مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شهرام ص
  • تاریخ عضویت : 1392/7/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1392/7/11 با سلام
دوست عزیز کمی تند رفتید همونطور که در جواب دوستمون اقا حمید عرض کردم بنده در مورد کیفیت کلی برندها صحبت نکردم بلکه در مورد تعمیر پذیر بودنشون گفتم که ظاهرا بازم اشتباه کردید و تعمیرپذیر بودن گوشی رو تنها در باز کردن گوشی دیدید که با توجه به تعمیرکار نبودن شما جای تعجب نیست.
در مورد تعداد زیاد تعمیری های سامسونگ فرمودید . اتفاقا خیلی هم تعدادشون زیاد نیست چون معمولا توی اشکال اول (در صورت سخت افزاری بودن) از رده خارج میشن و دیگه به تعمیر بعدی نمیرسند.
منظورم از چسبی بودن خود گوشی نبود دوست من بلکه ای سی های بکار رفته در گوشیهای سامسونگ اکثرا چسبی هستند و تقریبا غیر قابل جایگزینی ضمن اینکه قطعاتشون هم یافت می نشود.
در مورد پیشرفته شدن گوشیها فرمودید و یه جورایی گفتید که ما دیگه باید بزنیم گاراژ خوب اگر شما گوشیهای جدید رو بهتر تعمیر میکنید این گوی و این میدان تشریف بیارید در خدمتتون باشیم یکی دو تا از این سامسونگها رو برای ما راه بندازید با دستمزد عالی.
امیدوارم ناراحت نشی ولی این یک بحث کاملا تخصیه و نیاز داره هر دو طرف اشنا به فن باشند تا بشه کامل و منطقی در موردش بحث کرد و قصد بنده تنها ذکر یه سری نکات تعمیری بود نه اینکه برندهایی مثل اچ تی سی و یا اپل رو بخوام زیر سوال ببرم واین برندها تا زمانی که مشکل حاد سخت افزاری براشون پیش نیومده کارایی خوبی دارند.
در مورد کیفیت قطعات هم بله حق با شماست و سامسونگ از نظر کیفیت قطعات مشکلی نداره بلکه از نظر طراحی سخت افزاری مشکل داره ضمن اینکه اکثر برندها از قطعات ساخت سامسونگ استفاده میکنند که چیز عجیبی نیست چون لزوما یک شرکت نباید تمام قطعات رو در سطح جهانی تولید کنه مثل سی پی یو و ای سی های فلش و حافظه .
بهر حال اینها نظر شخصی بنده هست و هر کسی میتونه برداشت خودش رو داشته باشه
موفق باشید

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1392/7/11 با سلام خدمت دوست خوبم اقا حمید
دوست عزیز یا من بد نوشتم و یا شما خوب متن رو نخوندید ولی اگر تو.جه کنید بنده تنها از نظر تعمیر پذیر بودن گوشی اظهار نظر کردم نه کیفیت کلی گوشی . فکر کنم شما هم قبول داشته باشید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی و قیمت گوشی ارجحیت با گوشی هست که لا اقل قابلیت تعمیر رو داشته باشه.
موفق باشید

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1392/7/8 با سلام خدمت همه دوستان و کاربران محترم سایت .بنده نظرات خیلی از دوستان رو خوندم ولازم دیدم به عنوان یک تعمیرکار موبایل منم نظرم رو راجع به برند نوکیا اعلام کنم چون اکثر دوستان در مورد کارایی و یا زیبایی و غیره نظر دادند ولی نظری در مورد سخت افزار گوشیها ارایه نشده.
خیلی خلاصه میگم و بدون هیچ غرضی چون بنده تعمیرکارم و برام فرقی نمیکنه چه گوشی برای تعمیر بیاد چون بهر حال تعمیریه و برای بنده ممر در امد.
به جرات خدمت همه دوستان عرض میکنم هیچ برندی از نظر سخت افزار به گرد پای نوکیا نمیرسه (البته نه برای بچه پولدارها که تعمیر گوشی براشون اهمیت نداره و به محض خراب شدن تعویضش میکنند)
برای نمونه گوشیهای سامسونگ کاملا یکبار مصرف چون اکثر ای سی های بکار رفته در این برند چسبی هستند ضمن اینکه تقریبا روی هیچ مدلی ای سی مشابه کار نشده و قطعات اون هم در بازار یافت نمیشه و در واقع به غیر از تاچ و ال سی دی (که اونم خودش در این برند مصیبتیه چون اکثرا تاچ و ال سی دی باید با هم تعویض بشه اونم با قیمتهای سر سام اور) دست تعمیرکار برای مانور روی گوشی بسته هست.
در مورد لوازم جانبی مثل باطری هم که خدا برکتش بده تقریبا هیچ باطری مشابهی در این برند پیدا نمیکنید و حتی اگر شده یک خار جابه جا کنه نمیذاره باطری ها مشابه باشند.
برند سونی اریکسون هم دست کمی از این برند نداره هر چند قبلا به این حادی نبود ولی ظاهرا جدیدا از سیاستهای یکبار مصرفی سامسونگ کار یاد گرفته.
گوشیهای اچ تی سی که خدا بده برکت به غیر از ای سی های چسبی و نبود قطعات حتی برای باز کردنش باید از هفت خان چسبها گذشت و حتی برای جدا کردن ال سی دی هم احتمال شکستن وجود داره ولی حد اقل از کیفیت سخت افزاری بهتری نسبت به دو برند قبلی داره.
اما نوکیا
از نظر تعمیرات برای کسی که حرفه ای کار میکنه مشکلی وجود نداره به جهت موجود بودن شماتیک و قطعات همچنین قطعات ارزون تری نسبت به چند برند ذکر شده داره از ای سی های چسبی کمتر استفاده شده که همین باعث میشه تعمیرات روش انجام بشه و مشکلی نداشته باشه.
از نظر لوازم جانبی بسیاری از لوازم با هم مشترک هستند که همین امر باعث وفور لوازم جانبیش میشه.
از نظر ال سی دی توی برندهای دیگه با سطح قیمت برابر رقیب نداره بازم تاکید میکنم توی قیمتهای هم سطح.
کلا خط مشی مشخصی داره و یکسری قوانین مشخص مثلا توی سیمبین شما اگر با یک نمونه گوشی کار کرده باشید و گوشی عوض کنید لازم نیست تمام گوشی رو زیر و رو کنید تا به تنظیمات مورد نظرتون برسید . دوستانی که با نوکیا بیشتر کار کردند متوجه عرایض بنده میشن.
در مورد ور شکستگی و یا از بورس افتادن نوکیا هم شایعات بیشتر از واقعیات وجود داره برای نمونه اگر نوکیا از بورس افتاده و خریدار نداره چطوره که مثلا یه نمونه گوشیش یکماه بعد از ورود به بازار ناگهان تخمشو ملخ میخوره و برای پیدا کردن یه دونش مجبوری کل شهر رو زیر پا بگذاری؟
در مورد سری لومیا هم به دلیل مسکلاتی که تا به حال ویندوز فون زیر 8 داشته که مهم ترینشون عدم ساپورت فارسی بوده کمی زمان میبره تا جا بیوفته ولی در صورت شناخته شدن مطمئن باشید مورد استقبال قرار میگیره فقط کمی زمان لازمه تا توی دست دیده بشه مخصوصا با قیمتهای مناسبی که نسبت به دیگر برندها داره اونم با کیفیت بالایی که محصولات نوکیا داره .
ببخشید که زیاد فک زدم قضاوت با دوستان
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا