مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : AMIR m
  • تاریخ عضویت : 1393/4/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 88

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 88 مورد

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/16 فکر نکنم نمایندگی گوشیه غیره اصل بده بهتون،در مورد فارسی بودن زبانم که میگید من خودم که گوشی اولینبار روشن کردم زبانش انگلیسی بود ، البته من بدون گارانتی خریدم . بهتره بقیه دوستان که از نمایندگی خرید کردن جواب بدن.
این گوشی واقعا گوشیه خوبیه و اولین باریه که کسی دیدم بگه توی بازی مشکل داره. شما یه سر برو نمایندگی ببین اونا چی میگن.
موفق باشید

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/15 من ۱۵۲۰ دارم ولی تا حالا هیچکدوم ازاین مشکلات نداشتم. اپدیت سالن هم خیلی خیلی خوب بوده .
من اسفالت۸ روی گوشیم دارم ولی اصلا صداش قطع و وصل نمیشه و مشکلی نداره اصلا و فیفا ۱۴ هم که داشتم اینجور مشکلی نداشت ،فیفا۱۵ نصب نکردم هنوز که ببینم چجوریه. تا حالا هم بازی ندیدم که توی این گوشی هنگ یا لگ داشته باشه . حتی لومیا ۵۲۰ با سختافزار ضعیفش میتونه میتونه اسفالت ۸ اجرا بکنه ، این که دیگه لومیا۱۵۲۰ هست و بهترین گوشی برای بازی هست.
باتریه شما مشکلی نداره ، این که از ۱۰۰٪ بعد از چن دقیقه به ۹۹٪ میرسه مشکلی نیست اصلا.
من نمیدونم چرا شما توی بازی اینجوری مشکل دارید ولی شاید گوشی درست اپدیت نشده.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/14 این که گوشی ساخت کجاست به نظرم دیگه مهم نیست،تقریبا همه ی شرکت های بزرگ ساخت تلفن همراه دارن گوشی های خودشون توی چین تولید میکنن چون براشون خیلی به صرفه تر هست . بیشتره گوشی ها زده ساخت چین مثل گوشیه خودم ولی ساخت چین بودنش نشانه ی بد بودن و اصل نبودن نیست . البته گوشی های چینی هم هستن که فیک هستن و از گوشی اصلی کپی شدن که اونا قضیشون فرق داره.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/7 درسته موافقم که بسته به نیاز هرکسی،ممکنه نوت بهتر باشه یا لومیا بهتر باشه . برای همینم خودمو مثال زدم.
ان حرفها بین من و علی اقا قبل از سوال اون دوستمون شروع شده بود و حرفای من در مورد سوال اون نبوده.
برای اون دوستمونم درسته ،نوت بهتره براشون ، اگه خیلی وبگردی میکنن و کیفیت و تعداد نرمافزار های وبگردی براشون مهمه نوت چون اندروید هستش بهتر از ۱۵۲۰ هست و برای دانلود کردن فایل بهتره نوت ۳. ولی مثلا بااین که خودم زیاد وبگردی میکنم،با ۱۵۲۰ هیچ مشکلی ندارم و uc browser و internet explorer کاملا نیازه منو برطرف میکنن .
باتری هم ۱۵۲۰ بهتره .
دوربین عم ۱۵۲۰ بهتره .
تعداد و کیفیت نرمافزار نوت بهتره.
هیچ گوشی هم تا ۵سال ساپورت نمیشه ، نوت۳ فکر کنم تا ۲ساله ولی لومیا ها کمتر از ۳سال نیست.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/6 بله فایل های pdf قابل اجرا هستن فقط باید یک نرمافزار برای این کار روی گوشی نصب کنید،من خودم PDF reader نصب کردم
در وین فون ۸ به این شکل بود که صدای زنگ ها و مدیا باهم کم و زیاد میشدن ولی این مشکل توی وین فون۸.۱ رفع شده و هرکدوم تنظیمات جداگانه دارن

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/5 خیلی ممنون علی جان.
خوب منم قبول دارم که سامسونگ دوربینهای خوبی روی گوشیهاش میزاره ولی قبول ندارم که دوربینهاش از دوربین های لومیاها بهتر باشه . دوربین نوت۳ و لومیا۸۳۰ به نظرم در حد همدیگه هستن ولی نوت۳ اصلا نمیتونه مثل ۱۵۲۰ باشه. شما عکس مشابه با دوتا گوشی بگیر و توی یک صفحه نمایش مشابه مشاهده بکن .
بالا بودن مقاومت گوشی در برابر ضربه که سامسونگ خیلی خوبه ولی اصلش اون حسی هست که موقع دست گرفتن بهت دست میده،که خوب سامسونگ از همه رقیباش تقریبا ضعیفتره ، البته گلکسی الفا جای خود داره و چنتا گوشی دیگه که سامسونگ میخواد تولید بکنه بدنه فلزی خوبی دارن . نمیگم نوکیا بهترینه ، نه، به نظرم HTC گوشیهاش بسیار باکیفتر و مقاومتر از شرکتهای دیگه هست .
در مورد سرعت گوشی همونطوری که خودتونم قبول دارید ۱۵۲۰ کاملا برتری داره.
من خودم قبلا اندروید داشتم ، امکانات بی نهایتی که میگید نداره ولی امکانات زیادی نسبت به وینفون داره که بیشترش برمیگرده به استور پر از برنامش. اندروید هم در بعضی موارد از وینفون ضعیفتره که مهمترینش هماهنگیه بده رابطه کاربریه اندروید با سختافزار هست.
بزرگترین و میشه گفت تنها برتری اندروید و ios تعداد زیاد نرمافزارهای داخل استورهاشون هست و حالت استانداردی برای اینها وجود نداره که وین فون بخواد بهشون برسه . بحث سیستم عامل ها و رابطه کاربری هارو من با دوستان دیگه داشتم و دیگه نمیخوام داشته باشم دوباره،پس بیشتر نمیگم
از نظر کلی نوت۳ و ۱۵۲۰ فبلت های بسیار خوبی هستن ولی فقط در بعضی موارد نوت۳ بهتره و در بیشتر موارد ۱۵۲۰
برتری های ۱۵۲۰ : دوربین بهتر،باتری بهتر،سریعتر،باکیفیت بالاتر،صفحه نمایش بسیار عالی و بی رقیب و بزرگتر
برتری های نوت۳ :s pen ، بالاتر بودن تعداد نرمافزار ها به خاطره اندروید بودن و چنتایی موارد جزئی.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/4 نه دوست عزیز وین فون جاوا ساپورت نمیکنه.
نرمافزار بانکی هم برای وین فون اومده چنوقته
شما میتونید قبل از خرید گوشی برید یه سری به استور مایکروسافت بزنید و ببینید استورش نیازتون برآورده میکنه یا نه

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/3 س علی جان
به نظر من توی این ویدئو بیشتر طرف نوت۳ گرفته گرفته شده.
مثلا همه میدونیم که باتریه لومیا۱۵۲۰ خیلی بهتر از نوت۳ هست ولی توی ویدئو فقط میگه عملکرد بهتری داره و خیلی ساده از کنارش میگذره ولی وقتی میخواد از یک برتری نوت۳ بگه خیلی زیاد روش مانور میده.
تو ویدئو میگفت نوت۳ زیر نور مستقیم و شدید عملکرد صفحه نمایشش بهتر از ۱۵۲۰ هست،من کاملا مخالفم و میگم صفحه نمایش نوت۳ اصلا نمیتونه با ۱۵۲۰ رقابت بکنه . شما این ویدئوها نگاه بکن : http://www.aparat.com/v/ogIf9 و http://www.aparat.com/v/AbjUW
در مورد دوربینم که حرفاشون قبول ندارم، میگفتن که کیفیت بالا و بسیار عالی و بی رقیب لومیا در صدابرداری نمیتونه برتری باشه نسبت به نوت۳ که ضبط صداش معمولی هست،به نظرم توی فیلمبرداری این کیفیت صدا بالا خیلی بهتر و لذتبخشتر هست .
درمورد فیلمبرداری هم میگفت نوت۳ بهتره ، به نظرم این حرف درست نیس.در مورد عکاسی هم که نوت۳ برتر از ۱۵۲۰ میدونست.... شما میتونید خیلی ساده با نوکیا کمرا و تغییر تنظیمات ، توی شب و فظای خیلی تاریک عکس هایی بگیرید که گوشی هایی مثل نوت۳ نمیتونن از پسش بربیان ،عکاسی توی نور کافی هم به نظرم ۱۵۲۰ بهتر از نوت هست و جزییات بهتر از نوت هست. در ضمن تا چند وقت دیگه اپدیتی برای گوشی های نوکیا میاد که کلا شیوه پردازش عکسها و.. عوض میکنه و باعث کیفیت بیشتره عکس ها و فیلم ها میشه و امکانات زیادی هم به گوشی اضافه میشه، مثلا گوشی های بالا رده نوکیا که دوربین های قدرتمندی دارن ،قابلیت فیلمبرداری 4k اضافه میشه . HDR هم که جاش توی تنظیمات خالی بوده همیشه ، اضافه میشه .
درسته که نوت۳ سختافزار بهتری نسبت به ۱۵۲۰ داره ولی ۱۵۲۰ عملکرد خیلی بهتری نسبت به نوت داره. ۱۵۲۰ هنوزم که هنوزه بهترین گوشی برای بازی هست! با این که گوشی های جدید و خیلی قدرتمندتر ازش اومدن مثل iPhones 6 و galaxy s5 و HTC M8 هم ویندوزی هم اندرویدی و LG G3و..
شما این ویدئو نگاه کن که چجوری نوت۳ توی اجرای بازی GTA جلو ۱۵۲۰ کم میاره! http://www.aparat.com/v/h1GBu
کیفیت بدنه هم که معلومه نوکیا بهتره
نوت۳ چنتایی برتری هم نسبت به ۱۵۲۰ داره که برمیگرده امکاناتی که سریه نوت دارن مثل s pen ، برتری دیگشم اینه که چون اندرویده تعداد نرمافزار بیشتری براش وجود داره.
من از روی تعصب و به خاطر این که ۱۵۲۰ دارم خودم، اینارو نمیگم . درواقع من خیلی بیشتر از این که طرفدار نوکیا باشم، طرفدار سامسونگ هستم و خیلی ازین شرکت و محصولاتش خوشم میاد. خیلی تحقیق کردم و تا بین این دوتا گوشی یکیو انتخاب بکنم ، ولی ۱۵۲۰ بیشتر خوشم اومد و برای من بهتر بود، مدتی هم s5 توی گزینهام بود ولی بازم به دلایلی ۱۵۲۰ بهتر دونستم برای خودم .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/1 دوست عزیز من چندماه پیش که میخواستم گوشی بگیرم بین دوتا گوشی مونده بودم یکی نوت۳ و اونیکیم ۱۵۲۰ ، از همه نظر مقایسشون کردم ، نوت۳ برتری نسبت به ۱۵۲۰ نداره ، از نظر باتری که ۱۵۲۰ خیلی بهتره ، از نظز کیفیت صفحه و خوانایی زیرنور شدید،۱۵۲۰ خیلی خیلی بهتر از نوت ۳ هست ، از نظر روون بودن هم که ۱۵۲۰ به خاطره وین فون بودن بهتره .دوربینم که دیگه معلومه ۱۵۲۰ بهتره.جنس بدنه هم نوکیا ها بهتر از سامسونگ ها هستن.
توی نوت۳ من تقریبا هیچ برتری ندیدم نسبت به ۱۵۲۰ .
فقط چنتایی برتری نوت داره که اونم مربوط میشه به امکانات سری نوت مثل قلم ، اگرم یکی تعداد نرمافزار براش مهمه نوت۳ چون اندرویده بهتره.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/1 همه نوع فایلی میشه ارسال کرد،برای ارسال فیلم هم میشه به چند روش اینکارو کرد،یکی که یک فایل منجر روی گوشی نصب بکنید و از اون طریق کار بکنید یا این که یه پلیر خوب دانلود بکنید مثل moliplayer pro .
اپدیت رسمی که اومده این چندوقت ، ندیدم کسی گلایه داشته باشه،ابن مشکلاتی که شما گفتید مربوط به نسخه آزمایشی وینفون۸.۱ بوده.
ویندوز ۸.۱ واقعا پیشرفت زیادی نسبت به ویندوزفون ۸ داشته ، پس بهتره که به ۸.۱ اپدیت بشه.فایل منجر هم توی وین فون۸.۱ بیشتره و بهتر عمل میکنن.
بهترین فایل منجر برنامه files هست
بهترین برنامه پلیر moliplayer pro هست که پولی هست ، البته میشه پیشنمایشش دانلود کرد که مجانیه و بعد از دو هفته غیرقابل استفاده میشه ولی میشه پاکش کرد و از اول نصب کرد.
توی وین فون ۸.۱ برنامه music هست که سرعتش از mix radio بیشتره ولی توی استور امتیاز خوبی نگرفته ولی من که از کارکردش راضیم. برنامهای موزیک پلیر زیاد هست ولی هیچکدوم به خوبیه پلیر های اندروید یا ios نیستن ، مثلا من خودم از xmusic player هم استفاده میکنم که خیلی راحت پوشهارو نشون میده .
اگر میخواید بیشتره در مورد وین فون بدونید ، میتونید به سایت های تخصصی وینفون فارسی برید مثل ویندوزیها.
در ضمن وین فون ۸.۱ خیلی خیلی بهتره از وینفون ۸ هست و حتما اپدیت بکنید چون امکانات خیلی زیادی به وینفون اضافه شده

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/6/22 لومیا ۹۲۵ سال ۲۰۱۳ تولید شده و گوشی های ویندوزی نوکیا تا ۳،۴ سال به صورت کامل ساپورت میشن.
پس به احتمال زیاد ویندوز۹ هم براش میاد

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/22 بله میشه ازش استفاده کرد،فقط باید کشور روی امریکا تنظیم شده باشه و زبان گوشی انگلیسی باشه

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/17 دوست عزیز شما از یه گوشی چی میخواید؟
اگر دوربین و کیفیت عکس و فیلم برات مهمه ۱۵۲۰و۹۳۰ بهتر از ایفون۶ و تا یکی دو ماه دیگه یه اپدیت برای گوشی های نوکیا میاد که تمرکز اصلیش روی دوربین و سرعت عکاسی و بهتر شدن کیفیت عکس ها و فیلمها هست و قابلیت های جدیدی مثل HDR و قابلیت فیلمبرداری 4k به گوشی های بالا رده نوکیا اضافه میشه.
اگر با گوشی زیاد کار میکنید یا بازی زیاد انجام میدین باتریه ۱۵۲۰ از بقیه بهتره .
کیفیت صفحه هرستا گوشی خیلی خوبه ولی به نظرم ۹۳۰و۱۵۲۰ بهترن.
هردو سیستم عامل هم که عالی هستن ولی اگه تعداد برنامه ها و بازی ها براتون مهمه ، IOS بهتر از win phone هستش.
اگر اندازه بزرگ برات مهمه هم ۱۵۲۰ میتونی انتخاب بکنی هم ایفون۶ ۵.۵اینچی.
اگرم اندازه بزرگ دوس نداری ۹۳۰ میتونی انتخاب بکنی هم ایفوت۶ ۵اینچی.
ولی چیزی که خیلی مهمه تفاوت قیمته گوشی ها هستش. ۱۵۲۰ و۹۳۰ تقریبا هم قیمت هستن و واقعا قیمتشون مناسبه ولی وقتی ایفون۶ ها بیان خیلی خیلی قیمتشون بالا هست و مدت زمان زیادی طول میکشه تا قیمتشون مقداره کمی بیاد پایینتر و خیلی از پولی که برای ایفون دارید میدید به خاطره برندشه که به نظر من زیاد به صرفه نیست.
موفق باشید.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/17 به خاطره اینه که سیمکارت کاملا اندازه ی خشاب نیست،اگر یه کم بد جا افتاده باشه اینجوری میشه. منم گیر کرد یبار ، به زور بیرون اوردم

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/17 منظورتون چیه؟میگه گوشیه شما اپدیت براش نیومده یا میگه نمیشه دانلود کرد؟
اگه میگه برای رام شما هنو اپدیت نیومده که باید صبر کنید تا بیاد؟رامتون ماله کجاست؟
اگه اپدیت اومده و نمیتونه دانلود بکنه باید چنبار امتحان بکنید تا بتونه.
شایدم به خاطره این باشه که اکانتتون مشکل داره

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/16 منم بین ۱۵۲۰و۱۰۲۰ مونده بودم فقط به خاطره دوربین ولی وقتی امکانات دیگه توی هردو مقایسه کردم ،۱۵۲۰ انتخاب کردم.
۱۵۲۰ :
کیفیت صفحه بهتر
باتری بهتر
اندازه بزرگتر
قدرتمندتر
SD card میخوره
۱۰۲۰:
فقط دوربینش خیلی بهتره

بستگی داره چه انتظاری از یه گوشی دارید
مثلا برای من دوربین ۱۵۲۰ اندازه هست چون خیلی خوبه ، باتری برام مهم بود که ۱۵۲۰ خیلی بهتر بود ، میخواسم SD card بوخوره چون خیلی برم مهم بود . اندازه صفحه نمایش برام مهم بود و کیفیتش . به همین دلیلم ۱۵۲۰ از نظر من برتر از ۱۰۲۰ بود.
البته ۱۰۲۰ هم گوشیه خوبیه برای کاربرای خاص خودش، دوربینش هنوزم بهترین دوربین گوشی هست

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/15 بله اگر توی وین فون ۸ نرمافزار وبازی نصب کردید وقتی به وفنفون۸.۱ اپدیت میکنید همه اونا میمونه و پاک نمیشه

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/14 توی تنظیمات،قسمت extras+info وارد میشید و گزینه more info میزنید .
مثلا ماله من RM-937-im_mea3_1019 هست که ماله خاورمیانس

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/13 نخیر روی جعبه هیچ گوشی من ندیدم بنویسه رامش ماله کجاست

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/12 دوست عزیز تنها راهی که میشه فایل نصبی نرمافزار نگه داشت اینه که با کامپیوتر از استور دانلود بکنید . اینجوری هم فایل نصبی دارید هم ،میتونی بریزی روی SD card و توی گوشی نصب بکنی

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/11 در مورد ساخت اکانت برای ea نمیدونم چجوریه ، ولی بدون اکانت دوتا راه برا بازی هست، یکی که همون پنالتی زدنه ، و راه دیگشم که میشه بازی به صورت کامل بازی کرد ، شما گزینه games of the week که میزنید ، براتون چنتا تیم در مقابل هم قرار میده از طریق اینترنت ( فکنم تیم هایی هستن که توی همون هفته بازی دارن) ، شما میتونید اون مسابقات اجرا بکنید و بازی کنید . همون اول که میخواد تیم ها بیاره اینترنت میخواد ولی بعدش هروقت که بخواید میتونید بازی بکنید بدون اینترنت.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/10 خوب اگه میخواید گوشی ریسیت بکنید بهتره همون اول که گوشی روشن میشه و میره توی تنظیمات اولیه ، شما به وای فای وصل بشید و وقتی ازتون اکانت خواست ، همونجا درست بکنید .
منم اول این کارو نکردم و خواستم بعدا درست بکنم که همین برام مشکل درست کرد و هیچجور نتونستم وارد حسابم بشم . به ناچار ریسیت کردم و از اول با گوشی درس کردم و تا حالا اصلا مشکلی نداشتم.
زمان مهم نیست که هماهنگ با کشور دیگه ای باشه ، فقط کافیه کشورتون به امریکا تغییر بدید .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/10 منم همین مشکل سیمکارت داشتم ولی مشکل از سیمکارت بود، یه ساعت با سیمکارت ور رفتم تا کاملا به گوشی بوخوره ، از اون موقه هم مشکلی نداشته.
در مورد اکانتم مشکل داشتم ولی همون اول که نتونستم اکانتن درست بکنم، گوشیم ریسیت فاکتور کردم و از همون اول که داره گوشی روش میشه به اینترنت وصل کردم و همونجا خیلی ساده تونستم اکانت بسازم .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/9 اولا دوست عزیز سایز این گوشی مشکل نیست بلکه خوبیش به حساب میاد، اگر سایز این گوشی دوست ندارید ، میتونید برید ۹۳۰ بگیرید .
۱۵۲۰ در کل مشکله خاصی نداره ، فقط چراغ های led گوشی ، ممکنه یکم دلتون بزنه ولی اینم زیاد به چشم نمیاد.
فرقی نداره از کجا بکیرید ، چه ایران چه خارج کشور .
گارانتی دوبی توی ایران ارزشی نداره و به کارتون نمیاد ، بهتره از خوده ایران بگیرید نه دوبی.
۹۳۰ نسخه کوچیکتر شده ۱۵۲۰ هست که کاملا مشابه هستن ، فقط باتریه ۹۳۰ ضعیفتره و جنس بدنه ۹۳۰ هم مقداره خیلی کمی بهتره .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/9 خیالتون راحت برای ۱۵۲۰ حتما اپدیت وین فون ۹ میاد
گوشی های وین فونی تا ۳،۴ سال کاملا پشتیبانی میشن

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/9 من خودم تاحالا چمبار از دیجی کالا خرید کردم و مشکلی نداشتم . در کل فرقی نداره از کدومشون خرید بکنید .
در مورد رامم که در کل باهم فرقی ندارن ، حالا میخواد ماله خاورمیانه باشه یا ماله اروپا، فقط اپدیت دیر و زود برای رام های مختلف میاد ، درسته برای رام های خاورمیانه دیرتر میاد ولی اخرش با ۲،۳ هفته تاخیر میاد .
در مورد پخش شدن رنگ ، فقط در صورتی که زیاد روی صفحه فشار بیارید رنگ پخش میشه که خیلی سریع به حالت اول برمیگرده. این اتفاق هم کاملا طبیعی هستش
رنگ زردشم گیر میاد .
سوال اخرتونم ، نمیدونم تفاوتشون چیه اصلا . فقط شاید تنها تفاوتی که دارن این باشه که روی یکی وین فون ۸ هست به صورت فابریک ولی اون یکی ۸.۱ هست

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/8 خوب ۱۳۲۰ توی قیمت خودش واقعا حرف نداره . قیمتش از یک میلیون کمتره ، هم بزرگه ، هم کیفیت صفحش خوبه ، هم سختافزار خیلی خوبی داره ، باتریشم مقداری از ۱۵۲۰ ضعیفتر عمل میکنه که بازم خیلی خوبه . فقط دوربینش پنجه که اگه زیاد عکس میگیرید زیاد راضیتون نمیکنه ولی در کل این گوشی توی این قیمت عالیه .
جون گفتید سقف پولی که میخواید بدید ۱و۴۰۰ هست ، انتخاب بعدیتون میتونه وان مکس باشه ، باتریه قوی ، صفحه نمایش fhd ، دوربینش از ۱۳۲۰ بهتره ، اسکندر اثر انگشت داره ، کیفیت بدنش خوبه ولی نه به اندازه HTC one یا one m8 ، صداش عالیه و..
من هیچکدوم از سونی ها به شما توصیه نمیکنم مخصوصا زد اولترا ، چون دوربینش زیاد خوب نیست ، حتی به عنوان یک فبلت زیادی بزرگه ، صداش خوب نیست ، باتریشم زیاد خوب نیست ، نوع پنل صفحه نمایش tft هست که عملکردش خوب نیست ، وزن گوشی خیلی زیاده .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/7 با ۹۳۰ کار نکردم که ببینم چجوری شارجش میره ولی جوری که میگن شارجش خوب میره ولی ۱۵۲۰ که خودم استفاده میکنم واقعا باتریش عالیه و بهتره ۹۳۰ هست و حتما میتونه نیازتون برطرف بکنه .
اگر اندزه صفحه براتون مهم نیست ، به نظرم ۱۵۲۰ برای شما بهتره .
از بقیه ی امکاناتم هردو گوشی کاملا مشابه هستن ، فقط تراکم پیکسلی در ۹۳۰ بالاتر هست که نتیجش کیفیت بالاتر هست ولی اینم برتری زیاد به حساب نمیاد چون ۱۵۲۰ یک فبلت هست و صفحه بزرگی داره ، در نتیجه شما گوشیو زیاد نزدیک به چشم نمیگیرید ، برای همین تفاوتی با ۹۳۰ احساس نمیکنید چون ۹۳۰ نزدیکتر به چشم میگیرید .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/6 اپدیت ۸.۱ به صورت رسمی اومده دوست عزیز ، شما بدون ایجاد حساب دولوپری هم میتونید اپدیت بکنید . فقط برید توی فون اپدیت و چک اپدیت بزنید و خیلی ساده اپدیت بکنید

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/5 لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰ و اچ تی سی ام۸ در حال حاضر بهترین گوشی های ویندوزی هستن ، هرکدوم برتری نسبت به دیگری داره ، یکی کیفیت بدنه بهتر ، یکی صدای بهتر ، یکی دوربین بهتر ، یکی باتری بهتر و... .
کیفته صفحه لومیا۹۳۰ که حرف نداره
کیفیت دوربین هردو لومیا خیلی بهتره دوربین ام۸
کیفیت ساخت هم ام۸ خیلی خوبه ولی ۹۳۰ هم کیفیت ساخت خوبی داره و۱۵۲۰ هم نسبت به اون دوتا مقداری ضعیفتره.
از نظر سختافزار ام۸ حرف اول توی همه ویندوزیها میزنه .
از نظر باتری هم که ۱۵۲۰ بی رقیبه
کیفیت صدا و بلندی صدای ام۸ خیلی خیلی بهتر از هردو لومیا هست .
....
از نظر اندازه نمیشه گفت اندازه بزرگ ۱۵۲۰ یک عیب هست ، خوب ۱۵۲۰ یک فبلته و باید بزرگ باشه و طرفدارها و کاربرای خودشو داره . از نظر زیبایی هم باز بستگی به سلیقه خزیدار داره که مثلا من ام۸ و لومیا ۱۵۲۰ خیلی میپسندم .
البته تا جایی که من خبر دارم هنوز ام۸ وارد بازار جهانی نشده (البته زیاد طول نمیکشه تا بیاد) ، پس
فعلا تا زمانی که ام۸ وارد بازار جهانی بشه ، رقابت بیشتر بین ۱۵۲۰و۹۳۰ هست که تقریبا از بیشتره جهات مثله هم دیگه هستن .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/5 ببخشید اقا رضا ایا شما گوشیه ویندوزی دارید ؟
اگه دارید ایا اکانت دواوپر ساختید؟
اگر گوشی ویندوزی نوکیا دارید و دولوپر هستید ، پس به احتمال زیاد گوشیتون خیلی خیلی وقت پیش ، پیشنمایش اپدیت ۸.۱ گرفتید . اگر اینجوری باشه شما باید برید با یه برنامه که اسمش درست یادم نیست گوشیو دانگریت بکنید و دوباره گوشیو به اپدیت ۸.۱ بکنید که رسمیه .
اگر هم شما گوشیه ویندوزی به غیر از نوکیا دارید ، حالا حالاها خبری از اپدیت ۸.۱ نیست براتون .
اگرم گوشیه ویندوزی ندارید ، لطفاً اطلاعات غلط به کسی ندین .
شما اصلا نمیخواد برید توی سایت مایکروسافت، برای مثال شما برو توی سایت ویندوزیها و ببین خبر اپدیت رسمی ۸.۱ از چه زمانی شروع شده و میتونید به کامت مردمم توجه بکنید که ماله چه تاریخی بوده .
بنده هم رامم ماله خاورمیانه و امارات هستش و اپدیت برام اومده خیلی وقته .
ببین چقد زمان گذشته که مایکروسافت میخواد برای لومیا ۵۲۰ هم که سطح پایین ترین گوشیه نوکیا هست اپدیت ۸.۱ بده بیرون .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/4 رضا جان اپدیت اومده ، خیلی وقتم هست که اومده . بنده هیچ اکانت دولوپری درست نکردم که بخوام به عنوان توسعه دهنده وین فون ۸.۱ اپدیت کنم.
خود دولوپر ها هم تو این چند وقت مجبور بودن از وین فون ۸.۱ ازمایشی که براشون اومده بوده خیلی وقت پیش ، دانگریت بکنن به وین فون ۸ و دوباره اپدیت بکنن به ۸.۱ رسمی .
دوست عزیز من توسعه دهنده نیستم و الان وین فون ۸.۱ + ساین دارم .
اگرم میخواید بدونید اپدیت برای چه گوشی هایی با چه رام هایی اومده بهتره برید توی سایت خوده مایکروسافت و توی بخش اپدیت و رام و مدل گوشیتون پیدا بکنید و ببینید اپدیت اومده یا نه .
البته اپدیت فقط ماله نوکیا هست و هیچ شرکته دیگه ای اپدیت دریافت نکرده هنوز حتی اچ تی سی ها .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/3 ممنون از راهنماییت محمد جان.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/3 رضا جان شما دارید اشتباه میکنید ، اپدیت ۸.۱ و ساین برای خیلی از گوشی های نوکیا اومده مثل ۱۵۲۰و۱۳۲۰و۱۰۲۰و... . خیلی ساده هم میتونید اپدیت کنید گوشیتون و هیچ نیازی به دولوپر شدن هم نیست .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/3 دوست عزیز رفرش بودن گوشی که میگید درسته ولی این دیگه بستگی داره که از کجا و چجوری خرید میکنید و با یکم دقت میتونید گوشیه رفرش تشخیص بدید.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/2 من گوشیم خیلی وقته که به وین فون ۸.۱ اپدیت کردم ، میخواستم از دوستان بپرسم که اپدیت اول وین فون ۸.۱ یعنی GDR1 چه زمانی میاد ؟
GDR1 فعلا فقط برای توسعه دهندگان هستش ؟

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/2 دوستان اپدیت ۸.۱ خیلی وقته که به صورت رسمی برای گوشی های ۱۵۲۰و۱۰۲۰و۱۳۲۰و... و فقط چنتا از گوشی ها نیومده که اونم میاد به زودی . خوب پس وقتی اپدیت رسمی اومده شما دیگه نیازی نیست که خودتونو جزو ارتقاء دهندها بکنید ، خیلی ساده برو توی فون اپدیت و چک اپدیت بزن و خیلی خیلی ساده اپدیت بکن .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/1 دوستان اگه میشه یه راهنمایی بکنید . چرا توی پیام ها زمان پیام هایی که فرستادم درسته ولی پیام های دریافتی زمانشو اشتباه میزنه . چجوری باید درستش بکنم

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/5/30 فرقی نمیکنه گوشی از کجا میخواید بخرید ، چیزی که مهمه اینه که گوشی به سفارش کدوم کشوره ، ینی رام گوشی ماله کجاست . رام گوشی هم زیاد تفاوتی نداره فقط توی اپدیت اومدن ، بسته به کشور رامتون دیرتر یا زودتر اپدیت ها میاد .
تفاوته دیگه ای وجود نداره حالا میخواید از ایران بگیرید یا از خارج کشور . بیشتره گوشی هایی که تو خوده ایران به فروش میره ، رامش برای کشور های خاورمیانه ، مثل امارات یا عراق و... . من خودمم ماله اماراته و هیچ مشکلی نداشتم و اپدیت ها هم همش برام اومده .

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/5/30 درسته رضا جان ، من خودم یه سفیدش گرفتم و یه کیف چرمیش به رنگ مشکی ۵۵ت ، هردو جنسشون خیلی خوبه .
موارد 1 تا 40 از مجموع 88 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا