مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ALI .
  • تاریخ عضویت : 1392/4/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/8 تا حالا دقت کردید چرا همه bmw ها شبیه همن ولی ماشینای سایپا نه؟ دلیلش اینه که شرکت های بزرگ در هر زمینه ای که باشند سعی میکنند یه فلسفه طراحی تو محصولاتشون ایجاد کنند و این فلسفه و زبان طراحی رو مثل یک روح در تمام محصولاتشون به کار بگیرند. در این صورت اگر شما مارک sony و یا bmw و یا هر مارک دیگری رو از اون محصول اون شرکت پاک کنید باز شما به راحتی میتونید تشخیص بدید اون محصول متعلق به کدام کمپانی هست پس طرح های شبه به هم نه تنها بد نیست بلکه یک نوع اصالت غیر قابل انفکاک رو در اون محصول به وجود میاره. حالا این وسط یکی از اون طرح خوشش میاد یکی ازش متنفر میشه که به سلیقه هر شخص برمیگرده. شخصا یکی از دلایلم برای انتخاب گوشیای سونی طرح شیک و کلاسیک اون هست.
در مورد تبلیغ هم فعلا سامسونگ با 13 میلیارد دلاری که در سال گذشته خرج کرد رکورد دار محسوب میشه!!

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/8 این حرف شما رو قبول دارم ولی هیچ وقت نمیشه جلوی پیشرفت تکنولوژی رو گرفت و استاندارد بالاتر حاشیه امنیت رو بالا میبره و مسلما شما با استاندارد بالاتر علاوه بر بیمه در مقابل حوادث احتمالی میتونید کارای جالب وبعضا کاربردی بیشتری انجام بدید.
رابط کاربی جدای از بعضی خصوصیات کاربردی یه امر سلیقه ای هست و هستند افراد زیادی که رابط کاربری سبک و ساده و در عین حال شیک سونی رو دوست دارند.زیاد شلوغ کردن رابط کاربری مزایا و معایب خاص خودش رو داره مثلا همین تاچ ویز با این همه امکانات متنوع یه رابط کاربری فوق العاده سنگینه و همون طور که خودتون هم میدونید چیزی نزدیک 7ونیم گیگابایت از حافظه اس5 رو اشغال کرده!!
ولی در کل حرف شما رو قبول دارم سونی تو بحث نرم افزار و رابط کاربری یه مقدار از قافله عقبه که داره با یه رشد اهسته و پیوسته به سمت تکامل حرکت میکنه.
در مورد وسایل درون جعبه بله متاسفانه این مسایل تو کشور ما همیشه بوده و هست و امیدوارم این مساله رو حداقل در z2 شاهد نباشیم (z1که حسابی حالمونو گرفت).
سونی یکی از مدعیان اصلی در زمینه صفحه نمایشه .اینو از کیفیت بالای تلوزیوناش میشه فهمید ولی در صفحات نمایش موبایل سونی اون شکوه تی وی هاش رو نداشت و در پرچمداراش از پنلی استفاده میکرد که با این که رنگ ها رو طبیعی به نمایش میگذاشت ولی مشکلاتی هم مثل زاویه دید کمتر از رقبا و مصرف زیاد انرژی رو داشت ولی خوشبختانه این مورد در z1 نسبت به z کمتر شد و در z2 رفع شد. فعلا همه چیز خلاصه میشه به چند hands on از این گوشی و اعداد و ارقام .باید منتظر نمونه نهایی و تست ها و مقایسه های دقیق تر موند.سونی در این گوشی از تکنولوژی جدیدی به نام live color led استفاده کرده و همون طور که گفتم فعلا باید منتظر تست ها و مقایسه های معتبر موند تا کیفیت حقیقی این صفحه نمایش مشخص بشه.
بنچمارک هایی که از این گوشی در جی اس ام ارنا منتشر شده به این صورته که در سه تست بالاتر از همه رقبا قرار گرفته و در سه تست دور از انتظار ظاهر شده خصوصا بنچ antutu . ولی این گوشی یه نمونه پیش تولید هست و باید منتظر نمونه تولید انبوه موند و ببینیم ایا این مشکلات هم در نمونه نهایی موجود هست یا خیر.
در این که s5 یه دیوایس قابل احترامه شکی وجود نداره ولی انتظارات هوادارانش رو براورده نکرد واین رو میشه از رای کاربران gsmarena فهمید که در رای گیری در هر سه بخش Design .Features و Performance به طور میانگین زیر 5 قرار داره ولی در مورد z2 قضیه کمی متفاوت و جالبه و z2 در هر سه بخش بالای 9 قرار داره.
معذرت میخوام که طولانی شد .
موفق باشید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/8 اگه اشتباه نکنم (دقیق یادم نیست ) اولین ضد اب سامسونگ galaxy xcover بود که اگوست 2011 معرفی شد ولی ضد اب سونی (سونی اریکسون) ژوئن 2011 معرفی شد یعنی یه ماه زودتر از سامسونگ.اقا ارش اینجا کسی ادعا نداره که ضداب بودن حق اختراعش متعلق به سونیه بلکه ضد اب بودن یه وسیله الکترونیکی یه امر کاملا بدیهیه که هر شرکتی که بخواد و تواناییش رو داشته باشه میتونه ازش استفاده کنه.ولی کسی هم نمیتونه اینو رد کنه که این کار سامسونگ در جواب سونی به دلیل استفاده مکرر این شرکت از این خصوصیت کاربردی بوده.
در مورد پنل بازم میگم ips اختراع هیتاچیه و اگر اشتباه نکنم از سال 1994 داره استفاده میشه حتی بعضی از تبلت های دیمو هم از این نوع پنله. ips نه صرفا متعلق به ال جی و نه صرفا استفاده شده در جی 2 هست که شما هر بار داری تکرار میکنی سونی پنل جی2 رو زده.
به نظر من طرفداری از یه برند خوبه ولی تعصب بیش از حد اصلا خوب نیست .

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/7 نه نداره. در واقع یکی از خصوصیات بارز ips ها زاویه دید وسیع اوناست .
مقایسه صفحه z2 و z1
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/9736-xperia-z2-vs-xperia-z1-display-test

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/7 عزیزم پنل جی 2 ips هستش که پتنت شرکت هیتاچی شریک تجاری سونی در japan display هست .حالا کار سونی شد تقلید از g2!!

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/7 دوست عزیز کی گفته گوشی ضد اب که در پشتش باز بشه به غیر از s5وجود نداره نمونش همین xperia zr و xperia v که به ترتیب گوشی های سال 2013 و 2912 سونی هستند و استاندارد بالاتری از s5 داره درضمن این استاندارد ip67 اس5 همون استاندارد مورد استفاده در xperia go هست و به این ضد آب نمیگن بلکه میگن مقاوم در برابر نفوذ اب.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/10/1 سلام دوستان
gsmarena یه نظر سنجی برای انتخاب بهترین اسمارتفون سال جاری میلادی گذاشته.( مدلهای محبوب سالهای قبل مثل iphone 4s و nexus 4 هم حضور دارند )جالب اینجاست که تو همون راند اول, LG G2 از HTC ONE و NOTE 3 از LUMIA 1020 شکست خوردند! وz1 در رقابتی راحت از lumia 625 برد و تو راند دوم باید با z رقابت کنه.
نظر سنجی جالبیه ببینیم از دید مخاطبین جهانی سایت gsmarena بهترن اسمارتفون 2013 چه خواهد بود.
(ببخشید اگه برای بعضی از دوستان تکراری بود)

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/26 دوستان صاحب نظر لطفا جواب بدید.اپدیت هایی که برای گوشی هایی مثل z1 میاد و بیلدنامبرش رو ارتقا میده در گوشی هایی که بعد از این اپدیت ها تولید میشن بصورت پیشفرض وجود داره یا نه ؟ مثلا اپدیت G.2.257 در Z1 هایی که از این به بعد تولید میشه بصورت پیشفرض وجود داره؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/21 سلام دوستان.لطفا يكي جواب سوال منو بده از بين دوستاني كه xperia sp دارن كسي هست كه تجربه كار (در حد يك روز)با tx داشته باشه؟ اگه كسي هست به من بگه باطري اين گوشي نسبت به tx چقدر موندگاري داره ؟اخه قبلا tx داشتم از همه لحاظ واقعا ازش راضي بودم به جز باطريش كه خيلي تو ذوق ميزد حالا ميخام گوشي بخرم .از sp خوشم اومده فقط ميترسم اين به خاطر نوع صفحه نمايش و پردازنده زياد باطريش نمونه.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام