مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sara q
  • تاریخ عضویت : 1393/7/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1395/6/6 ممنونم از راهنماییتون.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1395/5/21 سلام؛
دوستان شما از چه شارژری استفاده میکنید؟ از فست شارژر خودش یا شارژر معمولی؟ آیا در درازمدت استفاده از فست شارژر به باتری گوشی آسیب نمیزنه؟
فروشنده تأکید داشت فقط از شارژر خودش استفاده کنم من هم همین کار را تا به امروز انجام دادم اما راستش نگرانم نکنه با استفاده مداوم، باتری خراب بشه

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1395/5/6 من رنگ کروم گوشی رو به قیمت 1790 خریدم (با گارانتی دلتوس) و بابت گارانتی سریر هزینه اضافی پرداخت نکردم و فقط برای باطل کردن هولوگرام گارانتی دلتوس 20 پرداختم یعنی در مجموع 1810. تمام مواردی را که ذکر کردین فروشنده با زدن کدی چک کرد و مشکلی وجود نداشت از لحاظ آک بودن هم گوشی کاملا نو و بدون هیچگونه خط و خشی بود.
بخاطر ارسال لینک سریرسرویس ممنونم ولی تو قسمت انتخاب برند، من نام سونی رو پیدا نکردم تا گارانتی رو چک کنم
یه سوال دیگه دارم با توجه به نظرات برخی کاربران درباره خش افتادن روی لنز و حساس بودن آن، بهتر است چه نوع گلسی برای گوشی و لنز آن تهیه کنم تا آسیب نبیند؟

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1395/5/6 سلام.
ابتدا تشکر میکنم بابت توضیحاتی که به سوال قبلی من دادین
راستش من تقریبا تا لحظات آخر خرید فکر میکردم با گارانتی سریره چون روز قبلش با همین گارانتی و از همون فروشگاه سوال کرده بودم اما حین مراحل چک کردن گوشی برای اطمینان سوال کردم که آیا با گارانتی سریره که فروشنده گفت نه دلتوس. من معترض شدم که من بخاطر گارانتی سریر به این فروشگاه اومدم و شما هم تنها با همین گارانتی داشتید که فروشنده گفت مشکلی نیست و گارانتی رو تو سیستم به سریر تغییر داد و کارت گارانتی جدید (سریر) صادر کرد و بابت باطل کردن هولوگرام 20 هزار پرداخت کردم. اما در کل همه چیز عادی بود هم فروشگاه معتبر بود و هم فروشندگان بسیار محترم. بله دو سیم کارته است و تاریخ شروع گارانتی از روز خرید روی کارت چاپ شد.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1395/5/5 سلام آقای محمد من هم دیروز این گوشی رو با گارانتی خریدم مال منم اندروید 6.0 بود. یعنی آیا این گوشی دست دومه؟!
دوستانی که به تازگی این گوشی رو خریدن لطفا کمک کنند در این مورد
ورژن اندروید شما چند بود زمان خرید؟

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1395/5/1 سلام دوستان
من دیروز به قصد خرید این گوشی رفتم بازار موبایل ایرانیان. اما هیچ جا رنگ مشکی رو نداشت البته من فقط فروشگاههای مختص سونی رفتم و از سایر مغازه ها سوال نکردم و جالبه یا گارانتی نداشتن یا با گارانتی "همراه سرویس"! البته من صحبتهای یکی از فروشندگان رو درباره "همراه سرویس" درست متوجه نشدم که آیا این گارانتی هست یا خدمات فروش. اما چیزی که فهمیدم این بود که این گارانتی فقط برای تعمیره نه تعویض.
دوستان شما درباره گارانتی این گوشی سونی اطلاع دارین یا نه؟
و اما یه سوال دیگه! پک آکبند این گوشی باید با سلفون باشه یا نه فرقی نمیکنه؟

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/10/27 سلام دوستان کسی میدونه فرق گارانتی "سریر سرویس" با "سریر" چیه؟ (فروشگاه نگین خاورمیانه گوشی z5 رو با گارانتی سریر آورده ولی گوشی z5 premium و z5 compact با گارانتی سریرسرویس!)

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/7/27 ببخشید جناب مقداد من واقعا متوجه نمیشم.. اگه 4k عملا واسه چشم قابل تشخیص نیست پس چرا افراد دوس خواهند داشت زمان زیادی رو صرف گالری کنن (البته به اعتقاد شما)؟!

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/24 آفرین.. دقیقا منم به همین دلایل میخوام بخرم.
واقعا دلیل اصرار بر منفی جلوه دادن این برند توسط برخی از کاربران و سعی در القا کردن نظر خود به طرفداران سونی رو نمیفهمم! اما میدونم که این همه تلاش در جهت تخریب این برند و سعی در سوق دادن مشتریان به سمت برندی دیگر بیهوده است!

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1394/3/15 سلام خانم سارینا خیلی جالبه نظرات کاملا متناقضتون اگه نگاهی به کامنتای قبلی خودتون بندازید متوجه میشید کسی که بیشترین جوسازی رو علیه سونی به راه انداخت خود شما بودید شما با خرید یه گوشی سونی و مشکل دار شدن اون، حکم کلی برای سونی صادر کردید و حتی دیگران رو هم از خرید آن نهی کرده بودید و بسیار عجیبه که حالا تحمل جوسازی علیه سونی رو ندارید!

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1394/3/7 شاید بهتر باشه این سوالو در صفحه z2 بپرسید تا زودتر به نتیجه برسید چون یادمه اونجا دوست عزیزی بنام mehdi n بودند که تخصص فراوانی در پاسخگویی به سوالات نرم افزاری مربوط به گوشی داشتند و واقعا دانش زیادی در این زمینه داشتند و با بسیار با حوصله به سوالات دوستان جواب میدادند.

http://www.mobile.ir/users/account/profile.aspx?id=86381

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/10/1 سلام
مبارک باشه
شما بدون گارانتی خریدی؟ آیا پک خاورمیانه بود؟ کلا اگه ممکنه کمی بیشتر درباره باتری و کیفیت صفحه و بدنه اش توضیح بدین و اینکه اگر دو سیمکارته است آیا هر دو سیمکارت همزمان فعال است یا نه؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/29 سلام جناب مهدی
بسیار ممنون بابت قرار دادن اطلاعات مفید و ارزشمندتون در این سایت
فقط یه سوال در همین رابطه!
آیا قبل باز کردن پک میتوان به اپراتوری بودن آن پی برد یعنی روی پک نشانه ای مبنی بر آن وجود دارد یا خیر؟

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/9/18 دوست عزیز راستش من پیج z2 رو دنبال میکنم و از نظرات دوستانی مثل لیونا، mehdi n، آدرین، میثم، wolf a و همینطور خود شما بسیار چیزها یاد گرفتم بخصوص آن بخش از نظرات که در پاسخ به منتقدان غیرحرفه ای! بود عالی بود.
مثلا در آنجا ابتدا میگفتند تنها راه تشخیص پنل a روشن کردن گوشی و نگاه کردن از گوشه های پایین و نمایان شدن رنگ بنفش هنگام آمدن لوگوی سونی است که این راه از آنجایی که اکثر فروشنده ها چنین امکانی را در اختیار مشتری قرار نمیدهند کمی مشکل بود تا اینکه دوست دیگری بنام سعید م راه دیگری را بیان کرد که اتفاقا جناب لیونا هم تایید کردند و تاکید داشتند که بیشتر گوشی های با پنل a که ایشان خریداری کرده اند سفارش اروپا یا آمریکا بودند که البته باز هم راه صد در صد مطمئن و قطعی ظاهرا همان راه اول بود.
شما در کامنت قبلی گفته بودید z3 هایی که "تا الان وارد کشور شده اند" از یک نوع پنل هستند که طبق توضیحات شما نوع b است. و به من خواننده نظرات حق بدهید که با خواندن نظر شما این افکار در ذهنم ایجاد شود که ممکن است z3 هایی (پک های اروپایی و امریکایی) با پنل نوع a وجود داشته باشند که "هنوز" وارد کشور نشده و شاید در آینده وارد شود. (و یا به بیانی دیگر آنچه که تا به حال وارد شده فقط پک خاورمیانه بوده)
و سوال من هم درباره پک های اروپا و امریکا از همین رو بود چون میخواستم مطمئن شوم که اگر دوستان گوشی z3 با پک آمریکا و اروپا خریداری کرده اند و گوشی آنها هم از همین نوع b بود که آنوقت تقریبا میشود چنین نتیجه ای بگیریم که صبر کردن برای خرید گوشی با پنل برتر(احتمالی!) شاید بیفایده باشد چون همه آنها چه خاورمیانه چه اروپا و امریکا از نوع b است.
و سوال دیگری دارم درباره پک های غیرخاورمیانه که وارد میشوند آیا چنین گوشی هایی حتما به سفارش اپراتوری مثل t mobile است و یا نه میتواند غیراپراتوری هم باشد؟ و اگر چنین است راه تشخیص آن قبل از باز کردن پک چیست؟ (چون در جایی خواندم که گوشی هایی به سفارش اپراتور خاص خوب نیستند)

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/9/16 سلام
یعنی گوشی z3 تنها با پک خاورمیانه وارد میشود؟ یا اینکه منظور شما این است که پک های اروپا و امریکا گوشی z3 هم دارای پنل نوع a نیست؟ (چیزی که دوستان در مدل z2 اذعان داشتند)

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/10 ممنون آقای لیونا بابت راهنمایی بسیار جامع و مفیدتون در این خصوص
راستش من قصد خرید z3 رو دارم نمیدونم آیا اون مدل هم با دو پنل عرضه میشه و نیاز به بررسی داره یا اینکه این اختلاف پنل ها مختص مدل z2 است! ولی در کل فکر میکنم شخص خودم بهتره منتظر بمونم تا ابتدا شما این مدل رو خریداری کنید تا اطلاعات و آگاهی های لازم رو هنگام خرید، از شما کسب کنم.
اما واقعا کار سختیه بخصوص اگه از بازار موبایل بخواهیم خرید کنیم. من همیشه گوشیامو از اونجا میخرم و تا جایی که یادمه هربار که میخواستم گوشی بگیرم قبل از اینکه فروشنده ها بخوان از پلمپ خارج کنن تایید منو برای قطعیت در خرید جویا میشدن.
واقعا نمیدونم چطور میشه چنین درخواستی ازشون کرد! مطمئنا قبول نمیکنن مگر اینکه کلا قید خرید از بازار موبایل رو بزنیم.

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/8/6 دوست عزیز من z2 یا z3 ندارم گوشی من sony ericsson xperia ray و گوشی برادرم sony z هست. اما جالبه که هر دوی ما تمام برنامه هایی که نام بردی رو تو گوشیامون داریم و به سادگی هم اجرا میشن.

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/8/1 فکر میکنم بخش زیادی از این اختلاف قیمت برمیگرده به حافظه داخلیشون (16و32) و داشتن بیمه و گارانتی و رنگ گوشی.
بقیه شم که دیگه تو کشور ما طبیعیه هر فروشنده ای یه قیمتی میده مخصوصا الان که گوشی تازه هم اومده

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/7/18 درسته دوست عزیز حق با شماست من کامنتای قبلی رو نخونده بودم فکر میکردم درباره همین گوشی صحبت میکنید باز هم شرمنده عجولانه پاسخ دادم

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/7/17 دوستان یه سوال!
اگر دوسیم بودن یه مزیته چرا بعضی از افراد منتظر نسخه تک سیم میمانند؟ (صرفا نه در مورد این گوشی چون من در بخش نظرات خیلی از گوشی های دیگه هم اینو دیدم!)
آیا نسخه دو سیم ضعیفتره یا ...؟
چون برای من اولویت دوسیمکارته بودنه اما اگر کیفیت یا غیره بخواد فدای دو سیمکارته بودن بشه ترجیح میدم همون نسخه تک سیم رو بگیرم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/7/16 دوستان یه خبر خوب!
28 مهر گوشی z3 به صورت رسمی وارد بازار میشه با گارانتی جدید تخصصی سونی سوشیانت.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/7/15 این مدل کوچکتر نیست! 5.2 اینچه. یعنی دقیقا همون z3 اما دو سیمکارته. مدل کوچکتر، کامپکته.

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/7/11 سلام آقای zoheir
قیمت گوشی تا رسیدن به دستتون چقدر به پول ایران براتون تموم شد؟ و آیا مراحل خریدش مشکل نبود؟
ممنون میشم اگه کمی توضیح بدید

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/7/3 من یه مدت بود که درباره ش تو نت تحقیق میکردم اما از نزدیک ندیده بودم تا اینکه دیروز تو بازار موبایل دیدم سایزش یه کم بزرگه و با طراحی htc کشیده تر هم بنظر میرسه. راستی قیمتش تو بازار موبایل 1060 بود با گارانتی مایکروتل
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
ایسام