مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی آ
  • تاریخ عضویت : 1392/6/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1394/5/19 دوستان سلام
بابا یکی جواب این دوستمون رو بده، ما هم این مشکلات رو عینا داریم...
چیکار کنیم درست بشه ؟ یعنی ورژن 4.4.2 این مشکل رو داره و باید فعلا بریم 4.3 و منتظر 5 باشیم یا رام 4.4.2 کشور دیگه ای هست که ایم مشکل و نداشته باشه؟

یاطری رو چه کنم؟

ممنون که جوابمون رو میدید.

HTC Desire 600 dual sim HTC Desire 600 dual sim

1392/7/11 سلام
ضمن تشکر از بچه های فعال در مورد این گوشی، سوالاتی داشتم که اگر دوستان جوابم رو بدهند ممنون میشم.
چند وقتی هست که برای کاری مجبور به خرید گوشی دو سیم کارت شدم و خیلی با عجله گوشی HTC Desire V رو انتخاب کردم ولی با اینکه در مجموع ازش راضی هستم ولی مشکلی داره که باید عوضش کنم اونم اینه که وقتی با یکی از سیم کارتها در حال مکالمه هستم سیم کارت دوم (همراه اول و رایتل) از شبکه خارج میشه!!! که این اصلا برای منی که میخوام مشتری باهام تماس بگیره مطلوب نیست.
این موضوع رو تو نمایشگاه موبایل با یکی از فروشنده ها مطرح کردم که گفت همه ی گوشی های دو سیم الان اینجوریند. البته، هم میشه یک خط رو روی دیگری دایورت کرد هم اینکه گوشی های سامسونگ دو سیم خودشون هنگام صحبت با یک خط، تماس خط دیگری رو روی این خط دایورت میکنند. (که خوب البته شما باید هزینه ی دایورت شدن رو بپردازید)
ولی شنیدم این گوشی (Desire 600) اینجور نیست.
حالا میخواستم از دوستانی که این موبایل رو دارند بپرسم که اینطور هست یا نه؟
برای تستش هم باید زمانی که با یک خط دارید صحبت میکنید به خط دیگه (حتما اعتباری باشه) تماس بگیرید و اگر تونستید صحبت کنید میزان شارژ سیم کارت رو چک کنید که کم کرده یا نه؟ (البته بهتره که اول شارژ رو چک کرده باشید)
ممنون میشم این تست رو انجام بدید و اینجا پاسخش رو بگذارید

Samsung Galaxy Core I8260 Samsung Galaxy Core I8260

1392/6/28 سلام
از اینکه اینقدر با حوصله و کامل جوابم رو دادید بسیار متشکرم

Samsung Galaxy Core I8260 Samsung Galaxy Core I8260

1392/6/27 سلام
اولا خواستم از بچه های فعال در مورد این گوشی تشکر کنم خصوصا از حسین آقای گرامی که انصافاً وقت گذاشتند و بررسی و نظرات دقیقی ارائه کردند. ثانیاً سوالاتی داشتم که اگر دوستان جوابم رو بدهند ممنون میشم.
چند وقتی هست که برای کاری مجبور به خرید گوشی دو سیم کارت شدم و خیلی با عجله گوشی HTC Desire V رو انتخاب کردم ولی با اینکه در مجموع ازش راضی هستم ولی مشکلی داره که باید عوضش کنم اونم اینه که وقتی با یکی از سیم کارتها در حال مکالمه هستم سیم کارت دوم (همراه اول و رایتل) از شبکه خارج میشه!!! که این اصلا برای منی که میخوام مشتری باهام تماس بگیره مطلوب نیست.
این موضوع رو تو نمایشگاه موبایل با یکی از فروشنده ها مطرح کردم که گفت همه ی گوشی های دو سیم الان اینجوریند ولی من با گوشی Galaxy S DUOS یکی از دوستام که تست کردم کاملا خوب جواب میداد (یعنی وقتی حین مکالمه با یک خط، از خط دیگه بهش زنگ زدم گوشی ازش سوال هولد کرد و اون تونست با خط دیگه جواب بده) در حالی که من فکر میکردم سامسونگ این مزیت رو داره، این تست روی Galaxy S 4 mini جواب نداد (البته خودم امتحان نکردم و مطمئن مطمئن نیستم). خوب بنا به تجربه ی دوستم و دوستان سایت گوشی اس داوس، خیلی هنگ داره و بیخوده ولی چرا اس فور مینی این رو نداره و سوال اصلی اینکه گوشی Galaxy Core در این مواقع چطور جواب میده؟
سوال دوم : یکی از دوستان کابل usb مخصوصی گرفته که میشه باهاش به گوشی فلش نصب کرد و اون رو میشناسه ولی روی همه گوشی ها جواب نمیده. اولا چرا و دوما روی Galaxy Core چطور کار میکنه؟ (البته اگر تجربه اش رو دارید)
سوال سوم : یه بنده خدایی میگفت تاچ گوشی هایی که صفحه از نوع TFT دارند نسبت به صفحه های دیگه مثل super lcd یا AMOLED یا ... ضعیف تره و کرسور زیر انگشت یه کم لرزش و بازی داره؟ درسته؟
سوال چهارم : بالاخره از هنگ کردن گوشی Galaxy Core بترسیم یا نه مشکلی ایجاد نمیکنه؟ (منظورم هنگ و ریست شدن در زمان کم شدن آنتنه که بحثش بود)
و سوال آخر اینکه : حالت یک نفر مستاصلی رو در نظر بگیرید که با اینکه آه در بساط نداره و الان برای خرید همین Galaxy Core باید 250 پیاده شه، ولی دل رو زده به دریا و میخواد با قرض و قوله و خرید قسطی عمری رو در آسایش با یه گوشی سر کنه. حالا اگر شما جای من باشید کدوم گوشی زیر رو انتخاب میکنید با توجه به اینکه دو سیم کارت بودن اولویته و همزمانی اونها بیشتر؟ به عبارت دیگه کدوم یکیشون با وضعیت من ارزش این همه سختی کشیدن رو داره؟ (در ضمن من از گوشی همه جور استفاده ای میکنم ولی خوره ی بازی و فیلم نیستم گرچه بدم نمیاد گوشیم قابلیت اجرای بازی های سنگین رو داشته باشه)
Galaxy Core
Desire 500
Desire 600 dual sim
Xperia M
I929 Galaxy S II Duos (مثل اینکه جزو لیست رایتل نیست. کسی میدونه 3G ش کار میکنه یا نه؟)
I9190 Galaxy S4 mini
(البته باید مطمئن بشم دوسیم کارتشون فعال همزمانه)

در آخر از همه ی دوستانی که زحمت خوندن این پست بلند رو به خودشون میدن و بالاخص دوستانی که جوابمو میدن متشکرم
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام