مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : majid l
  • تاریخ عضویت : 1393/10/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1394/1/31 دوستان من بعد از خریدن گوشی یک بار اون رو آپدیت کردم که به OS version 8.10.14219.341 آپدیت شد، اما بعد اون الان بیش از یک ماه و نیمه که هیچ آپدیتی واسم نمیاد و هر بار چک میکنم مینویسه Your phone is up to date.
این در حالیه که امروز تو سایت مایکروسافت چک کردم و دیدم نسخه 8.10.14234.375 برای تمام رام ها ارائه شده و خیلی وقته باید به این نسخه آپدیت میشد گوشیم. کسی میدونه باید چیکار کنم که آپدیت رو دریافت کنم؟!
(در ضمن من گوشی رو دولوپر کردم)

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/12/18 دوستان من بعد کلی نگرانی در مورد تاچ و ایرادات احتمالیِ این گوشی، بالاخره هفته پیش از فروشگاه جریس خریدمش و 2 روزه در تهران به دستم رسید.
لازم دونستم نظرمو در مورد تجربه این استفاده یه هفته‌ای بگم:
- مشکل تاچ به هیچ وجه در حد بزرگنماییِ بعضی دوستان که گفته بودن کلا نمیشه کار کرد و اینا نیست. حتی قبل از اینکه آپدیت بگیرم هم مشکلش اونقدرا ملموس نبود که اذیت کنه. آپدیت که کردم خیلی بهتر شد و خیلی به ندرت ممکنه موقع تایپ یه حرف اشتباه بخوره مثلا، همین!
کلا این مشکل تاچ بیشتر به مربوط به صفحه Lock Screen هست، چون دابل کلیک رو واسه روشن کردن معمولا سخت میگیره و گاهی 2-3 بار باید بزنی تا روشن شه. 1-2 بار هم موقع وارد کردن پسورد تو همون صفحه Lock هنگ کرد کلیداش و اشتباهی تاچ میکرد خودش. اما در طول کار با اپلیکیشنا و اس ام اس دادن و کلا کار با خودِ گوشی، مشکلی نداشته.
- گوشی خیلی روون و خوش دسته و واقعا خوب اجرا میکنه تمام بازیا رو.
-از ایرادات ویندوز 8.1 ساپورت کردنِ ضعیف کانکشنای VPNه. چون فقط دو نوع کانکشنِ L2TP و IKEv2 رو ساپورت میکنه، و مثلا PPTP که خیلی رایجه و من نیاز داشتم رو نداره.
-ایراد مهمی که تا الان به نظرم رسیده، باتریه که خیلی زود خالی میشه. باتری در حالت استفاده معمول از اینترنت و اس ام اس و وایبر (استفاده معمولی نه خیلی زیاد) به سختی یک روز رو میتونه دووم بیاره و معمولا اگه استفاده از اینترنت زیاد باشه، به سختی به 11-12 ساعت میرسه!

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/12/11 دوستان توی تهران جایی رو سراغ ندارین که بشه کاور Nillkin Cover Lumia 535 رو گیر آورد توش؟! من رنگ سفید رو از 33pol.net گرفتم، اما الان نظرم عوض شده و دنبال تعویض رنگم :(

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/12/1 دوستان کسی نمی‌دونه تو تهران نسخه نرم افزاری 5 گوشی رو کجا می‌شه پیدا کرد؟!

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/11/17 دوستان کسی نمی‌دونه نسخه سخت افزاری 5 رو از کجا می‌شه گیر آورد؟! تو بازارای تهران مثلا علاالدین گیر میاد یا نه؟!

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/10/12 چقدر حرفا ضد و نقیضه در موردش، بعضی از کسایی که خریدن کلی تعریف میکنن و میگن عالیه، بعضیا هنوز از مشکل تاچش حتی بعد از آپدیت میگن....خواهشا کسایی که دارن بگن چجوریاست و اگه واقعا مشکلش جدیه بیخود صبر نکنیم واسه خریدش اونم با این وضعیت قیمت!!!
گوشیایی مثل Galaxy Grand 2 و Xperia C که دوستان اشاره کردن واقعا خوبن، اما رو حساب تعاریفی که از وینفون شنیدم نظرم همچنان رو این گوشیه!
و اینکه به نظر من تا زمانی که قیمت بالاتر از 600 هست اقدام به خرید نکنین، یه چند هفته واستین تا تعدیل بشه....تا وقتی که خریدار وجود داشته باشه با این قیمت، مسلما کم نمیکنن قیمتشو!

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/10/5 چرا به جز apsa هیچ فروشگاهی هنوز وارد نکرده این گوشیو؟! پس کی قراره به بازار داخلی و به خصوص تهران بیاد؟!
apsa فعلا داره با قیمت خوبی عرضه میکنه، امیدوارم بقیه زیاد نکشن رو قیمتش و حباب الکی ایجاد نکنن!
تهران جایی رو سراغ ندارید که عرضه بشه؟!

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/10/2 خیلی ممنون از راهنمایی جامع و توصیه‌هات دوست عزیز!
در مورد بروزرسانی که مایکروسافت ارائه داده خوندم، امیدوارم که حل بشه و ایراد سخت افزاری نداشته باشه. راستش من استفادم خیلی سنگین و زیاد نخواهد بود و تمرکزی رو استفاده از نرم افزارای بی تاک و تانگو ندارم.....در حد وایبر و اینستاگرام و به خصوص نت گردی و استفاده از اینترنت خیلی برام مهمه (اتفاقا میخواستم بپرسم که تو وینفون مشکلی واسه پیدا کردن فیلترشکن وجود نداره؟)........و البته بازی کردن تا یه حد معمولی و بازی‌های رایج (خیلی آدم گیمری نیستم)
کلا چیزی که بیشتر مد نظرمه راحت و روون و به قول معروف "User Friendly" بودنشه و اینکه رو اعصاب نباشه.
یه ایرادی هم که شنیده بودم باز مربوط به پیکسلای سفید رو صفحه بود، این چیزا مرددم کرد خلاصه! احتمالا واسه خریدش واستم تا چند هفته دیگه، البته این قیمت 550 که فعلا دیدم تو اینترنت تا حدی متناسبه با قیمت جهانیش به دلار.

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/10/1 دوستان من چند هفته‌ست که تو فکر خرید یه گوشی تو همین رنج قیمت (تا 600 تومن) هستم. در حال بررسی گوشی‌های مختلف بودم که با این مدل آشنا شدم و رو حساب تعریفای زیادی که از ویندوزفون و گوشیای سری لومیا شنیده بودم، تصمیم گرفتم واستم تا عرضه بشه.
اما الان یکم دچار تردید شدم بابت ایراداتی که میشنوم مثل مشکلات تاچ گوشی و کیفیت صفحه! به نظرتون این گوشی بهتره یا Huawei Honor 3C؟!
با توجه به اینکه Honor 3C از رم 2 و دوربین 8 برخورداره و به طور کل کانفیگ قویتری داره، کدوم رو توصیه می‌کنید؟! (صفحه نمایش Honor 3C خیلی کیفیت بهتری داره)
تو این رنج قیمت گوشی قابل بررسی دیگه‌ای هست؟!
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام