80 درصد هم شارژداشته باشد میتونید شارژش کنید بدون اینکه عمر باتری کم بشه. مواردی که در ذهن اکثر فروشندگان هست و منتقل می کنند مربوط به باتریهای نیکل- کادمیم هست که قبلا استفاده میشد
توصیه میکنم 10 تصور اشتباه درباره باتری گوشی موبایل رو از لینک زیر بخونید: زومیت
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/17429-10-common-misconceptions-mobile-device

Huawei P8 Huawei P8

1394/5/4 یک نفر یک توجیه منطقی بیاره که چرا یک گوشی مثل p8 رو با این امکانات و قیمت بخره ولی سامسونگ s5 با قیمت کمتر نخره؟ چه از نظر دوربین - چه از نظر پردازنده - چه از نظر صفحه نمایش و چه از نظر امکانات و سنسورهای مختلفی چون اثر انگشت و ضربان قلب و اینفرارد و.... s5 بهتره
منابع مختلفی چون phonearena و gsm و.... هستن که کاملا وضعیت این گوش ها رو نشون میدن

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1394/5/4 بنچمارک 29 هزار فاجعه هست!!!! من تو این یک سال و نیم که s5 رو دارم حتی اگه پشت سر هم (که خیلی صحیح نیست) بنچمارک گرفتم کمتر از 39 هزار و هشتصد نبوده. گوشی اس 5 بنده روی باتریش ساخت کره اسمبل در ویتنام خورده.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1394/5/1 این دو گوشی از نظر امکانات قابل مقایسه نیستن مطمئنا سامسونگ s5 خیلی بهتره. بدون تعصب باید گفت حتی اپل 6 هم خیلی حرفی برای گفتن نداره بیشتر برای کاربرای غیر حرفه ای خوبه که خیلی دنبال امکانات نیستن و بیشتر به دنبال کلاس گذاشتن هستن

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1394/5/1 دوست عزیز داغ کردن برای گوشی با هشت هسته تا حدودی طبیعی است باید دید این داغ کردن در حدی هست که به گوشی آسیب بزنه یا باعث اخلالی در اجرای برنامه ها بشه.
بنده گوشی s5 از نوع h یا همون 8 هسته رو همون اول که به بازار ایران وارد شد با قیمت 2 میلیون و دویست خریدم و تو این مدت هیچگونه هنگ یا ضعفی در اجرای برنامه های سنگین ندیدم. بله هنگام اجرای برخی بازیهای آنلاین بصورت طولانی و شارژ همزمان گوشی، میشه حس کرد گوشی داغ شده اما نه اونقدر که آزار دهنده باشه یا مشکلی در اجرای برنامه ها پیش بیاد.
نمیدونم تولیدات جدید این گوشی که با قیمت یک و دویست تو بازار هست با همون کیفیت سری اول هست یا نه اما بنده از این گوشی کاملا راضی هستم
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
ایسام