مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمدرضا د
  • تاریخ عضویت : 1393/7/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 26

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1400/1/13 با پولیش مایع مخصوص سینک های ظرفشویی و یک مقدار پنبه میتونی هر لنز دوربین گوشی رو مثل روز اول شفاف بکنی.
پولیش بسیار ملایم و خوبیه. خودم لنز گوشی رو که بر اثر افتادن به سطح زمین حسابی خط خش افتاده بود جوری که دیگه دوربین نمیتونست روی سوژه درست فوکوس بکنه رو زنده کردم. فقط حوصله میخواد.
خمیردندان سفید کننده هم نوعی پولیش نرمه. من استفاده نکردم اما اونم حتما جواب میده اما صرفا برای خط و خش های سطحی و ریز

Nokia 2.3 Nokia 2.3

1400/1/4 به عنوان یک تجربه شخصی باید عرض کنم که سری 1 و 2 نوکیا بسیار کند هستند. اصلا به عنوان گوشی هوشمند و استفاده زیاد از اپلیکیشن ها روی این دوتا سری اصلا حساب نکنید که رسما پشیمون میشید.
یا سری های بالاتر بگیرید یا اگر بودجه تان نمیرسه یه دست دوم تمیز از سری های پنح و شیش به بالا بگیرید. نوکیا 5 یا 6 قدیمی سگش شرف داره به نوکیا 2.3 یا حتی 2.4 جدید! فقط اینا اندرویدشون در ظاهر جدیدتره.

معمولا اپدیت کردن به نسخه های بالاتر اندروید برای این گوشی ها بیشتر معایب با خودش میاره تا مزایا. یک جورهایی تجربه کاربری رو کاهش میده تا ارتقاء.

نیازی هم به گفتن نیست که کلا لوازم تمام سری های نوکیا از پایین رده تا پرچمدارش کمی سخت پیدا میشه یا اصلا پیدا نمیشه. (فروشش هم سخته و اصطلاحا مثل آیفون و سامسونگ پول نقد نیست و هنگام فروش باید خیلی قیمت پایینتر بدی که زود فروش بره)
با اینحال بعضی از سری هاشون نسبت به قیمتشون کیفیت خوبی دارند.

شرمنده اما با اینکه فن بوی نوکیا و مایکروسافتم و الان هم نوکیا دارم و گوشی بعدیم هم باز نوکیا خواهد بود اما HMD واقعا روی مخه. گوشی هاش بگیر نگیر داره و معمولا اشکال و ایراد هم کم ندارند. مثلا نوکیا 8 خیلی روون و عالی بود اما عکسهاش که قرار بود عالی باشند معمولی بودند! برعکس نوکیا 8.1 عکسهاش خیلی بهتر شد اما پردازنده اش ضعیف تر از سری قبلی! یعنی سیاست گوشی زدن HMD رو نمیشه حدس هم زد!
تشکر.

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1394/7/21 باتریبش ضعیفه؟!
تقریبا 24 ساعت مکالمه مداوم در حالت 2g و 18 ساعت در حالت 3g کمه؟ یکی از قویترین و طولانی ترین شارژها رو بین پرچمدارای تمام شرکتها داره. تازه این دو سیمکارت هم هست!
جهت مقایسه بهتره بدونی آیفون 6s فقط 14 ساعت مکالمه مداوم شارژ داره و گللکسی s6 سامسونگ هم 17 ساعته!

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/5/10 متاسفانه رسما کلاهبرداری کرده! و شیرینی این گوشی دوست داشتنی رو کمی تلخ کرده
اولا اکانت یعنی ساختن یه آدرس ایمیل ساده که 250 هزارتومان واسش ازت گرفته!
ما هیچ برنامه و نرم افزاری نداریم برای رفتن به فروشگاه و دانلود رایگان 2 ساله و ...
دوما فروشنده حق نداره براتون آدرس ایمیل بسازه چون یعنی پسوورد اونو داره و میتونه به راحتی از طریق اینترنت و سایت مایکروسافت وارد اکانت شما شده و تمام فایلهای ذخیره شده در وان درایو، شماره تماس ها ، پیامک های شما رو ببینه یا روی یک گوشی دیگه با همون اکانت دانلود کنه! آخه این چه کاریه شما کردی؟! اولین کاری که الان باید بکنی ریست کردن گوشی و ساخت یه اکانت جدیده به دست خودتون. خیلی هم ساده ست این اکانت هم به این شکل خواهد بود مثلا: reyhaneh-a@outlook.com
سوما فروشگاه مایکروسافت (مایکروسافت استور) ربطی به پشتیبانی 2 سال و 3 سال نداره آخه؟! شما میتونی به راحتی وارد فروشگاه بشی و برنامه هایی که اکثرا رایگان هستند رو دانلود بکنی و یک سری برنامه ها هم پولی هستند که مثل بقیه باید پولش رو پرداخت کنی (عین اپل استور) برای پرداخت پولی هم یکسری گیفت کارت مایکروسافت هست که برخی از سایتها میفروشند که با اونها میشه راحت خرید کرد و نیازی به کارت اعتباری و .. نداره.
جهت آشنایی با این سیستم عامل هم میتونی به سایت winphone.ir بری و از مقالات آموزشی اونجا به زبان فارسی استفاده بکنی. خود این سایت فروشگاه هم داره با گارانتی یک ساله و مهلت تست یک هفته ای. ویندوز فون کلا خیلی ساده ست و یادگرفتنش 2 روز هم وقتت رو نمیگیره.
شما لطف کن اگر برات مهمه یه بزرگتر رو با خودت بردار ببر اونجا و رسما ازش شکایت کن به جرم سواستفاده از عدم اگاهی مشتری و اگر با زبون خوش پولت رو پس داد که هیچی و اگر نداد کلانتری و ...
عجب آدمهای کثیفی پیدا میشند متاسفانه. چند بار که خودم گوشی ویندوزی میخریدم یارو فروشنده میگفت 50 هزار بده برات فلان چیزو هم نصب کنم و ... که گفتم داداش ما خودمون اینکاره ایم شما لطف کن فقط فاکتور گوشی رو بزن ما بریم.
کلا در هنگام خرید یک گوشی ویندوزی پس از بررسی ظاهری گوشی از لحاظ شکستگی و خط و خش و کهنه نبودن، اگر دلتون خواست سیمکارت رو همونجا داخل گوشی بندازین (حتی بدون سیمکارت) و گوشی رو روشن کنید تا مراحل نصب و راه اندازی گوشی طی بشه و در مرحله ساخت اکانت باید اون مرحله رو رد کنی و نسازیش و بعدا هروقت دلتون خواست میتونید در منزل بسازید. پس از اتمام کار اگر سیمکارت انداختی یه تماس بگیرید و کیفیت صدای مکالمه رو هم ببینید و بعدش پرداخت پول گوشی، گرفتن فاکتور خرید از فروشنده و خداحافظ والسلام.!

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/5/6 دوست عزیز یه پاساژ جدیدتر و بزرگ کمی پائین تر از علاالدین قرار داره که اسمش یادم نیست (بعد از پل هوایی 500 متر به سمت جنوب ) اونجا یکی دوتا فروشگاه بزرگ طبقه همکف سمت چپ هست که فقط گوشی های ویندوزی می فروشن و نمونه هم برا تست معمولا وجود داره.
بدنه دارای قاب دور فلزی و پشت اون از پلاستیک پلی کربناته که کاملا مقاوم و انعطاف پذیره
بدنه فلزی که عموما از آلیاژ آلومینیوم هست ظاهرا محکمه اما به شدت بر اثر ضربه خط و خش میفته و برای همین هم اکثرا یه کاور هم روش میکشن!
دوربین رو هم میتونید به سایت zoomit.ir بری که اخیرا دوربین چهار گوشی پرچمدار بازار رو با هم مقایسه کرده و بعد از یک هفته با نظر خود کاربران برنده رو اعلام کرده. ( بازم مثل همیشه لومیا 930 با اختلاف زیاد برنده میشه)
اکثر فروشندگان درحد یه جلبک دریایی هم چیزی از گوشی ویندوزی سر در نمیارن. اونا فقط فروشنده هستند و فقط بلدند زیاد حرف بزنند و کم مطالعه و بررسی بکنند.

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/5/5 اتفاقا نقطه قوت و مزیت ویندوز موبایل روان بودن و هنگ نکردنه. برعکس اندروید
گوشی 930 مثل تانک میمونه کمی هم ضخیمه و ظریف نیست.
مشکلات این گوشی:
1- کارت حافظه نمیخوره (32 گیگ داخلی که حدود 27 گیگ عملا آزاده) البته برخی ها اینو یک مزیت میدانند (مثل آیفون اپل) زیرا درصورت سرقت گوشی، اگر دزد نتواند رمز گوشی را بدست بیاره که معمولا نمیتونه ، عملا کارت حافظه ای هم برای خارج کردن از گوشی و دیدن اطلاعات و فایلهای خصوصی داخل اون در یک سیستم دیگر وجود ندارد.
2- باتری غیر قابل تعویض و نه چندان قوی ( تقریبا روزی یکبار شارژ لازمه)
3- زیاد داغ میکنه (البته اکثر گوشی های پرچمدار این مشکلو دارند اما این یکی یکم آتیش پاره میشه)

مزایا:
1- به نسبت امکانات قمیتش خیلی افت کرده و حدود کمتر از 1.100 درمیاد
2- دوربین عالی ( هنوز هم بعد 2 سال کسی مچشو نمیتونه بخوابونه بجز داداش بزرگه خودش نوکیا 1020 )
3- صفحه تصویر عالی و خوانا بودن کامل حتی زیر نور مستقیم آفتاب همراه با تاچ فوق العاده
3- به نسبت بقیه گوشی های ویندوزی لوازمش بیشتره و راحت تر پیدا میشه
4- در ویندوز 10 موبایل (2 ماه دیگه حدود مهر و آّبان) )قابلیت کانتینیوم در اون فعال میشه و کیبورد و ماوس و مانیتور بهش وصل کرد مثل pc

امکانات و مزایای عمومی ویندوز فون مایکروسافت:
1- زبان فارسی بصورت کارخانه ای بطور کامل پشتیبانی میشه ( کیبورد ، تمام منو ها و پنجره ها...)
2- آپدیت خودکار و پشتیبانی طولانی مدت تقریبا برای همه گوشی ها توسط غولی به نام مایکروسافت
3- امنیت: شما بجز موزیک، فیلم، عکس و این قبیل فایلهای مولتی مدیا ، نمیتوانید نرم افزارها اجرایی را با همدیگر share کنی و فقط میتوان از استور مایکروسافت دانلود و نصب کرد. به همین دلیل در این سیستم عامل خبری از ویروس، بدافزار، نرم افزارهای جاسوسی و ... نیست
4- سیستم ویندوز فون همانند ios سیستم های مبتنی بر متن باز نیستند (اندروید) لذا بسیار بهینه تر هستند و هسته ثابت و مستحکمی دارند لذا از منابع کمتری استفاده میکنند یعنی رم 1 گیگ در این دو سیستم همان کار رم 2 گیگ و حتی 3 گیگ اندروید را میکنه. درخصوص پردازنده هم همین وضع صادقه.
5- با آمدن سیستم عامل ویندوز 10 بزودی اکثر اپلیکیشن ها یونیورسال خواهند بود یعنی یک برنامه مشترک برای همه دستگاه های ویندوزی (درخصوص برنامه های پولی هم یعنی یکبار خرید و استفاده در تمام دستگاه های خود اعم از گوشی، تبلت، لب تاپ و ..)
6- فضای ذخیره سازی ابری رایگان و بسیار امن One Drive که از پیامکها، لیست مخاطبین شما پشتیبان می گیرد و حتی میتواند از عکس ها و فیلم ها، save بازی ها و نرم افزارها و ... پشتیبان تهیه کند. ( تنظیمات آن بصورت اختیاری و درصورت انتخاب کاربر می باشد) حدود 30 گیگ فضای رایگان
7- برنامه نقشه و مسیریاب رایگان و بسیار قدرتمند و کامل here map با امکان دانلود نقشه کشورها و استفاده از آن بدون نیاز به اینترنت. (فقط با استفاده از GPS گوشی)
...

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/29 استور مشکل نداره. اپراتور های داخل ایران مشکل دارند. من با وای فای شاتل (adsl) بعضی وقتها این ارور رو میده ولی وقتی وای فای رو خاموش و سوئیچ میکنم روی اینترنت سیم کارت همراه اول دانلود میشه. بعضی وقتها هم برعکس. لذا استور مشکل نداره و مشکل از چیلترینگ هوشمنده که لامصب بدجور هوشمنده در حد هوش جلبک دریایی. با اینترنت ایرانسل هم این مشکلات وحود داره. کلا معلوم نمیکنه و بگیر نگیر داره. راه حلش هم اینه که فعلا یه جندتا اپراتور اینترنت باید دم دست باشه !!

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1394/4/29 از قسمت touch یا فارسیش قسمت " لمس" گزینه مربوطه وجود داره و میتونی روشن بکنیش.

Microsoft Lumia 540 Dual SIM Microsoft Lumia 540 Dual SIM

1394/4/7 این گوشی قیمتش برای مصرف کننده 130 دلاره یعنی باید زیر 400 تومن فروش بره.
کلا 540 و 640 قیمتشون کاذبه و خیلی بالاتر از قیمت واقعیشون هستش. 640 رو باید 500 بفروشند و گوشی 540 رو باید 400 بفروشند. این قیمت واقعیشونه.

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1394/4/2 صبر کن تا ویندوز 10 موبایل به طور رسمی منتشر بشه. که همزمان با معرفی و عرضه پرچمداران جدید و میانرده های جدید خواهد بود . مثل
940 و 940xl که مدل بزرگتر درواقع جایگزین 1520 فعلی خواهد شد
840 و احتمالا 840xl
740 و احتمالا 740xl
که هم دست شما رو در انتخاب باز میکنه و دوم اینکه مدلهای فعلی مثل 830 و 930 و ... کاهش قیمت جهانی خواهند داشت
مدلهای جدید فکر کنم حداکثر تا 3 ماه دیگه معرفی و عرضه بشند پس اگر گوشی لازم هستی یه گوشی ارزونقیمت 300 تومنی مثل 535 بخر و چند ماه بعد گوشی اصلی رو بخر و 535 رو به عنوان گوشی دوم استفاده کن

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1394/4/1 حرفات کلا مشکل نداره اما ...
به بهانه حمایت از صنعت خودروسازی، 35 سال حقوق مصرف کننده به بدترین شکلش پایمال شد و بی کیفیت ترین خودرو به بالاترین قیمت فروختند آخرش چی شد؟ هرکدومشون چندتا برند چینی رو مونتاژ میکنند ... میشه خودرو ملی! خدا آخر و عاقبل هممون رو به خیر بکنه.
این شرکت هم [همینطور] . نه بخش تحقیقاتی و نه تولید واقعی! یه برند 100 درصد چینی و ساخت چین اما با برچسب GLX . من هم 3 سال پیش به همون دلایل شما یه گوشی ساده و کلاسیک رو به عنوان گوشی دوم خودم از برند GLX حریدم (درواقع یه شانس بهشون دادم) اما ظرف 6 ماه هم شارژرش خراب شد! ، هم باتریش باد کرد، هم کیفیت صدا و مکالمه وحشتناک پایین اومد و هم مدام قاطی میکرد و مجبور بودی روشن و خاموش کنی! یعنی یه گوشی ساده کوچولو که فلسفه ش سادگی و مکالمه است به این روز افتاد و هیشکی هم از اون شرکت [توجه نکرد]! وای به حال اسمارت فون ...

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1394/1/25 مهمترین چیز هایی که کیفیت عکس رو در گوشی 830 نسبت به 640xl و یا دیگر رقبا مثل 5s و سونی و ... بهتر میکنه (مگاپیکسل رو فراموش کنید که فقط یه عدده):
- سنسور تصویر (نور) بزرگتر (مهمترین چیز در کیفیت عکس هر دوربین دیجیتالی.)

- لنز بهتر (مجموعه ای از چندین لایه از لنز های با کیفیت تر)

- لرزش گیر اپتیکال (مکانیکی) دست با عملکرد فوق العاده (OIS) : یعنی تا تجربه نکرده باشی نمیتونی تاثیر بسیار بالای اونو در کیفیت خروجی تصویر متوجه بشی. واسه همین هم معمولا عکس گرفتن با گوشی هایی که این امکان رو ندارند (مثل 640xl ) خیلی سخته و نتیجه معمولا عکس های نه چندان واضح با جزئیات محو شده هستش. حالا لنز و سنسور گوشیت هر چقدر هم که خوب باشه لرزش های کوچک دست اونهارو به راحتی از بازی خارج میکنه! مگر اینکه کاملا ثابت عکس بگیرید (نفس حبس،اعصاب میزون، اعتیاد نداشته باشید و زیر 70 سال هم باشین:)) و یا از پایه استفاده بشه.

- حالا موارد بالا رو با قابلیت اختصاصی pure view ترکیب کنید و با استفاده از برنامه حرفه ای لومیا کمرا گزینه rich capture رو فعال کنید ( 640xl هم اینهارو داره) تا عکسهای بی نطیری تحویلتون بده. rich capture به جای یک عکس چند تا عکس میگیره و اونها رو روی هم می ندازه تا هیچ جزئیاتی از سوژه از دست نره و همچنین با اعمال خودکار قابلیت HDR نوردهی عکس رو هم تنظیم میکنه!.
الکی نیست که این قیمت داره فروخته میشه! و کیفیت فقط به معنای پردازنده و رم نیست که بیشتر واسه فریب عوامه!
تازه 830 یک میان رده محسوب میشه و به ترتیب در برابر 930 و 1020 عکس های ضیفتری داره . خدا میدونه پرچمدار بعدی مایکروسافت در تابستان امسال چه غول عکاسی و فیلم برداری از آب دربیاد!

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1394/1/25 نه مطمئن نیست. مورد داشتیم اخیرا وان دیجیتال پول گرفت اما جنس رو نفرستاد. جواب تلفن ها و ایمیلها رو هم مدتی بود که نمی داد! حالا خوبه در حد یه کاور 40 هزارتومنی بود وگرنه برای یک میلیون خرید ریسک بزرگیه. کلا سعی کنید از جایی بخرید که کاملا مطمئنه حالا 50 تومن بالا و پایین مهم نیست. مطمئن که میگم هم از لحاظ مالی و هم از این لحاظ که گوشی نو و سالم بهتون بدند . نه اینکه گوشی های ریفربیشد (Refurbished) شده از اونور آب بیاره و جای نو بده به خریدار. گوشی های ری فربیشد معمولا به گوشی هایی میگن که مورد دار بوده و خریدارن پس از مشاهده ایراد در گوشی به شرکت عودت دادند (گارانتی) و شرکت های مادر، اونها رو تا حد امکان تعمیر و مجددا می فروشند (با قیمت کمتر و اگاهی دادن به خریدار در خصوص ری فربیشد بودن اون) اما اینجا ایرانه برادر/ خواهر

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1393/12/11 علی جان اگر جایی رو تو شهرتون سراغ نداری برای خرید حضوری و بحث اطمینانه میتونی از فروشگاه سایت winphone.ir اینترنتی خرید کنی. مطمئنه و 7 روز هم مهلت تست و تعویض میدن. الان 930 رو 1450 میدن که قیمتش نسبتا معقوله. البته همه مدلها رو ندارند و ارزونترین جا هم نیستند اما خیالت راحته که احیانا( نه در همه مدلها) اگر 50 تومن گرونتر میخری بجاش مهلت تست دارین و درصورت مشکل پاسخگو هستند.
آخرین اخبار ، برنامه ها ، آموزش ها و مباحث ویندوز فون رو هم از این سایت میتونید به روز دریافت کنید.
من از کارشون راضی هستم چون تخصصی فقط بر روی ویندوز متمرکز هستند

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/11/27 بله. همه گوشی های ویندوزی حتی پایین رده ها با رم 512 هم به ویندوز 10 ارتقاء پیدا خواهند کرد اما طبق اعلام نظر مایکروسافت احتمالا برخی از قابلیتهای خاص ویندوز 10 بر روی این گوشی ها قابل اجرا نخواهد بود. مثل حالا که مثلا قابلیت "های کورتانا" برای برخی گوشی ها با پردازنده های خاص قابل اجراست

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/11/26 ویندوز 10 در حال ساخته و فعلا نسخه ناقص و پیش نمایش اون برای برخی گوشی ها قابل دانلود هست که اونم برای کسانیه که حرفه ای هستند و میخوان به مایکروسافت در تکمیل و رفع اشکالات سیستم عامل آینده کمک کنند. ولذا برای هیجکس دانلودش توصیه نمیشه چون پر از باگ و ایراده.
ویندوز 10 اصلی حدود 4 الی 5 ماه دیگه رسما منتشر میشه.
چیزهای مهمی که تابحال در ویندوز 10 رسما تایید و مشاهده شده:
1- یونیورسال اپ: یعنی اپلیکیشن هایی که بر روی تمامی دستگاه های ویندوزی اعم از گوشی و لب تاپ و تبلت قابل نصب هستند و همه با اکانت شما لینک و از هرکدوم از دیوایس های ویندوزیتون میتونید از اون اپ استفاده کنید و اگر در هرکدوم از دیوایس ها کاری روی اپلیکیشن انجام بدین نتیجه اش بر روی همه دیوایس های دیگرتون اعمال میشه. مثل آفیس و بازی و ...
استور مایکروسافت هم برای همه دیوایس ها یکسان میشه و فقط از یک استور واحد میتونید برنامه برای همه دیوایس هاتون دانلود کنید.
2- اکشن سنتر(مرکز اعلانیه ها) کامل تر با قابلیت تعاملی . یعنی اگر اکشن سنتر پیغام جدیدی از وایبر یا اس ام اس براتون اعلان بده میتونید از همونحا هم مستفیما پاسخ بدین بدون نیاز به رفتن به داخل برنامه وایبر (هم تایپ و یا با حرف زدن و تبدیل اون به متن)
3- کاشی در چند سایز جدید (4 تا کاشی متوسط با هم که یک کاشی مربع بزرگ میسازه - 2 تا کاشی متوسط بصورت ستونی)
4- اینترنت اکسپلورر جدید با اسم رمز اسپارتان با قابلیتهای بسیار جدید
5- صفحه کیبورد شناور در هر جای صفحه که بخواین
6- دسته بندی تمام گزینه های خش تنظیمات (settings) گوشی همانند ویندوز در چند دسته مثل:
1- تنظیمات تصویر، بگراند، روشنایی ، 2- تنظیمات تاریخ و زمان، زبان ، 3- تنظیمات شبکه و اتصالات ، ...
7- فایل اکسپلورر کامل با قابلیت های زیاد در مشاهده همه جای سیستم ، جابجائی ، حذف و دسته بندی فایلها و فولدرها، با امکان دیدن فایلهائی با فورمت ناشناخته برای گوشی و امکان پیدا کردن و یا مشخص کردن یک برنامه خاص برای باز کردن اون فایلهای خاص و ناشناخته برای ویندوز
8-امکانات شخصی زازی قراوان دیگه
9- و موارد زیادی که قرار به مرور و قبل از ارائه نسخه اصلی رونمایی بشن.

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/10/13 آقا رضای عزیز اکانت مایکروسافت فقط برای دانلود بازی نیست بلکه از اون طریق میشه براحتی کنترل گوشی و اطلاعات گوشی رو به دست گرفت ، اونو قفل کرد، ریست کرد یا مکان اونو ردیابی کرد! لذا هیچوقت اطلاعات اکانت شما نباید در اختیار کسی باشه. نمیدونم مشکلتون چیه که نتونستید از طریق خود گوشی اکانت بسازید که البته کار بسیار راحتیه فقط باید دقت کنید که اکانت (ایمیل) شما در Hotmail.com یا live.com باشه
بیشتر توضیح بدین که چجوری اکانت می سازین که نمیشه!

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/9/17 بله عیر اصلی زیاد داره . کلا 920 مدتهاست که دیگه تواید نمیشه واسه همین اگر هم نو باشه احتمال زیاد داره که از اون مدلهای مورد دار بوده که تعمیر شده و دوباره بسته بندی شدند و معمولا هم سر از کشورهائی مثل ایران در میارند. کلا 920 گوشی فوق العاده ای بود و هنوز هم هست اما 3 تا نکته منفی مهم داره 1- خیلی سنگینه 2- مصرف باتری زیادی داره.. 3- باتری غیر قابل تعویض داره. که مورد سوم البته خیلی هم صادق نیست و میشه راحت عوضش کرد فقط مشکلش اینه که باتری اصل این مدل هم به همین راحتی ها گیر نمیاد! اگر هم بیاد حدود 100 تومن قیمتشه.
من خودم یکیشو (یک سال پیش که 920 اصلی زیاد بود) دارم و مثل همه گوشی های وینفونی نوکیا به راحتی به 8.1 آپدیت شد
با توجه به اختلاف حدودا 400 تومنی (تقریبا زیاد) 920 با 830 اما من باز هم 830 رو بهتون پیشنهاد میدم.

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/9/5 آقا پویان عزیز انتخاب لومیا 830 یعنی بین ماشین های پژو rd ، پژو 405 ، 206 ، 207 و پژو 407، بری 207 رو انتخاب کنی. هم خوبه و هم نه عالی
دارندگانش از کیفیت تصویرش دچار افسوس نشده و خوشحال خواهند بود اما شگفت زده هم نمیشند. اعداد و ارقام روی کاغذ رزولوشن رو زیاد درگیرش نباش. از تصویرش خوشم اومد و تفاوتی با 920 ندیدم.
روان بودن و سرعت عمل این گوشی هم رضایتبخش و بدون کندی و لگ بود. هرچند برخی از کندی های نسبی (منظورم لگ و گیر کردن نیست) در برخی نرم افزارها نه از گوشی که مربوط به خود نرم افزار و کیفیت برنامه نویسیه.
بنا بر شواهد موجود ، مایکروسافت تا زمان عرضه ویندوز 10 هیچ گوشی پرچمدار و سطح بالائی رو معرفی نخواهد کرد معنیش اینه که رفت تا تابستان و پاییز سال بعد .
اون زمان چند گوشی خوب مثل 1030 و 940 و البته 1530 با طراحی فیزیکی خوب مثل 830 در بازار موجود خواهد بود. با رم 3 و 4 گیگ ، پردازنده های 64 بیتی سری 808 یا احتمال کمتر 810 کوالکام که فعلا نه اندروید و نه وینفون ازش استفاده نمیکنند چون هنوز سیستم عاملشون 64 بیتی نیست اما ویندوز 10 کاملا 64 بیتی خواهد بود . و البته دوربین های فوق العاده دقیق تا میزان حداکثر 53 مگاپیکسل حقیقی.
کلام آخر: اگه وینفون میخوای فعلا 830 ، 930 و 1520 انتخابهای شماست و انتخاب من 830 هستش با دوربین قابل احترام ( نه عالی) ، سرعت خوب (نه عالی) و کیفیت و زیبائی تاثیرگذار (بنظرم زیباترین و شیک ترین وینفون ساخته شده تا الان و دلیل انتخاب من) که 1100 دقیق ترین و کف قیمتشه و 1200 تا 1300 قیمت منصفانه ای خواهد بود هرجند الان باید 1350 تا 1450 پاش پول بدی.
بعدش میتونید پائیز سال بعد از بین پرچمداران ویندوز 10 مایکروسافت بهترین انتخاب رو داشته باشید.
والسلام.

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/9/4 730 که نمیتونه نیاز دوربین رو در سطح بالا کاملا برطرف کنه. میمونه 830 و 925 که با اینکه 925 دوربین خوبی داره اما باتریش تعریفی نیست پس 830 بهترین انتخاب شماست با دوربین خیلی خوب و باتری خوب.
اگر سایز بزرگتر از 5 اینچ هم مد نظرتون باشه 1520 بهترین گزینه ست هم در زمینه باتری که عالیه و هم دوربین که خیلی خوبه فقط سایزش کمی بزرگ و وزن سنگینی داره و بیشتر تبلته تا گوشی واسه همینم بهش میگن فبلت اما از همه نظر کامل و عالیه.

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/9/3 ببخشید که طولانیه چون جواب چند نفره.
در جواب آقا پویا( poya r ) بگم که پلمپ و بدون هدفون. فول پک 830 کلا تو دنیا زیاد عرضه نشده و یوتیو ..ب هم برین میبینین که اکثرا داخل پک فقط شارژر اصلی وجود داره. درضمن اصلا بدون پلمپ معنی نداره و دوما این گوشی تازه وارد شده و هنوز از اون داستانهای ریفرش و ... برای این گوشی موضوعیت نداره. شاید یک سال دیگه باید نگران این جور چیزا باشین.

در جواب آقا پویان (پویان ص ) بگم که همه چیز به نتایج مذاکرات و افت دلار بستگی داره . من مطمئنم این گوشی حداقل 100 الی 200 تومن دیگه واسه پائین اومدن جا داره.

درخصوص سخت افزار حق دارین دو به شک باشین اما سخت افزارش اذیتتون نخواهد کرد. در کل با توجه به تحقیقات فراوان و بررسی سایتهای تخصصی که این گوشی رو در دتیای واقعی و اجرای نرم افزارها به جالش کشیدند به نتایج زیر رسیدم( من 920 دارم):
1- با اینکه دوربین 8.7 مگاپیکسلی 920 دارای سنسور بزرگتریه اما 830 دارای 6 لنز بجای 5 لنز هستش و کیفیت و تکنولوژی بهتری داره لذا عکسهای 830 به مراتب شارپ تر و واضحتره.
لینک زیر کیفیت عکسهای 920 ، 930 و 830 رو که هرسه در دسته pureview لومیا قرار دارند رو با هم مقایسه کرده که بنظرم جالب و مفیده که نشون میده بعد از 930 که عکسهای خیلی خوبی میگیره 830 عکسهای شفاف تر و واضخ تری نسیت به 920 داره.
http://smartcam.club/node/3184
2- چون پردازنده 830 چهار هسته ای هستش لذا با اینکه سرعت پردازنده کمتری نسبت به 920 داره اما برنامه ها رو سریعتر از 920 باز و بسته میکنه مثل زمان لازم برای باز شدن دوربین و ... مخصوصا هنگام باز بودن همزمان چند برنامه مختلف اختلاف به نفع 830 محسوس میشه.
3- با اینکه نرم افزارهای بنچمارک امتیاز بیشتری به پردازش گرافیک 920 دادند اما در دنیای واقعی و هنگام بازی ها تفاوتی با هم نداشتند. بحز باز و بسته شدن بازی ها که 830 سریعتر بود. لذا با توجه به رضایت من از 920 بابت اجرای تقریبا کم نقص و با گرافیک بالا در هنگام بازی ها پس 830 هم کاملا راضیم میکنه.
4- لومیا 920 پس از آپگرید به 8.1 متاسفانه مشکل شدید باتری در مصرف سیم کارت داره و در مصارف عادی و کم روزی یکبار و یا بدون مکالمه نهایتا 2 روز یک بار باید شارژ بشه (استندبای باتری بسیار کم). درضمن مصرف باتری در وبگردی در 920 خیلی زیاده اما 830 چنین مشکلی نداره و 4 حتی 5 روز استندبای باتریه و 2 روز جواب مصرف عادی رو میده.
5-اگر پردازنده 830 قویتر بود مثلا اسنپدراگون 801 بجای 400 فعلی ، مشکل مصرف باتری پیش میومد و باید سایز باتری رو بزرگتر میکردند که اونوقت طراحیش این شکلی نمیشد و ابعادش میشد 930 که ضخیمتر و سنگینتره. درضمن 930 یه مشکلی داره اونم نبود قابلیت گلنسه که خدائیش حیفه که نباشه.
درکل برای کسی مثل من که 920 دارند از نظر سخت افزاری خیلی خریدش وسوسه کننده نیست اما از نظر اندازه و وزن و شکل و شمایل منو متقاعد به خرید میکنه . اما برای کسانی که اولین خرید ویندوز فونشونه یا قبلا 820 یا پائینترشو داشتند ارتقاء خیلی خیلی خوبیه.

درجواب اونیکی دوستمون که نگران دوربین دوم مکالمه هستند بگم که کیفیتش hd هستش و ندیدم جائی از کیفیتش بد بگند.

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/9/2 فعلا تا 1.320 پائین اومده. پاساژ علاالدین طبقات بالا این قیمت همه رنگها پیدا میشه. 2 هفته پیش 1.420 می دادند که نشون میده ظرف 2 هفته 100 تومن افت کرده. احتمالا اگر نتیجه مذاکرات وین هم انشا... مثبت باشه دلار هم پائین تر میاد (نه خیلی) که فکر کنم ظرف دو هفته آینده قیمت این گوشی رو تا 1.100 هم پائین بیاره.
متاسفانه نمی دونم چرا فروشندگان اینترنتی اکثرا دارند این گوشی رو خیلی گرون میدند!! واقعا کسی هم ازشون میخره؟!
طراحی 830 اونقدر جالبه که تا نخریش متوجه نمیشی. خیلی ها که 930 دارند میگند که ایکاش گوشی ما طراحی و ابعادش مثل 830 بود! من خودم وقتی گوشی 1.100 بشه یدونشو میخرم و باهاش به استقبال ویندوز 10 که ظرف 6 ماه آینده میاد خواهم رفت. من یه 920 و یه 520 دارم.
نکته: خوشحالم که تصویر 830 آمولد نیست و lcd هستش. چون در lcd رنگها خیلی جذاب و طبیعیه. برخلاف آمولد که رنگها کمی اشباع و جیغ هستند.

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/8/25 در کل احساس بجه هارو درک میکنم. به هرحال نوکیا بخشی از زندگی خصوصی اکثر ما بوده که عکس ها و فیلمها و پیامهای خصوصی و خانوادگی مارو برامون به بهترین نحو نگهداری و مدیریت میکرد واسه همین هم همیشه در صندوقچه رمزدار قلبمون جا داره. اما به هرحال مایکروسافت هم نقش برادر بزرگتر رو داره بازی میکنه و مثل نوکیا با سیستم عاملش سالیان بسیار بسیار درازیه که تو خونه هامون حضور داره.
اما درخصوص این گوشی جدید مایکروسافت باید بگم که بجز فیلم برداری که کیفیتش افت کرده در تمام موارد دیگه یک ارتقاء همه جانبه برای گوشی ارزانقیمت ، پر فروش و محبوب لومیا 520 هستش. و قراره جایگزینی شایسته و البته همچنان ارزان براش باشه. یادمه همیشه میگفتم و میگفتند که ایکاش این موارد در لومیا 520 وجود داشت:
1- کاش رم 1 گیگ داشت ، تا همه بازی ها و اپ ها رو بتونه اجرا کنه!
2- کاش دوربینش با اینکه در حد خودش خوبه و کار راه انداز اما ایکاش حداقل فلش led هم داشت!
3- کاش دوربین مکالمه ویدیویی جلو هم داشت حداقل با کیفیت vga ! خدائیش خواسته بزرگیه؟!
4- کاش تصویرش کمی بزرگتر بود مثلا 4.5 اینچی تا بشه به عنوان کادو به خانومها هدیه داد که نمیدونم چرا اینقدرررر ... کشته مرده تصویر بزرگترند. یعنی یه وضعی اصلا! اپل هم واسه همین دسته از انسانها تسلیم سایز بزرگتر در آیفون 6 شد.
5- کاش همه موارد بالا با همین قیمت یا نهایتا 50 تومن بیشتر ارائه میشد. خدائیش خواسته خیلی بزرگی نیست اما اگه میشد خوب میشد!

مایکروسافت ... میتونم بگم گل کاشتی و نشون میده که داری با دقت به تقاضاهای مشتریانت گوش میدی. نتیجه ش هم واکنش بسیار مثبت منتقدین به اولین محصول مایکزوسافته که نه با یک گوشی پرچمدار بلکه با یک گوشی ارزان اما همه کاره و در توان خرید اکثر مردم دنیا وارد شده.
با اینکه مایکروسافت آمریکائیه اما مثل فرهنگ جهانی نوکیا که مشخصه کاملا وارد فضای مایکروسافت شده دنیا از نگاهش آمریکا و نهایتا یکمی هم اروپا نیست بلکه اول همه دنیا بعدا آمریکا!! واسه همین هم آمریکا جزو آخرین کشورهائی خواهد بود که اولین گوشی مایکروسافت اونجا ارائه میشه! کافیه یه سر به سایتها بزنین تا ببینین چجور صدای همه آمریکائی ها درومده! :)

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/8/6 حهت اطلاع بجه هائیکه امکان مراجعه حضوری ندارند بگم که دیروز خودم رفتم پاساژ موبایل ایرانیان (همونی که یکم پائینتر از علاء الدینه) قیمت یک و چهارصد بدون گارانتی میدادند که نشون میده قیمت داره به سمت منطقی شدن میاد پائین اما فکر کنم بعدش روی یک و دویست الی سیصد مدتی دیگیر کنه و ثابت بمونه.
اونهائیکه الان دارند 830 رو اینترنتی 1550 میدند دیگه آخر دزدند! تهران شده 1400 اونها 1550 میدند. هالو گیر آوردند.
جاتون خالی به هوای 830 رفتم و از نردیک هم دستم گرفتم و تست کردم خدائیش خوب بود و نظرمو جلب کرد اما این قیمتها نمی ارزه. آخرش یه 920 دست دو تمیز با لوازم کامل به شرط تست 1 ماهه گرفتم 540 هزارتومن. !! از دیروز روش خیمه زدم ببینم ایرادی نداشته باشه الحمدا.. همه چیش اوکی و عالیه. 830 هم بمونه برای وقتی که قیمتش منصفانه شد.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/16 مشکل از گوشی نیست بلکه از آپدیتهای بازی هاست. من چند بار بازی آسفالت 8 رو که آپدیت کردم (خود بازی اجباری آپدیت میکنه خودشو) مشکل هنگ ، بیرون پریدن از بازی و .. داشتم که دیدم مشکل گوشی نیست و مشکل از برخی از ورژن های بازیه که آپدیت شدند اما باگ دارند. که معمولا دوباره با آپدیت بعدی برطرف میشند. در این جور موارد ترجیحا با اینکه دیتای زیادی مصرف میشه اما بازی رو از اول نصب کردم و مشکل برطرف شده.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1393/7/15 لطفا با استفاده از برنامه NokiaSoftwareUpdaterForRetail_4.1.0 به کامپیوتر وصل کنید شاید فرجی شد. اگر کار کرد اونوقت با همین برنامه میتونید آخرین ورژن ویندوز فون رو روش بریزید. خودش آخرین نسخه رو براتون دانلود و نصب میکنه
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا