مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Roham P
  • تاریخ عضویت : 1392/7/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/9/29 سلام به دوستان عزیز . به خاطر گل روی شما ، من آموزش تصویری دانلود برنامه های نوکیا استور به روی کامپیوتر را بصورت تصویری براتون آماده می کنم و آپلودش می کنم روی مدیافایر . این آموزش رو جائی ندیدم و فقط به عشق بچه های اینجا این کار رو انجام میدم . چند تا از برنامه ها رو هم براتون کنار فایل آموزش قرار میدم تا کارتون راحت تر باشه . امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیره . پس تا فردا بهم مهلت بدید .

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/9/28 سلام به همه دوستان . من بالاخره موفق شدم برنامه های WeChat , Line , Watsapp , Nimbuzz , eskimi و Rocketalk رو روی این گوشی نصب کنم . هر کس خواست بگه تا راهنمائیش کنم . البته وی چت که دیگه ف ی ل ت ر شد و از کار افتاد . در ضمن میشه اغلب برنامه ها رو از نوکیا استور دانلود کرد روی کامپیوتر و با انتقال به گوشی نصبشون کرد . اما راه داره که خیلی هم راحته !

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/9/17 بابا یه نفر بیاد بگه این WeChat چطوری باید نصب و اجرا بشه . ده رقم گرفتم و خواستم نصب کنم . همش پیغام میده که فایل jad که دارم مناسب این نسخه نیست . دیوانم کرد دیگه !
من فقط چند تا برنامه تونستم روش نصب کنم . باقی برنامه ها با این مشکل داشتند .
آپدیت هم که کردم ، یه چیزایی بهتر شد ولی با برنامه ها مشکل دارم . اصلا این WeChat چطوری حذف میشه ؟

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/9/15 سلام به همگی . من یه سوال مهم دارم . آیا راهی وجود داره که از sms هام بکاپ بگیرم ؟!
برام خیلی حیاتیه در حد المپیک ، حتی بالاتر !
اگر راهی هست ، اعلام بفرمایید و جوانی را از نگرانی برهانید !!!!

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/7/18 سلام مجدد . سایتهای خارجی رو زیر و رو کردم و متوجه شدم که نوکیا سوئیت و پی سی سوئیت از این گوشی پشتیبانی نمی کنن که به نظر من عیب بزرگی برای این گوشی محسوب میشه . البته از کابل میشه برای نقل و انتقال فایل ، تبدیل گوشی به مودم و شارژ کردن گوشی استفاده کرد .

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/7/17 سلام به همه . این گوشی امروز از دیجی کالا بدستم رسید .
همین اول کار با 2 مورد برخورد کردم . اول اینکه رم 4 گیگ که باید داخل جعبه باشه ، نبود ! دیجی کالا زیر بار نمیره و میگه دیگه داخل جعبه رم نمیذارن !
دوم ، علی رغم اینکه کابل ارتباط با رایانه در جعبه نیست ولی کابل گوشی N82 خودم بهش میخوره . نوکیا سوئیت رو دانلود و نصب کردم ، درایور اتصال مورد نیاز برای این گوشی رو هم از سایت نوکیا گرفتم و نصب کردم تا با اتصال به اینترنت از نوکیا استور برنامه دانلود کنم اما با این همه نوکیا سوئیت نمیتونه گوشی رو بشناسه . البته یکی دو بار مدل گوشی رو روی صفحه نمایش داد ولی موفق به ارتباط نشد . میخواستم بدونم از دوستان کسی موفق به اتصال این گوشی به رایانه شده ؟
نکته 1 : کابل کاملا سالمه و روی گوشی قبلی به خوبی کار می کنه
نکته 2 : من سیم کارت داخل گوشی ننداخته بودم
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام