مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali A
  • تاریخ عضویت : 1393/5/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/5/30 سلام
من از طرفداران این گوشی بودم و حدود 5 ماه میشه که این گوشیو خریدم و این مطلبو برای اونهایی مینویسم که برای خرید این گوشی دو دل هستند ، من قبل از خرید این گوشی تحقیقات زیادی کردم و متاسفانه مثل همیشه به خاطر تعصبات الکی که ما مردم نسبت به یک برند خاص یا هر چیز دیگه داریم همه فقط تعریف الکی از این گوشی کرده بودند و اما مشکلات این گوشی که واقعا این گوشیو برای من بدون مصرف کرد و از برند بلکبری بدم اومد :
1 - مشکل باطری این گوشی که با بعضی از راه حل ها به مدت چند روز درست میشه و دوباره روز از نو ( اول گوشی روی 20 % خاموش میشه ، بعد 40 % و بعد روی 80 % و ...)
2 - گوشی آنتن را پر نشون میده ولی نه امکان تماس گرفتن دارین نه کسی میتونه بهتون زنگ بزنه تا وقتی گوشیو ریست کنید و متوجه این موضوع نمیشین تا وقتی خودتون با کسی تماس بگیرید و در اون مدت هر کسی هم به شما زنگ بزنه نه میگه آنتن ندارین و نه اینکه گوشی خاموشه . پس sms هم براتون نمیاد که چه کسی زنگ زده .
3 - داغ شدن بیش از حد گوشی هنگام وبگردی ، فیلمبرداری ، بازی و ... و کند شدن گوشی ، وقتی هم نرم افزارهای آندروید روی گوشی میریزید به شدت هنگ و داغ میکند .
4 - تعداد نرم افزارهای کم و بی کیفیت برای این گوشی که اون رو هم باید به سختی از BBW دانلود کنید.
5 - پشتیبانی نکردن از کیبورد فارسی که با ترفندهایی میشه درست که اون هم توی بیشتر مواقع جواب نمیده .
6 - نصب نشدن V ... N روی گوشی .
و ...
من از خرید این گوشی به طور کامل پشیمونم و فکر مینم اگر ارزونترین گوشی اندرویدی توی بازار رو میگرفتم خیلی بیشتر برام کارایی داشت . تا این گوشی که اصلا نمیشه بهش اعتماد کرد . همش استرس خاموش شدن آنتن ندادن و کم بودن قطعات این گوشی توی بازار و قیمت های پرتی که تعمیرکاران محترم از مردم میگیرن .
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا