مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پژمان ص
  • تاریخ عضویت : 1393/3/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy J7 2017 Samsung Galaxy J7 2017

1396/6/16 خیر علی جان .... بانه کالا فرمودند اشتباه از طرف خودم بوده ! اما نمی فرمایند که خودشان یک مدل دیگر و با مشخصات بسیار متفاوت را برای این مدل لینک کردند !
تازه آن هم حدود ۶۰ هزار تومان گرانتر !
و بعدش توی تلگرام پیام دادند قطعا کاری که من انجام دادم برای تخریب فروشگاهشان بوده !!!!!
و یکی نیست بگه ؛ آخه من مصرف کننده رقیب شما هستم ! فروشگاه موبایل فروشی دارم ! آخه چه سودی واسم داره که کسی را بخواهم تخریب کنم ؟
اگر مدیریت این فروشگاه اعتقاد بر اصول مشتری مداری ، اخلاق کاسبی و انصاف داشتند ، این مشکل را به راحتی حل میکردند و اینجوری نمیشد .
هدف من فقط اطلاع رسانی بود و هر بیننده ای که این ویدئو کلیپ را ببینه ، کاملا متوجه این موضوع می شود .

Samsung Galaxy J7 2017 Samsung Galaxy J7 2017

1396/6/13 دوستان عزیز موقع خرید اینترنتی دقت کنید که فروشندگان با لینک فروش ، مدل مشابه را گران تر از همه جا به شما نفروشند . تجربه من در مورد بانه کالا را در لینک زیر مشاهده کنید .
http://www.aparat.com/v/3VgYE

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/6/10 سلام . من این گوشی را خریدم و پس از یک ماه استفاده واقعا دلم را زد .... این اج بودنش واقعا افتضاحه...موقع استقاده توسط دست لمس میشد و تاچ عملکرد خوبشو از دست میداد حتی با آخرین به روز رسانی خوب نشد ...هر مدل گلاس و برچسب را که میزدی به هفته نمی کشید که بلند می شد . بسیار آسیب پذیر در مقابل ضربه و بدون گلاس هم پر از خش شد !!! توی کمتر از یکماه جای منو ها روی صفحه مانده بود و توی خیلی از برنامه های عادی یکدفعه گیر میکرد .... خلاصه توی سایت دیوار فروختم و در ضمن توی دیوار هم همه فروشنده این مدل جدید بودند .... این گوشی فقط بدون گارد و گلاس قشنگه ولی در کل چنگی به دل نمیزنه ....من پیشنهادم اینه که اگه خواستید بخرید مدل فلتش را خریداری کنید که البته باطریش یکم ضعیفه .....
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام