مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بهار -
  • تاریخ عضویت : 1393/7/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/11/6 سلام
دوستان شما اگه بخوایید بخشی از متن یک سایت رو کپی کنید، چجوری این کارو میکنید؟؟
مثلا من عکس آپلود میکنم از یه سرور، اما نمیتونم لینک آپلود رو کپی کنم و جای دیگه پیست کنم..
چیه راه حلش؟؟

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/12 خواهش ميكنم
آره حتما بسه. من نرم افزاراى تمام شبكه هاى اجتماعى، 5-6 تا اديت عكس، يه تعداد سرگرمى، يه تعداد كاربردى، 10-12 تا بازى، حدود 40-50 تا عكس دارم البته آهنگ كم ريختم. بيشتر از 9 گيگ خاليه. شما 4 گيگ هم آهنگ بريزين 5 گيگ ميمونه برا بقيه نرم افزارها. بعلاوه اينكه iCloud هم بهتون 5 گيگ رايگان ميده. نگران نباشيد.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/12 سلام

من خیلی آدم گوشی بازی نیستم. اما برنامه هایی که به دردم میخورد و بازی های عرف که به چشمم خورد همه شون زیر 100 مگابایت حافظه نیاز داشتن. البته من آهنگ هم زیاد نریختم توش و هنوز 9 گیگ حافظه دارم!
فکر کنم فقط برای کسایی که برنامه های خیلی سنگین میریزن کم بیاد (مثلا همین بازی آسفالت 8 به تنهایی بیشتر از 1 گیگ هست!)

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/11 با سلام
من یه سوال ساده دارم. ممنون میشم جواب بدید.
وقتی که با آیتونز بکاپ میگیرم و بعد سیستم عامل را آپدیت میکنیم. بعد از اینکه بکاپ رو ریستور کردیم نرم افزارهای بازی تا همون مرحله ای که قبلا بازی کرده بودیم میان یا ریست میشن؟! :)) من مرحله صد و پنجاه کندی کراشم میترسم بپره آپدیت نمیکنم:))

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/8/27 ممنونم که جواب دادید.. ولی من نمیدونم چجوری باید از آیتونز آپدیت ios رو سرچ کنم.. تو گوشی که میاد اما برای آیتونز باید گوشی به پی سی وصل باشه؟! وای من بلد نیستم :(

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/8/26 سلام
لطف میکنید جواب این سوال رو بدین؟
حجم آپدیت نسخه 8.1 iOS برای شما چقدره؟ ورژن iOS من 7.0.3 هست و الان میگه 1.9 گیگ هست فایل آپدیت. این خیلیییییییییی زیاد نیست؟!
اگه با آیتونز رو سیستمم دانلود کنم سریعتر از تو خود گوشی هست؟
بعد آپدیت همه برنامه هام میپره درسته؟

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/8/7 دليل اينكه اپل اولويت رو با پسورد گذاشته اين نيست. از نظر منى كه كارم تو اين زمينه است علت اصلى خطا و نقطه ضعفهاي سيستم هاي شناسايي بيومتريكه كه هنوز رفع نشده.. مثلا:
١- سنسور اثرانگشت بعد از يه مدت افت عملكرد داره. به راحتى تصوير نميگيره
٢- تصويربردارى اثرانگشت وابستگى شديد به وضعيت انگشت داره، خيسى، خشكى، زخم، آسيبهاى مادام العمري كه به انگشت وارد ميشه و ... تقريبا مانع تصويربردارى ميشه
٣- خطاى تطبيق اثرانگشت (دو عدد برابر هميشه با هم تطبيق داده ميشن اما دقت تطبيق دو اثرانگشت از يه فرد
به دقت سيستم شناسايى برميگرده)
و ...

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/27 سلام
من دو هفته است که این گوشی رو خریدم.
در مورد شارژش سوال داشتم. تا هفته قبل خیلی همه چیز عالی بود. هم زود شارژ میشد هم دیر خالی میشد. اما از روزی که 2-3 تا برنامه نصب کردم چند ساعت هم که به شارژ باشه 100% نمیشه. دیگه خسته میشم و از برق میکشم..
دیشب 3 ساعت به شارژ بود و رسید به 90%! امروز بعد از کمی استفاده وقتی 80% بود خاموشش کردم زدم به شارژ. بعد از 1 ساعت 100% شد اما به محض اینکه روشن کردم و رفتم تو منو، شد 99 و بعد هم در طول 4-5 تا اس ام اس دادن و گرفتن شد 95%.. در حالیکه قبلا هر وقتی از شارژ میکشیدم 1 درصد اول رو خیلی دیر کم میکرد..
در ضمن با اینکه تا 100 شارژ شده بود، اما تو قسمت Usage تنظیماتش هنوز تاریخ آخرین فول شارژ رو زده 5 روز پیش..
به نظرتون چیکار کنم؟!
برنامه های من فقط وایبر دی اکتیو شده است و برنامه مترو! همین..
همه توصیه های سایت ها رو هم گوش کردم. فقط یک بار اشتباهی بعد از 100% شارژ، یکی دو ساعت تو شارژ موند. یعنی همین یک بار باعث خراب شدن باتری شده؟!!

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/19 یعنی الان داشتن iccid یه مزیت شد؟!!!!!
اون سیم کارته؟؟؟ آقاهه بهم گفت ماکته! حالام افتاده گوشه اتاق!!!!!

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/18 سلام.
از همه دوستانی که جواب دادند خیلی خیلی سپاسگزارم..

آقای بهروز میدونم نمایندگی رسمی نداره. راستش من اصلا به فکر خدمات پس از فروشش نبودم برای این گارانتی. بیشتر هدفم فرار کردن از دوز و کلک های فروشنده های علاءالدین بود... و به خاطر نا آشنا بودنم با آیفون به محصولی که گارانتی داره اعتمادم بیشتر بود تا فروشنده ای که میگه باید اپل آیدی رو خودم براتون بسازم چون کردیت کارد میخواد!! و باید سیم رو خودم بندازم، چون باید برات رجیستر کنم و ... و برای هر کدوم اینها هم مبلغی نه چندان کم ازم بگیره...
(من در مورد همه اینها سرچ کرده بودم اما اونجا اونقدر همه فروشنده ها با هم هماهنگ یه حرف رو میزدن که به سرچهام شک کردم و نخریدم!)

باز هم خیلی ممنونم که با حوصله جوابم رو دادید..

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/18 ممنونم که جواب میدید..
راستش داشتن یا نداشتن iccid اونقدرا برام مهم نبود، به شرط اینکه به طور مجاز آنلاک شده باشه. و چون دیدم از علاءالدین چیزی نصیبم نمیشه و از طرفی سیلورش دیگه خیلی کم شده تو بازار، خواستم حساسیت بیخودی نشون ندم..
اگه واقعا همه لاک ها آنلاک شده باشن که خیلی عالیه، ممنونم آقای بهروز برای این خبر خوبتون! :d
وسائل جانبیش که در ظاهر میخوره اصل باشه.. نمیدونم چجوری میتونم مطمئن شم:s
من قصد فروشش رو نخواهم داشت. برای همین پارامترهایی که برای فروشش منفی هستن، برام اهمیت چندانی ندارن.
ظاهر گوشی اونقدری تمیز بود که نگران استفاده شدنش نباشم. یعنی اون تاریخ 2 ماهه خیلی برام بغرنج نیست.. فقط خواستم همه اطلاعات رو کامل بدم بهتون تا اگه نشونه بدی درش میبینید بهم کمک کنید..

در کل فکر کنم برایند نظراتتون مثبت بوده و خیالم راحت شد..
یک دنیا سپاس از همگی...

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/17 راستی این رو هم شنیدم که همه گوشی هایی که گارانتی دارن حتما باز شدن، اما برای چک کردن.. (این حرف رو در مورد مه تل شنیدم، تو نت سرچ کنید میبینید)
بنابراین صرفا باز شدن ممکنه مساله مهمی نباشه. درسته؟

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/17 گوشی کاملا سالم و نو هستش. بدون هیچ مشکلی.
در ضمن شما چیزی در مورد این گارانتی شنیدی؟ دفترش تو مجتمع پایتخت تو میرداماد هست و بنابراین گمون نکنم چیز غیرقابل اطمینانی باشه.
ضمن اینکه گوشی من هم پلمپ بوده و اون تی هم خیلی تمیزتر از اونایی که تو علاالدین و بازار موبایل دیدم کپی شده! یعنی دیگه فهمیدم همه کپی کار هستن.
جنس وکیوم هم از همونی بود که همه میگفتن.
رنگ نوشته های پشت بسته هم درست بود و به همون رنگی که میبایست باشه..

لطفا کسی که با آیفون کار کرده و اطلاعات داره جواب سوالامو بده، نه کسی که دشمنی داره!
من اخیرا از دیجی کالا چندین مورد دیدم که IMEI گوشی ای که فروختن با خود گوشی همخونی نداره و تازگی هم یکی از دوستام ازش گوشی خریده که یه هفته ای پیکسل سوزونده..

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/17 سلام
من دو سه روزی هست که این گوشی رو تهیه کردم و متاسفانه اطلاعاتم در مورد این برند خیلی ضعیفه. ممکنه لطف کنید جواب این سوالهای منو بدید؟ خیلی نگرانم..
من این گوشی رو از سایت جی اس ام خریدم با گارانتی آروند و بیمه پارسیان. پشت بسته گوشیم iccid داره و بعد ازینکه با جی اس ام تماس گرفتم بهم گفتن از طرف گارانتی آنلاک شده و مشکلی نخواهی داشت. و اینکه 2 ماه هم از تاریخ فعالسازی گوشی گذشته بود و مجددا گفتن اینها از طرف گارانتی بوده برای چک کردن سالم بودن گوشی و خیالتون راحت..
هنوز هم براش اپل آیدی نساختم. اینکه گوشی دو ماه پیش فعال شده یعنی یه اپل آیدی دیگه براش ساختن؟ میشه من خودم یکی دیگه بسازم و با اون وارد شم؟ یا هر دیوایس منحصر به یک اپل آیدی هست؟

بعد اینکه من گوشی رو وصل کردم به کامپیوتر تا شارژ شه، برام عجیب بود که کامپیوتر شناختش و من تونستم همون چندتا عکسی که به عنوان تست دوربین انداخته بودم از توش کپی کنم رو سیستمم.. به خاطر اینکه شنیدم محدودیت های آیفون خیلی زیاده نگرانم که نکنه مثلا جیلبرک شده باشه؟ البته نتونستم چیزی توش کپی کنم. و تو نت هم سرچ کردم در مورد جیلبرک گفتن برنامه سیدیا نشونه جیلبرکه. روی گوشی من این برنامه نیست و کلا میشه گفت هیچ برنامه ای نیست! تمام منوش یک صفحه است..

من از ترس فروشنده های علاالدین از سایت خریدم و اینکه برای سیم انداختن تو گوشی همه شون حدود 70-80 اضافه میخواستن! یا اینکه باید حتما برنامه میریختم و به ازاش بالای 150 تومن میخواستن.. بعد هم از کسایی که آیفون داشتن پرسیدم و همه تاکید کردن بیمه خیلی بهتر از گارانتی نرم افزاری هست ولی تو علاالدین بیمه نمیکردن.. بازار موبایل هم رنگ سیلورش رو یا نداشتن یا بدون گارانتیش رو هم قیمت باگارانتی جاهای دیگه میفروختن..

خیلی ممنونتون میشم اگه جواب سوالهامو بدید:(
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا