مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ALI 1
  • تاریخ عضویت : 1392/4/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/9/12 در واقع ۱۸ ساعت جواب داده؟ خیلی خوب بوده که
بله ۲۰ تا ۸۰ حدودا ۳۷-۳۸ دقیقه میشه
اپدیت بکنید حتما به ۱۷.۱.۲

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/9/6 سلام به همه دوستان
میخواستم تجربه ۱ هفته استفاده‌م از ۱۵ پرومکس رو بعنوان یه کاربر معمولی و روزمره گوشی بنویسم که شاید کمکی باشه برای کسایی نتونستند هنوز تصمیم بگیرند.(خودم قبل از خرید خیلی دنبال اطلاعات و نظرات بودم اما متاسفانه توی بخش نظرات اطلاعات خیلی کمی بدست میاد)
از لحاظ ظاهری واقعا جذابه، خیلی راحت و خوش دسته و اصلا احساس سنگینی ۱۴ پرومکس رو نداره. لبه های گوشی هم اون حالت تیزی که روی انگشت فشار میورد رو نداره و احساس نرم بودن میده. حاشیه دور اسکرین هم خیلی کمه و احساس خیلی بهتری منتقل میکنه. من قبل از خریدم میدیدم بعضی‌ها میگفتند روی نوار دور گوشی که از جنس تیتانیوم هست لکه و جای انگشت میمونه، نمیگم این حرف غلطه اما واقعا خیلی کمه و به چشم نمیاد و وقتی گارد داشته باشه گوشی که دیگه اصلا اهمیتی نداره.
به طور کلی از دور تفاوت خاصی با ۱۴ پرومکس نداره اما از نزدیک میشه تفاوت های مشخصی رو متوجه شد.

از لحاظ نرم افزاری، من چون یه کاربر معمولی هستم نمیتونم قضاوت دقیقی داشته باشم اما توی استفاده روزمره هیچ مشکلی متوجه نشدم، روزی ۱-۲ ساعت اینستا، تلگرام، پادکست گوش کردن، عکاسی و فیلم برداری و ویدیوکال، توی همه‌شون همه چیز خیلی روون و عالی بوده. برنامه سنگینی مثل بازی‌ها اجرا نکردم تا سرعت پردازنده رو امتحان کنم اما توی استفاده روزمره واقعا همه چیز خیلی خوب و روون بوده.

«اصلا داغ نمیکنه»
توی این یک هفته اصلا هیچ تایمی ندیدم گوشی داغ بشه و برام عجیب بود چرا اینهمه تبلیغ منفی درباره این موضوع میکردند. موقع شارژ شدن یه مقدار کمی داغ میشه که خب طبیعی هست که اون هم با در اوردن گارد گوشی خیلی خیلی کمتر میشه (به حدی که حتی شاید متوجه نشید گوشی گرم شده)

دوربینش عالیه و کیفیت خوبی داره. اما همونطور که همه میدونیم یه مقداری زردی عکس بیشتر از بقیه برندها هست که برای من بشخصه اهمیتی نداره چون خیلی به چشم نمیاد.

باتری و شارژ دهی هم خوبه، خیلی عالی و خفن نیست اما واقعا خوبه، برای استفاده روزمره با نت دیتا و vpn و ۲ ساعت اینستا گردی و ویدیوکال و بقیه موارد از صبح تا اخر شب رو راحت جواب میده. حتی اگه کمتر استفاده داشته باشید ممکنه ۱ روز و نیم هم جواب بده. تقریبا راضیم از شارژ دهی.
سرعت شارژ شدن هم خوبه، ۲۰ تا ۸۰ درصد رو حدودا ۳۵ دقیقه‌ای انجام میده.

درباره رجیستری و انتن دهی فعلا نمیتونم نظری بدم چون تا ۲ ماه انتن دارم. توی این یک هفته که هیچ مشکلی از نظر انتن دهی نبوده.

امیدوارم مفید باشه نظرم اگر سوالی باشه خوشحال میشم بتونم جواب بدم

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/9/4 باید بعد از تموم شدن تماست گوشی رو به صورت افقی بگیری تا صفحه روشن شه. بعدش تماس رو قطع میکنی.

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/6/7 نرم افزاری هست که کار fm modelatorرو بکنه یعنی بتونی از موبایل به رادیوی ماشین اهنگ انتقال بدی؟

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/6/7 بله میتونی از سایت دیجی کالا بخری.

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/5/13 من این گوشی رو بالاخره خریدم واقعا فوق العاده است. کارایی هایی که داره نسبت به قیمتش خیلی خیلی می ارزه.

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/5/5 سلام من دیروز این گوشی را خریدم و پس از مدتی دیدم پایین سمت چپ نوشته:حالت ایمن. میخواستم ببینم چیه و چگونه میره؟

Samsung Galaxy S Duos S7562 Samsung Galaxy S Duos S7562

1392/4/21 سلام به نظر شما من galaxy s duos بخرم یا xperia p؟البته lg L7 dual هم هست ولی من فکر میکنم سامسونگ یا سونی بهتر از ال جی هستند.نظرتون بین این سه موبایل چیه؟
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام