مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali A
  • تاریخ عضویت : 1394/4/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/12/6 بله، شما اول باید بوت لودر گوشی رو با نرم افزار mi unlock باز کنید بعد رام اندروید ۹ رو دانلود کنید و با نرم افزار Xiaomi flash tool رام رو روی گوشیتون نصب کنین.

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/12/6 من این گوشی اوایل تابستون رجیستر نشده و بدون گارانتی خریدم و می خواستم با پاسپورت یکی از آشناها رجیستر کنم که بنا به دلایلی نشد و گوشی بعد از دو ماه (مهلت استفاده از هر کدام از اسلات های سیم کارت یک و دو , یک ماهه) غیر فعال شد و آنتنش رفت.بعد با کلی گشتن تو سایت های خارجی تونستم IMEI گوشی قبلیم رو روی این گوشی کوپی کنم.

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/12/5 سلام،من این گوشی رو حدودا هفت ماهه که خریدم و سه هفتس که به اندروید ۱۰ آپدیت کردم و تا الان هیچ یک از مشکلاتی که دوستان گفتن مثل هنگ هنگام وصل شدن فیل تر شکن یا زردی صفحه نمایش و مشکل بالا بودن مصرف باتری ویا مشکل پر شدن حافظه و ....‌‌‌ رو تا الان ندیدم هیچ مشکل نرم افزاری و سخت افزاری از این گوشی ندیدم و هر بلایی که به ذهنتون برسه مثل روت کردن ،نصب twrp کاستوم ریکاوری و حتی عوض کردن IMEI برای دور زدن ریجستری رو این گوشی انجام دادم ،شاید باورتون نشه باتری این گوشی واقعا فوق العاده و عجیب هست از صفر تا صد درصد کمتر از ۲ ساعته و با ۴۰ درصدی که(از ۹صبح تا ۸ شب) الان ازش رفته ۶ ساعت و ربع اسکرین داده البته با نور صفحه نمایش یک پنجم،و با یه شارژ کامل راحت ۱۰ ساعت اسکرین بهتون میده ،به این شکل بگم که تو یه روز عمرا بتونین باتری رو تموم کنین،۴.۵g داره و سرعتش با ایرانسل تا 9 مگابایت هم میرسه ولی معمولا ۴ مگ هست،دوربین ها با کیفیت و اثر انگشت پر سرعت می باشد من با خواندن نظرات بعضی از دوستان واقعا تعجب میکنم ،امیدوارم که تونسته باشم کمکی کرده باشم،سوالی داشتید در خدمتم.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/4/6 داداش اگه با کیفیت اصلی بفرستی که ممنونت میشم @AliAbo74

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/4/5 داداش دمت گرم، فیلم برداریش خیلی برام مهمه، کیفیت فیلم برداری با نرم افزار خودش و با google camera چه تفاوتی میکنه؟ تو حالت 4k لرزشگیر داره؟ 60فریم فول اچ دی واقعی هست؟ حین فیلم برداری تیک یا گیرای کوچیک نداره؟

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/4/4 سلام، کسایی این گوشی رو دارن خواهشن جواب بدن، mi9se تو حالتFullHdمی تونه 60یا 120 فریم فیلم برداری کنه، تو یوتوب نمونه فیلمایی که با این گوشی گرفتن فقط 30 فریم بوده، هیچ فیلم 60 یا 120 فریمی ازش پیدا نکردم، اگه یه نمونه Fhd60Fps بگیرین آپلود کنین ممنون میشم.

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1395/4/23 اول از این سایت زیر http://consumer.huawei.com/my/support/downloads/index.htm?keyword=mt7
اینو دانلود کنید
HUAWEI Mate 7 Standard Downgrade Pack (MT7-L09, Marshmallow to Lollipop, Malaysia Used Only)
که 295 مگ هستش ، با نصب این ،بیلد گوشیتون b500 میشه.که بعد می تونید بیلد 514 نصب کنید.البته این فایل می بایست اندروید 6 به 5 برمی گردوند که برای من این جوری شد.و اینکه بهتره یه بک آپ هم بگیری، چون مال من ریست فکتوری شد.

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1394/7/12 سلام به همه دوستان،اندروید 5.1.1 دانلود کردم ،خیلی هم راحت نصب شد،اصلا نیاز به back up گرفتن نیست چون هیچگونه فایل،بازی یا کانتکتی و..... از رو گشیتون پاک نمیشه.برای نصب باید از داخل فایل زیپی که دانلود کردین،پوشه dload در صفحه اول حافظه داخلی اکسترک کنید،بعد به setting,updater,menu,local update برید و confrim رو بزنید که بعد 5 دقیقه update نصب میشه.
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام