مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ع
  • تاریخ عضویت : 1393/4/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 247

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 247 مورد

Honor 8 Honor 8

1395/10/13 سلام.
یک سال و نیم آنر 6 دارم. به آندرویید 6 هم آپدیتش کردم. شب تا صبح 2 تا 3 درصد کم می کنه.
لطفا اطلاعات غلط ندید. مدل با مدل فرق داره. از سری آنر 6 به اون ور و سری های پی کیفیت هاشون عالیه.

Honor 8 Honor 8

1395/8/7 دوست گرامی، تو همین سایت مشخصاتشون هست برید ببینید. تو سایت های معروف gsm و phonearena هم هست :
- هر دوشون رمشون یکیه. هم 3 گیگ دارند و هم 4 گیگ. آنر 8 هم قراره 4 گیگش بیاد ایران. پی 9 رو نمی دونم کدومش تو ایران اومده برای فروش.
- دوربین هاشون مثل همه. دو دوربینه 12 مگاپیکسلی.
- سی پی یوی پی 9 یه کم قویتره.
- گرافیکشون مثل همه.
- رادیو، مادون قرمز و گوریلا گلس 3 برای آنر 8 اومده تو مشخصات ولی برای پی 9 نیومده. البته دوستانی که پی 9 دارند میتونند این مسائل رو دقیقتر باز کنند.
- قیافه هم که سلیقه ایه. ولی به نظر من آنر 8 قشنگتر و شیکتره به خصوص رنگ آبیش. نور هم وقتی به پشت آنر 8 میخوره خطوط جالبی رو ایجاد می کنه که فیلماش هست.
به هر تقدیر دو تاشون خوبه ولی آنر 8 نهایت 1 و سیصد باشه ارزش خرید داره.

Honor 7 Honor 7

1394/10/4 شما هم بهتره بر اساس دیدن چند تا کلیپ نظر ندی.
دوربین عقب آنر 7، 20 مگاپیکسله و دوربین پی 8، 13 مگاپیکسل.
برای مشخص کردن کیفیت عکس باید همه چیز برابر باشه. توی این کلیپ ها می تونند یه جوری تنظیم کنند که کیفیت یه 13 مگاپیکسلی بهتر از یه 20 مگاپیکسلی باشه.
گوشی آنر 6 وقتی روشن میشه برای بار اول روی 10 مگاپیکسل تنظیمه که خودت باید بری تو تنظیمات و 13 بکنیش. حالا کسی که همینطور عکس بگیره و اونوقت با یه 10 مگاپیکسلی مقایسه کنه ممکنه بگه دوربین 13 من پایین تر از 10 فلان گوشی بوده.
پس آمار و ارقامی که به طور رسمی یه شرکت میده هم خیلی مهمه. البته باید گوشی رو هم کارشناسان متبحر ( و نه هر کلیپ سازی که ممکنه مغرض باشه) بررسی کنند و بعد نظر نهایی داده بشه.

Honor 6 Honor 6

1394/5/12 نه داداش. اون یعنی وصل نبودی به اینترنت و نتونسته کیفیت کانکت بودن رو بسنجه. با وای وای وصل شو بعد انتوتو بگیر. درست میشه.

Honor 6 Honor 6

1394/5/12 قابل توجه دوستان :
دیفالت دوربین عقب این گوشی 10 مگاپیکسل هست که باید دستی 13 مگاپیکسل کنید. دوربین جلوش هم روی 3 مگاپیکسل هست که باید دستی ببری روی 5 مگاپیکسل. برخی دوستان ممکنه حواسشون به این موضوع نباشه.

Honor 6 Honor 6

1394/5/10 مال من که اینطوری نشده و خیلی هم بهتر شده بعد از آپدیت و من راضی ترم. هر کی مختاره آپدیت کنه یا نکنه. دروغ ندارم که بگم.
همینطوری هم داغ نمی کنه فقط موقع بازیه که یه کم داغ می کنه که قبلا هم همینطور بود که اینم طبیعیه.

Honor 6 Honor 6

1394/5/9 دوست گرامی؛ دوربین آنر 6 رو شرکت سونی زده. کیفیتش هم خیلی خوبه.

Honor 6 Honor 6

1394/5/8 سلام.
من این گوشی رو به Emui 3.0 آپدیت کردم؛ خیلی بهتر و قشنگتر شد و امکانات جدیدتری هم بهش اضافه شد که به چند نمونه اشاره می کنم :
1. ظاهرش 360 درجه فرق کرده و خیلی زیباتر و جذاب تر شده.
2. مصرف باتریش هیچ فرقی نکرده و مثل قبله و خوبه.
3. آپشن کار با یک دست بهش اضافه شده که خیلی کاربردیه. کیبورد کوچیک میشه، شماره گیر کوچیک میشه که با یه دست هم راحت میشه کار کرد. هر وقت بخوای هم میزنی که به حالت قبل برگرده.
4. آپشن لاک اسکرین در بخش shortcut اضافه شده.
5. گزینه ادیت در بخش shortcut اضافه شده.
6. گزینه های suspend button تغییر کرده.
7. تو ستینگ گزینه ای به اسم navigation bar اضافه شده که می تونی با اون سه دکمه پایینی رو مدیریت کنی. مثلا تو بازی ها که این سه گزینه کنار نمی رفت الان میشه یه کاری کرد که برند از تو صفحات اصلی هم می تونی حذفشون کنی و البته با یه اشاره از پاییین به بالا بیاریشون. من قبل از آپدیت این رو ندیده بودم، شایدم بوده و من توجه نکردم.
8. قبلا هر فولدری 16 تا بیشتر برنامه یا بازی یاهرچیز دیگه جا نمی گرفت. ولی الان هر چقدر بخوای می تونی تو یه فولدر بریزی. فولدرهاش تو خود فولدر صفحه صفحه میره جلو.
9. گزینه های دوربینش هم خیلی جالبتر شده.
10. برنامه های قبلیش هم همشون هست و بهتر هم شده. کنترل تلویزیون، ذره بین، آینه و ...

به هر تقدیر آپشن های زیادی بش اضافه شده که من به چندتاش اشاره کردم. آپدیتش هم خیلی طول کشید. من تقریبا یک روز و نصفی طول کشید که با وای فای (اونم سرعت بالا) که آپدیت کردم. خود گوشی پیام داد که آپدیت اومده و من هم زدم. دوستانم هم همینطوری آپدیت کنند. شارژگوشیتون هم حداقل 90 درصد باشه تا موقع آپدیت یهو خاموش نشه.
قبل از آپدیت با انتوتو 5.7 تست گرفتم تقریبا شد 41200 ، با اموشن 3 هنوز تست نگرفتم که اونم باید بگیرم ببینم چی میشه.

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/2/9 سلام. دوست من تکتولوژی پیشرفت کرده. شما فقط به میلی آمپر باتری نگاه نکن و بر اساس اون مقایسه نکن. الان زد 3 باتریش تو میلی آمپر کمتر از زد 2 هست ولی عملکرد زد 3 تو باتری خیلی بهتر و بیشتر از زد 2 هست. می تونی بری بررسی های تخصص رو بخونی و هم نظرات کاربرانی که با این گوشی ها کار کردند. تکنولوژی باتری ها هم فرق کرده. پس دیدتون رو عوض کنید.

Honor 6 Honor 6

1393/10/12 سلام بر دوستان؛
بالاخره پارس مایکروتل هم گوشی Honor 6 رو تو لیست گوشی های سایتش آورد:
http://pmtel.ir/sn/products/pt/full/productTypeId/60/productId/319

Honor 6 Honor 6

1393/10/7 سلام . میشه بگید شما چند تا گوشی تو خونه دارید؟
هوواوی هامون. سامسونگهامون. اکسپریاهامون!!!!!!!! فکر کنم از تمام برندها، تو خونتون یه چندتایی دارید. شما که وضعتون خوبه پس نگران خراب شدن ها نباشید.
به هر حال تو هر برندی ممکنه این اتفاق ها برای معدودی از گوشی ها بیفته که تعدادش خیلی خیلی کمه. تو همه برندها هست. کافیه یه سرچ تو فروم ها بزنید.

Honor 6 Honor 6

1393/10/5 کیفیت این گوشی مشخص چطوره. حالا خوبه دوستانی که گرفتند اینجا نظر گذاشتند. حالا اینها به کنار، من تو فروم های خارجی هم دیدم که تعریف کردند از این گوشی. فیلم هاش هم که تو سایت ها هست. بازی های سنگسن مثل آسفالت 8 رو تست می کنند و با بهترین سرعت اجراش می کنه. هر کسی ببینه میفهمه این گوشی چه کیفیتی داره.

Honor 6 Honor 6

1393/10/3 به نظر من ظاهرش خیلی قشنگ تر از p7 هست. عکس هاش هم خوبه در حد 13 مگاپیکسله. دو تا فلش داره و طراحش هم سونی بوده. دیگه قرار نیست با یه میلیون یه گوشیه همه چی تموم بگیری. وقتی تو بازار گوشی های2 به بالا هم هست خب معلومه که یه تفاوت هایی وجود داره. مشخصات سخت افزاریش که خوبه. نظرات رو هم اگه تو سایت های خارجی خونده باشید متوجه میشد که مورد رضایت مصرف کنندگان بوده. من تو نظرات قبلی لینک یه سری نظرات رو گذاشته بودم که می توید بگردید و پیدا کنید و بخونید. ویدیوهایی که که تو سایت های ویدیویی هست که همه نشان از کیفیت مطلوب این گوشی داره. بقیش دیگه سلیقس. یه عده اینو می خرند و یه عده هم نمی خرند.

Honor 6 Honor 6

1393/10/3 سلام. منم گفتم سلیقه ای هست و مطمئنا مشتری داره که تولید میشه

Honor 6 Honor 6

1393/10/3 سلام.
نخرید. هر کسی مختاره.
صدبار گفتیم بازم میگیم تعصب تو تکنولوژی بیفایده است. اگه به تعصب بود هیچکسی الان نباید سمت سامسونگ می رفت. برید تاریخچه این شرکت رو بخونید. اصلا همین موبایل هاش، 10 سال پیش همه می گفتند سامسونگ [بده] و فقط نوکیا ولی حالا ببین نوکیا کجاست و سامسونگ کجا. سونی هم که تو موبایل هاش از سامسونگ پایین تره و آمارها اینو میگه.
هوواوی هم بزرگترین شرکت مخابراتی دنیاست و توضیحات لازم رو دریارش دادیم و دیگه نیازی به بحث نیست. هر کی با هر موبایل و برندی حال میکنه بره سراغ همون.

Honor 6 Honor 6

1393/10/3 بله. منم گفتم مسلما مشتری داره که تولید میشه. ولی فراموش نکنید تو نمودار طبیعی همیشه یه درصد کمی سمت چپ منحنی هستند (اینجا دست های خیلی کوچک) یه درصد کمی سمت راست منحنی (دست های خیلی بزرگ) و بیشترین در صد در وسط منحنی هستند (که اینجا میشه دست های متوسط).
اونایی که دستاشون بزرگه خب گوشی های 5 اینچ به بالا تو دستشون راحته. ولی حرف من با استثناها و درصد کم نیست. من کلیت رو گفتم.

Honor 6 Honor 6

1393/10/1 سلام.
گفتم که سلیقه ایه ولی این توجیهات نه دست آدم ها رو بزرگ می کنه و نه گوشی رو کوچیک.
نظر من اینه که گوشی نهایت 5 اینچ راحته. گوشیه شش اینچ دیگه نزدیک به تلبت هست. من با گوشی می خوام زنگ بزنم، پیامک بدم، عکس بگیرم و فیلمبرداری کنم در مواقع لزوم، بعضی وقت ها کلیپ ببینیم و بازی کنم و یه سرچ های معمولی تو اینترنت داشته باشم. صفحه نمایش خیلی بزرگ به کارم نمیاد. کارهایی هم که نیاز به صفحه نمایش بزرگ داره رو تو خونه با کامپیوتر شخصیم انجام میدم.
در خرید گوشی برای من هدف اصلی اینه که یه گوشی ای باشه که تو دست راحت باشه و با یه دست بشه باش کرد، اندازه صفحه اش متوسط باشه (دیگه نهایتا 5 اینچ) و جنس و کیفیتش هم تا حد زیادی قابل قبول و خوب باشه و قیمتشم مناسب. آنر 6 چیزهایی که من میخوام رو تقریباً داره. البته هنوز منتظرم تا L12 به طور عمده وارد شه و قیمتش هم منصفانه بشه تا بخرم. در ضمن پنج اینچ ها هم باز توی دست راحت راحت نیست که بتونی با یه دست همه کارها رو بکنی ولی تا حد زیادی قابل قبول و تحمله.
بازم میگم سلیقه ایه. مسلماً مشتری داره که تولید میشه. شما هم نمی خواد زیاد روی این موضوع مانور بدید که این 6 اینچی مثل 5ونیم اینچیاست و ...؛ اگه این گوشی رو دوست دارید برید بگیریدش. مهم اینه که خود فرد با گوشیش حال کنه. بقیه هر چی می خوان بگند. مشورت های فنی رو بگیرد و اونی که به دلتون میشینه رو بخرید. من بالاترین کیفیت هم اگه یه گوشی 5.5 و 6 اینچی داشته باشه نمی گیرم، چون باهاشون حال نمی کنم و راحت نیستم. 5 و نیم اینچ رو دستم گرفتم (Honor 3X) دیدم اصلا مطابق میل من نیست.
عی از قم

Honor 6 Honor 6

1393/9/29 میت 7 ، 6 اینچه و خیلی ها 6 اینچ رو به عنوان گوشی انتخاب نمی کنند. در ضمن رزولوشن تصویرش در مقابل آنر 6 خیلی پایین تره. اونم طبیعه چون صفحه نمایشش بزرگتره.

Honor 6 Honor 6

1393/9/27 سلام.
راست میگی میت 7 بوده. ببخشید. ولی باز هم اون سایت اطلاعاتش مورد اعتماد نیست. این انواع گوشی آنر رو از کجاش درآورده. اسمارت و پرفورمنس و ....
کسی نگفته میت 7 گوشیه بدیه. گوشیه خیلی خوبیه. از مشخصاتش معلومه. خیلی هم شبیه آنر هست مشخصاتش. ولی این گوشی 6 اینچیه و مشتریای خودش رو داره. نظر من اینه که گوشی بیش از 5 اینچ خوب نیست و تو دست راحت نیست. البته نظر منه.

Honor 6 Honor 6

1393/9/25 سلام.
قبلا در مورد این سایت صحبت شده. این سایت اصلا معلوم نیست چی میگه و اطلاعاتش مورد شک و تردیده. آنر 6 تو این سایت چند مدل براش اومده که اصلا تو سایت ها دیگه نیست : performance؛ smart و ... خنده داره تو بعضی موارد p7 رو از آنر 6 بالاتر زده. (تست گرافیک). p7 فقط دوربین جلوییش از آنر 6 بهتره.
بذار سایت های معروف مثل جی اس ام آرنا و فون آرنا نقدش رو بذارند تا معلوم شه.

Honor 6 Honor 6

1393/9/22 سلام.
این گوشی مادون قرمز (اینفرارد) داره. آخه بر چه اساسی میگید نداره؟
کافیه نظرات دوستان را مرور می کردید تا متوجه می شدید. یا به سایت های معتبر و منبع مراجعه می کردید.

Honor 6 Honor 6

1393/9/17 سلام. لطفا حرفی که میزنید سندش رو هم منتشر کنید.
سایت هوواوی آپدیت ها رو برای دانلود گذاشته و حرفی هم نزده که این آپدیت رو بر ندارید و منتظر باشید آپدیت اصلی بیاد رو گوشیتون و از اونجا بگیرید.
اگه لطف کنی منبع حرف هایی که میزنی رو بذارید ممنون میشم.

Honor 6 Honor 6

1393/9/16 سلام و تشکر.
یه توضیحی درباره اون 4 لینک که تو سایت آپدیت هست میدید؟ Honor 6 L12
http://www.emui.com/plugin.php?id=hwdownload&mod=detail&mid=82
آپدیت ها به ترتیب :
4.12.1
4.11.16
B611
B608
اولیه که حجمش هم از همه بیشتره ،تاریخشم به روزتره. سه تا هم زیرش هست که به ترتیب، تاریخشون قدیمیتر میشه. دومی و سومی هم حجماشون زباده ولی آخریه حجمش 55.82 هست.
اگه کسی با اون اولی (4.12.1) آپدیت کنه تمام آپدیت های قبلی توش هست یا نه؟ مشکلات وای فای رفع میشه؟

Honor 6 Honor 6

1393/9/8 سلام. بحث سر گرافیکش بود . منم گفتم هر حرفی میزنی مستندش کن. آدرس سایت معتبر بده یا یه جیزی که حرفت رو ثابت کنه. رو هوا حرف هیچ کسی رو نباید قبول کرد. نه من و نه شما.

Honor 6 Honor 6

1393/9/7 بحث ها در مورد اون سایتی که ازش سوال کردید قبلا شده. اولین کی هم که رفت سوال از این سایت پرسید خودم بودم که تو نظرات اولیه سایت هست :
http://www.huaweimobileshop.com
این سایت که ازش سوال پرسیدید سایت رسمی هوواوی نیست و یه سایتیه که گوشی های هوواوی رو می فروشه. جواب های متناقض هم میده. یه مروری بکنید سوالات و جواب هاش رو متوجه میشید. همونطور که گفتم یه سری سایت زدندن که داره و یه سری گفتند نداره. شما که خریدی، تو دفترچش نگاه کن ببین چی نوشته در این باره.
علی از قم

Honor 6 Honor 6

1393/9/7 تو بحث ها آخر به نتیجه نرسیدیم. یه سری سایت ها زدند که داره و یه سری سایت ها زدند نداره. اونایی که این گوشی رو خریدند برند تو دفترچه اصلی این گوشی نگاه کنند و ببینند چی نوشته.

Honor 6 Honor 6

1393/9/7 سلام.
لطفا وقتی حرفی می زنید مستند بگید. این حرفی که زدید بر چه اساسی بود؟ تو تمام سایت های معتبر ، جی پی یوی (چهار مدل اولیه : L01، L02، L11، L12) این گوشی خورده :
GPU Mali-T628 MP4
و در نظرات قبلی هم مستندات رو ارائه کردیم که می تونید برید ببینید.
آدم نباید رو هوا و چهار تا از این و اون شنیدن نظرنامعتبر منتشر کنه. حداقل سوالی بپرسید وقتی مطمئن نیستید و سندی برای حرفتون ندارید.

Honor 6 Honor 6

1393/8/27 سلام.
رم آنر 6 ، 3 گیگه و نه 2.
البته برای 16 گیگش یک و 200 گرونه.
البته آنر 6 بهتر از زد 2 هست.
مقایسه کاملش رو هم تو یکی از نظرات گذاشتم. می تونید برید ببینید.

Honor 6 Honor 6

1393/8/26 سلام. سایت زیر، قیمتش رو یه کم آورد پایین، زده 1195 :
http://suntech.ir/huawei/1150-huawei-honor-6.html
از این هم پایین تر خواهند آورد.

Honor 6 Honor 6

1393/8/26 سلام دوستان.
چند تا سایت این گوشی رو برای فروش آوردند. ولی اونایی که اسم مدل رو زدند مدل L04 هست با حافظه داخلی 16 گیگ. هر سایت قیمتش متفاوته: 1235، 1260، 1290 (البته 16 گیگ، قیمت منصفانش تو این وضع بازار بین 1 تا 1100 در ایران باید باشه و دارند گرون میدند)
http://www.darbazar.com/Huawei-Honor-6
http://suntech.ir/huawei/1150-huawei-honor-6.html
http://www.bazarmazar.com/huawei/665-huawei-honor-6.html
دوستان درمورد مدل L04 یه اطلاعات کاملی بدند ممنون میشم. تو مدل های اولیه این نبود. البته برخی دوستان تو نظرات گفتند که این مدل مخصوص کشور هند زده شده. حال سوال اینه که این مدل آیا با فرکانس های مخابراتی ایران سازگاره یا نه؟ و چه امکاناتی رو داره؟
علی از قم.

Honor 6 Honor 6

1393/8/24 سلام. دوست عزیز شما اول مشخص کن رو چه مدلی صحبت می کنی بعد بیا استدلال کن. کلی میگی هوواوی آنر 6 و بعد که میبینی جوابی نداری میگی منظور من 16 گیگشه!!!!!. در ضمن تاجایی که من می دونم 16 گیگش فقط NFC رو نداره و بقیه امکانات رو داره. هووای عشقش کشیده برای آنر 6 چند مدل بزنه. تا سلایق مختلف رو با توانایی های مختلف مالی، پوشش بده. قرار نیست که هر شرکتی هر چیزی میزنه همه چیز تموم باشه. این سیاست شرکت های تولیدکننده موبایله که همه امکانات رو تو یه گوشی و یه مدل نمیذارند که اگه اینطوری بشه تعادل فروش گوشی های مختلفشون به هم میخوره و همه جذب یه گوشی میشند. این یه اصل بسیار ابتدایی و سادست. پس بی جهت روی این موارد بحث نکنید که اینو داره و اونو نداره. هوواوی گوشی هاش رو ارائه میده و هر کی هر کدوم رو خواست می گیره اون هم با توجه به نیاز و بودجه و سلیقش. شرکت های دیگه هم همین سیاست رو دارند. به هر حال چیزی که واضحه آنر 6 امکانات و سخت افزارش بهتر از جی 2 هست. ما بر اساس ویدیوها و مقایسه هایی که تو سایت های معتبر هست اینو میگیم نه از روی هوا و بدون دلیل و مدرک.
علی از قم.

Honor 6 Honor 6

1393/8/23 سلام. دوست عزیز شما هم یه تحقیق بکنید بد نیست.
مدل L12 این گوشی، هم NFC داره ، هم OTG و هم اینفرارد. لطفا اطلاعات غلط ندید.

Honor 6 Honor 6

1393/8/23 سلام.
شما مدل هایی که دیدید L1 و L2 بوده. بهتره برید مدل L12 این گوشی رو ببینید و بعد اظهار نظر کنید.

Honor 6 Honor 6

1393/8/23 سلام.
متاسفانه اطلاعاتت در مورد این گوشی خییلی پایینه. برید یه کم تحقیق کنید. اگه بی تعصب تحقیق می کردید متوجه می شدید که :
1. این گوشی قابلیت OTG رو داره. یعنی به راحتی میتونی فلش بهش وصل کنی (تبدیل های مربوطه رو باید داشته باشی، مثل همه گوشی های دیگه که این قابلیت رو دارند).
2. مدل L12 سی و دو گیگ (این گوشی مدل های مختلف داره) از قابلیت NFC هم پشتیبانی میکنه. این گوشی اینفرارد (مادون قرمز) هم داره که به عنوان کنترل تلویزیون و ... میشه ازش استفاده کرد. فیلم های مربوط به اینها رو با یه سرچ ساده تو سایت های ویدیویی به راحتی میشه مشاهده کرد. البته تو نظرات قبلی دوستان هم تمام اینها بحث شده و اگر یه مختصری به دیدگاه ها نگاه می کردید دیگه این حرف ها رو بدون تحقیق نمی زدید. کاملترین مدل این گوشی L12 هست ککه همه این قابلیت هایی که گفتم رو داره.
جمله آخری که گفتید رو بهتره به خودتون بگید که "درست اطلاع رسانی کنید". شما اظهر من الشمس ها رو بی دلیل و غیر مستند رد کردید در حالیکه با یه سرچ ساده تو سایت ها معتبر، (نه برخی سایت ها که از خودشون اطلاعات در میارند) می تونستید متوجه شید.
علی از قم.

Honor 6 Honor 6

1393/8/8 سلام بر دوستان.
دیروز یکی به نام کامیاب اختری یه نظر تو دیجی کالا گذاشته که آنر 6 وارد ایران شد. 7 آبان 93
می خوام ببینم حقیقت داره؟ تو سایت مایکروتل که من چیزی ندیدم. سرچ هم زدم تو اینترنت چیزی پیدا نکردم. دوستان هم یه تحقیقی بکنند خوبه.
علی از قم.

Honor 6 Honor 6

1393/7/23 این برداشت شماست. میتونه اینطوری هم نباشه. یادتون نره که هزار تا سیاست دارند این وارد کننده ها. فکر کردید اطلاعات شرکت رو شفاف در اختیار ماها می ذارند. نه اینطوری نیست. یه حرف می تونه خیلی چیزها رو جا به جا کنه. پس اونا سعی می کنند اطلاعات رو ان جور که به نفع شرکت هست در اختیار ماها بذارند. این دیگه یه اصل سادست
در ضمن مگه همه لنگه مایکروتل هستند. یه سری فروشنده هم می تونند با راه و روش هایی که بلند این گوشی رو وارد کنند. الانشم هم یه سری وارد کردند و به صورت محدود دارند می فروشند که آدرسشون تو نظرات دوستان بود. گارانتی موبایل هم که معمولا بی استفادست. اونهایی که هم می فروشند خودشون گارانتی می کنند یا یه هفته مهلت تست می دند. پس امیدوار باشید نهایت تا آخر آبان دیگه به صورت گسترده وارد بشه.
علی از قم.

Honor 6 Honor 6

1393/7/19 شرمنده. من اون کامنتی که میگید رو ندیده بودم. توجهم کرده باشی علامت تعجب گذاشتم. یعنی عجیبه. چون جملاتتون تعریف از هوواوی بود و بعد گفته بودید به کمپانی های چینی نمیشه اعتماد کرد. بله حق باشماست و من اشتباه کردم. ببخشید.

Honor 6 Honor 6

1393/7/17 دوست عزیز هوواوی هم یه کمپانیه چینی هستا!!!! میدونی که. خیلی هم ابره و قدره.

Honor 6 Honor 6

1393/7/16 دوستان سایت رسمی گوشی آنر 6 زده این گوشی گوریلا گلس 3 داره :
http://honor6.vmall.my

Honor 6 Honor 6

1393/7/16 سلام.
تو سایت های معتبر مربوط به گوشی های هوشمند زده : IPS LCD
http://www.gsmarena.com/huawei_honor_6-6461.php
http://www.phonearena.com/phones/Huawei-Honor-6_id8729
موارد 1 تا 40 از مجموع 247 مورد
ایسام