مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Javad M
  • تاریخ عضویت : 1393/10/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 25

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد

Xiaomi Mi Max 3 Xiaomi Mi Max 3

1397/6/11 حیف از این گوشی که NFC نداره
چرا همیشه یه نقص روی گوشیهای خوب هست ؟

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1396/12/8 مشخصات این گوشیو مزارید کنار s8
چه تغییری اساسی می بینید ؟؟؟
فقط فیلمبرداری 960 اضافه کرده که عملا کاربردی نداره و یه تغییر کوچولو تو پردازنده که اصلا محسوس نیست
بفیش همون s8 قدیمه
اضافه کردن چند تا نرم افزار ساخت ایموجی و .... شد تغییر ؟؟
...

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1396/12/8 این همه انتظار کشیدم
واقعا ناامید کنندست
ظاهر مسخره مخصوصا پشت گوشی واقعا رو مخه
سخت افزار ضعیف (دوربین سلفی 5)!!!
در یک کلمه میتونم بگم
افتضاحه

Samsung Galaxy A8+ 2018 Samsung Galaxy A8+ 2018

1396/10/16 خیلی عالیه فقط حیف که با اندروید 8 ارائه نمیشه
چرا سامسونگ همیشه یه گوشه کارش میلنگه ؟

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/9/12 سلام دوستان
دلیل اختلاف زیاد قیمت فروش این گوشی در نمایندگی با قیمت خرید اینترنتی و خرید از علاءالدین چیه واقعا ؟؟؟؟
حدود پانصد هزار تومان اختلاف قیمت ؟!!!

Sony Xperia XZ1 Sony Xperia XZ1

1396/6/28 سلام دوستان
این گوشی ظاهرا ضعیفتر از مدل پریمیوم هست ولی قیمتش بالاتره چرا ؟

Xiaomi Mi Mix 2 Xiaomi Mi Mix 2

1396/6/28 بستگی به قیمت داره
ظاهر گوشی که بسیار عالیه و اصلا جای ایراد نداره
سخت افزار هم که حرف نداره
من از محصولات دیگه ی این برند خریدم واقعا عالی بوده
اگر قیمت زیر دو تومن باشه واقعا بی نظیره
سامسونگ داره نت 8 دراز بی قواره خودشو نزدیک 4 میلیون میندازه به مردم
خیلی خوب میشه که خریدارها منطقی باشن و با اطلاعات بهتر و بیشتر خرید کنن تا بعضی شرکتها نتونن سر مردم کلاه بزارن و اونهایی که لیاقت دارن سود ببرن
من فقط نگران پشتیبانی و آپدیت اون هستم که امیدوارم به موقع آپدیت بده ...

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/11
دلیل مشکل ریست شدن و خاموش شدن ناگهانی گوشی جدید سامسونگ :
بنا بر برسسیهای بعمل آمده و اعلام کاربران گوشیهای گلکسی اس 8 ، ظاهراً با واردکردن کارت حافظه SD به گوشی، این اتفاق رخ می‌دهد.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/10 بر اساس آمار منتشر شده، فروش گوشی های رده بالای سامسونگ به دلایل مختلفی با مشکل بی سابقه‌ای مواجه شده است.

در حالی که تنها دو روز تا معرفی رسمی گوشی گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) سامسونگ فاصله داریم، گزارش‌های جدیدی منتشر شده که ادعا دارند گوشی های رده بالای سامسونگ همچون گذشته وضعیت مناسبی ندارند. با توجه به گفته‌های رسانه کره‌ای The Investor، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ تنها ۲۹ درصد از فروش تلفن‌های همراه این کمپانی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی را تشکیل می‌دهند.

این اطلاعات توسط Hana Financial Investment گرد آوری شده و نشان می‌دهد که برای اولین بار فروش گوشی‌های سری گلکسی اس و نوت به زیر ۳۰ درصد رسیده است. فروش گوشی های رده بالای سامسونگ تنها یک بار در سال ۲۰۱۳، زمانی که گلکسی اس ۴ منتشر شد از مرز ۷۵ درصد نیز عبور کرد، پس از آن، این آمار به طور پیوسته شروع به کاهش کرد تا در سال ۲۰۱۵ به کمتر از ۴۰ درصد رسید.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/2/9 سلام وحید جان
ممنون از اظهار شما
دوستمان اشاره به آمار فروش گوشی کرده بود و کلاس بندی نکرده بود که آیا منظور فروش پرچم دار هست یا میان رده یا پایین رده ...
اگر دقت بفرمایید و یک آمار از فروش انواع گوشی با برند خاص بگیرید متوجه خواهید شد که بیشترین تعداد فروش گوشی سامسونگ ، سری های پایین رده آن است که معمولا با قیمت کمتر از یک میلیون بفروش میرسد نه گوشی پرچم دار
تبلیغات بسیار وسیع سامسونگ از یک طرف و ناآگاهی برخی خریداران دیگر باعث شده که فروشنده وارد مغازه میشه و میپرسه یک گوشی تا 400 تومن چی داری ؟ اون هم فوری یه سامسونگ میبنده به ناف طرف !!!!
بعد میگن آمار فروشش رفته بالا !
دقیقا مصداق فروش پراید و لامبورگینی هست دوست عزیز چون کسی با 20 میلیون پول نمیره بنز و بی ام و بخره

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/2/8 یادتان باشد که هرگز فروش بیشتر دلیل بر کیفیت بهتر نیست
مثلاً فروش پراید خیلی خیلی بیشتر از فروش بنز و BMW هست...
پس آیا پراید بهتر است از بنز و بی ام دبلیو و...؟

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/2/6 با کسانیکه حاضر نیستند یه مقایسه بین سخت افزار s8 و zx انجام بدن و فقط میگن s8 که تواناییش 50% zx هم نیست ولی بهتره... اصولا بحث بی نتیجه هست چون خودشون هم میدونن ولی ...
ظاهرش هم که میگن خوبه شبیه کنترل تلویزیون هست دراز و باریک که بخشی از صفحه نمایشش توی طرفین گوشی قرار گرفته که عملاً بی مصرفه... قیمت هم که ... با اونهمه ایراد و اشکال قیمت سرسام آوره...

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/2/6 بعضی ها فکر می کنند که چون سامسونگ پر فروش هست پس بهترینه و فروش بالا را دلیل برتری می دونن در حالیکه پراید هم توی ایران پر فروش ترین ماشین هست ولی فقط چند تا دونه لامبورگینی یا مشابه اون توی ایران هست پس باید بگیم که پراید برتر از لامبورگینی هست؟
اصلا طرفداران سامسونگ تعصب خاصی دارند که هر چی دلیل و برهان هم براشون بیاری قانع نمیشن من تعجب میکنم واقعاً عجیبه

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/2/5 سلام دوستان
لطفاً اگر اطلاعی از نحوه پیش فروش احتمالی این گوشی توی ایران دارید بگید
ممنون

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/5 دوستان عزیز لطفاً دقت کنید

کاستی و نقص بخشی از تمام کارهایی است که انسان‌ انجام می‌دهد و این نقص برگرفته از ذات انسانی است که خطاپذیر است. به نظر می‌رسد اخبار منتشرشده در مورد عجله‌ی سامسونگ برای رونمایی و عرضه‌ی گلکسی اس ۸ حقیقت دارد؛ چراکه یافته‌های جدید نشان از وجود لرزش گیر اپتیکال در دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارند، حال آنکه این ویژگی غیرفعال است و در واقع هیچ کاربردی در زمان ثبت تصاویر ندارد. به‌طور حتم در صورتی که چنین قابلیتی به‌صورت کاربردی در گلکسی اس ۸ سامسونگ وجود داشت، کره‌ای‌ها تبلیغاتی با هدف نمایش این ویژگی در دستور کار قرار می‌دادند. با استفاده از لرزش گیر اپتیکال در دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند می‌توان تصاویر واضح و شفافی ثبت کرد که این نتیجه با استفاده از روش‌های نرم‌افزاری به دست نمی‌آید و در واقع تصویری با کیفیت بهتر ایجاد می‌کند.

قرار دادن لرزش گیر اپتیکال در دوربین گوشی‌ هوشمند امری بسیار حساس و خطیر است؛ چراکه این گجت به دلیل فرم‌فکتوری که از آن پیروی می‌کند، فضای کمتری برای مانور باقی می‌گذارد؛ بنابراین تعبیه چنین ماژول‌های حساسی بسیار سخت می‌شود. برخلاف لرزش گیر الکترونیک که با استفاده از نرم‌افزار اقدام به برطرف کردن تاری می‌کند، لرزش گیر اپتیکال با استفاده از ماژول‌های قابل حرکت که در واقع عدسی‌های در حال حرکت هستند، لرزش و حرکت دوربین را بی‌اثر می‌کند و در نتیجه تاری تصویر را از بین می‌برد.

تعبیه چنین سنسوری در گوشی‌ هوشمند بسیار سخت است و استفاده از آن در دوربین سلفی در مقایسه با دوربین اصلی گوشی به‌مراتب مشکل‌تر است. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ در میانه‌های راه، استفاده از لرزش گیر اپتیکال در دوربین سلفی را کنار گذاشته است. البته شاید در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار یک فرم‌ور برای گلکسی اس ۸ باشیم که امکان به‌کارگیری لرزش گیر اپتیکال در دوربین سلفی را فراهم کند.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/5 لطفاً دقت کنید
پس از مشکلاتی در رابطه با هاله‌ی رنگ قرمز در صفحه نمایش گلکسی اس ۸، حالا برخی از کاربران خبر از مشکلات در شارژ بی‌سیم این گوشی با استفاده از پد شارژ ساخت خود سامسونگ می‌دهند.

البته باید به برخی نکات نیز اشاره کرد. این مشکل زمانی پیش می‌آید که بخواهید از شارژ بی‌سیم سریع سامسونگ استفاده کنید که البته گلکسی اس ۸ از این  استاندارد به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند؛ اما شارژ بی‌سیم با سرعت عادی بدون مشکل عمل می‌کند.

اما به نظر می‌رسد پدهای شارژ بی‌سیم خود سامسونگ که قبل از عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و در واقع برای گلکسی اس ۷ ساخته شده‌اند، به این مشکل برخورده‌اند و پدهای عرضه‌شده به همراه گلکسی اس ۸ بدون مشکل عمل می‌کنند. البته پدهای افقی ساخت سامسونگ نیز بدون مشکل عمل می‌کنند.

بنابراین این مشکل زمانی خودنمایی می‌کند که گلکسی اس ۸ خود را روی پد شارژ بی‌سیم گلکسی اس ۷ قرار دهید. زمانی که این اتفاق می‌افتد، کاربر اعلانی  دریافت می‌کند که شارژر مورد استفاده مناسب نیست و در بخش پایین گوشی نیز اخطاری دریافت می‌کنید که نشان از متوقف شدن شارژ دارد.

البته این مشکل نسبتا کوچک است و شاید کاربران بسیار کمی را تحت تأثیر قرار دهد، اما ممکن است راه‌حلی برای رفع آن وجود داشته باشد؛ چرا که سامسونگ با بروزرسانی نرم‌افزاری که به‌زودی عرضه خواهد شد، قول رفع مشکل هاله‌ی قرمز در نمایشگر پرچم‌دار جدید خود را داده است.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/4 سلام دوستان
لطفا قبل از خرید ، این ویدئو را با لینک زیر حتما ببینید !!!
http://www.aparat.com/v/yB4Lg

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/3 سلام دوستان عزیز
متاسفانه تعدادی از دوستان چنان متعصبانه از یک مارک یا برند دفاع و حمایت میکنن که انگار 50 درصد شاید هم بیشتر از سهام و مالکیت شرکت متعلق به اوناست یا عملیات طراحی و ساخت توسط اونا انجام شده ...
آخه فدات بشم یه مقایسه که امکانش تو همین سایت هم هست انجام بده ، جزئیات اطلاعات هر برند که میخوای بزار کنار هم اصلا نیازی به بحث نیست ... هر مشخصه ای واحد اندازه گیری داره نمیشه گفت مثلا 12 مگاپیکسل بیشتر از 24 مگا پیکسله و ....
حالا ظاهر کاملا سلیقه ای هست مثل یه لباس که میپسندی ولی ممکنه دوستت یا حتی خانوادت مورد پسندشون نباشه ...
امیدوارم همه به دور از تعصب گوشی های مورد علاقه خودشونو بخرن و خوش باشن
صاحبان برندها هم که دارن سود خودشونو میبرن و درامدهای میلیارد دلاری به جیب میزنن

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/30 کالبد شکافی گلکسی اس 8 نشان از تعمیر پذیری دشوار آن دارد ...
طبق کالبد شکافی iFixit، قابلیت تعمیر‌پذیری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در سطح پایینی قرار دارد.
کارشناسان وب‌سایت مشهور iFixit که همیشه سخت مشغول کالبد شکافی لوازم الکترونیکی هستند، این بار به سراغ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رفته‌‌اند.
وب‌سایت iFixit با کالبد شکافی چنین دستگاه‌هایی، بر حسب سختی یا سادگی تعمیر آن دستگاه، امتیاز خاصی از ۱۰ نمره به آن می‌دهد. در حال حاضر، هیچ‌کس گوشی هوشمند خود را برای تعمیر در اختیار تعمیرگاه‌های بی‌نام‌ونشان قرار نمی‌دهد؛ بنابراین داشتن چنین اطلاعاتی از یک منبع معتبر، قطعا سودمند خواهد بود.
وب‌سایت iFixit پس از تلاش زیاد، شیشه‌ی پنل جلو و پشت گوشی هوشمند را جدا کرده و توانسته است به برد اصلی آن دست یابد. به علاوه، این وب‌سایت قطعاتی در داخل گوشی کشف کرده است که کاملا ماژولار هستند. هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ موفق به کسب امتیاز ۴ از ۱۰ شده است. با توجه به این‌که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 در سال گذشته موفق به کسب ۳ امتیاز از ۱۰ شده بود، امتیاز گلکسی اس ۸ نمره‌ی نسبتا خوبی محسوب می‌شود. به خاطر بهبود یافتن قابلیت تعمیر پذیری گلکسی اس ۸، نمی‌توان در مورد خوب بودن نسبی امتیاز آن تردید داشت.
طبق توضیحات کارشناسان iFixit، به خاطر خمیده بودن شیشه‌ی پرچم‌داران جدید سامسونگ، جدا کردن این شیشه بدون وارد کردن آسیب بر آن به معنی واقعی کلمه، غیر ممکن است. بنابراین اگر نیازمند تعویض یکی از قطعات داخلی گوشی باشید، بهترین کار سپردن گوشی به کارشناسان رسمی شرکت سامسونگ است. برای دسترسی به تصاویر و اطلاعات بیشتر از کالبدشکافی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، می‌توانید به وب‌سایت رسمی iFixit مراجعه کنید.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/30 به نظر می‌رسد سامسونگ همواره باید با مشکلاتی در رابطه با گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش دست‌به‌گریبان باشد؛ چراکه پس از مشکل انفجار و آتش گرفتن باتری گلکسی نوت ۷ که به توقف تولید این محصول منتهی شد، حال اولین گروه از خریداران گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از رؤیت هاله‌ی قرمزی روی نمایشگر این گوشی‌های هوشمند خبر داده و تصاویری نیز در این رابطه منتشر کرده‌اند. اغلب خریداران گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کشور کره‌ی جنوبی اندکی پس از در اختیار گرفتن گوشی‌های هوشمند خود، مشکل جالبی در محصولات جدید سامسونگ کشف کرده‌اند که همان به قرمزی گرویدن رنگ نمایشگر است.

سامسونگ با تأیید وجود این مشکل، اعلام کرده است که مشکل مورد نظر ارتباطی با مشکل کیفیت ندارد و می‌توان این مشکل را از طریق تنظیمات گوشی حل کرد. کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که در صورت مشاهده‌ی قرمزی در نمایشگر، کاربران می‌توانند برای تعویض گوشی به مراکز خدمات پس از فروش این کمپانی مراجعه کنند.

قرمز شدن نمایشگر گلکسی اس 8

شماری از تحلیل‌گران به این نکته اشاره کرده‌اند که شتاب سامسونگ برای تولید میزان کافی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس برای پاسخگویی به تقاضای اولیه باعث ایجاد چنین مشکلی برای گلکسی اس ۸ است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده‌، سامسونگ برای تولید نمایشگر‌های اولد خود از تکنولوژی موسوم به Deep Red technology استفاده کرده است تا ترکیب رنگ نمایشگر گوشی‌ هوشمندش را تنظیم کند. شتاب در تولید باعث شده است رنگ نمایشگر برخی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس‌های جدید به قرمزی متمایل شود.

Sony Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual

1395/7/19 شما اگر بری پاساژ چارسو یک مغازه بزرگ روبروی درب ورودی سمت چپ انتها (گوشه) هست که هم سونی میفروشه هم سامسونگ ، یه گوشی سونی که قابش جدا شده کنار گذاشته و مشتری که میره سمت سونی ، فروشنده میاد اونو بهش نشون میده و میگه نگاه کن سونی تینجوریه زود خراب میشه و .... سامسونگ بهتره و این حرفا ، خلاصه انقدر میگه تا خریدار مجاب بشه سامسونگ بخره ، این روش خیلی کثیف و ناجوانمردانه هست
رقابت باید مردانه باشه نا اینطوری ناجوانمردانه مثل سامسونگ

Sony Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual

1395/7/19 اکثر قریب به اتفاق کمپانی های معتبر تلفن همراه و دوربین های حرفه ای ، سنسورهای دوربین خودشونو از سونی می خرن ، اونوقت چطور میشه که کیفیت دوربین سونی از بقیه بدتر باشه و یا تعریف نداشته باشه ؟؟؟؟
ظاهرا بعضی از دوستان یا اطلاعات ندارن یا کیفیت دوربینو تشخیص نمیدن و یا به سفارش یعضی از شرکت ها برای تبلیغ یک برند خاص میان و قصد تخریب سونی رو دارن.

Sony Xperia XZ Sony Xperia XZ

1395/6/15 سلام
این واقعا یک شاهکاره
طراحی عالی
سخت افزار عالی
امیدوارم قیمت هم زیاد گرون نباشه ...

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/6 سلام
به نظر من این گوشی کپی جدیدی از نوت 5 هست برای کسانیکه پول اضافه دارن و عشق به روز بودن گوشی همراه ...
اگر مقایسه کنید با نوت 5 تفاوت ملموسی نداره و این قیمت برای این گوشی واقعا زیاده .
این سیاست سامسونگ هست که برای تمام رده های مالی و در همه حدود اقتصادی گوشی داشته باشه اگر به ویترین سامسونگ دقت کنید از ارزانترین تا گرانترین گوشیها را داره ولی اگر سخت افزار همین گوشی را با انواع مشابه مثلا zenfon 3 deluxe مقایسه کنید میبینید که این قیمت واقعا زیاده و این شرکت هم مثل بقیه فقط دنبال منفعت خودشه البته به طور ناجوانمردانه ...
هر کس خریده یا میخواد بخره مبارکش باشه

Asus Zenfone 3 Ultra ZU680KL Asus Zenfone 3 Ultra ZU680KL

1395/5/26 در قسمت مشخصات مشخص نکرده که NFC داره یا نه اگر اطلاع دارید لطفا اعلام کنید
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد
ایسام