مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مسلم م
  • تاریخ عضویت : 1392/7/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/8/1 تا الان داغی خاصی ازش ندیدم ولی خب من از صفحه نمایشش واقعا خوشم میاد چون صفحش کم مصرفه اولا مصرف باتری خیلی کمه ، من که از باتریش فوق العاده راضیم بعدشم چشم رو اذیت نمیکنه وزیر نور خورشیدم به راحتی صفحش دیده میشه.
من رنگ مشکیش رو گرفتم و مشکیشم قشنگه ولی خب مثل اینکه رنگ سفید کمی گرونتره.
متاسفانه فقط دوربینش کیفیت لازم رو نداره درحد همون پنجم متاسفانه نیست. فیلمبرداریشم که چه عرض کنم.البته شاید به دوربین گوشی قبلیم عادت کرده بودم نمیتونم به این دوربینش نمره خوب بدم. در کل بگم احساس میکنم دوربین عکاسی و فیلمبرداری همرام نیست. شاید واسه شما خوب باشه. فلششم خوب باشه وقتی کیفیت عکسش خوب نباشه تاثیری هم نداره ولی واسه چراغ قوه خوبه :D
آره خداروشکر کیبورد زبان فارسی داره اونم کامل با همه حروف الفبای فارسی.
درکل من از خریدش خیلی راضیم بخصوص از صفحه نمایشش و باتریش.

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/7/30 ممنون
راستش با گوشی های لنوو که آشنایی ندارم کلا ولی خب چون من اهل بازی نیستم کلا بازیم روش نصب نکردم و بیشتر واسه وب گردی استفاده می کنم. نه تا الان داغ نشده شایدم چون کار سنگین بهاهش انجام نمیدم داغ نمیکنه ولی در کل آره خوش دستی که خوش دسته چون اثر کسانی که دیدنش ازش خوششون اومده.

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/7/15 فکرکنم من موقعی سفارش دادم که فعلا واسه بازار چین بود و فقط زبان انگلیسی و چینی داشت و آره اکثر برنامه هاش هم چینی بود حتی فروشگاه خود هوآوی هم محصولات به زبان چینی داره.فعلا با انگلیسیش میسازیم تا رام فارسی هم بیاد و بتونم روش نصب کنم.

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/7/15 ممنون
با پول گمرک دادنش که پست ازم گرفت حدود یک میلیون و سی تومن در اومد.
تقریبا 20 روزی طول کشید تا رسید دستم

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/7/13 من این گوشی رو از سایت بارثاوا http://barsashop.com/ خریداری کردم به قیمت یک میلیون و سیصد هزار تومن که الان فکرکنم کمی ارزان تر شده. گارانتی هم خود فروشگاه بارثاوا به عهده گرفته.گارانتی یکساله.رابط کاربریش با اینکه گوشی قبلیم گالاکسی اس 2 بود ولی احساس میکنم از گوشی گالاکسی هم بالاتر هستش از نظر کاربری.آره کار باهاشم خیلی خوبه

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/7/12 گوشی قبلی که من داشتم سامسونگ گالاکسی اس۲ بود که بعداز دوسال کارکردن با اون گوشی قصد عوص کردنش رو کردم فقط به اینخاطر که تنوعی در مدل گوشی هام داده باشم. من گوشی رو میخواستم انتخاب کنم که اولا جز شرکت سامسونگ نباشه چون میخواستم گوشی های دیگه ای با برندهای مختلف تست کنم و د‌وما اینکه گوشی داشته باشم که دوسیمکارته باشه.بعداز کلی جست وجو به این مدل g700 و مدل HTC desire 600 برخوردم وبعداز کلی مقایسه بین این دو گوشی و تنوع بهتر ریسک کردم و این گوشی رو انتخاب کردم. بعداز اینکه بدستم رسید بعداز یک روز کار کردن سنگین باهاش باید بگم که فکرنمیکردم همچین گوشی پرقدرت و خوبی باشه.البته قبلش باید بگم که من متخصص در تحلیل گوشی نیستم ولی از تجربیات خودم در اختیارتون میزارم. صفحه نمایشش که خیلی عالیه و رنگها ر‌و خیلی خوب و واصع نشون میده بخصوص اینکه در زیر نور افتاب هم به خوبی صفحه نمایشش رو میشه دید.از نطر لمسی بو دنش هم که خیلی عالیه و به راحتی میشه باهاش کار کرد.من چون اهل بازی نیستم بازی سنگین هم روش نصب نکردم ولی در کلیپ های تبلیغاتیش که میدیدم به راحتی بازی سنگین need for speed رو اجرا میکرد.با اینهمه کار سنگین و زیاد که باهاش انجام دادم به هیچ وجه هنگ هم نکرد و جوابگوی کارام بود. صفحه نمایشش واقعا واسه وب گردی عالی هستش و چشم ر‌و اصلا اذیت نمیکنه و بهترین قسمت این گوشی باتری قدرتمندش هستش که عالی جواب داد و بع از کلی کارای سنگین بعداز۲۴ساعت شارزش تموم شد یعنی اگه کاراتون در حد نرمال باشه به راحتی دو یا سه روز باتریش جوابگوتون هستش فقط تنها چیزی که توی ذوق من میزنه این گوشی دوربینش هستش هم عکاسی و هم فیلمبرداری که خیلی بد عمل میکنند.اگه اینم خوب بود بهترین گوشی دوسیمکارته میشد.دو سیمکارتش هم همزمان فعال هستش و سیمکارت اول از شبکه رایتل هم پشتیبانی میکنه.
سوالی بود همینجا بپرسید جوابگوتون هستم.ممنون

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/7/11 امروز این گوشی به دستم رسیده چند روزی باهاش کار میکنم معایب و مزایاش رو بهتون میگم.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام