مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Saeid A
  • تاریخ عضویت : 1392/6/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/7/29 سلام دوستان. - اگر داخل setting و بعد about بخواهیم گوشی رو reset کنیم، آیا شماره های تماس از داخل گوشی پاک میشند؟ با توجه به اینکه من تو قسمت back up از گوشی back up گرفتم ولی اون فقط برای application and setting بود از شماره ها back up نمیگیره ظاهرا درسته یا نه؟ 2- متاسفانه صفحه گوشی من روزی چند بار خود به خود شروع به لرزیدن میکنه، مثلا خود به خود یک کاشی انتخاب میشه وارد میشه و دوباره شدیدا شروع به لرزیدن میکنه. آیا با reset کردن درست میشه یا باید ببرم فلش کنم؟ از محبت همه دوستان ممنونم.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/7/24 سلام دوستان عزیز، ای کاش همین دنیای واقعی که داریم زندگی میکنیم مثل این دنیای مجازی، صمیمی بود و سریع کارها راه میافتاد.البته همین دنیای مجازی هم جای شکرش باقیه. دو تا سوال دارم. 1- اگر داخل setting و بعد about بخواهیم گوشی رو reset کنیم، آیا شماره ها از داخل گوشی پاک میشند؟ با توجه به اینکه من تو قسمت back up از گوشی back up گرفتم ولی اون فقط برای application and setting بود از شماره ها back up نمیگیره ظاهرا درسته یا نه؟ 2- متاسفانه صفحه گوشی من روزی چند بار خود به خود شروع به لرزیدن میکنه، مثلا خود به خود یک کاشی انتخاب میشه وارد میشه و دوباره شدیدا شروع به لرزیدن میکنه. آیا با reset کردن درست میشه یا باید ببرم فلش کنم؟ از محبت همه دوستان ممنونم.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/7/9 سلام به دوستانی که تجربیات با ارزش خودشون رو بدون چشمداشت به کسانی که اصلا نمیشناسند، ارائه میدند. و اما سوال بنده. 1- برای دسترسی به فایلهای ذخیره شده voice recorder چه باید کرد؟ 2- فکر کنم هنوز با آپدیت کردن هم نتونیم ویبره سه تا تب پایین رو برداریم. درسته؟ 3- برای فایل منیجر هم فکر کنم pocket file manager گزینه خوبی باشه ولی نسخه مجانی اون کابردی نداره، برای نسخه پولی اون یا راه دیگه ای برای داشتن فایل منیجر کسی پیشنهادی داره؟ از محبت دوستان سپاسگذارم.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/6/28 سلام دوستان. یک پیام فوری دارم برای کسانی که قصد خرید محصولات نوکیا را دارند. قصدم اینه که سرتون کلاه نگذارند. من چهار روز پیش یک گوشی نوکیا 520 خریدم ولی متاسفانه فروشنده که نماینده خود نوکیا سنتر هم بود یه پول اضافی به مبلغ چهل هزار تومان از من گرفت و سر من کلاه گذاشت و اون بابت اکانت یا به عبارتی جهت وصل شدن و دانلود کردن از store بود بعدا متوجه شدم که این اکانت رو خودم هم میتونم بسازم این رو تو این سایت متوجه شدم در حالیکه اون فروشنده گفت فقط ما این مجوز رو میدیم تا بتونید کانکت بشید و از استور دانلود کنید. یه برنامه دیکشنری هم برام دانلود کرد سرم هم منت گذاشت. لطفا دقت کنید. بد نیست این فروشگاه رو بشناسید. به من گفتند برو هر کجا که دلت میخواد خبر بده. زیر بار کار اشتباهشون هم نمیرند. جمهوری- خیابان حافظ- جنب بیمارستان نجمیه- پلاک 208
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا