مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : kamran w
  • تاریخ عضویت : 1393/4/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/26 حالت خوبه؟ با ایرانسل بالای 3 مگ بوده؟ من همین الان از این گوشی که میگی 4.5 جی نداره، بالای 6 و 7 مگ سرعت میگیرم با ایرانسل.
بعد در مورد صفحه نمایش.
من گوشی قبلیم a50 بود و اشتباه نکنم در مورد اونم نظر داده باشم، یه مدتم nova2plus داشتم.
تو همه این ها بعد دو روز اصلا این تغییر کیفیت به چشمم نمیاد.

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1396/7/2 خیر از پلیر نیست.
چون این مشکل هم با پلیر گوشی، هم با ویدیو پلیر ها، هم با ویدیو پلیر داخل تلگرام مشکل داره...
یعنی با هر چیزی که یه چیزی رو پخش میکنه مشکل پیدا میکنه.

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1396/6/31 سلام.
من حدودا ۴ ماه میشه گوشی رو دارم و ازش راضیم.
فقط یه مشکلی دارم.
چند مدت پیش یه هدفون براش خریدم ۶۰ تومن
بعد یه هفته شروع به اتصالی و قاطی کردن کرد.
کلا اگه هدفون زیاد تکون میخورد (هنگام قدم زدن) گوشی قاطی میکرد مثلا صداش خودبه خود زیاد میشد یا میرفت به قسمت s voice.
دیروز یه هدفون دیگه به قیمت خریدم دیگه اون مشکل ها رو نداره اما زود زود یهو وسط پخش فیلم صدا قطع میشه! فیلم هم متوقف میشه.
همینکه اینطور شد نه آهنگ پخش میکنه نه میشه چیزی گوش داد حتی وقتی که هدفون رو بیرون میارم!
کسی میدونه مشکل ممکنه از چی باشه؟ فکر میکنید با اپدیت به اندروید ۷ درست بشه؟

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/6/15 سلام دوستان
دوتا سوال داشتم.
1_ رام گوشی من مال شمال آفریقاست، آیا اندروید 6 براش اومده؟
2_ آیا بعد از آپدیت کردن به اندروید 6، میشه روتش کرد؟

Sony Xperia L Sony Xperia L

1393/5/14 با عرض سلام به شما دوستان عزیز.... بنده چند هفته ای میشه این گوشی رو خریداری کرده ام و میخاهم تجربه کار را برای شما عزیزان بازگویی نمایم....بار اول که گوشی را در دست میگیرید احساس خوبی به شما دست میدهد آنهم بخاطر قوس زیبایش میباشد...نزدیک بیست و چند ثانیه ای طول میکشد تا روشن شود...طرز روشن شدن نیز همان مانور زیبای رنگهای جذاب ورژن های تازه اندروید میباشد که لحظات انتظار را شیرین تر میکند...بعد از روشن شدن چند ثانیه ای طول میکشد تا گوشی به خود آید...وقتی در طول استفاده اولیه میباشید کمی حساس نبودن زیاد صفحه به لمس کمی باعث ناراحتی میشود اما بعد از فقط چند دقیقه واقعا دیگر این موضوع را از یاد خواهید برد...وقتی به قسمت برنامه نصب کردن میرسید واقعا فرق رام 1 را با 512 حس میکنید...تقریبا نصف زمان یک رام 512 برای نصب برنامه ها میخواهد که این مقوله در نصب برنامه های 60 مگابایتی همچون دهخدا خود نمایی میکند...وقتی حافظه بالا باشد و سی پی یو گوشیتان یک باشد دیگر هراسی از فیفا 2014 و آسفالت و مدرن کمبت و بتمن و مردعنکبوتی نخواهید داشت چون حافظه گوشی خیال شمارا از بابت دیتا راحت میکند و سی پی یو نیز شما را از جهت گیر و لگ نداشتن بازی آسوده خاطر خواهد نمود،البته ممکن است به دلیل حجم بالای دیتا همه آن ها را باهم نتوانید باهم داشته باشید،اما از بابت دوتا یا حتی سه بازی را با هم داشته باشید و مقداری نیز باقی بماند(در حد 800 مگابایت)..... بخش دوربین نیز به نوبه خود شاهکاریست مخصوصا قسمت تنظیمات اتوماتیک، تمام گزینه ها برای عکاسی بهتر در شرایط متفاوت شما را در عکاسی بهتر یاری خواهند نمود... درمورد فیلم برداری فقط میتوانم بگویم در حد خود خارق العاده است.... اما این گوشی برای آنان که زیاد با قسمت پیامک و ایمیل و یا هرچیز مرتبط با کیبورد گوشی کار دارند خارق العاده عمل نموده،کافیست از هر کلمه چندین حرفی دو یا نهایتا سه عدد از آنان را بنویسید، به طرز عجیبی در حدس جملات باهوش است به طوریکه افزایش سرعت را حس خواهید نمود..... اما باتری....امان از روزی که به بازی همانند کلش اف کلنس معتاد شوید...دیگر 100% از شارژتان چند ساعت خود را نگه میدارد و بس...واقعا اگر به اینترنت مدوام نیاز دارید کمبود باتری حس میشود..... اما وقتی به قسمت آهنگ میرسیم این قسمت به ما گزینه های زیادی میدهد مانند تغییر تصویر آهنگ، تغییر مشخصات آلبوم و خوانند و استفاده از گزینه clear back که وقتی از هدفون ها استفاده میکنید صدای عالی و در خور توجهی از خود نشان میدهد،، اما مشکل بسیار عجیبی که دیدم این بود که بعضی مواقع صدا از بلندگوی جلو می آید!!! اما راه حل همانطور است که یکی از دوستان به آن اشاره فرمود...یعنی زدن یک زدن و درحالت بلندگو قرار دادن گوشی است(برای اینکه پولتان هر بار هدر نرود،میتوانید به اپراتور سیمکارت زنگ بزنید)......... فعلا همین ها بود که توجه بنده را جلب کرده و انشاء الله بعدا اگر چیزی بود در میان میگذارم.... با تشکر.....

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1393/4/3 ممنون که جواب سوال بنده رو دادید...اما دو سوال آیا بعد از اپدیت به 8.1 میتوان از طریق کامپیوتر بازی درون گوشی ریخت؟؟؟
و سوال دوم من کلا با گوشی خیلی بازی میکنم و اینترنت هم زیاد میام (البته همراه نگاه کردن فیلم زیرنویس به تعداد زیاد)...حال مناسبترین ویندوز فون برای بنده تا یک ملیون کدوم است؟؟؟

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1393/4/1 سلام...یه سوال...اگه من این گوشی رو انلاک کنم میتونم از طریق کامپیوتر بازی هایی هم چون آسفالت و FIFA 2014 توش نصب کنم؟؟؟(چون من به اینترت پرسرعت دسترسی ندارم)
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام