مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : معین ی
  • تاریخ عضویت : 1393/7/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1398/6/1 شدنش که می‌شه. رام گوشی قبلی من چینی بود و فروشنده قبل تحویل گلوبالش کرد و هیچ‌وقت هم مشکلی نداشت.
اما بدون ریسک هم نیست این کار. من یه نفرو دیدم که ادعا می‌کرد گوشی پک چین، رام گلوبال از بست چاینا خریده و بعد از آپدیت کلا گوشیش از کار افتاد.
من خودم اون‌موقع دنبال خرید از بست چاینا بودم و باهاشون تماس گرفتم و ماجرا رو‌ گفتم. گفتن ما نمی‌تونیم اطمینان بدیم این اتفاق نمیفته و شما موقع خرید یادآوری کن که رامشو‌ عوض نکنیم.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1398/6/1 به نظر من تا فرصت تعویض داری تماس بگیر. یا تو سایت، درخواست مرجوعی بزن. حتی می‌تونی مستقیم با شماره مرکز خدمات پس از فروش که رو کارت داخل جعبه نوشته شده تماس بگیری.
اگه قبول کنن یه گوشی آکبند تحویلت می‌دن (این‌جا یکی از دوستان گفت گوشیشو عوض کردن. اما من که حضوری رفتم یکیشون گفت ممکنه یک پیکسل رو قبول نکن؛ حتی برا تعمیر. باید بررسی می‌شد).

من چون از فرصت تعویض گوشیم گذشته بود و تازه یه گلس روش انداخته بودم و پیکسله خیلی هم آزاردهنده نیست و فقط گاهی اونم تو رنگای تیره می‌بینمش، بی‌خیال تعویض صفحه شدم.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1398/5/28 منم گوشیمو از دیجی‌کالا خریدم و بعد هفت،‌ هشت روز متوجه شدم یه پیکسلش معیوبه. سیاه نیست: سبزه و تو رنگ‌های تیره خودشو نشون می‌ده. چون قبلا تو دیجی‌کالا خونده بودم تا 3 پیکسل رو قبول نمی‌کنن،‌ پیگیرش نشدم.
دیروز که دیدم یکی از دوستان گفته ممکنه بدتر بشه،‌ با دیجی تماس گرفتم؛ اونام گفتن چون از مهلت یه هفته‌ای تعویض سایت گذشته، باید به خدمات پس از فروش مراجعه کنم. او‌ن‌جا رفتم؛ کارشناسش گفت مهلت تعویض یه هفته‌اس (رو کارت گارانتی هم همین نوشته شده ولی قبلش اپراتور تلفن می‌گفت برا بعضیا دو هفته‌س. باید ببینید تو گارانتی چی نوشته شده) و گفت به نظر من حیفه الان گوشیت رو به‌خاطر یه پیکسل باز کنی و اون‌جوری هم نیست که سرایت کنه به پیکسل‌های مجاور.
منم منصرف شدم. تا پایان مدت گارانتی هم می‌شه این کارو کرد. شاید اگه خدا خواست (و اگه گارانتی بازی در نیاورد) آخراش بدم صفحه رو عوض کنن. اون‌موقع تازه هم می‌شه و بهتره به نظرم.

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1394/2/29 گوشی منم CUCC بود اما خود سایت فروشنده نمی‌دونم دقیقا چه‌کار کرده بود که رام WW روش نصب بود.
من چند بار سعی کردم گوشیمو آپدیت کنم و بنابر گفته دوستان در این‌جا، هربار آخرین رام سری 1 رو ریختم (تا بعدش آخرین آپدیت رو بریزم) و هردفعه هم با خطا مواجه شد. می‌نوشت sku گوشی CUCC هست و اونی که می‌خوام بریزم WW.

تا این‌که دیشب با این روش گوشی رو روت کردم: http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=351966

بعدش باز آخرین آپدیت سری 1 رو ریختم که باز هم ارور داد، منتها این بار تو پیغام خطا جلو SKU گوشی چیزی نوشته نشده بود.

درنهایت با پذیرش احتمال ازکار افتادن گوشیم، آخرین آپدیت WW رو ریختم که خوشبختانه جواب داد و الآن اندروید گوشیم کیت کت هست و به خوبی هم کار می‌کنه.

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/9/18 ممنونم آقا حمید. درسته، رامو آپدیت نکردم هنوز. پس امیدوارم به زودی یه آپدیت بدون مشکل بیاد.

اما درمورد ussd اصلا به وارد کردن عدد نمیرسه که اون مشکل پیش میاد. به محض شماره گیری، اولین پیغامی که میاد چینیه. بهمن گفتن شاید مشکل از سیمکارت باشه.

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/9/18 کیف رو نمی‌دونم اما من این قاب رو از همین لینکی که می‌ذارم، خریدم و از کیفیتش هم واقعا راضیم:
http://www.mydevice.ir/index.php?route=product/product&path=125_137_118&product_id=289

مدل‌های دیگه هم داره. محافظم از همین‌جا خریدم. اگه بیشتر از یه قلم جنس می‌خرید، باهاشون تماس بگیرید، چون بهتون تحفیف می‌دن.

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/9/18 سلام
من 2 تا مشکل دارم که نتونستم راه حلی براش پیدا کنم.
یکی این‌که بعضی از کدهای ussd رو گوشی من کار نمی‌کنه. مثلا #724* یا #733*. وقتی این کدها رو می‌گیرم، پیغامی با کاراکترهای عجیب و غریب ظاهر می‌شه رو گوشیم؛ احتمالا چینی باشن. اما مثلا #111* یا خیلی کدهای دیگه این مشکلو نداره.
مساله دومم اینه که وقتی یه صفحه اینترنتی رو ذخیره می‌کنم، بعد که می‌خوام آفلاین بخونمش، باز همه حروف چینی می‌شن.
کسی می‌دونه چه‌طور باید این مشکلو حل کرد؟
رام گوشیم به گفته فروشنده‌ش (شمشاد) آسیایی بوده که بعد جهانیش کردن.

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/7/18 البته من الآن متوجه شدم که جعبه گوشی من باز شده بود؛ چون پلمپ شده نبود. تو عکس فروشنده‌ها دیدم که باید جعبه، بسته‌بندی پلاستیکی هم داشته باشه.
من درباره تغییر رام به صورت تلفنی صحبت کرده بودم اما نگفتم که این کارو انجام بدن. لابد برداشتشون این بوده. که البته بد هم نشد :)

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/7/18 لطفا این عکس رو که یکی از فروشنده‌ها گذاشته ببینید: http://s.mobile.ir/Static/cache/useradphotos/cachefile_userad_199952_3_99_2.jpg

می‌بینید که اون پایین مشخصات گوشی درج شده. مثلا برا من نوشته:
A500CG,GOLD,WW-3g,D,16GB و همین‌طور تا آخر.

می‌خواستم ببینم این WW اشاره به رامش داره یا نه؟ مثلا اگه رام چینی باشه باید Cn باشه این‌جا؟

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/7/18 برچسب داره. خیلی نگران این مساله نباشید. این‌جا یکی از دوستان در موردش توضیح داده قبلا. تا جایی که یادمه حک لیزری به معنای اینه که گوشی توسط یه نماینده رسمی وارد شده. خوب ما خودمون هم می‌دونیم که این گوشیا رسمی وارد نشدن و فروشنده‌ها خودشون به تعداد محدود از چین یا دوبی میارنشون.

در مورد قیمت هم، من کانفیگ 2.2.16 رو 750 خریدم. خودم هم می‌دونم این قیمت یه مقدار بالاست چون تا همین چند وقت پیش تبلت‌باز همین گوشی رو 700 می‌داد و این نشون می‌ده همون 700 تومن برا اونا سود در پی داشت (گذشته از این‌که می‌گفتن تا 70 تومن برای مالیات و پست باید در نظر بگیرید و این یعنی این‌که برای مصرف‌کننده باز گرون درمیومد).
اما الآن هرچی سرچ می‌کنم قیمت جهانی این گوشی (با همین مشخصات) حدود 220 دلاره. پس چه‌طور می‌شه قیمتش تو ایران 550 تومن باشه؟

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/7/18 نه، هیچ مشکلی نداره :)

الآن برا خودمم سوال پیش اومده؛ من نظرات بعضی از دوستان رو درمورد تغییر رام می‌خوندم؛ انگار این‌جوری بود که رام WW رو به اسم رام چینی می‌ریزن رو موبایل، یعنی هم‌چنان تو بیلدنامبر Cn قید شده اما در اصل جهانیه. اما گوشی من این‌جوری نیست، اسمش هم WW داره. شاید هم راه دیگه‌ای باشه که من اطلاع ندارم.

کارشناسای شمشاد هم می‌گفتن که درصورت درخواست خودتون، ما رام رو تغییر می‌دیم اما من چنین درخواستی نداده بودم چون می‌خواستم گوشی آکبند به دستم برسه. به ظاهر که آکبند هم بود. موقع روشن شدن هم پیغام خوش آمد و ست‌آپ ویزاردش ظاهر شد. یعنی با این وجود هم ممکنه رامش رو بعدا تغییر داده باشن؟

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/7/17 سلام
بلاخره این گوشی رو سفارش دادم و امروز به دستم رسید. منم از سایت شمشاد خریدم.
تو خود سایت گفته بودن که رام این سری از گوشی‌ها چینیه اما فارسی رو کامل ساپورت می‌کنه. می‌گفتن چون گوگل پلی تو چین هم تحریمه، به طور پیش‌فرض این برنامه رو گوشی نصب نیست وگرنه با نصبش مشکلی نداره.
اما در کمال تعجب رام گوشی من جهانی و آپدیته؛ اینم بیلد نامبرش:
ASUS_T00F_WW_user_1.18.40.20140827_0215

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/7/15 سلام
این «به زودی» که به‌ش اشاره کردید، یعنی کی؟ شما اطلاع دقیق دارید؟ از فرد مطمئنی شنیدید؟
من برای خرید گوشی یه مقدار عجله دارم اما اگه واقعا قراره به زودی به صورت رسمی عرضه بشه، می‌تونم کمی صبر کنم.
البته تو این چند روزه با مطالعه نظرات دوستان تو این سایت و سایت‌های دیگه متوجه شدم خیلی وقته که می‌گن به زودی وارد می‌شه و نمی‌شه.
در مورد قیمت، چه‌طور به این عدد رسیدید؟ واقعا 750 برای این کانفیگ زیاده؟
لطفا اگه اطلاعات موثق دارید، جواب بدید. مرسی
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
ایسام