مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مییثم م
  • تاریخ عضویت : 1393/2/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Alcatel One Touch X Pop Alcatel One Touch X Pop

1393/4/5 من وان تاچ ایکس پاپ دارم و در مدت کمتر از 2 ماه به این مشکلات برخوردم
۱ ) نبود لوازم جانبی مثل . محافظ ال سی دی . باطری . و…..
۲) که از اولی مهم تره مصرف باطریش وحشتناکه و از اون مزخرف تر شارژ طولانی حداقل ۵ ساعت طول میکشه تا فول بشه … تاره بعد از اون همه زمان اگه هیچ کاری دقت کنید هیچ کاری باهاش نکنی خیلی دوام بیاره 7 یا 8 ساعت .
من که از خریدش پشیمانم.گول همین حرفعا رو خوردم که سامسونگ و سونی پول برندش و میگیرن و از این حرف ها … رفتم گوشی رو بفروشم و مصیبت بزرگتر اینکه هیچ کس این گوشی و رو نمیخره یعنی صاحب اول و اخرش خودتی

Alcatel One Touch X Pop Alcatel One Touch X Pop

1393/2/17 ممنون از راهنمایی . اما مشکل اصلی من با این گوشی با gps گوشی هست بعد از نصب google map هر کاری میخوای انجام بدی میگه باید google play service رو گوشی نصب باشه که چند ورژن مختلف دان کردم که هیچکدام روی گوشی نصب نشد . داخل تنظیمات gps هم چیز خاصی نداره کلا دوتا گزینه هست که تیک خورده . ممنون میشم اگه راهنمایی کنید .

Alcatel One Touch X Pop Alcatel One Touch X Pop

1393/2/12 من این گوشی و گرفتم دو سیم کارت روش گذاشتم اما فقط با سیم کارت یک میشه تماس گرفت و پیام فرستاد یعنی سیم کارت دوم فقط در حد گیرنده است . ایا تنظیمات خاصی داره که بشه تعیین کرد که با کدوم خط تماس گرفت یا اس ام اس فرستاد ؟؟
2 ) بعد از باز کردن note این پیغام و میده(متاسفانه ، یادداشت ها متوقف شده ) و با باز کردن sim toolkit هم پیغام unfortunately. the processcom.android.phone has stopped میده یعنی چی ؟؟/
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام