مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : هادی م
  • تاریخ عضویت : 1390/5/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia 10 III Sony Xperia 10 III

1400/9/22 سلام وقت بخیر
من هم دقیقا مثل شما هستم و الان XZp دارم. گوشی فعلی بعد از 4 سال کرکرد واقعا سرعت بالایی داره و در مورد دوربین و... هم همینطور. مدل 10 iii مدل خوبیه و من هم قصد خریدش رو دارم درست شبه پرچمدار هست و روی کاغد دوربین و cpu پایین تر هست ولی توجه داشته باشید که نسل cpu و دوربین بالاتره و بنظر من بهترهیا حداقل برابر، نکته مزیتی صفحه نمایش oled و باتری فوق العاده و 5g و سه دوربینه بودن... هستن.

Sony Xperia Pro-I Sony Xperia Pro-I

1400/9/14 همچنین اولین گوشی ضبط فیلمبرداری 1000 فریم آلترا اسلوموشن

Sony Xperia Pro-I Sony Xperia Pro-I

1400/9/12 سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستان عزیز
شرکت کیفیت محور سونی با معرفی این مدل تمام بهترین ها را تمام کرد و بار دیگر ثابت کرد قدرت فوق‌العاده در پاسخگویی به کاربران حرفه ای دارد. هر کسی شاید به خاطر سبک طراحی ظاهر و امکانات از برند خاصی خوشش بیاد و نظرات و سلیقه ها کاملا محترم است.
من به عنوان کسی که 8 سال هست از گوشی های سونی استفاده میکنم و عموما پرچمدار تهیه میکنم و پرچمداران برندهای دیگر هم قبلا داشتم یک نکته خاص نظرم درباره گوشی های سونی جلب کرد و اون اینکه افت کیفیت سخت افزار و بدنه در دراز مدت خیلی پایینه و گوشی هایی از سونی وجود دارند که بعد از 6 سال کارکرد همچنان شبیه روز اول خرید هستند و این نکته کیفیت و مسئولیت پذیری برند رو می رساند.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام