مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی ه
  • تاریخ عضویت : 1392/7/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1394/3/31 با سلام
ضمن تشکر از جنابعالی بابت راهنمایی های مفیدتون مشکل بنده حل شد.
با پاک کردن حافظه کش و همچنین غیرفعال کردن سرویس unified daemon eur دیگه اون حالت پیش نیومده.
سینک ها فعالند و درست کار می کنند.
پاینده باشید

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1394/3/18 ضمن تشکر از شما بابت پاسختون
من تهران هستم، منزل تهرانپارس و محل کار قائم مقام بین مطهری و بهشتی.
یک سیم کارت ایرانسل گذاشتم چون زیاد بین 2G و 3G سوئیچ میکنه همیشه Mobile Data رو خاموش می کنم مگر اینکه جایی گیر کنم مجبور بشم روشن کنم که به ندرت هست.
همیشه از WiFi استفاده می کنم.
هر چیزی که سامسونگ و گوگل خواستند آپدیت کنند گذاشتم آپدیت شده.
دستگاه سرویسهای سینک فعال داره، از سرویسهای سامسونگ فقط SNote فعاله از سرویسهای گوگل بیشترشون فعالن از جمله GMail, Chrome, Drive, Google+, Sheets, Docs, Slides, Picasa, Calendar, Contact, Google Fit و همچنین Dropbox, OneDrive
یک نرم افزار شخص ثالث هم دارم که ToDo Manager هست و از Google Play خریدم که با سرورش سینک میشه البته این نرم افزار رو از زمانی که Note3 داشتم استفاده می کنم. البته الان Note4 دارم و تمامی مواردی که در بالا ذکر کردم رو روی Note4 هم دارم و اونجا این مشکل نیست.
تنها تغییری که قبل و بعد از ریست ایجاد شده (البته فکر نمی کنم این مورد مشکل ساز باشه) این هست که یک SD 64GB XC روی دستگاه داشتم که قبل از ریست برداشتمش و دیگه روی دستگاه نذاشتم. چون اخیرا شنیدم SD ها حتی مدل XC باعث کندی دستگاه میشن. الان فقط از حافظه داخلی خود دستگاه استفاده می کنم.
پاینده باشید

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1394/3/17 با سلام خدمت اساتید گرامی
بنده یک دستگاه P601 دارم که وقتی خریدمش 4.3 بود و چند وقت پیش به 4.4.2 آپدیت شد. (رام امارات هست)
چون از منابع مختلف نرم افزارهای زیادی روش نصب کرده بودم و کمی کند شده بود دو هفته پیش تصمیم گرفتم به "تنظیمات پیش فرض کارخانه" ریستش کنم و دوباره همون اکانت های قبلی گوگل و سامسونگ رو روش ست کردم و این بار فقط از فروشگاه گوگل و سامسونگ نرم افزارهای مورد نیازم رو نصب کردم.
الان دیگه کند نیست ولی مشکلی که بعد از ریست برای دستگاه ایجاد شده این هست که گاهی اوقات که Sleep میشه دیگه روشن نمیشه. دکمه Home از کار میفته و دکمه پاور هم جواب نمیده.
مجبورم دکمه پاور رو نگه دارم تا ریست بشه و این اتفاق در یک روز کاری هفت هشت دفعه تکرار میشه و اتفاقا مواقعی که توی جلسه هستم و دارم با SNote کار می کنم بیشتر هم میشه. آخرین بار توی یک جلسه دو ساعته مجبور شدم 4 بار ریستش کنم. حسابی کلافه شدم.
کسی از دوستان هست که بدونه مشکل از کجاست و راه حلش چیه؟
با تشکر فراوان
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام