مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali a
  • تاریخ عضویت : 1392/10/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 48

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 48 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/12/19 خدمت دوستانی که در مورد رام های اندروید 5 سوال مطرح کرده بودن:
من خودم به شخصه رام روسیه رو تست نکردم که بتونم راجع بهش نظری بدم، اما رام هند رو فلش زدم.
اول از همه رام قبلی من THR بود که بعد از فلش زدن هم kies هم منوی ریست فکتوری دستگاه(موقع بوت) هنوز رام رو نوشته THR که برام عجیبه. در ضمن گوشی من نه روت شده و نه از efs بکاپ داشتم.
از لحاظ کندی و لگ و سرعت باید بگم در سطح عالی هستش، به طور مثال در ورژن قبلی اندرویدم(4.3) بارها میشد در هنگام تایپ، تاخیر کوتاهی بوجود میومد و یا در هنگام جابجایی بین منوها و ....
اما هیچ کدوم از این مشکلات رو با رام هند ندارم و رام واقعا بهینه ای هست. به سرعت بوت میشه، آماده کارش فوق العاده هست و مالتی تسکینگشم تا 4 نرم افزار هم زمان که تست کردم واقعا حیرت انگیز بود( تو نسخه جدید براحتی میشه چندین نرم افزار رو در قالب پنجره های کوچیک تر روی صفحه آورد و باهاش کار کرد. دقت کنید این مثل اون قابلیت تعبیه شده برای منوی Spen نیست که یه محیطی رسم میکنید و توش میشه یه نرم افزار های محدودی مثل ماشین حساب باز کرد و یا .... این برای همه نرم افزار ها صدق میکنه)
بنچ مارک براحتی بدون اینکه بهینه سازی خاصی انجام بدم با انتوتو تا 43000 رفت.
نرم افزار ها (البته بدون اپلیکیشن دیتا) و تمامی اطلاعات رو با Kies بکاپ گرفتم و ریستور کردم.
یعنی دیوایس در شرایط یکسان با رام قبلی، عملکرد به مراتب بهبود یافته تری نسبت به گذشته پیدا کرده. از نظر میزان اشغال رم هیچ مشکلی ندارم باهاش و از لحاظ باتری هم زیاد باهاش کار نکردم اما به نظرم یه بهینه سازی ملایمی داشته.(البته با توجه به رام قبلی خودم که این نتایج قطعا برای شما تفاوت داره)
اما در مورد لینک ها، رام ها دقیقا از خود sammobile مستقیم شدن و هیچ دخل و تصرفی تو فایل انجام نشده. در صورتی که سایت sammobile نسبت به ارائه SHA1 فریم ویر ها برای صحت دانلود اقدام کنه، میتونید از این بابت کاملا مطئن بشید.
بله من خودم ابتدا از سرور های sammobile این لینک رو در مدیافایر مستقیم کردم و از مدیافایر دانلود کردم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/12/19 سلام خدمت دوستان.
با توجه به مشکلاتی که در دانلود رام های رسمی سامسونگ از سایت معتبر sammobile وجود داشت ( دانلود با یک کانکشن، عدم قابلیت ادامه دانلود، سرعت بسیار پایین و عدم پایداری و قابل اطمینان بودن سرور)، جهت راحتی کار شما عزیزان در دریافت رام ها ، رام های هند و روسیه رو فعلا در سرور های مدیافایر مسقیم کردم. دوستان هر رام دیگه ای که از سایت sammobile احتیاج داشتن، از طریق ایمیلی که در پیج زیر قرار داره، بهم اطلاع بدن تا رام موردنظرشونو از sammobile دانلود کنم و روی سرور مدیافایر مجدد آپلودش کنم. در حال حاضر رام های "روسیه" و "هند" مربوط به مدل n900 مستقیم شده که با توضیحات تکمیلی و اطلاعات دانلود در پیج زیر براحتی قابل دانلوده. موفق باشید (;
http://bit.ly/sgsddc

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/12/17 سلام مجدد.
فایل دانلود رام روسیه اندروید 5 رو برای دانلود از سایت sammobile مستقیم کردم.
حجم 1.23 گیگ هست و پایدارترین رامی هست که تا الان ظاهرا براش عرضه شده.
فایل در مدیا فایر آپلود شده بدون محدودیت زمانی و با حداکثر سرعت و قابلیت ادامه دانلود... لذت ببرید (;
http://bit.ly/getand5n900ru

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/12/15 خب شما که نفرمودید از چه طریق به نت متصل می شید؟ از طریق وای فای یا از طریق سیم کارت؟
نوت من هم چند بار پیش اومده ریست بشه یا کامل خاموش بشه!
شما یکبار عملیات ریست فکتوری و همچنین وایپ کش رو انجام بدید( دکمه های ولوم آپ + هوم + پاور رو نگه دارید تا گوشی روشن بشه و لگوی سامسونگ + مدل نمایش داده بشه بعدش رهاش کنید)
البته همه اطلاعات، کانتکت ها ، عکس ها و.... کاملا پاک میشه.
در ضمن تو همون صفحه که وارد شدید اون پایین یه کلمه 3 حرفی با حروف بزرگ نوشته که بگید چیه ببینم رام شما مال کدوم منطقس.....
در نهایت ریسک محسوب نمیشه، شما به اندروید 5 آپگرید کنید( با ادین و ... اگه دقیقا روششو نمیدونید یا میترسید ریسک کنید بگید تا دقیقا راهنمایی تون کنم)
از همین رامی که در پست قبل گذاشتم(مال هندوستان) یا رام خود روسیه استفاده کنید(رام هایی که اندروید 5 براش اومده فعلا شامل همین چند تا و یکی دو تا هم رام برای گوشی های اپراتوری هست)
حالا من برای خودم هند رو ریختم و راضی هستم، اگه دوستان خواستن بگن مال روسیه رو هم مستقیم کنم....

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/12/15 سلام دوستان، من نوتم رو به 5 آپگرید کردم و عالی به نظر میرسه. رامی که من فلش زدم با Odin رام کشور هند (India) هست. لینکش رو در مدیا فایر مستقیم کردم و در اینجا هم قرار میدم تا شاید دوستان بخوان( از خود Sammobile دان کردم) اما یه سوال، وقتی دکمه های ولوم آپ + پاور + هوم رو میگیرم، هنوز رام قبلیم رو نوشته (THR ایران)!!!!!!!!! ماجرا چیه؟
در ضمن این رام منوی فارسی نداره فقط چند تا زبون رایج هندی و انگلیسی و ....
البته کیبورد فارسی به راحتی قابل دانلوده + تشخیص دست خط
http://bit.ly/Getand5india

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/3/21 سلام دوستان کمکم کنید فوری که توی بد دردسری افتادم. من یه n9005 گرفتم که متاسفانه روت شده و آنلاک شده هست. کانتر ناکس هم 0x1 هست. متاسفانه نمیدونستم ماجرا چیه و یکی از دوستانم بهم گفت!!!! در واقع اس ام اس های دریافتی رو ساعتش رو یک ساعت جلو نشون میداد بهش نشون دادم چک کرد گفت روت شده و آنلاک هست!
با راهنماییش به فروشنده مراجعه کردم، گفت هیچ مشکلی بوجود نمی آره و آپدیت هم خواستی بکنی بیا پیش خود من!!! برات درست کنم!!!!
بهش گفتم یا تعویض کنه یا از طریق اتحادیه اقدام می کنم میگه برو هر کاری دلت میخواد بکن!!!!!
الان من چیکار کنم؟؟؟ آیا این گوشی مشکلی برام بوجود میاره و آیا برم عوضش کنم؟؟؟
و چجوری؟؟؟؟ این اوستامون از اتحادیه و تعزیرات هم حساب نمیبره. تو رو خدا کمکم کنید...

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/21 سلام دوستان. من یک گوشی n9005 گرفتم که ناکس 1 هست و روت هم هست. به فروشنده گفتم میگه الکی حساس شدی و میخوای آپدیت کنی بده بهم و من خودم حلش می کنم. به نظر شما مشکل دیگه ای به جز این لاک شدن بعد آپدیت وجود داره یا نه و غیر اون چه مشکلاتی میتونه بوجود می آره؟؟؟؟
من همه کامنت های قبلی رو دیدم ...اما این فروشنده خیلی خونسرده و میگیه الکی حساس شدی؟؟؟
در ضمن مهسا خانوم، یکی از بستگان که اونم n900 داشت و میگفت رامش مال ایرانه، یعنی فکر کنم همون THR شما، می گقت که آپدیت براش اومده. الان این کامنت های شما رو دیدم یادم افتاد.شما شاید گوشیت رو روت کردی.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/12/19 سلام. یه چند تا سوال....
من ابتدا قصد خرید xperia z رو داشتم. اما بعدش شرایط تغییر کرد و به آیفون رو آوردم
یکی از آشنایان ما توی سیدنی استرالیا هست و بهم پیشنهاد داد که گوشیش رو بهم بده.
حساب کردم که 100 هزار تومن پول پست میشه+حدودا200 تومن هم پول unlock کردن گوشی.
در ضمن آیفنون 5 هست و نه 5s و حافظه داخلیش هم 64GB هست.
با توجه به قیمت پیشنهادی ایشون که 1 میلیون و 200 هزار تومن هست، می ارزه به نظر شما....
یا برم یکی 5s بخرم یا بهش بگم برام بفرسته؟؟؟
در ضمن، آنلاک کردن مشکلی بوجود نمی آره؟؟؟؟؟؟؟؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/24 سلام دوستان به خصوص آقا مهدی. بالاخره بعد کلی تحقیق جائی رو پیدا کردم که با اطمینان گفته همه z هاش jdc هستن. تو کرج هست و یه روز وقت کنم، حتما میرم یه نگاه میندازم. راستی نگفتین، شما مطمئنید که سری0280 از 6603 وجود داره؟ اگه بود بخرم؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/19 خیلی ممنون از توضیحتون. پس فلش کردن شامل یه نسخه کامل از سیستم عامل گوشی هست که آپدیت شده هست و ما به جای آپدیت در واقع داریم یه بار دیگه سیستم عامل اصلی گوشی رو میریزیم. ولی دوست عزیز، این رام سوئیس و آمریکا ماجراش چیه؟ یعنی همشون مخصوص z هستن و توزیع خود شرکت سونی برای مناطق مختلف هستند و یا توسط اشخاص دیگه ای ساخته شده؟ اگه اینطوری باشه که فکر می کنم درصد خطا خیلی بالا بره. چون ممکنه این سیستم عامل با اطلاعات بایوس گوشی همخونی نداشته باشه و یه جور اورکلاک رخ بده که در طولانی مدت باعث داغ کردن گوشی و قطعا صدمه زدن به اون بشه، و یا برعکس، کندی شدید به علت مغایرت در بایوس و سیستم عامل رخ بده. پس به نظر من زیاد مطمئن نمی آد. من خودم عادت دارم که سیستم عاملی که روی رایانه شخصی ام نصب می کنم، کاملا اورجینال باشه و با ترفند های خاص خودم، حتی لایسنس اورجینال هم تهیه می کنم که بعدا در آپدیت برام مشکل بوجود نیاد(-; فکر نمی کنم اینجا هم کسی باشه که دلش بخواد یه سیستم عامل با توزیع غیر شرکت اصلی و دستکاری شده، روی سیستمش نصب کنه! خوب قطعا این سیستم عاملی که شما گفتی در سورس ها دست برده شده و دیگه حالت"اورجینال" خودش رو از دست داده. پس در اینجا سوال های زیر پیش می آد:
1- ماجرای این رام سوئیس و آمریکا چی هست؟ آیا معتبر هستند و توسط خود سونی منتشر می شوند؟
2- آیا برای این گوشی ، آپدیت بایوس یا firmware یا مشابه این ارائه میشه؟
خیلی ممنون از زحمات آقا مهدی گل.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/19 سلام آقا مهدی. راستی یه سوال دیگه. شما از وجود سری 0280 در مدل 6603 مطمئنی؟ چند درصد اطمینان دارید؟ اگه واقعا وجود داره من برم دنبالش. نرم به فروشنده بگم بهم بخنده.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/18 سلام دوست عزیز. با وجود اینکه رشته خودم کامپیوتره، از حرفات زیاد سر در نمیارم. یعنی چی این رام رسمی و فلش کردن؟ من که متوجه نمی شم؟ چه فرقی داره؟ معمولا من اصلا عادت ندارم که سیستم عامل اصلی رو دستکاری کنم. یه راهی بگید که از طریق همین آپدیت سرویس و سنتر بشه با روش مطمئنی آپدیت کرد. مگه روش شما به روش اصلی چه مزیت داره که میگید رام رسمی و.... لطفا کامل توضیح بدید چون من اصلا سر رشته تو مباحث تلفن همراه در این حد تخصصی ندارم. ممنون داداش گلم.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/17 سلام مهدی جان. این چند روزه مشغله زیاد داشتم، وقت نکردم زیاد سر بزنم. راستی یه سوال. خلی از دوستان که خواستن به 4.3 آپدیت کنن، مشکلات عجیبی داشتن مثلا وسطش یهو خاموش شده، روشن شده و نصب نشده.... و یا دیگه براشون نیومده. مثالش هم یکی از همکاران خودم. چند تا مورد هم تو این پیج دیدم. شما میگی با آپدیت به 4.3 حله، اما مشکل اینجاست که بعضی ها رو دیدم اینطوری مشکل داشتن، توصیه شما چیه؟ مثلا موقع آپدیت چه چیزی باعث شده آپدیت ناقص بمونه؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/12 سلام داداش. اتفاقا امروز یکی امروز یکی از بچه ها z1 رو خریده بود. اونهم در مورد پک های مختلف داشتت صحبت می کرد. می گفت تو فول پک که انگار 100 تومن بیشتر هست قیمتش، دوتا قاب ژله ای مشکی و سفید و داک شارژ هم بوده. شما فول پک گرفتی؟ پس چرا جعبه پلمپ نداشت؟ ما که ار جعله پلمپ شده اطمینان نداریم، حالا شما میگی بدون پلمپ هست؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/12 سلام. آقا مهدی، مگه خود شرکت سازنده داک ها رو قرار نداده؟ پس چه جوری هست که شما می گید پلمپش رو باز کردن و سر گمرک گذاشتن داخلش؟ بعدش تفاوت قیمتی شون چه قدر هست؟؟؟؟ لطفا و خواهشا کاملا راهنمایی کنید. هرچه قدر جلو میرم، بیشتر گیج میشم.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/11 آقا مهدی، من که نظرم درباره این گوشی قطعیه و بی برو برگرد همین رو می گیرم(از بازار موبایل) اما بعضی نکته ها آزارم میده. مثلا همینی که تو بعضی هاش داک داره، تو بعضی هاش نداره! حالا نوع صفحه نمایش شانسی؟؟؟ اینم شانسی؟ شما مگه نگفتی پلمپ شده بگیرم، خوب اونوقت بازش کنم ببینم توش داک نداره؟ نمیشه که داداش. درضمن تو اون سایتی که معرفی کرده بودم، بعضی از افراد همین جا رفته بودن و گفتن سایت اصالت گوشی رو تشخیص نمیده!!! ماجرا چیه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدی. خیلی مهمه.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/9 منظورتونو درست متوجه نشدم، به خاطر کدوم حساسیت؟ واضح تر توضیح بدید لطفا؟ چه کلاهی؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/9 سلام امیر آقا. مثلا چی گفت؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/9 برای تشخص اصل بودن گوشی، دوستان لطف کنن برن به لینک زیر، سپس از داخل گوشی کد #06#* رو شماره گیری کنید. سپس عدد داده شده توسط گوشی رو داخل کادر وارد کرده و آنالیز کنید. در صورت پیدا نشدن گوشی و یا در صورت مغایرت گوشی معرفی شده توسط سایت با مال شما، گوشی شما چنج شده یا تقلبی هست. دوستان پس از این کار لطف کنن نتایج رو اعلام کنن و بگن آیا نوع صفحه نمایش هم در اونجا مشخص میشه یا خیر. موفق باشید.
https://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/9 ببخشید، شما چه شماره ای رو تو این سایت وارد کردید؟ منظورم سریال گوشی یا کد خاصی رو وارد گوشی کردید و بعدش عدد داده شده رو وارد این سایت کردید؟ کار این سایت برسی سریال گوشی شما با دیتابیس خودش هست. اگه این شماره سریال ساخت شرکت سونی باشه(یعنی اصل سونی و ثبت شده) از روی دیتابیس به شما پیام میده که شماره سریال شما با سریال گوشی های سونی مطابقت داره و گوشی شما تولید شده توسط شرکت سونی هست. اما این موضوع که می گید شماره سریال شما رو تقلبی تشخیص میده، به احتمال زیاد یا این شماره سریال تقلبی هست یا شما یکبار اشتباه وارد کردید. راسنی مدل گوشی شما چی بود؟ مدل اون اقوامتون چه طور؟ لطفا مدل و شماره سری رو بگید.در ضمن آیا با گارانتی آرمان همراه آرین خریداری کردید یا بدون گارانتی؟ از کجا؟ به دوستان توصیه میشه همون هنگام خرید، در فروشگاه با این سایت چک کنن که مشکلی پیش نیاد.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/9 بیا داداش، الان خودت مشتاقی ببینی که من چی نصیبم میشه! در ضمن، در پاسخ به آقای مهدی ف که میگه شما برین بگین من مدل6603 میخوام و سری اش فرقی نداره، خوب داداش، اگه فرقی نداشت سونی مگه مریضه که سری جدید بده بیرون!

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/9 سلام. منظورتونو دقیق متوجه نمیشم، شما گوشی خریدی، بعدش رفتی تو اون سایت و بهت گفته تقلبیه؟ لطفا کامل توضیح بدید. ممنون.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/8 سلام. خیلی ممنون از راهنمایی های خوبتون، به خصوص آقایان مهدی ف و بهزاد ص. اگه بدی، خوبی دیدید حلال کنید تو رو خدا. قصد بدی نداشتم. ما که همینجوریش دست به طلا می زنیم، تبدیل به خاک! میشه. آقا مهدی هم که مشتاق دیدن اینکه مال ما jdc یا sharp فکر کنم پیش چند تا دعا نویسم رفته(-; خلاصه من که از همین حالا بگم که چندان امید به jdc بودن صفحه گوشی ندارم.(بسوزه پدر تجربه):| حتی اگه تو دنیا از صد هزار z تولید شده، یکی sharp باشه، شک نکن اون میفته به من. از بازار موبایل هم خاطره خوب ندارم. لپ تاپم رو از اونجا و از نمایندگی زیگورات(Dell) گرفتم. تا همین تابستون هر 3ماه یکبار میرفت تعمیرگاه و بر می گشت! حالا شما بیا اینجا بگو که این مدل خوبه، اون مدل بده، jdc خوبه و... حالا ببینیم چی میشه... بهتون اطلاع میدم که jdc یا شارپ.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/7 سلام دوست عزیز. درسته. من هم برای همین ازتون پرسیدم که آیا برم از نمایندگی خود سونی بگیرم یا نه که یه موقع سرم کلاه نره؟ در ضمن، بیشتر دوستانی که این گوشی رو خریداری کردن، 6603سری0270 رو گرفتن. من هنوز دو دل هستم. چون هنوز کسی رو ندیدم که 0280 داشته باشه. شما هم که میگی، فقط از روی حدس و گمان میگی. اما دیگه فکر کنم که تحقیق بسه و باید برم واسه خرید. ولی چند تا سوال برام باقی مونده.1- به نظر شما، گوشی رو از خود نمایندگی سونی بگیرم بهتر نیست؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/7 در ضمن، آقای مهدی شما پیشنهاد کردید که من 6603 و سری0270 رو بگیرم و اگه 0280 گیرم اومد، چه بهتر. درسته؟ اما آقای بهرام(اگه اشتباه نکنم) اولویت اول رو گذاشتن روی 6603 سری0280 و اولویت دوم رو گذاشتن 6602 سرس0280!!!! این که کاملا مخالف نظر شماست؟ الان من چیکار کنم داداش؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/7 سلام. یکی از دوستان در همین صفحه عنوان کرده که در هنگام خرید، فروشنده گفته که این سری6603 و 0280 تقلبی هست و ما از اینا نمی آریم. حالا نمیدونم این حرف چقدر صحت داره. آقای بهرام، شما که میگی 0280 هست ، منظورتون 6603 هست یا 6602؟ اگه منظورتون 6603 هست، آیا صفحه نمایش jdc هست؟ در ضمن، آقا مهدی شما که میگی برم بازار موبایل، به قول بچه ها شاید طرف مثلا این مدل رو نداشته باشه و چرت و پرت بگه یا آکبند بهم نده یا ... بنظرتون برم نمایندگی سونی بهتر نیست؟ اگه قراره جایی مدل جدید رو داشته باشه، خوب اولین جا نمایندگی سونی هست دیگه.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/6 سلام. قابل توجه آقایان مهدی ف و بهرام. سری0280 هم که تقلبی در اومد داداش. اینهمه تبلیغشو می کردید، این بود؟؟؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/6 ببخشید، از کجا سفارش می دید؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/5 سلام دوست عزیز. این چه حرفیه. آخه خداییش آدم حسابی سردرگم میشه. آقای مهدی ف میگفتن که برو مدل 6603 و سری0270 رو حتما بگیر. اما شما میگی تو اولویتتون 6603 و سری0280 هست و بعدش 6602 سری 0280. شما هم به خدا به ما حق بده. یه گوشی بگیریم بعد عمری ، با یه درجه تغییر زاویه صفحه اش افت کیفیت پیدا کنه؟ بعدش لطفا یه جایی معرفی کنید که براحتی بشه مدل های جدید و به خصوص همین 6603 و سری0280 رو پیدا کرد(تهران) ممنون. اینم لینک 360 درجه گوشی که میتونید ببینید با تغییر زاویه چه فرقی می کنه. با تشکر.
http://www.phonearena.com/phones/Sony-Xperia-Z_id7539/360

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/5 سلام . میشه لطفا سری ساخت گوشی(0270 یا 0280 ) ذکر کنید و با نرم افزار چک کنید ببینید آیا jdc هست یا sharp. یه سرچ تو اینترنت بکنید، میتونید نرم افزارشو براحتی پیدا کنید.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/5 کی گفته چنین حرفی رو؟ اگه از فروشنده ها شنیدی، اونا عادتشونه ... اونا هیچ تخصصی در هیچ زمینه ای ندارن و متاسفانه یه عده عشق اپل هستن که هیچی نمیدونن غیر از تاریخ عرضه ios7.1 شما هم به این حرفا گوش نده. این گوشی تازه زمان اوجش هست. ممنون.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/5 بنده خدا هارو گیج کردین. یکی بره بازار ببینه آیا 0280 مدل 6603 اومده تو بازار یا نه ، خیال ما رو راحت کنه. در ضمن آقا مهدی، شما که میگی قاچاقه، یعنی گارانتی داره یا نه؟ در ضمن، لطفا لینک زیر رو که حاوی یه تصویر 360 درجه از گوشی هست، مشاهده کنید و ببینید که ایا با تفییر زاویه نگاه کردن به گوشی،مثلا از گوشه سمت چپ، کنتراست به همین مقدار در شارپ پایین میاد یا نه؟ اگه واقعا با یه خورده تغییر زاویه، کنتراست اینقدر افتضاح بشه، واقعا شارپ ارزش نداره.
http://www.phonearena.com/phones/Sony-Xperia-Z_id7539/360

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/5 به به. مبارک باشه. خوب شد که گفتید میخوایید برید خرید. لطفا ذکر کنید که آیا در بازار سری 0270 از این مدل 6603 موجود بود و آیا 0280 هم وجود داشت. لطفا مدل خودتون رو بگید و ذکر کنید که آیا jdc یا شارپ؟ یه نقد و برسی کامل جای شیرینی میخواییم ها(-;

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/5 سلام خدمت اساتید. الان لطفا شما به مدل های زیر از 1 تا 10 ، یک رتبه بدید:
1- 6603 سری 0280
2- 6603 سری 0270
3- 6602 سری 0280
4- 6602 سری 0270
در ضمن لطفا مشخص کنید که آیا گزینه شماره 1 که به نظر بهترین میرسه، در حال حاضر در بازار موجوده یا خیر و در کجا(تهران) میشه این مدل رو پیدا کرد که مطمئن باشه؟؟؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/4 سلام. اولش از آقایان مهدی ف و بهرام م بخاطر پاسخگویی دقیق و صریح به سوالات تشکر فراوان می کنم. خیلی کمکم کردن. واقعا فکر کنم 90 درصد افراد خریدار این گوشی، اصلا تا بعد از خرید هم روحشون از وجود این همه مدل های مختلف از صفحه نمایش گفته تا مدل های منطقه بندی شده و سری های گوشی، بی خبره. خدا رو شکر با توجه به کمک شما دوستان در اینجا، من با خیال راحت میرم خرید و دیگه صفحه نمایش jdc و sharp هم برام اهمیت چندانی نداره. در ضمن چند تا سوال دیگه هم داشتم که خوشحال میشم پاسخ بدید. در هنگام خرید همونطور که می دونید، جعبه پلمپ هست. سری ساخت گوشی(0270 و یا 0280 ) هم فقط در پشت گوشی در ج شده. پس من از کجا بفهمم که این گوشی که داره برای من میاره، 6603 و از سری 0280 یا 0270 هست؟(قبل از باز کردن جعبه). برای jdc و sharp بودن، من فکر میکنم که اگه همون 6603 و 0270 رو بگیرم بهتره تا 6603 و 0280. چون شما 0270 دارید و jdc هست. ایا این نظر من درسته؟ خیــــلی مـــــمنون.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/4 سلام .من هم فعلا در آپدیت 4.3 مشاهده نکردمشون. شما هم لطف کنید یه ویدئو در آپارات قرار بدید و این دو رو با هم مقایسه کنید.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/3 سلام دوست عزیز. اول شما تحقیقاتنو تکمیل کنید، بعد برید سراغ خرید. تا اونجایی که من از حرف های دوستان متوجه شدم، مدل6603 این گوشی که مخصوص اروپا هست،برمدل 6602 اون که مخصوص خاورمیانه هست، از لحاظ مختلفی برتری داره. مثلا از 4G پشتیبانی می کنه، آپدیت های سریع تر براش میاد،اما ممکنه منو های فارسی مدتی دیرتر براش بیاد . اما 6602 آپدیت ها دیرتر براش میاد، اما وقتی میاد با منوی فارسی میاد. همچنین سونی از دو نوع پنل در این گوشی استفاده کرد. یکی sharp و یکی jdc. در صفحات شارپ کنتراست صفحه پایینه، با کمی تغییر زاویه رنگ ها مرده نشون داده میشن، حتی با تغییر نمایشگر نسبت به زاویه دید مستقیم، ممکنه اصلا یه رنگ دیگه به نمایش در بیاد! که فکر کنم از نظر سونی این چیز جالبی بوده که از شارپ استفاده کرد. مثلا هنگام نمایش رنگ نارنجی ، با کمی تغییر زاویه، رنگ در صفحات شارپ بسیار کمرنگ تر و رقیق تر میشه. اما در jdc اینطور نیست. همچنین به نظر من دقت نمایشگر jdc بالاتره و رنگ ها رو به طور کاملا "متفاوتی" واضح تر نسبت به شارپ نمایش میده و رنگ ها گرمی و عمق کاملا بیشتری نسبت به شارپ دارن. اما طبق گفته بعضی دوستان، این مشکل در آپدیت به اندروید 4.3 تا میزان خیلی زیادی برطرف شده و تفاوتی نه چندان زیاد بین این دو باقی نمونده. البته من بازم ترجیح میدم jdc بگیرم. چون به هر حال این یه نقطه ضعفه بزرگه و از کجا معلوم دو باره با آپدیت بعدی اندروید، مشکل بد تر از قبل نشه!!!!؟ پس شما یه چیز بگیر که برات نه در حال حاضر و نه در آینده دردسر ساز بشه.تفاوت تصاویر در این دو صفحه نمایشگر در لینک زیر:
http://eduardschulze.com/Sony_Xperia_Z_JDC_vs_Sharp/
تو تصویر 23 هم میتونی تفاوت این دو نمایشگر رو در حالت خاموش با هم ببینی و مقایسه کنی تا در هنگام خرید کمکت باشه. به هر حال تشخیص نوع صفحه نمایش جز با نرم افزار مخصوص امکان پذیر نیست. در هنگام خرید به اماکن معتبر برو و دقت کن حتما جعبه پلمپ باشه. همچنین کارت گارانتی باید با پس زمینه قهوه ای باشه، نه طلائی و نام شرکت آرمان همراه آرین در پشتش حک شده باشه، نه آرمان همراه کیش.
دقت کن که حتما 6603 و سری 0270 رو بگو میخوای و اگه برات مدل دیگری آورد ، انصراف بده. بگو که jdc باشه حتما تا راهنماییت کنه. همین دیگه. موفق باشی. بهترین انتخابو کردی. ولی ای کاش سونی کمی عقلانیت به خرج میداد و این گوشی رو در دو مدل تولید نمی کرد و اگه هم کرده، حداقل روجعبه ذکر می کرد. موفق باشی.
نحوه شناسایی کارت گارانتی اصلی از تقلبی:
http://www.aryanmena.com/fa/content/cat181/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C/

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/3 سلام. مبارک باشه . یه سوال. شما چه مدلی شو دقیق گرفتید؟ از کجا متوجه jdc بودن صفحه نمایش هنگام خرید شدید؟ آیا جعبه پلمپ بود؟ 270 و6603 چه فرقی با بقیه داره که ذکر کردین بهتره؟ آیا صفحه نمایش همشون jdc هست. چون من میخوام همین 6603 , 0270 رو بگیرم. از کجا بفهمم jdc هست؟ مدل 6603 ,0280 آیا وجود خارجی داره؟ اون بهتره یا 6603مدل 0270؟ ممنون میشم پاسخ بدید. ببخشید زیاد سوال پرسیدم(-:

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/3 ممنونم عزیزم. اما حرف شما متین و درست. اما همونطور که توی مقایسه ای که لینکشو گذاشتم و مشاهده می کنید، رنگ ها هم با عمق بسیار کمی و با کمی نویز و دقت کم تر نسبت به jdc و کم رنگ تر (رنگ و رو رفته) کاملا مشهوده و غیر قابل انکاره. در مورد آپدیت به 4.3 و کاهش فاصله کیفیتی بین jdc و sharp به نظرم میرسه اگه این صفحه نمایش زمانی دچار این نقطه ضعف بزرگ بوده، و الان ظاهرا بهبود شدیدی هم داره، از کجا معلوم که دوباره پس فردا با آپدیت بعدی 4.4 مشکلش برنگرده؟ چه تضمینی هست؟ در مورد 0270 و 0280 هم که شما عرض کردید مال خاورمیانه و اروپا هست، پس 6602 و 6603 مال چیه؟ مگه 6602 و03 ها برای منطقه بندی نبود؟ من که گیج شدم؟ پس 0270 و 0280 ها برای چیه؟ چند نفر گفتن انگار سری ساختشونه. الان من که طبق توصیه شما 6603 رو میگریم. اما توی همین 6603 باید 0270 رو بگیرم یا 0280؟ چند نفر از دوستان گفتن که اگه توی 6603 مدل 0280 رو بگیری بهتره؟!!!!! خیلی ممنون از راهنماییتون. فردا هم میرم واسه خرید به احتمال زیاد. هیچ وقت زحمات شما رو فراموش نمی کنم.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/11/2 همون روشی که در اون ذکر کردید با توجه به خاکستری بودن یا مشکی بودن تصویر شارپ یا jdc رو تشخیص بدم. همچنین منظورم این بود که با توجه به اینکه جعبه پلمپ شده هست، بعد از بازکردن من از کجا متوجه شارپ بودن یا jdc بشم و اگه متوجه شدم شارپه، طرف که حاظر نمیشه بیاد گوشی رو پس بگیره!!! پس یا باید با سریال پشتش متوجه شد یا از روش دیگه ای... در ضمن مگه 6603 و 6602 برای مناطق خاورمیانه و اروپا نبود؟؟؟ پس این 0270 و 0280 دیگه چیه؟ الان من باید مدل 6603 و 0270 رو بگیرم یا 6603 0280 رو؟؟؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 48 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا