مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امین خ
  • تاریخ عضویت : 1394/3/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/3/12 دوستان اگر کسی مشکلی در رابطه با این گوشی دارد برام یه نامه به ایمیله
aminkheradmand@yahoo.com
بدهد و من یقینا مشکلش را حل خواهم نمود

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/3/12 اگر 10.3.1.1565 رسمیه

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/3/12 از چه طریقی آپدیتش کردید این برا ذکر کنید.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/3/12 دوست عزیز ساخت بلک بری آی دی رایگان می باشد و راحت می توان آن را ساخت .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/3/12 سلام دوست عزیز ببخشید بخاطر تاخیر در پاسخ گویی به علت امتحانات نشد . دوستان اگر مشکلی در رابطه با فقط موبایل بلک بری z10 دارند به ایمیلی که می دهم برایم مشکلاتشان را بنویسند و اگر در صورت دانستن به شما گفته یا تحقیق کرده و باز به شما جواب می دهم مانند دوست عزیز بصورت ایمیل مشکلش را حل کردم .
aminkheradmand@yahoo.com
1-حق داره که موبایل شما وقتی هات اسپات را می زنی نگیره در اینجا 2 علت وجود دارد:1-متاسفانه شرکت بلک بری امکانتش را بر کشور عزیز ما مسدود کرده است 2- تنظیمات مخصوص دارد و اونم راحش را می دانم مشکلی نیس به ایمیلم نامه بده جواب میدم.
2-و به چه صورت گوشی خود را آپدیت کردید ؟ این را لطفا بگویید .
3- در موبایل ها اگر در نزدیکی شان وسیله ای باشد که اشعه می دهد و بلک بری هم بسیار حساس است این مشکل بوجود می آید ولی اگر در نسخه قبل آپدیت این مشکل نبود باید دانگرید کنید بعد با اتولودر موبایلتان را آپدیت کنید .
4-سوال آخرتان را متوجه نشدم اگر می شود دوباره ذکر کنید .
و در آخر حقم می دهم هر کس که بلک بری را مبیند عاشق اش می شود و دوسش دارد .
مشکلات موبایل های بلک بری زیاد است ولی قابل حل است و همیشه گوشی های بلک بری خاص می باشد.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/3/2 سلام دوست عزیز گوشی جدید شما مبارک.۱) سریال نامبر شما مشکلی ندارد و خیالتان راحت باشد.۲)جای سیم کارت بله درست است مدل ها با هم متفاوته و جای سیم کارت هم متفاوت.۳)بلک بری هم گوشی فیک نداره.۴)مشکل باتری هم توی این مدل زیاده و با یک کالیبره ی ساده که اونم می توانم خودم بهت یاد بدم درست می شه اول به این ایمیلی که بهت می دم بهم پیغام بده و مشکل باتری را ذکر کن و برات می فرستم aminkheradmand@yahoo.com
۵)با آپدیت کردن هم صد در صد باتری را بهتر می کند و شارژ در ای نسخه درصد قابل توجهی کم می کنه۶)برای فهمیدن لاک یا آنلاک هم اگر به غیر از لوگوی بلک بری لوگوی دیگری آمد یعنی لاک می باشد که خیلی اذیت می شوید تا آن را آنلاک کنید و بهتره فراموشش کنید.۷)آنتن بلک بری هم خوب است و مشکل ساز نخواهد بود.۸)برای نرم افزار هم حتما نباید از بلک بری ورلد بگیری برو از سایت آمازون بگیر ولی با این حال بهتره از خودش بگیری و برای قند شکن هم با نسخه ۱۰.۲ هم که تو داری باید یه اکانته I*K*E*V*2 بخر و برای ورژن ۱۰.۳ هم سیس *کو خیلی بهتره و سرعت و ... از قبلی بهتره ولی شما مجبوری قبلی را بگیری.۹) این گوشی هم من قبول گوشی وحشتناک آدم را جذب می کنه مثل خود من.و با نکاتی که بهت گفتم می تونی برای خودت بهترین گوشی دنیا را برا خودت بسازی و خیلی خوبه یه سر به سایت بلک بری ایران بزنی پشیمون نمیشی
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا