مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا م
  • تاریخ عضویت : 1393/1/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

HTC One HTC One

1393/1/26 با سلام خدمت دوستان
به عنوان گوشی دوم در کنار HTC One
میخواستم راهنماییم کنید تا بین گوشی های زیر کدومو انتخاب کنم، ممنون
Galaxy S4 mini
Galaxy S3
Xperia ZR
Huawei Ascend P6

Samsung I9190 Galaxy S4 mini Samsung I9190 Galaxy S4 mini

1393/1/26 با سلام خدمت دوستان
میخواستم راهنماییم کنید تا بین گوشه های زیر کدومو انتخاب کنم، ممنون
Galaxy S4 mini
Galaxy S3
Xperia ZR
Huawei Ascend P6

HTC One HTC One

1393/1/26 من که گوشیم ساخت چینه و بدون گارانتی گرفتم و خداروشکر تا الان به مشکلی بر نخوردم.
اگه میخواید ببینید که گوشیتون کی تولید شده میتونید IMEI گوشی رو تو این سایت وارد کنید .http://www.imei.info/
بنفش دوربین رو هم می تونید همون اول با قرار دادن دستتون جلوی لنز دوربین متوجه بشید که صفحه کاملا سیاه میشه یا بنفش.
پرش آنتن رو تا حالا من ندیدم که اتفاق بیفته ولی در رابطه با مصرف باتری باید بگم که تو اندروید 4.4 خیلی عملکرد باتری بهتر شده نسبت به اندروید 4.3
این کد هم تست عملکرد گوشی هست، میتونید با وارد کردن این کد تمامی موارد گوشی رو به صورت اتومات چک کنید *#*#3424#*#*

HTC One HTC One

1393/1/26 گوشی من چینیه و بدون گارانتی گرفتم و الانم ازش راضیم، ولی همون موقع خرید تمام چیزهایی رو که فکر میکردم باید چک کنم چک کردم
اگه خواستید به 4.4 آپدیت کنید طبق دستورالعملی که دوستان گفتن آپدیت کنید تا خیالتون از این بابت راحت بشه

HTC One HTC One

1393/1/26 من وقتی به اندروید 4.3 آپدیت کردم مشکل پرش باتری داشتم ولی الان که به 4.4 آپدیت شده گوشیمو بعد اینکه فول شارژ شد (یعنی چراغ سبز روشن شد) حدودا نیم تا یک ساعت میذارم تو این وضعیت بمونه بعد از شارژ میکشم بیرون، با این کار مشکل پرش باتریم حل شده ولی وقتی که همون موقع که چراغ سبز گوشی روشن شد از شارژ میکشم گوشیم دچار پرش باتری میشه، در ضمن پیشنهاد میکنم برنامه Battery Booster رو هم رو گوشیتون نصب کنید چون به بهبود عملکرد باتری خیلی کمک میکنه، در ضمن نکته ی دیگه ای هم که هست تو اندروید 4.4 واقعا عملکرد باتری خیلی خوب شده و شارژ رو مدت زمان بیشتری نگه میداره

HTC One HTC One

1393/1/19 باسلام خدمت دوستان
میخواستم تجربه 4 ماه استفاده از گوشیم رو صادقانه در اختیارتون بذارم. من گوشیمو بدون گارانتی گرفتم ولی تمام مواردی که برای اصل بودن اون بود رو چک کردم. از همه لحاظ چه سخت افزاری و نرم افزاری واقعا گوشی خوبی هست.
سیستم عامل گوشیم در ابتدا اندروید 4.2 بود که به اندروید 4.3 ارتقا دادم ولی متاسفانه دچار پرش باتری شدم و این تنها موضوعی بود که داشت منو دلزده می کرد درصورتی که نرم افزارهای مربوط به بهبود عملکرد باتری و همچنین پاک کننده رام رو هم نصب کرده بودم ولی تاثیری تو پرش باتری نداشت، اما با مطالعه نظرات دوستان در این سایت متوجه شدم که آپدیت کردن راه و روش خاصی داره بنابراین برای آپدیت به اندروید 4.4 این روش هارو مدنظر قرار دادم و با نصب برنامه Battery Booster و همچنین Clean Master این موضوع پرش باتری حل شده و عملکرد باتری به طرز چشمگیری نسبت به اندروید 4.3 بهبود یافته.
درباره انتخاب گوشی مناسب باید بگم که واقعا سلیقه ای هست و باید ببینید چه عملکردی رو از گوشی میخواهید، من خودم بعد از چند ماه تحقیق شیفته HTC One شدم و بالاخره اون رو خریدم و الان هم از خریدم واقعا راضی هستم و اطرافیان هم با دیدن این گوشی و طراحی زیبای اون و همچنین عملکرد مناسب نرم افزاریش شیفته اون میشن.
در ضمن دوتا سوال داشتم از خدمت دوستان ممنون میشم که راهنماییم کنید.
سوال اول اینکه در قسمت Settings-Power-History همیشه نوار مربوط به قسمت Wifi به رنگ آبی هست و فقط وقتی گوشی رو روی حالت Airplane Mode میذارم این نوار آبی رنگ محو میشه. میخواستم ببینم این حالت طبیعیه یا اگه نیست برای رفعش چیکار باید بکنم.
سوال دوم هم باز درباره ی قسمت Power-Usage هست و اینکه درصد استفاده Android System در حدود 80 درصد ویا بیشتر است. بازم میخواستم ببینم این موضوع طبیعیه یا اگه نه برای رفعش چیکار باید بکنم.
در پایان هم از این سایت و هم از دوستان عزیزی که نظرات و راهنماییهای مفیدی رو روی سایت گذاشتند تشکر و قدردانی میکنم
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام