مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر ع
  • تاریخ عضویت : 1390/8/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 70

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 70 مورد

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/10/29 لطفا یکی که این گوشی رو داره بگه که ایا گزینه های interval و bracketing در تنظیمات دوربین موجود هست در این گوشی یا خیر؟ اگه اره،ایا گزینه های جدیدی هم اضافه شده یا نه؟

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/10/12 با تشکر از جواب های دوستان
دوستان عزیز توجه داشته باشند اون مد HDR که در تلفن های هوشمند امروزی مشاهده میکنید در واقع حاصل پردازش ضعیف هسته گوشی هستند که از چند عکس یه عکس رو میدن بیرون. هر عکاس حرفه ای میدونه که این طور عکس های HDR به هیچ دردی نمی خورند. اگر با دوربین های SLR کار کرده باشید با گزینه ای روبرو خواهید بود به نام Bracketing که همون عکاسی HDR هست که در گوشی 808 هم موجود بود.در اینجا خود دوربین رو تنظیم میکنید در چه بازه نوردهی عکاسی رو انجام بده و چه تعداد عکس رو بندازه البته این کار رو دستی هم میشه انجام داد. خود دوربین عکس ها رو در شرایط نوری مختلف میندازه و با هم تلفیق نمیکنه بلکه عکس های خام رو میده که این بهترین حالت هست. بعد اونو میبرید به نرم افزارهای تهیه HDR و با بهترین کیفیت عکس رو تهیه میکنید.اگه نیاز به آموزش بیشتر دارید به صفحه 808 مراجعه کنید اونجا توضیحات بیشتری داده ام.البته بنده طرفدار برند خاصی هم نیستم هم عکس های اپلم رو و هم هم سامسونگ نوتم رو دیده ام در حالت HDR که چندان چنگی به دل نمیزنند.ولی همه میدونند که تنظیم دستی یعنی حرفه ای.
در گوشی 808 نوکیا این گزینه Bracketing رو در منو قرار داده بود که فوق العاده خوب بود و من استفاده ها کردم از این گزینه. یه گزینه دیگر هم در گوشی 808 بود به نام interval که جهت تهیه عکس های تایم لپس به کار میره که خیلی ازش استفاده کرده ام (تند کردن حرکت ابرها یا تند کردن طلوع و غروب آفتاب و خیلی چیزهای دیگر)
تشکر میکنم از پاسخ دوستان ولی دوستان نگفتند آیا این دو گزینه در دوربین این گوشی هم وجود دارد یا خیر؟گزینه های جدیدتری هم هست یا خیر؟

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/10/9 سلام
بنده 808 دارم در حال حاضر.میخواستم ببینم اگه صلاح باشه تعویضش کنم با این.چند تا سوال دارم لطفا کسایی پاسخ بدن که این گوشی رو دارند.
ایا در منوی تنظیمات دوربین گوشی گزینه های bracketing و interval وجود دارند?
منوی دوربین گوشی مثل 808 قابلیت سفارشی شدن داره?
بالاترین کیفیت (پیکسل) عکسی که در حالت 16:9 میندازه چند مگا پیکسله?
ایا میشه فوکوس خودکار قبل انداختن عکس رو درش دستی فعال و غیرفعال کرد?
نقطه فوکوس اینم 10 تا 15 سانته?
دوربین فیلمبرداریش تثبیت کننده و لرزشگیر داره?
کارکرد باتریش چطوره? استفاده نرمال و سنگین از دوربین
ممنون میشم کسایی که این گوشی رو دارن پاسخ بدن

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1392/9/26 در تصدیق صحبت های دوستان تاکید میکنم امکانات خاصی که در پست های قبلی هم ذکر کرده ام در دوربین هیچ گوشی ای تا به امروز نبوده و در این گوشی فوق العاده زیباست. مگاپیکسل بالاتر به معنی اینه که تراکم پیکسل به حدی بالا میره در عکس گرفته شده با دوربین این گوشی با زوم زیاد روی عکس باز هم جزئیات از دست نمیرن. چون بنده سابقه کار با دوربین های DSLR رو دارم در انتخاب این گوشی خیلی دقت کردم یک سال پیش هنوزم که هنوزه خیلی کاراست. اما در مورد اپلیکیشن قبول دارم حرف منتقدین رو. بنده خودم هم ios , android رو تجربه کرده ام و باید قبول کنیم که بازاریابی شدید مردم رو به سمت وابستگی شدید به اپلیکیشن ها سوق داده که به دلیل پشتیبانی نشدن سیمبیان توسعه دهنده ها هم دلیلی به ارائه نرم افزارهاشون برای این پلتفرم نمیبینند.
بنده تقریبا یک سال هست که این گوشی رو دارم و تاحالا هم مشکلی باهاش پیدا نکرده ام.مخصوصا سیستم دوربین و HDMI و DLNA و فرستنده اف ام فوق العاده به کارم اومده. من حتی یک تست جامع محیطی هم روی عکاسیش انجام داد و در یک سفر به طور کلی هیچ دوربینی نبردم و کل سفر رو با گوشی فیلم و عکس گرفتم. تنها مشکلی که برام به وجود اومد در تدوین فیلم ها در نرم افزار بود که ابعاد فیلم های گرفته شده رو قبول نمیکرد چون ابعاد و فریم بالایی رو داشتند و نرم افزار ساپورت نمیکرد در صورتی که هیچ دوربین آماتوری رو ندیده بودم که به این شکل باشه چه برسه به این که یه گوشیه.
به هرحال تشکر میکنم از دوستانی که نظر میدهند که مشخص هست خیلی هاشون مطالعه داشته اند روی این گوشی و صحبت هاشون شیرین و به درد بخور هست.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1392/9/20 معرفی قابلیت های استثنایی دوربین این گوشی که در دوربین های DSLR هم موجود هست:
در قسمت capture mode از تنظیمات دوربین دو گزینه مهم Bracketing و Interval هستند.
Bracketing : جهت تهیه عکس های HDR به کار میره. که با تعداد 3 و 5 عکس مشخص هست. در اینجا شما تنظیم نورگیری از محیط و تعداد عکس ها رو مشخص می کنید. به فرض اگه 3 عکس رو انتخاب کرده باشید 3 تا عکس خواهد انداخت. یکی با بازه نوری بالا،دومی متوسط و سومی تاریک. کاری که شما می کنید این عکس هارو میبرید به فتوشاپ یا نرم افزارهایی مثل easy HDR Pro تا عکستون رو بسازید. در اونجا افکت دادن هم راحت تر هستش. توضیح تکمیلی این پست رو در پست های قبلیم بخونید.
Interval : جهت تهیه عکس های Time Laps به کار میره. در اینجا شما مشخص میکنید که چه تعداد عکس بگیره و هرکدوم به چه فاصله زمانی ای گرفته بشن. کاربرد این بخش در این هستش که اگه شما دوربین رو روی یک پایه دوربین تنظیم بکنید به سمت آسمان و عکسبرداری از ابرها مثلا تعیین کنید 100 عکس به فاصله هرکدوم 10 ثانیه بگیره.اتوماتیک دوربین این کار رو انجام خواهد داد.بعد اینکه عکس ها آماده شدند ببریدشون به نرم افزار Adobe Premier و در اونجا عکس هارو معرفی کرده و حرکت زیبای ابرهارو ببینید. با کم و زیاد کردن سرعت میتونید فیلم تولید شده رو زیباتر کنید.
این دو قابلیت قابلیت های فوق العاده دوربین این گوشی هستند.
چند تا هم قابلیت ازش کشف کردم که اونارم بگم:
با نگه داشتن دکمه باز کردن قفل گوشی میتونید مستقیم لامپ LED پشت گوشی رو روشن کنید. برای خاموش کردنش هم دوباره باید این دکمه رو نگه دارید.
با آپدیت کردن این گوشی یک سری ویجت ها و قابلیت ها به گوشی اضافه خواهند شد. پس آپدیت رو فراموش نکنید.
من موقعی که گوشی رو یک سال قبل خریدم یک سری نرم افزار بازی اینا شرکت گارانتی رو گوشی نصب کرده بود که سرعت گوشی خیلی اومده بود پایین و اپلیکیشن دوربین یا باز نمیشد یا باز میشد و گیر میکرد. کد #7370#* رو زدم و گوشی هارد ریست شد و همه چیز کاملا درست شد. در صورت استفاده از این کد بک آپ یادتون نره.
به دلیل حجم بالای فیلم های ضبط شده و عکس های گرفته شده پیشنهاد میکنم از یک مموری 16 یا 32 کلاس 10 حتما استفاده کنید.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1392/7/28 عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
سرعت اولیه گوشی به دلیل نرم افزار های جانبی اولیه اش پایین می باشد. شما کد ستاره مربع 7370 مربع را بزن و ok کن تا گوشیت هارد ریست بشه. با این کار گوشی برمیگرده به تنظیمات اصلی. البته این کدی که گفتم با گزینه تنظیمات کارخانه منفاوت هست و این کد بهتر هست. با این کد اطلاعات کاربریتون از بین خواهد رفت مثل مسیج و کانتکت و ... . پس قبلش بک اپ فراموش نشه.ولی پیشنهاد من این هست بزارید بدون بک اپ انجام بشه و از خیر اطلاعات اولیتون بگذرید.
بعد اینکه گوشی بالا امد به اینترنت متصل بشید و از قسمت settings.phone.phone management.device manager. و در اخر روی option برید و گزینه check for updates رو کلیک کنید. فقط لطفا با وای فای به اینترنت متصل باشید تا ایرادی در حین اپدیت صورت نگیرد. با این اپدیت یک سری ویجت های جدید به گوشی اضافه خواهد شد که یکی از انها ویجت mirror است که همون دوربین دوم دستگاه است. سوالی باشه باز در خدمتم.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1392/7/27 امروز می خواهم به بررسی دو نوع مد مختلف در عکاسی به نام های HDR و Timelaps در گوشی Nokia 808 pureviw بپردازم. عکاسی HDR را توضیح خواهم داد و در چند روز آتی عکاسی Timelaps را نیز توضیح خواهم داد.
در دنیای امروزه تلفن های همراه اکثر تلفن های هوشمند جدید قابلیت عکاسی HDR را دارا می باشند و با فعال نمودن گزینه HDR از تنظیمات دوربین می توان این مد عکاسی را در دوربین تلفن های هوشمند پیاده کرد. همانطور که مستحضر هستید عکاسی HDR به گونه ای است که عکس هایی از سوژه با نوردهی های مختلف گرفته می شود و در نهایت با ترکیب این عکس ها با هم عکسی پدید می آید که جزئیات دقیق تری در آن ثبت شده است. نکته اصلی هم در اینجاست که اکثر دوربین های حرفه ای DSLR این قابلیت را دارا هستند به این گونه که با ثبت عکس های مختلف با نوردهی های متفاوت از یک سوژه و انتقال این عکس ها به رایانه به صورت حرفه ای تر با اعمال افکت های دلخواه عکس HDR را پدید می آورند. تلفن های همراه در مد عکاسی HDR به شما عکس های خام را نمی دهند و به کمک CPU خود تلفن همراه این عکس ها را به یک شاتر با هم ترکیب کرده و نتیجه نهایی را به شما ارائه می کنند مگر اینکه به صورت دستی، عکاس این کار را کرده و با اعمال نوردهی های مختلف چند عکس بگیرد که خب این کار چندان حرفه ای نیست و نتیجه، چندان مطلوب نیست.
اما همانطور که در زمان معرفی تلفن Nokia 808 pureview به یاد داشته باشید مدیر عامل این شرکت گفتند که اصل طراحی دوربین این گوشی برای کسانی است که به دنبال عکاسی با کیفیت دوربین های DSLR می باشند و این تلفن با اعمال تنظیمات هوشمند نظر شما را در عکاسی با تلفن همراه تغییر خواهد داد.
جهت عکاسی HDR در این گوشی به قسمت capture mode بروید و وارد قسمت Bracketing شوید.این همان منوی تنظیمات عکاسی HDR می باشد که عینا در دوربین های حرفه ای DSLR نیز موجود می باشد. در قسمت اول شما تعداد عکس هایی که قرار است جهت تنظیم عکس HDR گرفته شوند را انتخاب می کنید که 3 یا 5 می باشد.هرچه تعداد عکس ها با نوردهی های مختلف بیشتر باشد جزئیات ثبت شده در عکس بیشتر خواهد بود. در قسمت بعدی میزان نوردهی را تنظیم کنید.مثلا گزینه -0.7/+0.7 به این معنی است که روشن ترین عکس و تیره ترین عکس از لحاظ نوردهی چندان تفاوتی نخواهد داشت. هرچه مقدار این عدد بیشتر باشد نوردهی بیشتر و نوردهی تیره تر مد نظر خواهد بود. پیشنهاد می شود این کار را به توجه به موقعیت محیط تغییر دهید ولی بیشتر مقدار -2.0/+2.0 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. تنظیمات را انجام دهید و ok کنید. حال سوژه مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه capture را بزنید. فقط توجه داشته باشید گوشی را تکان ندهید تا 5 عکس خود را بگیرد. پس از انجام این کار عکس های لازم برای تنظیمات HDRشما نیاز به یک رایانه و برنامه Photoshop دارید یا از برنامه های مکمل مثل Artizen HDR یا easy HDR pro نیز می توانید استفاده کنید. در برنامه Photoshop از منوی file و سپس گزینه Automate گزینه Merge to HDR Pro… را انتخاب کنید.حال 3 یا 5 عکس مختلف از سوژه مورد نظر را که گرفته بودید همه را انتخاب کنید و ok کنید. با تنظیمات مختلف که در این قسمت میبینید می توانید تنظیمات مورد نظر را اعمال کرده و عکس HDR مورد نظر خود را بسازید. هم چنین می توانید در صورتی که به برنامه photoshop از برنامه خوبی مثل easy HDR Pro استفاده نمایید.
قصد داشتم این توضیحات را به صورت PDF قرار دهم ولی به علت کمبود وقت شرمنده ام.
در چند روز آتی نیز عکاسی Timelaps را بررسی و توضیح خواهم داد.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1392/2/4 مبارکه حمید آقا
باتری از نوع li-ion هست.موقع خریدن همه میگن 8 ساعت بزار تو شارژ.ولی این کار برای باتری های کادمیمی کاربرد داره نه لیتیوم یونی و این گفته ها به نظر من صحت ندارند. شارژ اولیه گوشی معمولا تا نصفه هست.بزار تا فول شارژ بشه بعدش بردار استفاده بکن.این نظر بنده بود. بنده همین جوری شارژ کردم اولش.حداقل 4 روز رو هم شارژ دارم.
راستی اینم برا کسانی بگم که باتریشون ممکنه ایرادی چیزی داشته باشه.چون در بازار باتری اورجینال این گوشی نایاب هست میتونید از باتری به کد BL-4D استفاده کنید.باتری اورجینال کدش BD-4D هست.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1392/1/25 از نظر باتری motorolla razr maxx خوبه. ولی اگه گوشی با کیفیت میخواهید نوکیا. باتری این گوشی pureview هم خوبه. من سه روز چهار روز شارژ میزارم با استفاده متوسط. فقط برنامه و بازی مخصوصا رو سیمبیان کیفیت خوبی ندارند. ولی بقیه مواردش عالی هستند.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1392/1/25 دوستان یه نکته دیروز متوجه شدم
کلید کشویی قفل و باز کردن صفحه نمایش رو اگه بکشید و نگه دارید چراغ قوه گوشی روشن خواهد شد. دوباره هم همینکار رو انجام دهید تا خاموش شود.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1392/1/20 در مد عکس wide در 38 مگاپیکسل حدود 8 الی 10 مگابایت اندازه عکس میشه.
ولی یه مد دیگه ای هم داره که همون Pureview معروف هستش. که با هشت مگاپیکسل همون کیفیت تصویر 38 مگا رو بهینه تر در اختیارتون میزاره.
حقیقت مطلب بنده گالکسی اس 3 هم همراه این گوشی دارم. الان که سیمکارتم چند ماهیه روی این گوشی هست میبینم تمام نیازهام رو برآورده کرده و در واقع الان به فکرم زده که اس 3 رو رد کنم بره.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1391/12/20 ادامه متن:
بعد یه موردی هم که به ذهنم میرسه باید بگم که اول که گوشی رو خریداری کرده بودم دوربین گوشی هنگ میکرد و با باز کردنش گزینه هاش نمیومد که متوجه شدم به دلیل نرم افزارهایی هست که فکر میکردم شرکت گارانتی داخلی روش نصب کرده بود مثل بازی هایی مثل Asphalt 6 و Angry Birds و Golf و .... . که کیفیت این بازی ها هم اصلا قابل قیاس با رقیبانش نبود. Asphalt 6 ای که من در اندروید بازی کردم کجا و این کجا. بسیار سطح گرافیک و روانی بازی ها پایین بود. به هرحال پس از ریست کردن گوشی به حالت کارخانه کلا این بازی ها به شکر خدا !!!!! پاک شدند و مشکل دوربین گوشی هم حل شد. این ها چیزایی بودند که به ذهنم میرسید و خواستم مطرح کنم تا با دیدی باز گوشیتون رو انتخاب کنید.
با تشکر

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1391/12/20 با سلام خدمت عزیزان
دوستان بنده این گوشی رو مدتیه که خریداری کرده ام. ببینید بنده تا حالا هم گوشی ایفون رو و هم از اندروید چند مدل گوشی رو داشته ام از جمله اس 3 و سنسیشن و اکسپریاپلی.چون دوست داشتم که این گوشی رو هم تجربه بکنم این رو هم گرفتم هرچند که تا دوسال پیش به سیمبیان افتخار میکردم و به همه توصیه میکردمش ولی خب باید قبول کنید که امروزه دیگه جایی برای این سیستم عامل نیست.اگر یک گوشی همه فن حریف میخواهید که این گوشی مناسب نیست چون برنامه های مدرنی نداره.این رو کسانی متوجه خواهند شد که با اندروید و ios هم کار کرده باشند.درسته که نوکیا تلاش کرده که بتونه این سیستم عاملو در بازار نگه داره تا چند وقت پیش (چون الان اعلام کرده که دیگه سیمبیان رو ادامه نخواهد داد و این گوشی اخرین گوشی سیمبیانی هست) ولی در این مورد کاملا ناموفق بوده. سیستم عامل سیمبین Belle که حالا بنده به نسخه 2 هم آپدیتش کردم پس از خریداری یک کپی کاملا منسوخ و شکست خورده از اندروید هستش. به هرحال اگر نظر بنده رو بخواهید میتونم از لحاظ رابط کاربری،مصرف باتری،تعدد و راحتی نصب برنامه ها،کیفیت گوشی و ..... گوشی هارو این گونه طبقه بندی کنم:
1- ایفون (4s و 5 و 4)-بنده 4s رو دارم.
2- اندروید
3-سیمبیان
و اما مطلب بعدی اینکه دوستانی که در مورد دوربین این گوشی حرف هایی دارند باید بگم که دوربین این گوشی واقعا حرف نداره و بسیار بسیار عالی هستش و میتونم بگم یکی از نکاتی که تا الان این گوشی رو رد نکرده ام و نفروخته ام همین دوربین هست.من که دوربین دیجیتال 16 مگاپیکسلیم با دوربین فیلمبرداری HD نتونست جلوی دوربین این گوشی حرفی برای گفتن داشته باشه. بی اغراق بهترین دوربین رو داره.البته این رو بگم که در فیلمبرداریش بنده به نظرم آیفون 4s یکم بهتر بود ولی در عکس برداری شاه دوربین های گوشی هاست.
تعدد و کیفیت نرم افزاری این گوشی پایین هست.
رابط کاربری Belle rel 2 ضعیف هست در مقابل بقیه گوشی ها.از ویجت ها بگیر تا خیلی چیزهای دیگر که همگی کپی ناقصی از اندروید هستند.
باتری گوشی 1400 میلی امپر خوب هستش. در مورد باتری بگم که که همیشه بنده در هنگام خریداری گوشی یه باتری اضافه هم همون موقع خریداری میکنم که بعدها که مدل گوشی افتاد پیدا کردنش سخت نشه.ولی باید بگم که در هنگام خریداری که بنده از نمایندگی نوکیا خریدم باتری خودش رو نداشتن ولی مدل باتری BL-4D با ظرفیت 1300 میلی آمپر به این گوشی میخوره و اگه نتونستید احیانا باتری اصلیش رو گیر بیارید میتونید این باتری رو خریداری بکنید.این رو برای راهنمایی عرض کردم.
کیفیت ساخت بسیار خوب هست ولی خب به واسطه دوربین فوق العادش کمی وزن و ضخامت زیادی داره.که خب ممکن هست بعدها به اون عادت بکنید.
در نظرات دوستان در مورد قابلیت FM Transmitter این گوشی زیاد خونده بودم که خیلی اون رو تحسین کرده بودند.بنده بدون غرض عرض کنم که بله این قابلیت رو بسیار میپسندم همونطور که الان در ماشینم بسیار ازش استفاده میکنم و بنده رو از سی دی و فلش و بسیاری پیزهای دیگه خلاص کرده. ولی خب باید بگم برای استفاده از این قابلیت به نظر بنده باید ضبط پخش درست و حسابی هم داشته باشید چون نباید فرکانس در محدوده های مختلف تغییر بکنه.ضبط های جدید این قابلیت رو دارند که رو اون فرکانس قفل نگه دارن پخش رو.ولی مطمئن باشید در ضبط های قدیمی مطمئنا به مشکل برخواهید خورد چون با نزدیک شدن به رنج ایستگاه های مختلف پخش خش خش خواهد کرد.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/11/9 آیا این گوشی از OTG پشتیبانی میکنه؟ یعنی میشه بهش با کابل مخصوص بهش مثلا فلش مموری اینا متصل کرد؟
راستی من اپدیت کردم چند روز قبل به 4.1.2.بهتر شده.من قبلا سونی اریکسون و اچ تی سی از اندروید رو داشتم.این عالیه و کاربردی تره امکاناتش و مخصوصا رابط کاربریش

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/9/19 سلام. بنده هم نظر شما رو تایید میکنم. تنها گارانتی به درد بخور سامسومگ اونجور که از تعمیرکاران تلفن همراه جویا شدم مایکروتل بوده. من هم این گوشی رو چند روز پیش خریدم با گارانتی مایکروتل. ورژن رام 4.0.4 هست و موقعی که اپدیت رو میزنم میگه که آپدیتی وجود نداره. این رو ببریم گارانتی مایکروتل اونا میتونن آپدیتش کنن یا خیر؟
من قبل این گوشی سنسیشن داشتم و فوق العاده بود. تنها مشکل مصرف زیادش بود. این گوشی رو گرفتم ولی هنوزم اون زیبایی و راحتی رابط کاربری اچ تی سی رو می پسندم. تقریبا میتونم بگم رابط کاربری تاچ ویز گوشی من در مقابل سنس اچ تی سی هیچ حرفی برای گفتن نداره. به نظرم تاچ ویز خیلی منسوخه و اصلا مدرن نیست. با این توصیفات به احتمال زیاد مجبورم خودمو با لانچرها راضی نگه دارم.
بعدش این سایت تنها سایتی هست که توش کل کل نابجا وجود نداره. تمام سایت ها توش کاربرا سر اپل و سامسونگ دعوا دارند. بابا به خدا شما مصرف کننده اید. این طور باید فکر کنید که شرکت های سازنده وظیفشونه که خدمت رسانی کنند چه اپل باشه چه سامسونگ. من همین الان هم ایفون 4s دارم هم گالکسی اس ۳ هرکدومش جای خودشه. نمیشه اصلا مقایسه کرد باهم. سیستم عامل ios نیازی به دو هسته به بالا نداره. چون ذاتا با همون تک هسته ای هم سریعه و اصلا لگ نداره. ولی سیستم عامل اندروید فرق داره. ذاتا پرمصرفه از نظر باتری و در هیچ نسخه ایش به قدری بهینه نیست که بتونه مدیریت کامل بر سی پی یو و رم داشته باشه. به همین خاطر همینه این همه اپ های مدیریت سی پی یو و رم و حافظه اینا براش وجود داره.
اون حرف شرکت اینتل خیلی جالب بود که گفته بود اصلا سرعت در سیستم عامل اندروید با افزودن هسته های سی پی یو تغییری. نمیکنه. بلکه ذات اندروید هنوز مشکل داره و تا اون تغییری نکنه سرعت هم همینه. با راستی من در این گوشی سرعت بیشتر بین منوها و عملکرد بهتری نسبت به سنسیشن خودم ندیدم. هردو یکسان بودند.
به هرحال من از این گوشی راضی هستم و کیفیت فوق العاده ای داره و دوستانی که میخوان تهیه کنند این گوشی رو حتما با گارانتی مایکروتل بگیرند.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/6/4 من که هیچوقت رام رسمی راضیم نکرد از اون اولشم که خریدم مشکل عظیم باتری داشت رامش تا اون اخرم که گاف های بزرگی داشت.من یکی دو روز رام رسمی رو تحمل کردم و بعدش رام کاستوم!!!!!
روولوشن یا انرژی رام های واقعا خوبی بودند

HTC Sensation HTC Sensation

1391/6/4 اینطور که متوجه شدم یکم نگران هستید حالا نمیدونم از چی.اقا محمد عزیز نگران هیچی نباش.روت شدن به ضررت نیست که هیچ فقط به نفعته.همه کلی پول میدن روت کنند حالا شما روت شدش دستته میخوای برگردونیش به حالت اول؟میخوای از روت خارجش کنی که مثلا از اپدیت های مسخره رسمی اچ تی سی استفاده کنی؟من از روزی که گرفتم این گوشی رو همه جا گفتم که اندروید ذاتش متن بازه یعنی شما باید بتونی هرجور دلت میخواد بتونی گوشیتو برنامه نویسیشو تغییر بدی این حالت روت کردن هم اصلا خود سایت اچ تی سی داره ارائه میده.کاملا هم قانونیه.اگه این نباشه شما باید بهش شک کنی
ولی خب بازم اگه دلت میخواد برش گردونی از حالت روت مراجعه بکن سایت and-roid.ir بخش سنسیشن اونجا قشنگ همه مطالب رو برای این کار یاد بگیر بعد انحام بده.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/6/4 چند ماهی میشه که این گوشی رو دادم رفت و آیفون 4s گرفتم.فقط در همین حد بگم برای من برنامه نویس ,آیفون عذاب خیلی بزرگیه.خوبه حالا اکسپریا پلی رو دارم وگرنه با این محدودیت های اپل نمیدونستم چیکار کنم.
شما نقشه های کل جهان رو در برنامه لوکیشن داشتید?یا فقط آسیا?
من میتونم بدم بهتون نقشه هاشو چون اون موقع که سنسیشن داشتم همشو دانلود کرده بودم.و قبل از فروشش همشو ذخیره کردم.به هرحال,حجمشون بالاست.اپلود کردنشون سخته.اگه میخواهید همش رو زیپ کنیم و تکه تکه کنیم فایل زیپ رو بعد اپلودش کنیم.نظر شما چیه?کار یکی دوروز نیست و چند روزی میکشه که اپلود کنم

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/4/30 گوشی فوق العادست.دوستان یه مشکلی که با گوشی دارم فسلمبرداری wide با گوشی هستش.اصلا این قابلیتو داره گوشی و اینکه چجور فعالش کنم؟

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/4/17 من گوشیمو موقع خرید ورژن 5.1.1 بود.جیلبریک کرده ام الان.در بعضی جاها خونده ام جیلبریک اولش خوبه ولی به مرور سرعت سیتم عامل و مصرف باتری رو بالا میبره.اگه بخوام از منوی general ریست کنم میتونم جیلبریک رو از بین ببرم؟باید چیکار کنم؟

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/4/12 با سلام
بنده هم تا چند روز قبل اندرویدی بودم.
بعد از خرید ایپد مجاب شدم که ایفون رو هم بگیرم.
دوستان یه سوال داشتم.چه طور میتونم مصرف باتری این گوشی رو بهینه کنم؟به نظر مصرفش عین گوشی های اندرویدیه.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/4/12 با سلامی بر تمامی عزیزان اندرویدی
نظرات مختلف نشون میدن که همچین اندروید ۴ در بازی ها و به خصوص وای فای در این گوشی درست عمل نکرد.البته در اجرای روان بازی ها که در همه اسمارت فون های ورژن ۴ اندروید این مشکل وجود داره.گوگل هم که نسخه ۴.۱ رو ریلیز کرد در حالی که خیلی از سازندگان در حال اپدیت. گوشی های تولیدی به ورژن ۴ هستند!!!!
راستی بنده سنسیشنو دادم رفت الان شده ام کاربر ios.
ولی دوستان از حق نگذرین سنسیشن گوشی فوق العاده ای هست.البته من هیچ وقت اپدیت اصلی کارخونه رو روش به صورت دایمی نریختم.ولی با رام ۲.۳.۴ بسیار بسیار با ثبات بود و عالی عمل می کرد. تا آخر هم این رام رو حفظ کردم.فقط تنها گلایه هایی که از این گوشی داشتم این بود که ای کاش انتن دهی وای فای یکم بهتر بود و اینکه مصرف باتری بهینه بود.البته در پردازنده های تک هسته ای مصرف باتری خیلی بهتره.الان که دارن با ایفون و ایپد کار میکنم مصرف بهینه باتری رو درک میکنم. ولی به حال عاشق اندرویدم همچنان

HTC Sensation HTC Sensation

1391/3/24 با سلام
armin a گرامی
بنده اکسپریا پلی رو دارم چون میدونم که محیط کاربری یکسانی با اکسپریا آرک داره عرض میکنم.من ازش راضی هستم.هیچ مشکلی نداره.ولیس بین این گوشی و سنسیشن خب از هر نظر سنسیشن بهتره ولی یه مزیت اساسی ارک اس مصرف بهینه تر باتری هستش.البته اگه زیاد مصرف کنید فرقی نمیکنه این با سنسیشن ولی اگه از اون دسته از کاربرانی هستید که گوشیشون بیشتر تو استند بای هست باتری اکسپریا پلی بهتره.البته این حرف ها همش در حالبت اورجیناله.شما میتونید به سنسیشن مثل بنده یه باتری قوی تر بندازید که دیگه مشکلی نباشه.ولی در کل بنده سنسیشن رو از هر نظر ترجیح میدم.
............................................
محمد م گرامی
باتری در زمان شارژ اگه چند بار استفاده بشه ایرادی نداره ولی اگه مدام این کارو بکنید مخصوصا اگه وای فای و یا بازی کنید یا کار سنگینی انجام دهید سلول های باتریتون خراب خواهد شد و باتری به مرور باد خواهد کرد.پیشنهاد میکنم باتری دیگری رو بخرید به جحای باتری اصلی و باتری اصلی رو در جایی نگه دارید و رو اون باتری هرکاری دلتون میخواد بکنید.بنده همین کارو کرده ام.
.............................................
سینا ا گرامی
خیلی زوده که بخواهیم بگیم که این گوشی ایا به اندروید ورژن 5 آپدیت میشه یا نه.ولی با توجه به شناختی که در این مدت زمان از اندروید به دست اورده ام میتونم بگم که خیر.فکر نمیکنم اپدیت بشه.البته نظر شخصیمه و خیلی زوده این حرفو زدن.برای خود بنده مثلا اندروید 4 چندان جالب نیست و هنوزم ورژن 2.3.4 رو حفظ کرده ام.ایکس ای هم تفاوت چندانی با این گوشی نداره.ببینید کدومش به دلتون نشسته همونو انتخاب کنید.گالکسی نکسوز هم نظری نمیدم چون بررسیش نکرده ام.ولی به شخصه اگه به بنده الان بگن که گوشیتو میگیریم هرچی دلت خواست از بین گوشی های الان بردار دوباره همین سنسیشن رو برمیدارم.من هرکاری با گوشیم کرده ام از نوشتن برنامه و تست روی گوشی تا نصب انواع رام های کاستوم و رسمی
.............................................
در پایان میخوام در مورد صحبت های اخیر یکی از کارمندان شرکت اینتل نظرمو بدم به عنوان یه کاربر که گفته اند ایشون که اندروید اون چنان اماده استفاده از تمامی توان سی پی یو های چند هسته ای نیستش و این جز مصرف بیشتر باتریس رو به همراه نداره.
حالا جدا از اون هدف و نیم نگاه تبلیغاتی ایشون به این مسئله نظر شخصی بنده اینه که ایشون کاملا صحیح گفته اند و به عنوان یک کاربر این موضوع رو در تفاوت بین گوشی های چند هسته ای و تک هسته ای دیده ام.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/3/16 ali m گرامی
اگه میخواهی بگیریش بخرش.شک نکن.گرد و خاک که مشکل سری های اول بود نه دیگه الان.تاچش به هیچ عنوان ضعیف نیست.با اینکه گوریلا گلاسه صفحش من برای اطمینان روش محافظ صفحه هم کشیدم ولی با اینکه 8 ماهی میشه که دارمش با اون وضعیت تاچش ضعیف نیست.یعنی از اول هم نبوده.من که دارمش هرکاری بگی باهاش کرده ام.تمامی رام های رسمی و غیر رسمی هم توش نصب کرده ام.هیچ مشکلی هم براش پیش نیومده.
در پاسخ به دوستمون اقای محمدرضا ح هم باید عرض کنم که بله سیستم عامل یک جنگ بین بزرگان هستش و در شاخه اندرویدش هم پیروز اچ تی سی هستش.هرکسی با هر گوشیه دیگه ای که اندروید باشه کار کرده باشه به سرعت گوشی های اچ تی سی در رابط کاربری فوق العادش پی میبره.ورژن 4 هم هیچ عیبی نداره از نظر بنده (البته به شخصه ورژن 2.3.4 رو ترجیح میدم به دلیل اینکه باهاش راحتم).هنگ و خاموشی رو ما در رام کاستوم ها داشتیم که باگ توزیع کننده بودش و در ریلیزهای بعدی مرتفعش میکرد ولی در رام های رسمی این گونه مشکلات کمی خنده دار هستش و این مشکل میتونه از خیلی از نرم افزارهای نصب شده ایجاد بشه.
البته دوستان به شخصه از گوشی های سونی اریکسون هم خوشم میاد.کلا استاندارده همه چیش.انشالله که بتونید بهترین گوشی رو انتخاب کنید.چون انتخاب بین چند گزینه خیلی سخته.تجربش ر و داشته ام

HTC Sensation HTC Sensation

1391/3/12 دوام شارژ باتری سنسیشن تا 7 روز
http://www.baxcomputer.ir/thread8527.html#post13699

HTC Sensation HTC Sensation

1391/3/6 سلام به همه عزیزان
همونطور که اطلاع دارید پس از اپدیت گوشیتون به ورژن بستنی حصیری اگه سیم کارتتون داخل گوشی باشه وای فای عمل نمیکنه.راه حلی هم وجود داشت که نیاز به روت داشت و در خیلی از گوشی ها هم عملا نمیکرد.اموزش زیر اموزشی ابتکاری هستش که نیاز به روت و بقیه چیزها نداره و یکی عزیزان در یکی از فروم ها قرار داده بودند.بر خلاف حالات قبلی نیازی نیست که سیم کارتو در بیارید و بعد وای فای فعال بشه.این روش خوبیش اینه که با هر سیم کارتی که بندازید وای فای بازم مشکلی نخواهد داشت.فقط یه مشکلی داره اگه دوباره سرچ کنید یا اکانت رو پاک و کنید و دوباره شناسایی کنید لازمه دوباره مراحلو طی کنید.
1- گوشی رو خاموش بکنید و باتری رو در بیارید و دوباره جا بزنید.
2- کلید ولوم پایین و پاور رو نگه دارید تا محیط بوت باز بشه.
3- حالا شما در محیط HBOOT هستید.به قسمت Recovery برید.
4- بعد از وارد شدن به صفحه سیاه ولوم بالا رو نگه داشته و power رو میزنیم گزینه wipe data factory رو میزنیم.منظور از این محیط سیاه محیط ریکاوری هستش.ممکنه یکی ریکاوری 44ext نصب کرده باشه.اونوقت محیطش سیاه نیستش و یه جور دیگه هستش.توجه داشته باشید قبل از انجام این قسمت از اطلاعات فون مموریتون بک اپ گرفته باشید.احتمالا کانتکتا و نرم افزارهایی که تو فون مموری نصب شده اند خواهند پرید.توصیه میشه که مموری کارت هم بیرون باشه به علاوه سیمکارت.
5- بعد از انجام کار reboot system now رو میزنیم و دکمه ولوم پائین رو نگه میداریم تا به hboot بره اونجا factory reset رو میزنیم.
6- حالا گوشی بالا میاد
حالا وای فای رو جستجو کنید.که میبینید که وصل میشه.فقط نکته ای که هستش با سرچ دوباره و با کانکت شدن به یه سرور وای فای دیگه ممکنه تنظیمات به هم بریبزه و باید همه این کارا رو از اول انجام بدید.
نکته ها:
در هنگام انجام اعمال بالا سیمکارت و مموری در گوشی نبود.بعدش سیمکارت رو انداختیم.با حالتی که سیمکارت از اول در گوشی باشه تست نکرده ام خودم.اگه تست کردید اطلاع بدید
به محض اینکه وای فایی که add کرده اید پاک کنید باید دوباره کارهای بالا رو انجام بدید.(چند بار هم بالا ذکر شد)
دوستان که تست کرده اند و جواب گرفته اند.این روشو خودم روی یه گوشی سنسیشن اپدیت شده امتحان کردم و جواب گرفتم.روش جالب و بدون دردسریه.نیازی هم به s-off و روت و اینا نداره.
موفق باشید انشالله

HTC Sensation HTC Sensation

1391/3/5 سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان
Reza s و کیوان عزیز
ببینید در سیستم عامل اندروید ما نرم افزارهایی داریمکه جزو برنامه های سیستمی هستند.به چه شکلی?برای مثال عرض میکنم.وقتی که شما اپدیتیرو دریافت میکنید این به صورت فایل زیپ در بخش دانلود خا ذخیره میشه.اگه در کامپیوتربازش کنید میبینیدکه یه سری فایلها داخلش هستند که پسوندشون apk یا همون فایل خام نصبی هستش که درهنگام اپدیت سیستم عامل اونارو نشون میده.این فایلم ممکنه از اوناباشه.مخصوصا اسمش که همچین چیزی رو تداعی میکنه.کلا به نظرمن انتیویروسی دراندروید نداریم که درست و حسابی باشه).فکر نمیکنم مشکلی باشه.
راستی اون سورپرایزی که گفتم رو امشب یا فرداشب پی دی افش که آماده شد لینکشو براتون میزارم تا مشکل وای فای در اندروید 4 رو به بهترین شکل رفع کنید.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/3/4 كاربر گرامي علي اصغر ق
مشكلتونو با goluncher حل كنيد.تعداد صفحه هاي اصلي رو ميتونيد بي نهايت اضافه كنيد.اين مشكل خاصي نيست اصلا.
دوستان به زودي يك سورپريز براتون ميزارم بزرگترين مشكل اين گوشي رو حل كنيدش.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/3/3 با سلام خدمت همه
سید محمد رضا گرامی و علی اصغر ق
هیچ کدوم از عیب هایی که برای سنسیشن گفتید من که باهاش ندارم.دو تا مشکل داره فقط از نظر من که البته برای من کاربر چندان مهم نیست ممکنه برای سایر دوستان یه مشکل محسوب بشه.به هرحال هرکی کاربری متفاوت از گوشی داره.
1- باتری که ای کاش ظرفیتش بیشتر بود.البته اینم میشه حل کرد چون تو بازر اتمیک باتریش موجوده با ظرفیت بالاتر
2- برد کم آنتن وای فای
فقط همینا

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/25 سلام بر همه
یه چند تا چیز مینویسم برای ارتقای علمی و اینکه یه چیزایی دستگیرتون بشه.
ایراد دشارژ سریع باتری: تخلیه سریع باتری میتونه دو علت داشته باشه:
1- اولیش اینکه باتری توانایی تامین انرژی گوشی رو به مدت معین نداره که با تعویض باتری این مشکل برطرف میشه.غالبا برای فهمیدن این موضوع در گوشی ها باتری رو در میارن رو یه میز مسطح میچرخوننش.اگه وایستاد که بادکردگی روش وجود نداره و سالمه ولی اگه خیلی روان بچرخه میگن باید تعویض شه به خاطر باد کردگی (تجربه شخصی بود!!!)
2- دومیش اینکه مصرف گوشیتون زیاد شده و در نتیجه به قول معروف باتری زودتر از همیشه خالی میشه.در این موقع میگیم که گوشی جریان کشی داره.جهت تعمیرش باید به یه منبع تغذیه متصل بشه و جریان کشی رو مشاهده نمود.در این حالت عامل جریان کشی رو پیدا میکنیم و با تعویضش جریان مصرفی رو متعادل میکنیم.غالبا یکی از قطعات آی سی تغذیه-بلوتوث-امپ زنگ و چراغها به عنوان قطعات اولیه مورد بررسی همیشه هستند.
نکاتی هم داره که اگه به منبع تغذیه وصلش کردیم یه چیزایی امکان داره نشون بده که هرمدومش برای تعمیرش تعیین میکنه که چه قطعه ای رو باید تعویضش کنیم.خواستید اونم براتون مینویسم.
مورد بعدی اینکه دوستان گفته بودند که گوشی خودبه خود خاموش میشه.اینم راه حل های بسیار در تعمیرش وجود داره.اولش باید شخص اعتراف کنه که گوشیش رو کوبیده به جایی یا از دستش افتاده یا کلا ضربه ای چیزی نخورده باشه.اون نشد باید ببینیم که ایا گوشی رو مکالمه خود به خود خاموش میشه یا همینجوری.اونمن باز نشد باید بررسی کنیم در حین شارژ خاموش میشه.یا شایدم گوشی قبلش تعمیر شده و پشتش باز شده و تعمیرکار قبلی خرابش کرده.همه اینارو باید در نظر داشت.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/18 arash k گرامی
بله درست میفرمایید اندروید 4 به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی میکند.مشکلی که در gingerbread در ارائه اولیش مشاهده شد این بود که نه کیبورد فارسی داره نه تو گشت و گزار های اینترنتی فارسی رو پشتیبانی میکنه که البته بعد از اپگرید شدن به نسخه بالاتر این مشکل رفع شد.ولی اندروید 4 به صورت پیش فرض فارسی رو ساپورت میکنه ولی کیبوردشو خیر.اگه میخوایید فارسی تایپ کنید نرم افزار mirsal رو نصب کنید.
..........................................
meti j گرامی
چک کنید که گوشیتون رو usb debugging نباشه.در ضمن رو حالت htc sync به کامپیوتر متصلش کنید و اینکه اگه باز درست نشد جدیدترین ورژن htc sync رو از سایت اچ تی سی بگیرید و نصب کنید و اگه بازم درست نشد ریست فکتوری کنید و اگر بازم جواب نداد ریکاوریش کنید
..........................................
reza s و حسین ف و farhood j گرامی
مشکلی که ICS داره با برخی از network mobile هاست.مثلا این مشکل روی T-mobile هم هستش یا در برخی موارد vodafone.اگه اپدیتی ارائه بشه برای تعمیر مشکل این دست گوشی هاست که شبکه هاشون به این شکله.برای ایرانسل یا همراه اول مطمئن باشید به صورت رسمی چیزی ارائه نمیشه!!!! تنها راهها رو برای حل مشکلش قبلا هم توضیح دادم.
..........................................
hamed r گرامی
از لیست شما سنسیشن از همه برتره.اگه لازم به توضیح اضافه هستش با ایدی بنده در ارتباط باشید.انشالله که بهترین انتخاب رو کنید.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/14 اگه انتظار صدای خوب پخش دارید بهتره برید سراغ مارک های سونی اریکسون یا نوکیا (البته از 5800 به بالاتر).از اچ تی سی انتظار بلندگوی خیلی عالی نداشته باشید.تو گوشی های اندرویدی مثلا R800 سونی اریکسون صداش خیلی بالاست دوتا بلندگوی استریو واسه پخش داره و اندروید هم هست.یا تقریبا 80 درصد گوشی های نوکیا به همین شکل هستند

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/13 wififix manager بهترین راه حل ارائه شدست .من خودم تا به حال روی چند رام مختلف هم تست کرده امکه کاملا پاسخگو بوده.

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/13 دوستان گرامی
بنا به درخواست هایی که از بنده در انجمن ها شده بود من رام اندروید 4 خاورمیانه رو فایل رامشو تونستم نسخه اصلیشو تهیه بکنم.این فایل زیپ هستش.اون دسته از دوستانی که میخوان از طریق کامپیوتر رام رو نصب کنند و نه از طریق خود گوشی میتونن به ایدی یاهوی من یه پی ام بدن که براشون بفرستم رامو.همراهش هم یک فایل پی دی اف جهت اموزش نصب رام اصلی و ریکاوری و اگه احیانا خواستید روتش هم میتونید بکنید.
همونطور که اطلاع دارید وقتی از طریق خود گوشی رام رو آپدیت کنید برای بعد که اگر خواستید روت یا s-off یا ریکاوری جدید نصب کنید با مشکل برخورد خواهید کرد و این اصلا خوب نیست.به خاطر همین دوستانی که از این موضوعات اطلاع دارند میان و از طریق کامپیوتر رام اصلی رو رو گوشی نصب میکنند تا بعدا گزینه های بعدی رو از دست ندن.
voltszn@yahoo.com

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/13 با سلام و ارادت
دوست عزیز mehrdad m
بهتون تبریک میگم.مثل اینکه با موفقیت عمل روت رو انجام دادید.روت اکسپلور رو بیخیال شید اگه سوپر یوزر نصب شده نشان دهنده موفقیت امیز بودن عمل روت بوده.خود سوپر یوزر به نوعی نرم افزاری هستش برای کنترل برنامه هایی که برای نصبشون به روت بودن دستگاه نیاز دارند پس نیازی به روت اکسپلور ندارید.حالا مثلا اون نرم افزار chainfire رو نصب کنید ببینید نصب میشه یا نه؟چون برای نصبش نیاز هستش که دستگاه روت باشه.در همون پی دی افی که داده بودم براتون اموزش نصبشو با پلاگیناش دادم.با اون میتونید حتی گیم هایی که برای گوشی های سامسونگ و سونی اریکسون و .... ارائه میشند رو در گوشیتون اجرا کنید.
موفق باشید

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/10 با سلام و عرض احترام
روشی که دوستمون اقا محمد نوشته اند درست هستش و تا زمانی جواب میده که سیمکارت تو گوشی نندازید.اگه بندازید دوباره میپره.به نظر من بهترین راه حلش روتیه که عرض کردم.
.............................................
mehdi A
دوست عزیز بله درسته .اونا تقلبیند.اکثر سنسیشن های داخل ایران سفارش مصر هستند و با SH شروع میشند که اونا خوبن.چشم در مورد فایل هم یه بار چک کنم میزارم.البته اون کامل مشکل وای فای رو حل نمیکنه.باز برگشت داره چون من تست کردم.بهترین راه حل از نظر من همون اموزشی بود که گذاشته بودم.
.............................................
مهدی ح
دوست عزیز اندرویدی که فارسی بشه دیگه رسمی نیست و میشه کاستوم.پس حواستون باشه که گول نخورید.
.............................................
راستی برای برگشت از رام ICS به اندروید قبلیتون (Gingerbread) میتونید این کارو بکنید.
صرفا کافیه Hboot v1.17 مربوط به رام های 2.3 رو فلش کنید.
برا این کار اول فایل HBoot رو دانلود کنین(حجمی هم نداره،360کیلوبایت...)

طریقه نصب:
اسم فایلو به PG58IMG.zip تغییر بدین، کپی کنید تو شاخه اصلی اس-دی کارت. گوشی رو خاموش کنید و وارد بوت لودر شین (دکمه پاور+Voldwn). (یا تو adb بزنید adb reboot bootloader)
گوشی وارد ریکاوری شده و خودکار فایل رو شناسایی میکنه. ازتون سوال میشه که -? Do you want to start update- با زدن دکمه volup عملیات نصب را تایید کنید.
نکات مهم:
1- رام ICS شما بعد نصب این رام بالا نخواهد اومد.
2. این فایل شامل رادیو نمیشه. حتما بعد از نصب رادیو مناسب رام 2.3 که میخواهید نصب کنید رو فلش کنید.
لینک دانلود:
http://uplod.ir/gd71k8ivtlzm/PG58IMG-1.17.zip.htm
cidnum: HTC__001
cidnum: HTC__622
cidnum: HTC__037
cidnum: HTC__044
cidnum: HTC__023
cidnum: HTC__E41
cidnum: HTC__C24
cidnum: HTC__F08
cidnum: HTC__E11
cidnum: HTC__032
cidnum: HTC__N34
cidnum: HTC__203
cidnum: HTC__247
cidnum: HTC__J15
cidnum: HTC__102
cidnum: HTC__038
cidnum: HTC__405
cidnum: HTC__Y13
cidnum: HTC__H10
cidnum: HTC__B25
cidnum: HTC__506
cidnum: HTC__A07
cidnum: HTC__304
cidnum: HTC__G09
cidnum: HTC__M27
cidnum: HTC__621
cidnum: HTC__016

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/9 راستی یکی از دوستان پرسیده بودن که کدی بگیم برای انجام تست گوشی قبل از خریدش.
این کدرو اگه بزنید میتونید کل قطعات گوشی رو تست کنید از صفحه نمایش و دوربین و ویبره و بلوتوث و وای فای گرفته تا بقیش. حالشو ببرید
*#*#3424#*#*

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/9 سلام بر همه
ببینید دوستان قبلا هم گفته بودم که مشکل وای فای در اندروید 4 به صورت کلی هستش و فقط مختص اچ تی سی نیستش.برای حلش یا همون لینکی که دادم کاربرد داشت که احتمالا برای رام های عربی بستتش و یه راه حل دیگه هم میمونه که باید گوشیتون روت باشه.من فرض میکنم که گوشیتونو روت کرده اید. ببینید اگه رامتون کاستوم هستش و قبلا هم که حتما S-off کرده اید مشکلی برای روت کردن نخواهید داشت ولی اگه رامتون اصلیه و از طریق خود گوشی اپدیت کرده اید که بنده هم کلی گفتم که این کارو نکنید ولی خب راه حلی بازم برای روت کردن هستش که اگه گوشیتونو ببرید بیرون احتمالا بهتون خواهند گفت که راه حلی نیستش ولی حالا من راه حلی رو میگم که تست هم کردمش و جواب داده.باز هم میگم این صحبت ها برای کسانیه که رام اصلی اپدیت کرده اند از طریق خود گوشی. شما اول گوشیتونو انلاک میکنید به وسیله خود وبسایت اچ تی سی که قبلا هم آموزششو براتون گذاشته بودم بعدش ریکاوری مخصوص گوشیتونو نصب میکنید و بعد از اون اگر از قبل S-off کرده باشید که فقط ریکاوری میریزید و بعد فایلروت رو نصب میکنید اگر نکرده اید باید s-off کنیدش!!!!آموزش روت کردن هم در اون فایل پی دی افی که قبلا لینکشو داده بودم قرار داشت.
بعد از این که مطمئن شدید گوشیتون روت شده و اماده هستش.به اموزش زیر مراجعه میکنید.
برای حل مشکل وای فای:
............................................
ابتدا این فایل دانلود کنید:http://www.mediafire.com/?3dbfxmzb2lx8nd6
سپس این فایل دانلود کند:http://www.mediafire.com/?0xy9b5hf1f16tyc
حالا هردو فایل را اکسترکت کنید و محنویات فایلهای اکسترکت شده را در داخل Sd Card خود کپی کنید.
از طرق روت اکسپلورر فایل sqlite3 را درون شاخه system/bin و system/xbin کپی کنید.
حالا پرمیشن فایل را به این حالت تغییر دهید(هم در xbin و هم در bin)
x.x.x
x._.x
x._.x
گوشیرو ریستارت کند.حالا فایل اسکریپت منیجر (script manager ads ) را در گوشیتون اینستال و اجرا کنید.
فایل ali.sh را جرا کنید.این 3 گزینه را تیک بزنید: run as root,run at boot,run on net change و گزینه in script را انتخاب کنید. حالا run را اجرا کنید.سوپر یوزر را Allow کنید.
حالا وای فای رو یبار خاموش روشن کند.از رام خود لذت ببرید همراه با وای فای...
موفق باشید

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/8 گوشیتونو باتریشو در بیارید زیرش سریال نامبرشو نوشته اونو بزنید قسمت پایین همون صفحه ای لینکشو دادم.بعد برنامه رو بگیرید و نصب کنید و بعدش مشکل وای فای کامل حل میشه.رلاه حل های متفرقه ای عهم هست.ولی این راه حل رسمی هستش.موفق باشید

HTC Sensation HTC Sensation

1391/2/7 رفع مشکل وای فای در اندروید 4.حل مشکل به صورت رسمی از طریق خود وبسایت اچ تی سی ارائه شده.
http://www.htc.com/mideast/help/wifi-security-fix/
موارد 1 تا 40 از مجموع 70 مورد
ایسام