مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علیرضا خ
  • تاریخ عضویت : 1393/9/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1393/10/19 الآن دو روز بعد از آپدیت، آنتن دهی به طرز محسوسی بهتر شده و گوشه کنار ساختمان خونه مون که آنتن همراه اول می رفت، دیگه نمیره! در مورد مصرف باطری تفاوتی احساس نکردم.

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1393/10/17 دوستان، خبر خوشحال کننده این که اولین آپدیت نرم افزاری این گوشی آمده، با حجم 117 مگابایت و بهبود دهنده عملکرد. در توضیحاتش نوشته که 1-رومینگ شبکه رو بهتر میکنه 2-پایداری گوشیی رو بهبود میبخشه. و تاکید کرده که این ارتقا، اطلاعات دیوایس شخصی رو از بین نمیبره. از این جهت خوشحال کننده س که بسیاری از دوستان نسبت به ساپورت هواوی ناامید بودن. و نشون میده که این برند هم هوای پرچمدارش رو داره!... من فعلا در حال نصبش هستم

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1393/10/9 بله درسته، تمام این جدل ها بیهوده بود... دوستان اگه در همان برنامه انتوتو دقت میکردند، متوجه می شدند که این برنامه حتی ابعاد صفحه نمایش را هم به اشتباه 0.1 اینچ بزرگتر ثبت می کند و 6.1 می نویسد در حالی که 6.0 است. و همان طور که در سایت سازنده درج شده، واضح است که گرافیک آن mali-628 و چهار هسته ای است. متاسفانه خیلی از افراد در این سایت با نظرات گمراه کننده در مورد باطری و GPU ،خریداران را به اشتباه انداختن.

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1393/9/30 هفته گذشته من این گوشی را از "بانه کالا" به قیمت 13650000 تومان سفارش دادم و پس از دو روز در تهران به دستم رسید. نکته ی قابل ذکر این که مدل MT7-L09 این گوشی (برخلاف شایعات) فقط تک سیمکارت است و قابلیت قرار دادن سیمکارت در خشاب رم را ندارد. من به قصد دوسیمکارته بودن این گوشی را خریدم و بعد از اینکه سیمکارتم را پانچ نانو کردم، متوجه شدم سیمکارت در خشاب رم جا نمیگیرد. پس از تحقیق، متوجه شدم که در واقع مدل MT7-TL10 است که این قابلیت را دارد (و البته در ایران ناموجود!) که در خشاب مربوطه حک شده است: nano/SD در صورتی که روی خشاب رم گوشی من فقط نوشته است SD. تصاویر سایتهای خارجی از خشاب، مربوط به آن مدل است. بنابراین اگر مدل L09 را سفارش می دهید، مطمئن باشید که فقط تک سیمکارت است.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام