مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شهریار ش
  • تاریخ عضویت : 1394/1/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Motorola Moto Z Play Motorola Moto Z Play

1395/9/30 این گوشی باطریش خوبه. منظور من باطری گوشی موتو زد بود . من این کامنت را برای گوشی موتو زد گذاشتم. اشتباهی اینجا چاپ شده.

Motorola Moto Z Play Motorola Moto Z Play

1395/9/27 خواهش می کنم قبل از خرید گوشی یکم تحقیق کنید. من خودم موتو زد پلی خریدم و پشیمان شدم. باطری این گوشی وحشتناکه . هیچ کجا لوازم جانبیش گیر نمیاد قابل تعمیر هم نیست. هما تلکام گوشی های گارانتی دارو فقط تعویض می کنه. اون هم با هزینه بالا. خدایی نکرده اگر اتفاقی برای گوشیتون بیفته قابل تعمیر نیست. زمان فروش هم طالب نداره باید خیلی ارزون بفروشیش.

Motorola Moto Z Play Motorola Moto Z Play

1395/9/8 من گوشی را از دیجی کالا خریدم. من این گوشی که به دستم رسید مثل بقیه گوشی ها بلافاصله دو تا سیم کارت به گوشی انداختم. سیم کارت دوم شناسایی شد ولی متاسفانه سیم کارت اول توسط گوشی شناسایی نشد. من هم همان لحظه خرابی گوشی را به دیجی کالا و شرکت گارانتی کننده هما تلکام اطلاع دادم. شرکت هماتلکام گفت اگر گوشی را مستقیم برای ما بفرستی کارت خیلی زودتر انجام می شود چون اگر گوشی را اول برای دیجی کالا بفرستی در نهایت پس از گذشت چند هفته اونها گوشی را برای ما می فرستند و شما زمان را از دست می دهی. گوشی را که فرستادم گفتند چون برد این گوشی ها یک تیکه هست و شما سیم کارت را خوب جا نینداختی کانکتور گوشی ایراد پیدا کرده و کل برد باید تعویض بشه. پس مبلغ ۳۸۰ تومان می گیریم و یک گوشی نو دیگر بهت می دهیم. من هم به ناچار بلافاصله پول را به حسابشان واریز کردم و از دیجی کالا درخواست کردم به علت عدم رضایت من از این گوشی با یک گوشی سامسونگ تعویضش کنند و دیجی کالا هم که نماینده فروش محصولات شرکت هماتلکام هست موضوع را با شرکت هماهنگ کنه و دیگه گوشی نو و آکبند جدید موتورلا برای من ارسال نشود که متاسفانه دیجی کالا هم علی رغم اینکه هیچ گونه هزینه مالی بهش تحمیل نمی شد با این موضوع موافقت نکرد و عملا صاحب اول و آخر این گوشی بدون خدمات بی کیفیت خودم شدم. حالا هم قصد دارم به محض رسیدن گوشی به دستم اونو داخل دیوار حراج بزارم و از شرش هر جور شده راحت بشوم. خواستم این تجربه را در اختیار شما هم قرار بدهم که بالایی که بر سر من نازل شد به سر شما هم نیاید. سوال من از دیجی کالا اینه که وقتی من خسارت تعویض کامل گوشی را دادم چه اشکالی داشت که گوشی با برند دیگر برای من تعویض می شد حتی نیاز نبود گوشی جدید برای من ارسال شود چون خود دیجی کالا تنها نماینده فروش هماتلکام است. آیا این مشتری مداری است. من فقط به اعتماد دیجی کالا خرید خود را از محصولات شرکت هماتلکام انجام دادم.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/7/5 من این گوشی را خریدم سه روز بعد با 300 هزار تومان ضرر پسش دادم گوشی افتضاحیه و دماش هم به شدت بالا می ره. باطریش هم خوب نیست. بدتر از همه جنس بد بدنش هست که فوری لک و کثیف میشه.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام