مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کاوه د
  • تاریخ عضویت : 1393/3/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Prestigio MultiPhone 7600 Duo Prestigio MultiPhone 7600 Duo

1393/3/22 در ضمن یه مطلب دیگه هم هست. وقتی گوشیم رو برای بار اول جدا کردم از برق خودش روشن شد و اون لرزش صفحه هم برای ضعیف بودن باطریش بود.
شب که شد زدم دوباره گوشیو به شارژ و قاب پشتشو باز کردم و کمی فشار دادم باطریرو و اون موقع یهو علامت شارژ باطریش اومد! تا صبح رو شارژ موند.
صبحش گوشیو روشن کردم و از ساعت 7 صبح تا ساعت 11:30 شارژش از 100 (که ایندفع فول شده بود) رسید به 89 درصد.
با خودم گفتم شاید خود به خود درست شده ولی بازم با این حال فرستادم برای گارانتی...
ایشالا شنبه منتظر نتیجش باشین تا هم در مورد گوشی توضیح بدم و هم در مورد خدمات ماناتل برای این گوشی.
در ضمن تا 2 سال مانا تل همه چیز رو غیر از ضربه و آب ریختگی روی گوشی ساپورت می کنه. و توی این دو سال هم اگر 100 بار هم گوشیتون خدایی نکرده داغون بشه شامل گارانتی میشه حتی تعویض.

Prestigio MultiPhone 7600 Duo Prestigio MultiPhone 7600 Duo

1393/3/22 سلام بچه ها من یه هفته پیش بعد کلی تحقیقات این گوشی رو خریدم... نمیدونم شانس من بود یا هر چیز دیگه... ولی وقتی گوشیرو زدم به شارژ روشن نشد. با خودم گفتم لابد مدلشه.. بعد 6 ساعت گوشیرو جدا کردم و روشن کردم . صفحه لرزش داشت. باطریش هم در عرض 20 دقیقه از 92 % (که بعد از 6 ساعت باید 100 میبود) رسید به 0 و خاموش شد. دوباره زدم به شارژ روشن نشد داشتم دیوونه می شدم! بعد نیم ساعت جدا کردم و روشن کردم وقتی روشن بود زدم به شارژ باز خاموش شد! خلاصه بعد این درگیری ها و کلی سرچ تو سایت های خارجی به این نتیجه رسیدم که احتمالا مشکل از باطری هست بنابراین با مانا تل تماس گرفتم که شمارشون داخل خود جعبه روی کارت گارانتی بین المللیش چاپ شده بود. اونا هم گفتن گوشی رو بفرستین تا ما بررسی کنیم.
من شهرستانم. بعد از دو روز گوشی با پست رسید دستشون و تماس گرفتن و گفتن گوشی هم باطریش سالمه هم جای usb !!! منم گیج شدم و گفتم پس چشه؟ اونا هم گفتن مشکل نرم افزاری بوده و ما فلش کردیم دستگاه رو والان هیچ مشکلی نداره!!!!
امروز چنجشنبست و گوشی شنبه میرسه دستم. کل زمانی که فرستادم و بررسی شد و برگردوندن یه هفته شد. و بابت این خدمات پولی گرفته نمیشه جتی اگر نیاز به تعویض باشه. اگرم قطعه ای تعویض بشه اون قطعه هم 6 ماه گارانتی داره!
خلاصه سرت.ن رو درد نیارم... گوشی هنوز دستم نرسیده که بتونم در مورد کیفیت خدماتشون براتون توضیح بدم ولی چون دیدم در مورد خرابی گوشی 7600 DUO صحبتی نشده، تجربم را به اشتراک گذاشتم.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام