مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sepehr s
  • تاریخ عضویت : 1393/2/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/5/13 اگه امکانش هست یکم بیشتر در مورد این روش توضیح بدید

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/5/12 سلام
جدیدا یه مشکلی به وجود اومده که تاچ گوشی قاطی میکنه این مشکل توی گالری و باز کردن صفحه با پترن بیشتر اتفاق می افته مثلا وقتی میخوام بین عکسا اسکرول کنم گوشی اسکرول رو یک تپ در نظر میگیره و اون عکس رو باز میکنه. اول فکر کردن از آپدیتای اخیره که نصب کردم ولی وقتی ریست فکتوری کردم دیدم این مشکل حتی بعد از ریست فکتوری هم هست.
ممنون میشم راهنماییم کنید

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1395/7/8 دوستان آپدیت رسمی برای امارات اومده حدوده یک گیگ هست، اگه کسی آپدیت کرده لطفا نکات و ویژگی های جدید رو اعلام کنه .
منم تا چند روز آینده ایشالا میزنم آپدیت شه.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/11/14 سلام
دوستان تبلت من این ایراد پرش صفحه(به همراه خطوط سبز رنگ) و ریستارت شدن رو داره ، اصلا نمی تونم متوجه بشم چه اتفاقی میوفته که اینجوری میشه. میخواستم لطف کنید منو راهنمایی کنید که آیا مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری و برای رفعش باید چیکار کرد.

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/12/3 اولا که مبارکتون باشه.
دوما در مورد سوالتون باید بگم این مورد یکی از نکات منفی این تبلت هست که زمان زیادی رو برای شارژ شدن می خواد. برای من حداکثر 5 ساعت از صفر تا صد زمان می بره. میشه گفت برای این تبلت طبیعی( یعنی اکثرا این مشکل رو دارن) و علتش هم شاید آداپتور یا کابلش باشه ولی به شخصه این موضوع خیلی من رو اذیت نمی کنه چون من اکثرا تبلت رو شب می زنم به شارژ و تا صبح شارژ شده.
اگه میشه لطفا اطلاعات بیشتری از تبلت تون بدید، مثلا چند خریدید و با چه حافظه ای ، اندرویید روش چنده و...

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/12/1 دوست عزیز بارها در این مورد دوستان آگاه تر و فنی تر توضیحات لازم رو دادن که می تونی صفحه های قبل اون ها رو به طور کامل بخونی.
ولی اگر به طور ساده و ملموس بخواهم توضیح بدم یک مثال می زنم: دو خودرو داریم ، یکی پراید و یکی اونتادور. وقتی قدرت این و ماشین رو مقایسه می کنی به راحتی متوجه می شی که اونتادور با اختلاف بسیار زیادی بهتر هستش ولی یک مسول فروش سایپا می گه که صدای موتور پراید کم تر ، موتورش کم تر داغ می شه و .... حالا شما که عشق سرعت وشتابی می گی چون اونتادور موتورش بیشتر داغ می شه پس نمیخرم!!!؟؟؟
اگر واقعا این طور که دوستان ضد این تبلت می گن داغ می شه پس باید خوشحال شد، چون که این نشون می ده که سی پی یو این تبلت توان بیشتری داره و مثل سنپدراگون( که عاشقان زیادی داره) تا یه ذره حرارتش می ره بالا سریع کلاک سی پی یو رو نمیاره پایین(چون نمیتونه دمای بالا رو تحمل کنه).
در ضمن این تبلت موقع وبگردی و بازی های با گرافیک بالا خیلی هم گرم نمی شه. جز بازی کلش آف کلنس که همه از بهینه نبودنش می نالند. که همون هم بالا تبلت داغ می شه وچون شما دستتتون رو پایین و اطراف تبلت می گیرید اصلا متوجه نمی شید.
پ.ن 1: اگر خیلی به قلم این تبلت احتیاجی ندارید گزینه های بیشتر با قیمت مناسبتری هم هست که اون ها رو بررسی کنید.(اعم از اندوریید و آی و او اس و ....).
پ.ن 2: واقعا نمی فهمم که چرا بعضی ها این قدر با سامسونگ مشکل دارند!!!!؟؟؟؟؟.
پ.ن 3: شاید مثال بالا یه مثال نه چندان دقیق باشه و فقط این مثال رو برای اتمام حجت زدم (که کاملا ملموس باشه).

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/11/27 دیروز این تبلت رو به کیت کت آپدیت کردم. هر چند که واقعا خیلی دیر این آپدیت برای رام امارات اومد ولی تغییرات خوبی داشته.
بیشتر تغیرات برای بهبود عملکرد دستگاه بوده. اون لگ هایی که بعضی مواقع به وجود می اومد میشه گفت به طور کامل برطرف شده(تا جایی که من دیدم). مصرف باتری خیلی خوب بود ولی باز هم بهتر شده ( مثلا در زمان وبگردی هم دستگاه کم تر گرم میشه و هم مصرف باتری کمتر شده).
تغیرات ظاهری هر چند کم بوده ولی باعث زیبایی بیشتر و بهبود کارایی بوده. مثلا مولتی تسکینگ هم از نظر ظاهری بهتر شده هم عملکرد . مای فایل نسبتا تغییرات زیادی داشته و بهتر شده، نوتیفیکیشن هم همینطور و ....
در کل میشه گفت آپدیت خوبی بوده و تا این جا که مشکلاتی از قبیل کاهش صدا و غیره ندیدم.

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/11/19 دوستان بالاخره آپدیت کیت کت به صورت رسمی برای رام امارات اومد.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/8/17 واقعا ممنون خیلی خوب و کاربردی. خیلی وقت بود دنبال همچین راهکاری می گشتم که متاسفانه نتونستم راهی به جز تبدیل کردن به fat پیدا کنم .
ای کاش از این کامنت ها بیشتر می دیدیم تا اینکه همش درباره ی بنچمارک ها و کلکل درباره ی اینکه n9000 بهتره یا n9005 صحبت می شد.

یک سوال داشتم ممنون می شم یکی از دوستان من رو راهنمایی کنه: من یک پرینتر اچ پی مدل laserjet 1018 دارم و تا حالا نتونستم با تبلتم (note 10 2014) پرینت بگیرم ، راهی هست یا نه ؟

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/5/18 مشکل حباب ها رو من هم دارم قبلن هم اینجا گفتم ولی به نتیجه ای نرسیدم، پیش چند تا تعمیرکار هم بردم هر کدومشون یه چیزی می گفتن من هم جرات نکردم بدم تبلت رو باز کنن به خاطر این مشکل یکم تو ذقم خورد چون فکر نمیکرم برای یکی از بهترین وگرون ترین تبلت های بازار همچین مشکلی پیش بیاد ، این بزرگترین مشکلیه که من باهاش داشتم و لطفا هر کدوم از دوستان که این مشکل رو داشتن وحل شده یه راهنمایی بکنند و بگند کجا بردنش برای تعمیرش .
در زمینه های دیگه مثل سرعت و باتری ازش راضی بودم ، تویه این پنج ماهی که دارمش سرجمع از ویندوز (لپ تاپ و کامپیوتر) یک ساعت هم استفاده نکردم و حسابی هم ازش کار کشیدم و اگر فقط برای وبگردی و بازی می خواید تبلت بگیرید این تبلت روتوصیه نمی کنم چون می تونید با هزینه کمتر یه تبلتی بگیریید که این کار ها رو بکنه.
ولی با اون مشکلی که اول گفتم باز هم این تنها گزینه ای بود که کار من رو رامی انداخت ، هرچند که سامسونگ گاهی از این مشکلات داره و از نظر کیفیت ساخت هم خیلی عالی نیست ولی یکسری امکانات داره که واقعا دل کندن ازش سخته.

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/5/18 این مشکل حبابها رو من قبلا هم بهش اشاره کردم ، پیش چند تا تعمیر کار هم رفتم هر کدومشون یه چیزی می گفتند من هم وقتی می دیدم چیزی بارشون نیست جرات نمی کردم تبلت رو بدم الکی باز کنن. این بزرگترین مشکلیه که من باهاش داشتم و ایراد دیگه ای که بخواد اذیت کنه ازش ندیدم اگر هم دوستان این مشکل رو داشتن و تونستن حلش کنن بگن چیکار کردن و پیش چه تعمیرکاری بردن .
این تبلت یه تبلت خیلی خاصه و استفاده خاصه خودش رو داره کسی که نخواد از امکاناتش استفاده کنه و برای بازی و وبگردی بخواد توصیه نمیشه ، نه این که بد باشه ولی می تونید با هزینه کمتر یک تبلت برای بازی پیدا کنید.
من به شدت از محافظه صفحه بدم میاد ولی مثل اینکه به مرور زمان خط های کوچیکی روی صفحه اش ایجاد می شه . می خواستم بدونم چه محافظ صفحه ای رو که هم با کیفیت باشه و هم به صرفه پیشنهاد می کنید؟

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/2/8 من چند ماهی هست که میام این سایت واز نظرات دوستان استفاده کردم ، حدود دو ماه هست که ایت تبلت رو گرفتم ، همه چیزش خوبه و کار با کامپیوتر و لپ تاپ رو برای من رو به حداقل رسونده (نزدیک به صفر ).
فقط یک مشکلی برام پیش اومده که می خوام از شما عزیزان کمک بگیرم:
از حدود یک ماه پیش یه ذرات کوچیکی که نمیدونم چیه زیر صفحه ی نمایشگر در اون حاشیه مشکی رنگ صفحه نمایشگر به وجود اومده که خیلی شبیه به حباب های کوچیکه. اولش سه چهار تا بود ولی با گذشت زمان الان حدود هفت هشتاس. میخواستم بدونم این مشکل از کجاست و راه حلی هست که درست بشه یا حداقل جلو زیاد شدنشو بگیره.
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا