مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد نبی ی
- تاریخ عضویت : 1392/10/17
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- معرفی Sony Xperia 1 VI با زوم 7.1 برابری دوربین تلهفتو و صفحهنمایش با نرخ رفرش متغیر
- معرفی vivo X100 Ultra با SD 8 Gen 3، دوربین 200 مگاپیکسلی پریسکوپی و دوربین اصلی 1 اینچی
- معرفی GPT-4o دستاورد هوش مصنوعی جدید OpenAI با تواناییهای متنی، صوتی و تصویری
- معرفی vivo X100s و vivo X100s Pro – پرچمدارهایی با +Dimensity 9300 و مجموعه دوربین قدرتمند
- منابع خبری: برنامه Arm برای ارائه تراشههای هوش مصنوعی در سال 2025 میلادی
- معرفی Realme GT Neo6 – میانردهای پیشرفته با SD 8s Gen 3، باتری 5,500mAh و 1 ترابایت حافظه داخلی
- معرفی Moto G Stylus 5G (2024) – با Snapdragon 6 Gen 1 و قلم استایلوس بهبودیافته
HTC U20 5G
من هم مثل دوست گرامی که از اچ تی اس ایرانی(حسین دشتی) ناراضی بودن، شاکی و ناراضی هستم
فکر میکردم کارشون تکه و رو دستشون کسی نیست که اچ تی سی تعمیر کنه اما به دفعات دیدم که نه کارشون رو بلدن نه قطعاتشون درست و حسابیه.
باتری Htc10 نازنینم مشکل داشت.... فرستادم تعویض کنن..... وقتی به دستم رسید به چند روز نکشید که ال سی دیش مشکل پیدا کرد و دوباره باتری خراب شد و علاوه بر این سنسور اثر انگشت هم خراب شد.
دوباره و سه باره فرستادم.... همه رو تعویض کردن . اومد همون مشکلا رو دوباره داشت.
برای بار چهارم فرستادم و ایندفعه یک جوری خرابش کردن که دیگه خودشونم بلد نیستن درستش کنن.
خلاصه بعد از حدود 4 میلیون هزینه که کردم و ریختم تو جیب این آقا، گوشیم به فنا رفت. هر دفعه هم بطور متوسط حدود 2 ماه در نوبت بودم تا نوبت تعمیر بهم برسه و آقایون دست شفا بر سر دیوایس ما بکشن.
این تجربه فقط درباره این گوشی نیست، من گوشی دیزایر هم داشتم که براشون فرستادم و دقیقا همین سیکل از مشکلات برای اون هم پیش اومد....
خیلی دیر فهمیدم که کارشونو بلد نیستن و فقط با خوش زبونی و بازار گرمی مشتری رو گول میزنن.
سر آخر هم هر مشکلی پیش میاد یه جوری میندازن گردن خود مشتری.
ما هم که از شهرستان براشون میفرستیم دلمون به این خوشه که آقایون دلسوزن.... متاسفانه خیلی خوش باور بودم و باعث شد توی این گرونی مجبور به خرید گوشی بشم.
این نظر رو اینجا و هر جای دیگه که بتونم میذارم که کسی مثل من متضرر نشه.