مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : همت ا
  • تاریخ عضویت : 1392/8/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Honor 8X Honor 8X

1397/11/10 سلام. رزولوشن صفحه خوبه ولی رنگهاش زنده نیست و نور صفحه یه مقدار کمه، کلا تصاویر به سفیدی میزنن و سفیدش هم سفید خوشرنگ نیست. سرعت گوشی عالی! از نظر زیبایی حرف نداره، توی منو تیک تنظیم نور اتوماتیک داره اما توی نوار ابزار بالای گوشی جایی که نور رو دستی کم و زیاد میکنید تیک نداره!!! ساعت و نشانگر شارژ باتری و بقیه آیکونهای بالای صفحه به خاطر اینکه توی ناچ بالای صفحه و دو طرف دوربین جا بشن کوچیک شدن و قشنگ نیستن. در کل نسبت به قیمتش گوشی خیلی خوبیه. برای من که گوشی قبلیم میت ده لایت بود همه چیشو راضی ام بجز کیفیت صفحه نمایش.
گزینه باز شدن صفحه با دو بار ضربه رو نداره. عملکرد سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره عالیه.
قبلا هانر 7 داشتم یه کلید اضافه رو بدنه داشت که میشد عملکردهای مختلفی براش تنظیم کرد مثلا با یکبار فشار دوربین روشن بشه، با دوبار فشار چراغ گوشی روشن بشه و فشار طولانی مثلا دوربین روشن بشه که این گوشی نداره. برای هر انگشت نمیشه عملکرد خاص تعریف کرد و همشون فقط قفل رو باز میکنن.

Nokia Lumia 730 Dual SIM Nokia Lumia 730 Dual SIM

1394/1/21 سلام دوستان. من دیروز این گوشی رو از شیراز خریدم به قیمت 750 یه برچسب هم براش خریدم 11 تومن، پیک هم رایگان برام آوردش، گوشی من پلمپ بود و ساخت چینه، توی جعبش فقط باتری و یه شارژر دوشاخه بود.
دوستان گوشی شما هندزفری داشت؟

در جواب دوستی که در مورد رنگ سفید پرسیدن باید بگم سفید حالت مخملی داره و براق نیست،

LG L70 Dual D325 LG L70 Dual D325

1393/3/28 سلام دوستان.
در ادامه نظر قبلیم در مورد این گوشی باید بگم که از باتریش خیلی راضی ام فقط یه چیزش منو اذیت میکنه اینکه در حین تماس وقتی از روی گوشم برش میدارم که تماسمو قطع کنم یا صفحه رو نگاه کنم دو ثانیه طول میکشه تا صفحه ش روشن بشه.
در مورد مقایسه لومیا 525 با ال جی ال 70 که یکی از دوستان سؤال کرده بودن باید بگم من گوشی قبلیم لومیا 520 بود (فکر کنم فقط رمش از 525 یه خورده پایینتره وگرنه ظاهر و صفحه نمایش و بقیه همه چی کپی اونه) ، علیرغم تعصبی که رو گوشیم داشتم و همیشه از ویندوز دفاع میکردم باید بگم که ویندوز فون خیلی دردسر داره و اذیت میکنه (اگه خواستید میتونم تجربیاتمو مفصل براتون بذارم).
به نظر من ویندوز فون علیرغم روون بودن و استفاده عالی از سخت افزار حد اقل برای الان که هنوز نسخه 8.1 به طور رسمی برای لومیا 525 ارائه نشده ارزش خرید نداره.

LG L70 Dual D325 LG L70 Dual D325

1393/3/22 سلام.
تجربیاتمو در 3 روز کار با این گوشی براتون میذارم.
-ساخت کره و دارای 2 سال گارانتی ایرانه( جالبه که گوشی ساخت کره است اما قاب پشتش ساخت چینه)
- چراغ ناتیفیکشن نداره
- چراغ زیر دکمه های خازنی پایین صفحه نداره
- تنظیم اتوماتیک نور صفحه نداره
- صفحه علیرغم اینکه تراکم پیکسلی چندان بالایی نداره اما خیلی باکیفیت و پرنوره و زاویه دید خیلی خوبی داره
- تاچش واقعا بی نقصه
- موقع تماس وقتی گوشی رو از رو گوش برمیداری تا مثلا مدت زمان تماستو از روی صفحه چک کنی یکی دو ثانیه طول میکشه تا صفحه روشن بشه(گوشیهای قبلی که داشتم سریعتر بودن از این لحاظ)
- صدای اسپیکرش از لحاظ قدرت، خوب(نه عالی) و از لحاظ کیفیت بالاتر از متوسطه
- یه قابلیت داره که تا زمانی که گوشی مقابل صورتتونه صفحه روشن میمونه که البته میشه غیر فعالش کرد.
-وای فایش برد خوبی داره احساس میکنم گیرندگیش بهتر از لپ تاپ نباشه کمتر نیست.
-پایین صفحه علاوه بر سه دکمه لمسی که همه گوشیا دارن یه دکمه برای سوییچ کردن بین سیمکارتها داره که در حالتی که کسی با شما تماس میگیره استفاده ای نداره ولی برای وقتی که میخواید شماره بگیرید سیمکارتها رو عوض میکنه. با یه بار لمس این دکمه سیمکارت اول . با لمس مجددش فورا سیمکارت دوم انتخاب میشه(کار با سیستم دو سیمکارتش خیلی راحته)
-هردوتا سیمکارتش اندازه معمولی داره و نیاز نداره سیمکارتها رو پانچ کنید.
-روی یکی از صفحات اصلی یه قسمت داره که راحت میتونی مشخصات سیمکارت، تعداد تماس، پیام و دیتای دریافتی از هر سیمکارت رو ببینی و کنار هر کدوم هم یه علامت روشن و خاموش هست که خیلی ساده سیمکارتها رو باهاش خاموش و روشن میکنی.
-کیفیت دوربینش متوسطه (در مقایسه با همرده های خودش خوبه)
-صدای گوشی وقتی توی محیطهای کم سر و صدا باشی و مجبور نباشی صدا رو زیاد کنی باکیفیته اما وقتی صداشو زیاد میکنی یه مقدار حالت بم و نویزی میشه که قابل تحمله و مشکل خاصی نداره.
- سیستم عامل و روونیش واقعا عالیه من که نقصی توش ندیدم.
- برای دوستانی که از ناک کد استفاده نکردن باید بگم که این قابلیت شبیه قفل پترن توی بقیه گوشیاست که شما انگشتتونو روی صفحه طبق فرمول خاصی که قبلا تعیین کردید میکشید و صفحه باز میشه با این تفاوت که توی ناک کد در حالتی که صفحه خاموشه شما با دو ضربه تا 8 ضربه روی صفحه (بسته به تنظیمی که خودتون انجام میدید) قفل گوشی رو باز میکنید. ترتیب ضربه هایی که به صفحه میزنید قابل تنظیمه ، مثلا میتونید یک علامت + فرضی توی صفحه در نظر بگیرید دو ضریه پایین سمت چپ این علامت، یکی بالا سمت راست دو باره دو تا پایین سمت چپ و بعدش یکی پایین سمت راست بزنید تا قفل باز بشه. برای خاموش کردن صفحه هم کافیه یه جای خالی از صفحه دوبار ضربه بزنید. (ببخشید طولانی شد، چون خودم قبل از خرید تصور درستی از ناک کد نداشتم گفتم توضیح بدم برای تازه واردها)
-باتریش هم به نظر من خیلی خوبه. یکبار شارژش برای من 28 ساعت جواب داد در حالتی که دو سیمکارتش فعال بود(دو تا همراه اول، ظاهرا سیمکارت رایتل شارژ بیشتری مصرف میکنه)، حدود 4 ساعت با وای فای کارکردم(واتساپ و وایبر و دانلود نرم افزار از پلی استور و بازار)، دقیقا 43 دقیقه تماس دریافتی و ارسالی و حدود یک ساعت هم چرخ زدن توی منوهای گوشی. در تمام این مدت هم نور صفحه به طور میانگین روی 60 درصد بود.
-اما نظر نهاییم اینه که از خریدم نسبت به پولی که دادم خیـــــــلی راضی ام. در خریدش شک نکنید.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/9/6 سلام، 1سوال داشتم، ممنون میشم جواب بدید...
حافظه گوشیم تقریبا پرشده و سرعتش اومده پایین در صورتیکه چیز زیادی روش نریختم. کل موزیکها و ویدئوها و عکسها 750 مگابایته، برنامه ها 1ونیم گیگ و سیستم که حدود 2گیگ و other هم 2ونیم گیگ! فقط 600 مگ فضای خالی مونده!
این other چی هست که 2ونیم گیگ فضارو پر کرده؟!

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/8/18 سلام. من چند روز پیش رنگ زردشو خریدم ولی توی جعبه ش هدفون مشکی بود و طرحش با اینی که توی عکسای همین سایته فرق داره. به نظرتون فروشنده عوضش کرده؟
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا