مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali.n n
  • تاریخ عضویت : 1393/2/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/11/1 آنتن دهی ضعیف اپراتور یا وایرلس و برنامه های فعال در پس زمینه میتونن علتش باشن،،، داغ کردن تا 45 درجه برای گوشی های اندروید معمولاً پیش میاد.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/11/1 فرقی نمیکنن دوست عزیز فقط مدل دو سیم چون مال مناطق آسیا هست یه کم دورتر آپديت ها رو میگیره،، اما میگیره نگران نباش.. در مورد ساخت چین هم خب سونی یک شرکت ژاپنی هست توی ژاپن هزینه کارگر و کارخانه خیلی بالاست بعد مجبورند توی کارخانه های چین بسازن، اپل هم همینطوره تو چین میسازه سامسونگ هم بخشی از گوشی هاش تو چین و ویتنام میسازه. از گوشی خوبی که گرفتی لذت ببر و نگران این چیزا نباش

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/9/10 دوست عزیز با استفاده از استامینا یا الترا استامینا در حالت استند بای تا چند روز دوام میاره، اما در حالت استفاده معمولی هم دو روزی که سونی گفته گزافه گویی نیست،، سایت جی اس ام آزمایش کرده (نه درحالت استند بای)چهارده ساعت وبگردی رو دوام میاره،، در سایت فون آرنا هم بیشترین امتیاز در میان تمام گوشی ها رو آورده، و البته دقت کن در هیچکدام از آزمایش این دوسایت گوشی استند بای نبوده و استامینا هم خاموش بوده

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/2/10 دوست عزيز این گوشی زدابه ولی اگه شما میخوای مدت زیادی پی در پی ببریش زیر اب برای اینکه خیالت راحت باشه یک داک شارژبخر تا همیشه از چفت بودن درپوش شارژ مطمئن باشی و زیاد باز و بسته نشه این درپوش.
در مورد باتری خیالتون راحت خود سونی اینو گفته که وقتی شارژ کامل میشه به طور خودکار جریان برق به باتری متوقف میشه و انتن دهی گوشی از باتری استفاده میکنه و شارژ کمتر از 100 درصد میشه درسته که کابل همچنان وصله اما بعد از100 درصد دیگه جریان قطع میشه.
هیچ ایرادی نیست و با خیال راحت گوشی رو شب ها بزارید تو شارژ.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا