مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ا
  • تاریخ عضویت : 1390/8/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 34

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد

Samsung Galaxy S5 octa core Samsung Galaxy S5 octa core

1393/12/1 از اینکه دیر جواب دادم معذرت میخوام
بلی تک فایل هست و با ادین فلش زدم
از سایت sammobile دریافت کردم
در مورد csc چیزی نمیدونم. اگه توضیح مختصری بدید ممنون میشم

Samsung Galaxy S5 octa core Samsung Galaxy S5 octa core

1393/11/25 من مدل هشت هسته ای اش رو خریدم و تا حالا به مشکلی بر نخوردم
رام اندروید 5 قزاقستان فلش کردم زبان فارسی نداره اما اندروید 5 دارم
برنامه ها و بازی های سنگین رو خیلی راحت و روان اجرا میکنه
مشکل آنتن دهی و باتری نداره
خوبه
من کلا از سامسونگ خوشم نمیومد ولی با کار کردن با این گوشی لذت بردم و حالا در مورد سامسونگ جور دیگه ای فکر میکنم

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1392/11/21 در پخش فول اچ دی مشکل داره. حتی با MX Player
دوستی که میگی بله دروغ نمیگه حتما نمیدونه فول اچ دی یعنی چی

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1392/11/21 سیمکارت شما چیه؟
در صورتی که ایرانسل است:
نام نقطه ی دستیابی را به
Irancell-GPRS
و APN را به
mtnirancell
تغییر دهید. تنظیمات را ذخیره کنید.
سویچ داده ها را روشن کرده از اینترنت دیزلی لذت ببرید.
تشکر

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1392/11/21 مارکت مذبور رو غیر فعال کن، احتمال درست شدنش بالای 90% ـه
ممنون

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1392/11/21 سلام
کسی خبر داره که اندروید بالاتری برای این گوشی آیا قراره بیاد یا نه؟ (منظورم استوکه)
آیا کرنلی برای این گوشی هست که بشه CPU رو اروکلاک کرد؟
بعد از روت گوشی امکان آپدیت مستقیم از سرور سازنده هست؟
رام اصلی این گوشی رو از کجا گیر بیارم؟
تشکر

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1392/10/21 باتری قوی تر برای این گوشی از کجا گیر بیارم؟ باتری 2600 میلی آمپر نیومد بالاخره؟

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1392/9/6 باتری خوب برای این گوشی سراغ دارید آیا؟

HTC 8XT HTC 8XT

1392/8/24 سلام به همه. من اندروید دارم میخوام ویندوز رو هم تست کنم. دوستان نظر دادند ویندوز بهترینش لومیاهاست. سوال:
1- لومیا این قیمت (600 تا 800) چیا داره؟ (در موبایل یاب قیمت همه زده نشده است)
2- در مشخصات این گوشی به اینترنت سیمکارت اشاره نشده، آیا اینترنت GPRS ایرانسل رو نمیشه تو این گوشی راه انداخت؟
تشکر از دوستان محترم

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/31 کلا برنامه هایی که نیاز به دسترسی روت داره رو باید تو لیست برنامه های خطرآفرین گذاشت چراکه یه جورایی میتونند فایل هایی سیستمی رو تحت ویرایش قرار بدن. اما بخودی خود این برنامه خطرساز نمیباشد. مثلا اگر شما افزایش رم رو تا 512 مگابایت قرار بدید تو swapper confugration و چون CPU سولا 1 گیگاهرتز دو هسته ای هست به راحتی از عهده ی تمام کاراهی روزانه بر خواهد آمد و مشکلی پیش نمیاد. اما قرار دادن بیش از 512 مگ رم در این برنامه بعضی مواقع سی پی یو رو تحت فشار خواهد گذاشت. اگه کلاک سی پی یو دستکاری نشده باشه فکر نکنم بازم مشکلی پیش بیاد چون این گوشی در موقع احساس خطر سیستم رو رستارت میکنه (به اندازه ای هوشمند هست که مواظب خودش باشه).

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/31 دوست من swapper confugration توی برنامه های دیفالت گوشی نیست. خودت باید نصب کنی اگه خواستی. کارش افزایش رم گوشیه

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/31 سلام دوست عزیز. من U هم داشتم Sola هم دارم. من U رو ترجیح میدم. با اینکه CPU و رم و سخت افزار تقریبا یکسانی دارند ولی سرعت یو بهتره و کم دردسره.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/29 برنامه swapper confugration از مارکت aptoide قابل دانلود میباشد.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/29 تو اجرای برنامه ها مشکل پیش میاد زمانی که شما از نرم افزارهای زیادی استفاده کنید. اونم نرم افزارهایی که تقریبا همیشه پشت صفحه باز هستند. مثل گوگل پلاس فیسبوک جیمیل ایمیل و سایر برنامه های آنلاین. برای خلاصی از این معضل یا باید این برنامه رو غیر فعال کنید (در صورتی که استفده نمیکنید) یا به افزایش فضای خالی در خال اجرای برنامه ها اقدام کنید که بهترین روش رو سویپ با swapper confugration معرفی میکنم که مستلزم روت میباشد. و در مورد آپدیت به 4 باید عرض کنم که بیلدنابر 54 علاوه بر اینکه مشکلی پیش نمیاره تازه خیلی هم روونتر میکنه سیستمتونو.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/29 بله تبلیغات مربوط به اکسپریاهای 13 هست اما آیا در سخت افزار باتری این گوشی ها تغییراتی محسوسه؟ نه. پس نرم افزاره که اونو در 30 دقیقه شارژ میکنه (برای اثبات قضیه میتونید گوشی رو خاموش کرده و به شارژ بزنید. ملاحظه خواهید کرد که در 30 دقیقه تنها 70% شارژ پر میشود). شما میتونید با کالیبره باتری سولا با اندروید 4.0.4 بیلدنامبر 54 اونو در کمتر از 40 دقیقه شارژ کنید.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/29 شما باید بررسی کنید پولی که به این گوشی میدید در مقایسه با سایر گوشی های همقیمت آیا کدوم به صرفه است...
اما تفاوتهای برجسته سولا نسبت به سایر گوشی ها که : لمس شناوره اونه که تقریبا به درد نمیخوره. دوربین جلو نداره. باتری قابل تعویض نیست. رم اکسترنال میخوره. فیلمبرداری خوبی داره. به رام جلیبین استوک آپدیت نمیشه. CPU دوهسته ای داره. GPU و موتور براویا داره. NFC داره که تقریبا به درد نمیخوره. بلوتوث 3 داره که فکر نکنم زیاد مورد استفاده باشه. و ضعف اصلی اون پاسخ گویی به مخاطب هنگام زنگ خوردنه که دیر عمل میکنه.
نقاط قوت و نقاط ضعف برجسته سولا بود....

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/29 اندروید بسیار انعطاف پذیره. وقتی روت بشه (دسترسی به فایل های سیستمی) و در کنار اون ریکاوری مد داشته باشید. بله روت به نوبه ی خود خطرناکه. آموزش روت سولا با بیدنامبر 10 رو میتونید از فروم www.xperian.ir بخونید. البته بیلدنامبر شما 54 باشه هم میتونید از فلش بیلدنامبر 10 استفاده کنید. تقریبا همه چی اونجا توضیح داده شده. در صورت نیاز باز هستم خدمتتون.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/27 پس گوشی من سریع شارژ میکنه یعنی؟ تبلیغات سونی های جدید که میگه نیم ساعته شارژ میکنه دروغه؟
برای کالیبره کردن چند روش وجود داره. بهترین روش و آسونترین روش که تقریبا روی همه برند ها جواب میده: شارژ گوشی کمتر از 10% شد به شارژ بزنید تا 100% شود. از شارژ در آورید و خاموش کنید. در حالت خاموش به شارژ بزنید تا علامتی که به شکل بتری ظاهر شده پر شود. از شارژ در آورید و روشن کنید. پس از 1 دقیقه خاموش کرده و دوباره بذارید تا آخر شارژ شود. تمام

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/26 دوست عزیز شما به چه صورت آپدیت کردید؟ اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده اید و باز مشکل دارید من آپدیت به 4 رو با برنامه فلش تولز رو پیشنهاد میدم.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/26 دوست عزیز حسن ش برنامه swapper confugration از SD Card استفده میکند و فایل خود را در موقعیت مذکور میسازد.
برای نصب رام کاستوم از حالت ریکاوری CWM میسر است.
باتری سولا در اندروید 4 بیلدنامیر 54 در حالت استندبای چیزی حدود 30 تا 45 دقیقه زمان میبرد. اگر باتری شما دچار مشکل درست نشان ندادن % باتریست میتونید با کالیبره کردن آنرا حل نمایید

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/26 دوست عزیز لمس شناور سولا در اندروید 2.3.7 فقط در مرورگر دیفالت قابلیت استفاده دارد. اگه بخوای کاملا از این امکان استفاده کنی باید به 4 آپدیت بشی.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/25 موقعی که گوشی به کامپوتر وصله لمسش خوب کار نمیکنه با این رام

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/25 سلام. مزایاش اینه که رم 512 دیفالت رو میتونی افزایش بدی و سرعت گوشیت رو ببری بالا و هیچ معایبی نداره خیالت راحت باشه. حواست باشه که هر سویپری رو پیشنهاد نمیکنم و منظورم فقط همین سویپر هست. فقط سیستمت باید روت باشه تا کار کنه. هیچ خطری برای گوشی نداره حتی SD Card رو هم پارتیشن نمیکنه. تنها تو SD Card یه فایل میسازه به اندازه ی حجم افزایشی که بهش دادی و سرعت گوشیت میره بالاو به همین سادگی. من پیشنهاد میکنم حجم رو خیلی بیشر و خیلی بیشر ندید بهش. همون 512MB کافیه.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/22 با عرض احترام... باید بگم که گفته شما تا حدودی صحت داره. مثلا 1- سرعت گوشی پایین میاد. 2- استفاده از برنامه های سویپر و اورکلاک موجب افزایش مصرف باتری میشه.
اما برنامه swapper confiugration به هیچ وجه در مصرف باتری دخیل نبوده و سرعت گوشی رو تا حد فوق العاده ای بالا میبره.
و فکر نکنم کسی حاضر باشه اندروید 4 رو به 2.3.7 دانگرید کنه. چون اکثر برنامه های حرفه ای رو ساپورت نمیکنه. مثل psiphpne 3 که 2.3.7 اجراش میکنه و فقط به بروزر اختصاصش میده و تموم سیستم رو تونل نمیکنه (در حالت غیر از روت).
منتظر برنامه های فوق العاده همراه با آموزش باشید. برنامه هایی که هیچجا نمیتونید پیدا کنید.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/21 من از دانلود برنامه سویپر سودی نمیبرم و تبلیغ هم نمیکنم و ارادت خاصی هم به هادی جان و شما دوست عزیز دارم. من تقریبا همون موقع که سولا به ایران اومد گرفتمش و از همون موقع تا حالا تقریبا هرکاری روی گوشی انجام دادم. اصلا هم برام مهم نبوده که چه بلایی سرش میاد. فقط میخواستم یه جورایی ارتقاش بدم و سرعت و قدرت و امکاناتشو تا جایی که میتونم بالا ببرم. در زمینه سرعت دهی هم برنامه های سویپر زیادی استفاده کردم. اما کارساز نبوده جز همین برنامه ای که معرفی کردم. لازم به ذکر است که هیچ خطری هم تا حالا از جانب این برنامه گوشیمو تحدید نکرده...

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/19 قابل توجه دوستان که از کمبود فضای در حال اجرای برنامه ها شاکی اند. این مشکل برای گوشی های زیر 1 میلیون تومان هست اما قابل حل هم هست و اون روش سویپ کردن هست. یعنی استفاده از حافظه ی SD Card بجای رم. خب سرعت SD Card یا همون حافظه اینترنال گوشی کلاس 12 هست اگه اشتباه نکنم و شما میتونید تا 4 گیگ به sweep اختصاص بدید اما این کار باعث فشار اومدن به CPU میشه. من با اضافه کردن تنها 4 مگابایت به رم سرعت این گوشی رو تا حدی پیش بردم که بنچمارک گرفته شده اونو چیزی نزدیک به One X کرد.
اما 1- سیستم باید به IC 4.0.4 آپدیت باشه.
2- روت باشه
3- نصب برنامه swapper confiugration
یا نصب رام کاستوم Xperian 1.4

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/4/19 بهترین رام همون رام رسمی سولا هست. تنها ایرادی که سولا داره اینه که بعد از مدتی که برنامه نصب میکنی و پاک میکنی و باهاش کار میکنی سرعتش میاد پایین و علتش اینه که رم اون یه جورایی پر میشه. یعنی موقعی که احساس کردید دستگاه کند شده اگه به قسمت برنامه هاس در حال اجرا مراجعه کنید متوجه کمبود فضای آزاد میشید. برای خلاصی از این مشکل هم دوتا روش وجود داره. یکی اینکه سیستم رو روت کنید و از برنامه ای مثل swapper confiugration استفاده کنی. که من خودم این برنامه رو نصب کردم و 400 مگابایت به رم اضافه کردم سرعت کاملا احساس شد تو دستگاهم. توجه کنید که در قسمت تنظیمات فضای آزاد شده رو نشون نخواهد داد. یه روش دیگه هم اینکه از رام کاستوم xperian 1.4 ساخت سایت ایرانی xperian.ir استفاده کنی که هم به جلیبین نزدیکه یه جورایی و هم میتونی رم رو به دلخواه سویپ کنی. و CPU هم اورکلام شده به 1.15 اما حقیقتش من از سیستم اورکلاک شده میترسم :D چون بالاخره به CPU فشار میاد. اما دوستان من با اینکه طرفدار سونی ام یه مشکل اساسی که SOLA یا U داره و شخصا تجربه کردم اینه که موقعی که کسی با شما تماس میگیره کند عمل میکنه و سریع نمیتونی پاسخ بدی. این منو عذاب میده. روی NEO L هم مشهوده. (برای مشاوره در باره سولا میتونید با iQp30@yahoo.com -با من- در تماس باشید.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/10/7 آره

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/5/30 صفحه نمایش ضدخش و بدنه ی ضدلک

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/5/30 ظاهر زیبا
باتری معمولی
صفحه نمایش خوب
صدای اسپیکر ضعیف
صدای گوشی برای صحبت کردن کمی بم ولی کیفیت عالی
منطبق شدن خط چراغ پایین گوشی با صفحه نمایش اونو زیبا میکنه
چراغ ال ای دی هشدار خیلی ضعیف
میکروفن مجهز به نویز گیر و کیفیت عالی
پورت یو اس بی محل مناسبی داره
اندازه بسیار خوب برای قرار گرفتن در جیب
از نظر نرم افزاری هم که اندروید 2.3.7
همین :)

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/11/6 چرا ریستارت می‌شود؟

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/6 بین live with walkman و xperia mini موندم
اگه لطف کنید با دلایل منطقی راهنماییم کنید ممنون میشم

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1390/10/6 بین live with walkman و xperia mini موندم
اگه لطف کنید با دلایل منطقی راهنماییم کنید ممنون میشم

Sony Ericsson Xperia active Sony Ericsson Xperia active

1390/8/28 خیلی باخال به نظر میاد مخصوصا ضد آب بودنش
ولی چشمم از سونی اریکسون آب نمیخوره
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا