مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : داریوش غ
  • تاریخ عضویت : 1392/11/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 41

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 41 مورد

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1393/12/15 سلام خدمت دوستان عزیز

یه چندتا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید . 1) چرا سرعت دانلود برنامه itunes تو خود موبایل و کامپیوتر برای دانلود نرم افزار یا بازی پایینه و آیا راه حلی برای حل این مشکل وجود داره یا خیر چون من دیگه در بدترین شرایط و با وی پی ان از سایت های خارجی با سرعت 250 کیلوبایت بر ثانیه دانلود می کنم اما تو itunes سرعت چه با وی پی ان و چه با آی پی ایران خیلی پایینه . 2) وقتی تو گوشی به وای فای وصل میشم و app store یا itunes رو باز می کنم پشت گوشی یکمی گرم میشه خواستم ببینم عادیه یا خیر ؟

ممنون میشم پاسخ بدید و راهنمایی کنید .

تشکر

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/11/21 با سلام

کیانوش عزیز خیلی ممنون بابت پاسخ های کامل . من واقیتش وسواس ندارم به موضوع اما چون چنین چیزی رو دیدم خواستم مطرح کنم که برای همه هست یا نه که خوب مشخص شد برای همه ی گوشی های z3 وجود داره . درمورد محافظ صفحه مثلا الان این مدل : http://janebi.ir/product/149697 رو دیدم ( البته اگر اجازه درج لینک در موبایل آی آر وجود داشته باشه ) خواستم ببینم کسی از این مدل استفاده کرده یا نه چون به جز ضد ضربه و ضد خش بودن برام مهم اینه که عرق دست رو به خودش جذب نکنه چون یکی از دوستانم روی گوشی اچ تی سی محافظ صفحه ای داره که عرق و چرک دست رو جذب نمی کنه اما متاسفانه این بنده خدا نام برند محافظ صفحه رو نمی دونه !

سپاس

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/11/20 با سلام

خیلی ممنون از پاسخ های کامل و اینکه تست هم انجام دادی . خودم با حالت superior تست کردم که 27 دقیقه و 34 ثانیه با حجم 3.66 گیگ فیلم ضبط کرد هرچند در این بین 4 بار اخطار گرم شدن دستگاه اومد ولی خارج نشد و چون حجم خود دستگاه من فقط 3.69 گیگ در دسترس بود به همین دلیل از ضبط کردن فیلم خارج شد و به نظرم تا 30 دقیقه رو رو این حالت تضمینی فیلم می گیره هرچند گوشی شدیدا داغ میشه اما با یه مشکلی که تازه در حین فیلم گرفتن باهاش مواجه شدم اینه که وقتی دوربین رو روی یه ورق سفید و یه جسم روشن می گیرم یه نقطه ی صورتی رنگ وسط تصویر هست که جستجو کردم درموردش و تو سایت http://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z3-Z3-Dual گفتن مشکل نرم افزاری هست و احتمالا سونی برای آپدیت میده که امیدوارم اینطور باشه . درمورد روکش صفحه هم اگر اطلاعاتی از برندی داشتید بگید ممنون میشم .

سپاس

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/11/19 با سلام

سپهر عزیز روی حالت Manual هستش که در مطالب قبلی هم اشاره کردم . دوستان یک سوال هم درمورد محافظ صفحه خواستم سوال کنم که از چه مارکی استفاده کردید چون به همراه گوشی من محافظ صفحه معمولی بود اما الان بعد از چند روز هرچی هم که پاکش می کنم یه حالت چرب داره و دست لیز می خوره روش خواستم ببینم چه مارکی برای محافظ صفحه این گوشی مناسبه که هم ضد ضربه باشه و هم چربی و عرق رو به خودش زیاد جذب نکنه .

سپاس

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/11/19 با سلام

از پاسخ شما سپاس گذارم . اما واقعا این موضوع هنوز برای من قابل درک نیست که چرا گوشی وقتی وارد دوربین میشیم داغ شدن بیش از حد داره و پس از چند دقیقه کار اخطار خارج شدن از دوربین رو میده چراکه در هر صورت وقتی کسی ( حداقل خودم ) هزینه می کنه که یه گوشی همه چیز تمام بگیره دیگه نمی تونه تحمل کنه وقتی مثلا رفته تو یه مراسمی و قصد داره 30 دقیقه یا 1 ساعت فیلم بگیره گوشیش هی بخواد از دوربین خارج بشه ! و این اصلا به هیچ وجه قابل توجیح نیست . من در مطالب قبلی هم عرض کردم قصد مقایسه شرکت ها رو ندارم اما با اینکه این گوشی قابلیت ضبط 4k رو هم داره اما این مشکل بخش دوربین داره منو به سمت فروختن گوشی بعد از چند روز کار کرد می بره چون واقعا در گوشی های سامسونگ یا اچ تی سی که داشتم این چنین مشکلی رو ندیدم . ( بازهم اشاره کنم واقعا قصد مقایسه برندها رو ندارم و فقط نظر شخصی خودم رو در مقایسه کارکرد گوشی های این شرکت ها گفتم )

سپاس

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/11/19 با سلام مجدد

محمدرضا و حامد عزیز از پاسختون سپاس گذارم . یه سوالی که هنوز مطرح و به قولی مفتوحه درمورد داغ کردن و خارج شدن از دوربینه که امیدوارم دوستان یه راه کاری ارائه بدن در این مورد . فقط این رو هم اشاره کنم محمدرضا عزیز منظور من عکس گرفتن با زوم نبود منظور من اینه وقتی عکس می گیرم و با دو بار تاچ روی صفحه زوم می کنم عکس رو کیفیته دلنشینی نداره و رنگ ها انگار شفاف و واضح نیستن به عنوان مثال وقتی از کف دستم عکس می گیرم و بعد عکسی که گرفتم رو زوم می کنم این خطوط کف دست به صورتی که حالت عادی با چشم می بینیم نیستن و خطوطی که در واقعیت کنار هم هستن تو عکس به هم متصل شدن که من این موضوع خیلی برام عجیبه که چرا اینطوره . این یه مثال ساده بود که بتونید خودتون هم تست کنید شاید تنظیمات من اشتباهه هرچند این عکس رو هم با تنظیماتی که محمدرضا عزیز گفتن انجام دادم .

سپاس

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/11/18 با سلام خدمت دوستان عزیز

گوشی سامسونگ s5 دو سیم داشتم که به دلیل تکراری بودن همه چیز در سامسونگ تصمیم به تعویضش گرفتم و چون قبلا htc one dual هم داشتم این بار سونی گرفتم که بعد از یه گوشی سونی اریکسونی که چند سال پیش داشتم دومین گوشی سونی باشه که می گیرم هرچند که الان سونی و اریکسون دیگه همکاری با هم ندران . گوشی واقعا عالیه و از s5 دو سیم واقعا بهتره چون مثل s5 مشکل پرش و قطع شدن سیگنال ها رو نداره ، خوش دست تره ، صدای خوبی داره ، رابط کاربری ساده و مینیمال و ... اما یکی از مهمترین چیزهایی که من بابتش این گوشی رو خریدم این بود که همه جا از دوربینش تعریف کردن و دوربین این گوشی رو یکی از برترین دوربین ها دونستن ولی از زمانی که من گرفتم ( حدود 4 روز میشه ) وقتی وارد قسمت camera میشم پس از چند دقیقه ضبط فیلم پیغامی میاد که میگه دمای گوشی شما بالا رفته و از camera خارج بشید یا خود گوشی اتوماتیک خارج خواهد شد و همچنین دوربین جلو گوشی بسیار نویز داره و نقطه های ریز و زیادی توش هست که واقعا منو دلسرد کرده این موضوع چون به شخصه از دوربین گوشی زیاد استفاده می کنم و وقتی هم عکسی با گوشی می گیرم چه روی 8 مگاپیکسل و چه روی 20 مگاپیکسل و اون رو با تاچ زوم می کنم میبینم که عکس کیفیت پایینی داره درحالی که s5 که داشتم واقعا اینطور نبود و وقتی که عکس می گرفتم و بعد از عکس گرفتم تصویر رو زوم می کردم همون کیفیت رو داشت ( این مورد رو هم ذکر کنم اصلا بحث مقایسه برند و ... نیست یه وقت دوستان بحث رو به جای دیگه نکشن ! ) . حتی دیشب از طریق : talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z3-Z3-Dual هم تاپیکی زدم و این موضوع رو مطرح کردم که پیشنهاد ریست کردن گوشی رو از طریق برنامه PC Companion به من دادن که شاید این مشکل رو برطرف کنه . در هر صورت سرتون رو درد نیارم خواستم خدمت دوستان عزیزی که گوشی رو دارن سوال کنم آیا این مشکل برای همه هست ( هرچند به نظر میرسه برای همه هست طبق جوابی که در سایت سونی به من دادن ! ) و اینکه شما برای حل این مشکل راه کاری دارید یا خیر .

سپاس
یا حق

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/9/2 با سلام

محمد عزیز شما لطف کنید به سایت سامسونگ امارات مراجعه کنید نوشته شده ( اول اطلاق عالمی ) یعنی عرضه شده در امارات برای ورود به بازار جهانی پس لطفا ابتدا جستجو کنید و بعد درمورد قفل و ... در نظرات اعلام نظر کنید چراکه همین نظر شما باعث میشه به بنده خدا که قصد خرید گوشی رو داره به شک و تردید بیفته . به این لینک هم سر بزنید در همون مورد که عرض کردم اشاره کرده : http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s5_duos_rolls_to_international_markets-news-9093.php

سپاس

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/25 سلام . محمد عزیز به فرض حرف شما درست و قفل منطقه ای برای آپدیت به وجود بیاد اما با تغییر رام خیلی راحت این مشکل هم برطرف میشه و موضوع خیلی ساده ایه که برای خیلی از گوشی های موجود تو ایران صادقه .

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/24 ابراهیم عزیز پاسخ سوالات شما :

1) گوشی که ما داریم درموردش بحث می کنیم یعنی s5 دو سیم کارت فقط با سی پی یو 4 هسته ای 2.5 گیگا تولید میشه که از لحاظ کارایی بهتر از 8 هسته ای تک سیمه .

2) این گوشی هم ساخت چین و هم ساخت ویتنامش هست اما توصیه میشه ساخت چین رو تهیه کنید چون تکنولوژی کشور چین خیلی جلوتر از ویتنام هستش و شرکتی مثل سامسونگ هیچ زمان نمیاد یه شرکت معمولی تو چین بزنه .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/24 خواهش می کنم داداش . اگر عجله ای نداری صبر کن چون الان یه کمی شرایط این گوشی طبق توضیحات قبلی که دادم تغییر کرده و قیمت رو کشیدن بالا هرچند به اینم باید دقت کرد که شرکت ها هر روز گوشی های جدیدی میدن بیرون و شاید تا چند ماه آینده گزینه های دیگه ای هم برای خرید داشته باشی .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/23 سلام . بله دوست عزیز دلیل اینکه یک مدتی ارزون بوده و بدش رو می گفتن این بود که اکثر فروشنده های بازار نسخه تک سیم رو دستشون مونده بود و چون الان این گوشی طالب زیاد پیدا کرده و یکی از بهترین 2 سیم های موجوده و همچنین بزودی نسخه با گارانتیش هم خواهد اومد قیمتش رو کشیدن بالا درحالی که دو هفته پیش همین فروشنده ها می گفتن این گوشی خوب نیست و 1500 تا 1550 میفروختنش .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/21 شاهرخ عزیز خیلی ممنون از لطفت چون از زمانی که گوشی رو خریدی به همه سوال های دوستان و خودم پاسخ دادی و به همچنین انشالا گوشیت برات خوب بمونه . دوستانی هم که سوال دارن می تونن مطرح کنن ما در خدمتیم .

ممنون .

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/21 با سلام خدمت دوستان عزیز

همونطوری که در مطلب ارسالی 1393/8/16 اشاره کردم گوشی رو با رنگ آبی ، سری ساخت چین و رام اوکراین از " فروشگاه اینترنتی بیزآنلاین" خریداری کردم که لازمه مجددا اینجا ازشون تشکر کنم چراکه سریعا بسته رو به همراه دی وی دی نرم افزار های مفید آندروید برام ارسال کردن . از همه لحاظ میشه به جرات گفت درحال حاضر این گوشی چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت و امکانات بهترین دو سیم کارت موجود تو بازار ایرانه و تنها رقیبش Sony Z3 Dual میتونه باشه که امکانات یکسانی با Samsung Galaxy S5 Duos داره هرچند باتری Z3 قوی تره و از طرفی سامسونگ صفحه نمایش بهتر و امکانات خاص خودش رو داره و از طرفی اختلاف قیمت زیادی هم بین این دو گوشی وجود داره ( هرچند HTC One M8 Dual هم تو همین رده هست اما اگر به مطالب تست دوربینش تو سایت های معروف برید از One E8 که ارزون تر هست ضعیفتره و میشه گفت فقط استایل زیبا + امکانات خاص HTC + سخت افزار خوب مثل گوشی های دیگه هم رده رو داره ) . از همه لحاظ هم گوشی رو تست کردم مثلا همین الان بازی آسفالت 8 رو زمانی که شارژ گوشی روی 93% بود اجرا کردم که هیچ لگی تو بازی و داغ کردنی پشت گوشی تو این مدت زمان کوتاهِ بازی کردن ندیدم و بعد از حدود 17 دقیقه بازی کردن و خارج شدن از بازی شارژم 88% هستش . اشاره می کردن در زمان اجرای دوربین گوشی دارن رو تا این لحظه که من ندارم و Camera به سرعت اجرا میشه و هیچ لگ و هنگی نداره ) . همچنین مشکل اختلال سیگنال سیم کارت ها رو هم که برخی عزیزان اشاره کردن تا این لحظه چند بار تست کردم و موردی ندیدم . جای توضیح بیشتر نیست چون در خوب و عالی بودن این گوشی شکی نیست چراکه درحال حاضر واقعا بهترین دو سیم کارت موجود + قیمت مناسب در رده خودشه و هرچه بیشتر بنویسم فقط و فقط وقت شما دوستان را خواهم گرفت .

ممنون .

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/17 شاهرخ جان ممنون از لطفت ، خدا رو شکر افرادی مثل شما که این گوشی رو تهیه کردید تو این سایت اطلاعات کامل رو در مورد کارکرد گوشی قرار دادید و من هم طبق همین اطلاعات بالاخره این گوشی رو تهیه کردم ایشالا دستم برسه ببینم چطوره . بازم ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/16 سلام خدمت شما دوستان عزیز

بالاخره امروز بعد از 2 هفته معطلی برای این گوشی به صورت اتفاقی دیدم فروشگاه بیزآنلاین که سایت بروز و نسبتا معتبری هست رنگ آبی این گوشی رو موجود کرده و بلافاصله به دلیل اینکه تو نظرات سایتشون گفتن پارت چین رو هم دارن بدون فوت وقت خریدم ایشالا برسه دستم حتما توضیحاتی تکمیلی رو خدمت شما دوستان ارائه می کنم .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/14 محسن عزیز ممنون از لطفت . مراجعه می کنم ایشالا که موجود داشته باشن ما بالاخره بتونیم این گوشی رو تهیه کنیم چون هرجا میریم یا ندارن یا رنگی که مدنظره رو ندارن .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/12 سلام . محسن عزیز شما اگر برات مقدوره آدرس دقیق مغازه ای که ازش موبایل رو خریدی اینجا در اختیار ما قرار بدی ممنون میشم تا برای خرید مراجعه کنیم .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/11 محمد عزیز من تو مجمتع پایتخت ( آدرس http://www.cccenter.ir/Persian/ModulesPage.aspx?modulename=viewpage&pageID=904 ) هفته گذشته رفته بودم چندتا موبایل فروشی داره و دوتاشون رنگ مشکی داشتن شما می تونی از طریق این لینک ( http://www.cccenter.ir/Persian/ModulesPage.aspx?modulename=viewpage&pageID=930 ) کلمه موبایل رو از طریق مرورگرت ( ctrl+f ) سرچ کنی تا موبایل فروشی ها رو پیدا و شماره تماسشون رو گیر بیاری بعد زنگ بزن اگر مشکی داشتن و مطمئن شدی مراجعه کن بگیر چون این موبایل فروشا هر لحظه حرفشون عوض میشه یه وقت میری میگن ما اصلا این موبایل رو نداریم !

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/11 سلام مجدد . بله برای من هم جالبه ساعت 10:07 دقیقه امروز صبح زنگ زدم و وقتی گفت اصلا چنین گوشی رو نداریم حتی اسم شما رو بردم و گفتم دوستم اومده رنگ گلد خریده اما بازم گفتن خیر ما اصلا این گوشی نداریم و یه کمی هم برخوردشون مناسب نبود چون تا من خواستم بگم نمیتونید از همکاراتون برام تهیه کنید که گوشی رو قطع کردن و اجازه ندادن دیگه ازشون سوال کنم به خاطر همینم حضوری نرفتم که ناز فروشنده رو بکشم فوقش صبر می کنم ببینم چی میشه .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/11 سلام خدمت دوستان عزیز . امروز با فروشگاه واحد 109 یعنی فروشگاه داتیس تماس گرفتم ( شمارشون تو سایت بازار موبایل ایران هست ) گفتن اصلا چنین موبایلی نفروختیم که من گفتم یکی از دوستانم از شما خرید کردن رنگ گلد رو اما بازهم گفتن نداریم و حتی گفتم اگر بخوایم برای امروز می تونید از فروشگاه های همکارتون برامون تهیه کنید که بازم گفتن خیر چون هیچ فروشگاهی این گوشی رو نداره و از این حرفا ، به همین خاطر من دیگه حضوری مراجعه نکردم منتظرم یکی از دوستانم تو بندر اگر شد برام بگیره چون هرجا میریم یا ندارن یا توصیه نمی کنن برا اینکه تک سیم های خودشون رو رد کنن .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/11 شاهرخ عزیز خیلی ممنون از لطفت . مراجعه می کنم ایشالا موجود داشته باشن چون خودم هم دنبال گلد یا آبی هستم اما متاسفانه یه سری جاها هم که دارن یا مشکی دارن یا سفید .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/10 شاهرخ عزیز بازم ممنون از پاسخ های کامل و جامع . اگر برات مقدوره و امکان داره لطف کن مغازه ای که ازش تو بازار موبایل این گوشی رو گرفتی برا ما ارسال کن یا حداقل کدوم طبقه بوده هرچند اگر این موضوع مغایر با قوانین موبایل آی آر نباشه . همچنین دوستان اگر تو بندرعباس کسی رو دارید می تونید از آپسا موبایل این گوشی رو بگیرید 1550 میده رنگ های سفید و مشکی چون فعلا فروش اینترنتی ندارن و باید حضوری ازشون بگیرید .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/10 یه چند تا که گفتن این گوشی High Copy هستش که من گفتم آقا این تو سایت سامسونگه مگه میشه کپی باشه که اظهار بی اطلاعی کردن یه سری دیگه هم کلا گفتن توصیه نمی کنیم این گوشی رو و تک سیم بگیرید بهتره درحالی که من کلا روی دو سیم نظر دارم و امیدوارم دوستانی که تهیه کردن بگن از کجا گرفتن و نظرشون در مورد این حرفها چی هست .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/9 شاهرخ عزیز ممنون از وقتی که گذاشتی . لطف می کنی بگی که از کجا گوشی رو تهیه کردی و روی کارتن گوشی امارتی نوشته یا خیر و اینکه ساخت کجا هستش و همچنین SM-G900FD هست یا SM-G900HD .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/9 تو نظر قبلی گفتم که فروشنده هم تک سیم داشت هم دو سیم اما گفت دو سیم نگیر خوب نیست الان می خوام بدونم دوستانی که مدتیه تهیه کردن و میگن راضی هستن از کجا گرفتن ما هر جا رفتیم میگن نگیر آقا

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/9 دوستانی که تو تهران خریدن و راضی هستن لطف کنن یه آدرس بدن من که امروز چن جا رفتم کلا گفتن خوب نیستش و از این حرفا موندم بگیرم یا نه .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/8 با سلام مجدد خدمت دوستان عزیز

امروز یه سر رفتم بازار موبایل و پاساژهای دیگه برای خرید گوشی اما همه فروشنده ها گفتن این گوشی High Copy هستش و از این حرفا نگیری بهتره درحالی که فروشنده هم نسخه تک سیم رو داشت و هم نسخه دو سیم و جالب اینه که تو سایت سامسونگ امارات http://www.samsung.com/ae/consumer/mobile-phones/duos/duos/SM-G900FZKVXSG این گوشی موجوده و نباید کپی باشه اما یه موضوعی که فکرم رو درگیر کرده اینه که تو سایتی که دادم مدل گوشی رو زده SM-G900FD اما رو کارت یکی از گوشی هایی که تو بازار دیده بودم نوشته بود SM-G900HD که نمی دونم تفاوت این دو نسخه در چی هستش اگر دوستان اطلاعی دارید در این باره و همچنین نظرتون بعد مدت زمانی که از این گوشی استفاده می کنید رو بنویسید .

ممنون

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/8 رحیم عزیز ممنون از پاسخت و وقتی که گذاشتی . انشالا دوستان دیگه هم نظراتشون رو ارسال کنند .

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1393/8/7 با سلام خدمت دوستان عزیز

عزیزانی که این گوشی رو تهیه کردن لطفا اعلام کنن بعد از این مدتی که از گوشی استفاده می کنن به نظرشون گوشی خوبی هست یا خیر چون برخی فروشنده های سطح بازار وقتی برای خرید مراجعه کردم گفتن این گوشی مجروحی ( باگ و خرابی ) زیادی داره و الان واقعا موندم بگیرم یا نه چون نوت 3 نئو دو سیم داشتم فروختم که این گوشی رو بگیرم اما وقتی چند فروشنده مختلف یک حرف رو تکرار کردن واقعا مردد شدم امیدوارم شما دوستان نظر خودتون رو بگید چون فروشنده ها بعضی اوقات یه محصول رو که موجود دارن میگن بهترینه و وقتی اونو تموم کنن میگن خوب نبوده .

ممنون

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/27 بله در تنظیمات گوشی حالت استفاده با دستکش هم هست که در صورتی که از دستکش استفاده می کنید می تونید فعالش کنید .

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/26 علی عزیز شما اگر به نظرات قبلی و حتی عکس گوشی که خود موبایل.آی آر گوشه صفحه گذاشته نگاه کنید قلم کنارش هست حتی تو نظرات قبلی در این مورد هم صحبت شده و همینجا از دوستانی که در نظرات شرکت می کنند خواهش می کنم اول نظرات قدیمی رو بخونن و اگر سوال یا موضوع جدیدی داشتن مطرح کنن . از htc desire 816 که تو نظرات قبلی اشاره شد بهتره و لازم به توضیح نیست اما از sony xperia t2 ultra دو سیم کارت قطعا بهتره چراکه t2 رم 1 گیگ و حافظه داخلی 8 داره و کیفیت صفحهش هم کمتر از نوت 3 نئو هست . درمورد دوربین و کیفیت صفحه نمایش هم اشاره شد در نظرات قبلی که عالی و قابل قبول هستن . همونطوری که از اسم گوشی مشخصه کاملا شبیه نوت 3 هست اما از نظر سخت افزاری شبیه نوت 2 اما با سخت افزارهای جدیدتر و بهینه شده .

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/26 پاسخ سوال های شما : 1) همزمان از دو سیم کارت 3g پشتیبانی نمیکنه که اکثر گوشی های دو سیم کارت همینطور هستن . 2) تست شار گوشی : http://www.phonearena.com/phones/Samsung-Galaxy-Note-3-Neo_id8297/benchmarks بالاتر از نوت3 و گلکسی اس 5 ، خودم هم نوت 3 نئو دارم با اتصال معولی به وای فای برای چک کردن ایمیل در طول روز حدود 7 یا 8 مرتبه و بروزرسانی وضعیت آب و هوا و کار عادی راحت 3 روز شارژ نگه میداره. 3) قطعا بهتره شکی توش نیست تو بنچمارک ها اصلا 816 در نزدیکی های این گوشی نیست و هر سایتی هم که مقایسه کرده نوت 3 نئو سرتر بوده . 4) کیفیت صفحه و دوربین هم بسیار خوب و راضی کنندست .

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/24 سلام عزیز . تمام این حالت هایی رو که نام بردید دوربین این گوشی داره + چند حالت دیگه که همه در نوت 3 هم هستند .

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/24 داداش طبق جدول زمانبندی که خود سامسونگ چندی پیش ارائه کرده تا آخر ما جولای یعنی همین ماه میلادی که درش قرار داریم آپدیت نسخه ی 4.4 براش میاد که شامل تغییر آیکون ها و بسیاری دیگر از امکانات و قابلیت های گوشی میشه .

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/22 سلام مجدد خدمت شما و دوستانی که مطالب رو مشاهده می کنن

خوب مدل تک سیم کارت به نسبت باید شارژ کمتری مصرف کنه اما دقیقا نمیتونم اینو تایید کنم چون خودم مدل دو سیم کارتش رو دارم و دلیل اون هم پردازنده Qualcomm هست چون اگر به مدل های 9000 و 9005 خود نوت 3 هم نگاه کنید دارای پردازنده متفاوت هستند و در بررسی های سایت های مختلف مدل 9005 رو بهتر میدونن چون پردازنده اون هم Qualcomm هست هرچند که اختلاف اون با Exynos 5 Octa خیلی فاحش نیست و هر دو کاربر رو راضی می کنن اما باز Qualcomm بهتره چون حساب خودش رو پس داده . درمورد بقیه سوال ها من شما رو به این صفحه : http://www.phonearena.com/phones/Samsung-Galaxy-Note-3-Neo_id8297/benchmarks که از سایت معروف و معتبر phonearena هست ارجاع میدم تا خودتون کاملا مقایسه گوشی رو با بقیه گوشی های روز و پرچم دارها مشاهده کنید که در قیمت باتری حتی از s5 هم بهتره که در واقع هم خودم وقتی الان دارم گوشی رو کاملا این موضوع رو حس می کنم . درمورد ورد و پی دی اف جسارت نمی کنم اما شما هم به نظر میرسه اصلا درباره سری نوت جستجو نکردید چراکه وقتی گوشی دارای قلم خاص و منحصربفرد با صفحه ی به این بزرگی هست بهترین چیز برای مشاهده پی دی اف و ورد و حتی نوت برداری از موضوعات روزمره هست . درمورد نرم افزار فیلتر شکن هم مشکلی پیش نمیاد و خواهش می کنم از کلمه داغون استفاده نکنید چون ضعیف ترین گوشی هم با نرم افزارهای وی پی ان داغون نمیشه چه برسه به این گوشی . نوت 3 نئو بگیرید بهتره چون قیمتش خیلی پایین تر از این نمیاد اما نون 3 بعد از معرفی نوت 4 قیمتش پایین میاد . نوت 3 نئو 4g نداره که مهم هم نیست چراکه در ایران کاربردی نداره و مشخص هم نیست چه زمانی 4g راه اندازی بشه تو ایران . بازم اگر سوالی بود من درخدمتم .

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/20 دوست عزیز ببخشید اما در نظرات قبل خودم اشاره کردم که وقتی برای یک مورد مشکلی پیش میاد نباید اون رو برای همه بدونیم . شما خودت داری میگی desire 816 باتریش ضعیفه و دوربین 13 هم در حد 8 معمولی هستش درحالی که دوربین نوت 3 نئو هم در همین حده و من عکس های زیادی گرفتم ازش چه شب چه روز خواستید می تونم آپ کنم ببینید . بعد میگید تراکم پیکسلی سامسونگ نوت 3 نئو کمه درحالی که تراکم desire 816 هم 267 تاس درحالی که کسی که با صفحه های سوپر آمولد و آی پی اس کار کرده باشه میدونه تفاوت سوپر آمولد چقدر هست با آی پی اس . از طرفی میگید " فک میکنم هنگ و داغی زیاد داره " اما من از شما خواهش می کنم فکر نکنید چون همه میدونن که htc ها خدای هنگ کردن هستن نه سامسونگ ( اینو چون خودم htc one dual داشتم دارم میگم ) و در مورد داغی هم جالب اینه که این گوشی حتی زمان شارژ شدن که اکثر گوشی ها داغ می کنن داغ نمی کنه و خیلی برای من بعد از داشتن حدود 6 اسمارت فون جالبه . درمورد اینترنت هم که یه بنده خدایی نمیدونم اینجا یا تو دیجی کالا اومده از رو تعصب گفته وای فای قطع و وصل میشه الان ورد زبون همه شده درحالی که من الان روز جمعه حدود 4 ساعته کاملا وصلم به وای فای و جالب برام اینه که باتری گوشی اصلا اینطور نیست که 10 درصد یک لحظه کم کنه و خیلی خوب شارژ رو هم نگه می داره . درمورد پارامترهایی هم که گفتید فکر کنم اگر حدود 1300 میخواید هزینه کنید بهترین گزینه همین گوشی هست چون من واقعا فکرش رو نمی کردم این گوشی اینقدر ویژگی های خوبی داشته باشه و قبل خرید می خواستم htc one dual خودم رو با desire 816 تاق بزنم سر بگیرم اما وقتی این گوشی رو دیدم منصرف شدم و الان هم واقعا از این بابت راضی هستم . بازم سوالی بود درخدمتم .

سپاس

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/20 بابک عزیز اون سوزن های زاپاس برای نوک S Pen هست . یه موردی هم اشاره کنم بعضی دوستان به صورت کاملا غیر واقعی بیان می کنن که دوربین گوشی ضعیفه یا وای فای قطع و وصل میشه در حالی که همونطوری که گفتم کاملا غیرواقعیه و اصلا چنین چیزی نیست چون خودم وقتی دیدم این مطالب رو شک کردم و دوباره تست کردم با اینکه هر روز چندین مرتبه وای فای وصل میشم و اگر برای یک مورد به هر دلیلی این مشکل به وجود اومده نباید بگیم کلا این گوشی اینطوره پس از دوستان عزیز خواهش می کنم نظراتشون رو از روی واقعیت بیان کنن نه تعصب و ... .

سپاس

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

1393/4/18 سلام

عماد عزیز این حرف شما کاملا درسته اما من خودم htc one dual داشتم حدود یک ماه پیش فروختم هرچند گوشیم هیچ کاستی نداشت اما الان Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos گرفتم چون یک سری امکانات خاص خودش رو داره . در مورد کیفیت صفحه هم باید بگم درسته تراکم پیکسلی کمتری note 3 neo داره اما صفحش 5.5 اینچه درحالی که htc one dual صفحه 4.7 اینچی داره و وقتی سایز صفحه بزرگتر میشه تراکم پیکسلی به نسبت کمتر میشه با این شرایط هم اگر دو گوشی رو بگیری تو دستت و کنار هم نگاه کنی به دلیل صفحه super amoled بازم خیلی خیلی زیاد بین صفحه دو گوشی تفاوت نخواهی دید چون اینو دقیقا خودم قبل خرید سامسونگ و فروش htc one dual تست کردم و با یک مقدار اندکی htc one dual سرتر بود . این مطالب رو از روی اینکه الان سامسونگ دارم و از روی تعصب نمیگم چون شرکت بابم نیستن که بخوام طرفداری کنم و هر دو گوشی رو باهاشون کار کردم و با سامسونگ هنوزم دارم کار می کنم و گوشی اول و دومم نیستن که چون 2 تا گوشی رو دیدم بخوام مقایسه کنم هرچند گوشی Samsung Galaxy Note 3 Neo باید با HTC Desire 816 مقایسه بشه چون هر دو میان رده هستن و بعد از htc one dual sim معرفی و منتشر شدن که در مقایسه این دو گوشی کاملا Samsung Galaxy Note 3 Neo از HTC Desire 816 سرتره . امیدوارم این مطالب برای دوستانی که قصد خرید دارند مفید باشه .

سپاس

GLX G5 GLX G5

1392/11/15 با سلام خدمت دوستان عزیز . زکریا عزیز از شما صمیمانه بابت ارسال عکس و فیلم گوشی سپاس گذارم چراکه برخی از دوستان در قبل زیاد نظر ارسال می کردند اما وقتی ما درخواست ارسال فیلم یا عکس از گوشی کردیم هیچ پاسخی ندادند همین موارد باعث تردید برخی کاربران از جمله من شد . مجددا از شما ممنونم .
موارد 1 تا 40 از مجموع 41 مورد
ایسام