مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Elham E
  • تاریخ عضویت : 1393/8/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

LG G2 mini LG G2 mini

1393/8/30 سلام میشه بهم بگین جی تو مینی دو سیمکارته و تک سیمکارته تفاوتی دارن با هم یا نه؟

راستش دلیل این همه شک من سایت دیجی کالا بود چون نمونه عکس برای جی تو مینی گذاشته بودن اما برای جی تو مینی 2 سیمکارته نذاشتن.
میخوام مطمئن بشم قبل از خرید.
حالا با نظرات دوستان مطمئنم که دوربین جی تو مینی از ال 90 بهتره اما نمیدونم فرقی بین تک سیم کارته و دو سیمکارته وجود داره؟ چه از نظر دوربین و یا سایر امکاناتشون؟

بازم ممنونم از دوستایی که جوابمو دادن.

LG G2 mini LG G2 mini

1393/8/29 سلام ممنون دوست عزیز

LG G2 mini LG G2 mini

1393/8/28 سلام دوستان یه سوال دارم میشه لطفا جواب بدین؟؟؟؟؟ راستش من قصد خرید lg l90 داشتم اما توی یکی 2 تا سایت از جمله دیجی کالا وقتی کیفیت عکسای گرفته شده با دوربین lg l90 و lg g2 mini رو مقایسه کردم دیدم ال 90 اصلا حرفی برای گفتن نداره و دوربین جی تو مینی از خیلی از دوربینای دیگه با کیفیت تر و عالی تره. حالا با توجه به اینکه روی کاغذ این 2 تا دوربین با هم تفاوتی ندارن برام جای سواله که دلیل این همه تفاوت توی عکسا چی میتونه باشه؟؟؟؟ واقعا اینجوریه؟ واقعا با هم فرق دارن؟ میشه لطفا کسی که به هر تا مدل گوشی دسترسی داره 2 تا عکس توی شرایط یکسان بگیره و اینجا بذاره تا مطمئن بشم بخاطر دوربینش ارزش داره 100 تومن بیشتر بدم یا نه؟ میدونم خیلی ها این سوالو دارن و ممنون میشیم اگه کسی این کارو انجام بده برامون. مرسی :)

LG L90 D405 LG L90 D405

1393/8/28 سلام دوستان یه سوال دارم میشه لطفاجواب بدین؟؟؟؟؟ راستش من قصد خرید lg l90 داشتم اما توی یکی 2 تا سایت از جمله دیجی کالا وقتی کیفیت عکسای گرفته شده با دوربین lg l90 و lg g2 mini رو مقایسه کردم دیدم ال 90 اصلا حرفی برای گفتن نداره و دوربین جی تو مینی از خیلی از دوربینای دیگه با کیفیت تر و عالی تره. حالا با توجه به اینکه روی کاغذ این 2 تا دوربین با هم تفاوتی ندارن برام جای سواله که دلیل این همه تفاوت توی عکسا چی میتونه باشه؟؟؟؟ واقعا اینجوریه؟ واقعا با هم فرق دارن؟ میشه لطفا کسی که به هر تا مدل گوشی دسترسی داره 2 تا عکس توی شرایط یکسان بگیره و اینجا بذاره تا مطمئن بشم بخاطر دوربینش ارزش داره 100 تومن بیشتر بدم یا نه؟ میدونم خیلی ها این سوالو دارن و ممنون میشیم اگه کسی این کارو انجام بده برامون. مرسی :)
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام