نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S5

Galaxy S5 گلکسی اس 5

Samsung Galaxy S5 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.9 از 10 (11486 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy Note20 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7+
» سامسونگ Galaxy Watch3
» سامسونگ Galaxy M01s
» سامسونگ Galaxy M31s
» سامسونگ Galaxy A01 Core
» سامسونگ Galaxy M01 Core
» سامسونگ Galaxy M01
» سامسونگ Galaxy A21s
» سامسونگ Galaxy J2 Core 2020
» سامسونگ Galaxy A21
» سامسونگ Galaxy A51 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 6901 تا 7000 از مجموع 7569 مورد

amir - در تاریخ : 1393/1/18

داداش من نه برای قانع شدن شما مطلب نوشتم نه اصلا مخاطب شخصی دارم که بخواد روشن بشه یا نشه....

اونایی که گفتم یکسری توضیح عمومی برای جمع بود تا یکمی شفاف سازی بشه ادعاها و ایراداتی که رقبای سامسونگ بصورت واهی مطرح میکنن و بعدش توسط یک عده اینور و اونور بعنوان واقعیت و تجربه نقل قول میشه ! اساسش از کجا میاد و چقدر واقعیه.

وقتی اول مطلب چند بار میگم دارید با کلمات بازی میکنید اطمینان داشته باشید قبول یا رد موضوع از طرفتون قرار نیست در زمینه اعتبار مطلب خدشه ای وارد کنه.

farzad f در تاریخ : 1393/1/18

امیر جان شماره یا آدرسی از سامتل داری ممنون میشم بدی داداش گیرم بد جور

mohammad a در تاریخ : 1393/1/18

بچه ها s5 اومد دقیقا مثل سی پی یو note 3. مدلی پا چیپ سامسونگ اومده و مدل اصلی تو ایران نمییاد اگه اینطور باشه که دیگه کارش ساخته س...

اگه برین تو ال دیجیتال هم مدلو گفته هم چیپ رو بقیه سایتها هم فقط گفتن اس 5 دیگه نگفتن کدوم مدل؟

حامد67 ن در تاریخ : 1393/1/18

سلام به روی ماهت داداش گلم
چرا شاکی شدی باز برادر گل من
بنده کوچیک شمام دعوا که نداریم کشتی نگرفته خاکتیم
داداش گلم همیشه صفحه سونی مشکل زاویه دید داشته و سامسونگ اشباع رنگ
خوب دیگه چرا قبول نمیکنی؟ الانم به امید خدا تو اس5 حل شده. تا چند روز دیگه معلوم میشه
من که نگفتم اس5 هم 100در100 مشکل اشباع داره
فقط گفتم بی انصافیه که صفحه اس5 رو بهترین بدونیم قبل از اینکه صفحه ام8 و زد2 بررسی بشه
تازه من کی گفتم من دیسپلی میت رو قبول ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!
من گفتم مقایسه که کرد و اس5 از زد2 و ام8 بهتر بود چاکر شمام هستم نگفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادر من لطف کن اول متن رو کامل بخون بعد جواب بده
در ضمن از اونجایی هیچ شکی در حل شدن مشکل زاویه دید سونی در زد2 نمیمونه و حتی کاربران طرفدار سامسونگ قبول دارن مشکل حل شده که سونی در زد2 صفحه tft رو برداشته ips زده دیگه تابلوه
ولی سامسونگ صفحه اش همچنان به قوت خودش باقی است و مشکوک به اشباع
که امیدوارم حل شده باشه
شما هم زیاد خوش بین نباش
بنظر من آدم باید حقیقت نگر باشه نه بدبین یا خوشبین
با تشکر
یاعلی

far z در تاریخ : 1393/1/18

آقا رضا. تو کدوم یک از پست های اخیر، بحث مقایسه بین z2 و s5 انجام شد؟
بحث بر سر قبول نکردن شما از تست های صفحه نمایش توسط display mate بود و اینکه شما رنگای amoled رو غیر واقعی میدونی. این دو تا توضیح داده شد.
حرف شما تناقض داره داداش. شما میگی من واقعیت رو خودم میبینم و به اطلاعات رو کاغذ اعتقاد ندارم، اما منتظری که بررسی ها رو z2 انجام بشه و نتایجش رو کاغذ بیاد. یعنی الان شما این کاغذ رو قبول نمیکنی و اون موقع قبول خواهی کرد؟
تازه داری با اطمینان میگی که نتایج رو کاغذ z2 چندین برابر بهتر خواهد بود. اگه نتایجش بهتر نبود، چی میشه؟
داداش من، والا پافشاری کردن روی موضعی که سلیقه توش نقش داره، هیچ نتیجه ای برات نخواهد داشت.
از ما اینو همیشه به یاد داشته باش.

nazanin n در تاریخ : 1393/1/17

سلام من دبیرستانی هستم میخوام یه گوشی بخرم که تا چند سال داشته باشم بنظرتون نت3 بخرم خوبه یا اس 5 ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید

armin h در تاریخ : 1393/1/17

آین قیمت ها هم اصلا مورد قبول نیستند ... برای اینکه سامسونگ هنوز گوشی را عرضه نکرده و قیمتش را اعلام نکرد ...... اما نسبت به پارسال خدایی ... قیمت خیلی مورد قبول تره .. پارسال اس4 می دادند 3900 حدود 4 میلیون و جالب تر هم اینکه یه عده می خریدند !!!! قیمت کاذب اس4 بخاطر خرید افراد با وضع مالی مناسب ، حدود 1 ماه کاذب و غیر قابل قبول بوده ... و خدارا شکر امسال خود سامسونگ اعلام کرده گفته اس5 ارزون تر از اس4 است ... فکر کنم بخاطر همین موضوع اون قیمت ها رالان مشاهده نمی کنیم ... در صورتی که اس5 با سنسور های جدید و قابلیت و صفحه نمایش جدید که خیلی خیلی بهتر از اس4 است معرفی شده ... و امکان قیمت دادن برای این گوشی حدود 4500 را هم امکان پذیر بود ... اما سامسونگ از قیمت های کاذب پارسال کاملا اطلاع داشته و اعلام کرده قیمت اس5 ارزون تر از اس4 است .. تا برای محصول جدیدش بازار سیاه پر از دلالان خدانشناس باز نشه ... و خیلی این کار سامسونگ را تحسین می کنم ... البته من به هیچ عنوان اس5 را نمی خرم برای اینکه حدود 2 ماه بیشتر نشده که گوشیم را خریدم ... انشالله من نوت4 را برای آذر امسال با گوشیم تعویض می کنم ...

محمد ا در تاریخ : 1393/1/17

دوست عزيز سيم كارت خاصي نيست...نوع كوچكتر و كم حجم تره از ميكروسيمكارت هست كه بعضي گوشيا ساپورت ميكنن فقط.. مثل 5s اپل...برا اينكارم احتياج نيست كاري كني فقط كافيه بدي گوشي فروش ها سيم كارتت رو پانچ كنن..

صادق ق در تاریخ : 1393/1/17

واقعا این همه تعصب لازمه؟؟ اونم واسه برند گوشی؟؟
سودش تو جیب از ما بهترون میره، واسه چی شما اینقدر دارین داغ میکنین؟؟
پس به نفع همه ما هست که تعصب رو کنار بذاریم و با چشم باز انتخاب کنیم تا حداقل پولی که میدیم الکی نباشه.
شخصا سامسونگ رو در ساخت قطعات، تلویزیون، سینمای خانگی و ... قبول دارم، ولی توی گوشی چند وقته داره نسبت به رقبای دیگه ضعیف عمل میکنه.
نوکیا به جایی رسیده بود که دیگه داشت فراموش میشد، ولی با اعمال تغییرات جدی و احترام گذاشتن به مشتری و تولید گوشی‌های خوب تونست دوباره به دور رقابت با رقبا برگرده.
همه شرکت‌ها میان یک سری گوشی‌های میان رده و یک سری گوشی‌های بسیار قوی (رده بالا) تولید میکنند، تا هم قدرت رو به رخ همدیگه بکشن و هم بتونن مشتری‌ها رو جذب کنند.
...
تا اینجا Galaxy S5 نسبت به سایر پرچمداران ضعیف‌تر عمل کرده و تقریبا در این دوئل نسبت به Xperia Z2 شکست خورده. بازهم صدور حکم برتری تا زمانی که مقایسه از نزدیک انجام نشود کار صحیحی نیست، ولی تا کنون بر روی کاغذ بهتر عمل کرده است.

ایراد دیگری که از پرچمدار جدید سامسونگ می‌توان گرفت طراحی آن است که برای یک پرچمدار کمی نامناسب است، مخصوصا رنگ طلایی آن که آدم را به یاد چیزهای دیگری به جز گوشی می‌اندازد.

به هر حال دوستان در خرید عجله نکنید تا هم قیمت‌ها عاقلانه‌تر شوند و هم با دیگر پرچم دارها راحت‌تر بتوانید مقایسه کنید.

با آرزوی بهترین‌ها
موفق باشد

محمد ا در تاریخ : 1393/1/17

كاربر گرامي... حقيقت و واقعيت رو ببين ...من شخصي هستم كه ورودم به اندرويد و كلا اسمارت فون با سوني اريكسون و سوني بوده....اول با xperia neo بعدشم xperia sp ‌...الانم ناچارن و فعلا وينفون و لوميا 520 ...من تعصبي ندارم چون عقل دارم و جيب خودمو نگاه ميكنم ..كدوم شركت فكر جيب من و شماست ...؟

من واقعيت رو ميبينم نه تعصبي كه خيليا دارن! واقعيت در حال حاظر و تا الان كه دارم مينويسم اينه كه برترين صفحه نمايش رو گوشي ها و حتي تبلت ها...تا قبل از بررسي كامل سوني زد2 و اچ تي سي وان m8 متعلق به صفحه گوشي اس 5 سامسونگ هست و سلام...اونم من نميگم ...يه نفر ده نفر نميگن يه سايت معتبر جهاني كه اعتبارش تو كل دنياست ميگه ...
شما هم احتمالا تهران نيستي و شهر ديگه اي هستي چون من شخصا رفتم بازار موبايل ايران و كامل باهاش كار كردم و ديدم صفحه چشم نوازش.. نه رنگ غيرواقعي..نه روشنايي كم بلكه قابل رقابت با بهترين السي دي ها ...زاويه ديد عالي...و ..به شما پيشنهاد ميكنم تا نديديش نظر درمودش ندي چون زمين تا آسمون با تفكر شما متفاوت هست...كسي از گوشي هاي ديگه بد نگفت كه بگه اس5 بهترينه اما شما داري با بد جلوه دادن اس 5 اينكارو ميكني..

ali a در تاریخ : 1393/1/17

سلام امیر سفید خریدی؟بعدش میخواستم بدونم cpu 4هسته ای هست یا هشت هسته ای؟؟ اگه 4 هسته یا هشت هسته هست؟ فابریک زبان فارسی داره؟ و میشه پیام فارسی فرستاد اگه جواب بدی ممنون میشم

mohammad a در تاریخ : 1393/1/17

بچه ها فکر کنم این اس 5 اون اس 5 اصلی نیست اینا با پردازنده اوکتا 8 هسته ای سامسونگه نخرین تا

اصلیش بیاد ولی گفتن این مثل نوت 3 همین نسخش واسه خاورمیانه هستش دیگه خودتون می دونین

موفق باشین.

محمد ا در تاریخ : 1393/1/17

بله دوست عزيز.... و به احتمال فراوان نسخه اگزينوس وارد ايران بشه هر چند كم و بيش اسنپ دراگون هم ميشه پيدا كرد اما كم..

رضا a در تاریخ : 1393/1/17

من اون چیزیو که میبینم میگم
من میگم وقعیت با توجیهات روی کاغذ جور در نمیاد
بحث اصلی هم سر همون displymate بود که من میگم بزارید تست اون دو تا صفحه هم بیاد بعد همین سایتی که قبولش دارید خواهد گفت اونا چندین برابر بهتر خواهند بود. وقتی هنوز نیومده من موندم چجوری با اس5 مقایسه میکنید؟؟
قضیه مثل این میمونه یه جا بیاد ماشینی مثل سوناتا رو تست کنه و بگه این ماشین بهترین ماشینیه که ما تا حالا تست کردیم. خب وقتی ماشینی مثل کادنزا تست نشده درسته بزارید اونم تست بشه بعد مقایسه کنید
...
بگذریم
نه من میتونم شما ها رو قانع کنم نه شما ها منو. پس بهتره این بحث رو تموم کنیم راجع به اس5
ممنون

peyman n در تاریخ : 1393/1/17

گلکسی اس 5 وارد بازار ایران شد+قیمت
تاریخ ارسال خبر: 17 فروردین 1393
منبع:gsm.ir
گلکسی اس 5 آخرین گوشی از خانواده مشهور گلکسی است که توسط سامسونگ در روز 5 اسفند به دنیای موبایل معرفی شد، این گوشی ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از دیگر گوشی‌های هوشمند بازار متمایز می‌کند، سنسور ضربان قلب، صفحه نمایش بسیار با کیفیت، دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت‌های جدید و سنسور اثر انگشت تنها چند مثال از امکانات بی شمار این گوشی هستند.

اما هدف ما از این خبر این است که به شما اطلاع بدهیم این گوشی به بازار ایران رسیده است، در حال حاضر گلکسی اس 5 به صورت غیر رسمی در بازار‌ ایران بدون گارانتی به فروش می‌رسد و از امروز فروش آن در فروشگاه‌های موبایلی آغاز شده است. اما همانطور که انتظار داشتیم در ابتدای ورود این گوشی به بازار، قیمت آن از چیزی که باید باشد بسیار بیشتر است.

گلکسی اس 5 بدون گارانتی در بازار با قیمت‌های متفاوتی عرضه شده است، در بعضی از فروشگاه‌ها قیمت این محصول جدید 2 میلیون و 400 هزار تومان و در بعضی دیگر از فروشگاه‌ها قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان است.

همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت گوشی بالا است و ثبات نیز ندارد، به همین خاطر اگر قصد خرید گوشی را دارید به شما توصیه می‌کنیم چند روزی را صبر کنید تا قیمت گوشی به قیمت واقعی آن رسیده و در تمام فروشگاه‌ها یکسان شود، در ضمن اینکه خبرهایی مبنی بر اینکه گلکسی اس 5 از فردا با گارانتی در بازارها با قیمت 2 میلیون و 650 هزار تومان ارائه خواهد شد نیز شنیده می شود، و این ارائه گوشی با گارانتی باعث خواهد شد که گوشی به قیمت واقعی خود که همان قیمت جهانی است نزدیک شود.

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/1/17

سلام . دوستان تست ضربه و رد شدن ماشین از روی Samsung Galaxy S5 در لینک زیر :
لینک: www.aparat.com/v/Fw9SZ

مقداد م در تاریخ : 1393/1/17

اولا سلام دوما خوبی حامد جان ؟ سوما واقعا غلام ادبت شدم به قول خودت ! آقا مگه من گفتم میخام اس5 بخرم؟ شما کجا دیدی صفحه اس5 پر از ایراد بود؟؟؟!! تا جایی ما شنفتیم این صفحه بهترینه زیر نور خورشید و قابلیت نشون دادن رنگهای بسیار طبیعی و رفلکت 4.5 درصدی بینظیر و 700 نیت روشنایی بینظیر و کنتراست و شفافیت عالی و مصرف انرژی کم و زاویه دید عالیی داره حالا غیر این موارد نمیدونم این صفحه چی کم داره که نمیتونه نظر شما رو جلب کنه . رنگ اشباع؟؟؟!! ... طرفدار دو آتیشه اچ تی سی همین سایت اومده میگه : (سامسونگ هر سال سعی کرده مشکل رنگ اشباع رو حل کنه و امسال این مشکلو کامل حل کرده) شما میدونی چطور به این نتیجه رسیده ؟ بدون اینکه خودش تست کنه ... فقط اعتماد کرده به نظر سایت های اصلی و اینکه تنفر از سامسونگ نداشته . ببین معتبرترین سایتی که راجع به صفحه نظر میده و همه اونو میپذیرن همین دیسپلی میت بوده ولی نمیدونم چرا شما بهش نمیخای اعتماد کنی و همیشه سعی در کوچیک کردن سامسونگ داری . در واقع وقتی شما دیسپلی میت رو قبول نداری ، اصلا بحث ما بی فایدست ... باشه آقا ما فلافل شما پیتزا خوب شد؟؟ اصلا سونی بهترین برند جهان و هد آندرویید اصلا بهترین و پرفروش ترین و مورد اعتماد ترین فبلت و گوشی اندرویید واسه سونی ولی حامد جان کسانی رو میشناسم که فقط عشق سونی هستن و محاله بیان گالکسی بخرن در واقع روراست بگم بدشون میاد از سامسونگ ولی با این همه نمیان طوری برخورد کنن که همه از سونی و ادبیات اونها بدشون بیاد . در واقع نظرشونو محترمانه میگن و به ایرادهای سامسونگ اشاره میکنن تا قضاوت و تصمیم گیری آسون تر بشه ... قرار نیست مچ گیری کنیم توی سایت که ! من همه جا گفتم دوس داشتم جنس بدنه اس5 بهتر از این بود و بر خلاف شما ، ایراد برند محبوبمو میپذیرم ولی شما همونطور که گفتم چون بدت میاد از سامسونگ ، هم نظر معتبرترین سایت ها رو نمیپذیری و بالاتر اینکه به کامل ترین صفحه نمایش اتهام واهی میزنی یعنی صفحه ای که رنگ ها رو بهتر و واقعی تر از آیفونها و وان قدیمی نشون داده . بابا به خدا با اینکه ریویو زد2 نیومده ، ندید همه سامسونگی ها میگن مشکل قدیمی زاویه دید رفع شده حالا شما با اینکه ریویو صفحه اس5 اومده ، حاضر نیستی چیزیو قبول کنی ؟؟ ببین این مسایل موبایل یه مسیله کوچیک و فوق العاده بی ارزشه و اصلا نمی ارزه دنبال حرف های سخیف باشیم . شما سعی کن عینک بد بینی رو کنار بذاری گلم

امیر ع در تاریخ : 1393/1/17

من دیشب گالکسی اس5 خریدم
هنوز فرصت نکردم خیلی باهاش کار کنم ولی تا این لحظه فوق العاده بوده

armin h در تاریخ : 1393/1/17

»ن دیروز رفتم نمایندگی سام تل برای سامسونگ // گفته تا آخر ماه گلکسی اس5 میاد ... با احتمال زیاد تا اردیبهشت با گارانتی رسمی وارد میشه ... قیمتش هم هنوز سامسونگ گوشی را عرضه نکرده ،!؟ ... دقیقا گفته 22 فروردین ... عرضه جهانی میشه ... اما فروش این گوشی ها با این قیمت برای کسانی است که می توانند با این قیمت تهیه کنند ... برای همین زودتر خرید می کنند ... قیمتش با عرضه رسمی و قیمتی که خود سامسونگ اعلام می کنه باید خریداری بشه ...

armin h در تاریخ : 1393/1/17

اگر نسبت به قیمت که درسته ... اس4 که عرضه شده بود ابتدا در هفته اول بین 3900 تا 3200 بود .. و به مرور زمان طی یک ماه شده بود 2700 تا 2300 کاملا به یاد میارم ... اما اس 5 از 2600 شروع شده ...

و شما مزایای اس5 نسبت به اس4 را در کلیپ ها مشاهده کنید ... سنسور اثر انگشت ... زد آب ... رابط کاربری جدید تاچ ویز ... و نرم افزار های کاربردی جدید و باتری بهینه شده و البته صفحه نمایش فوق العاده بهتر از نسل قبلی ... را مد نظر بگیرید ....

اما اگر نمیخواین هزینه تا سقف 2000 تومان کنید می تونید اس4 را با قیمت 1300 تهیه کنید ... که این خودش خیلی خوبه ... و البته تا یک ماه دیگه با احتمال زیاد میشه 1200 ...

ر ر در تاریخ : 1393/1/17

سلام دوست من امیرآقا من وقتی قیمت اس5 را سایت عمده نت دیده بودم 2950 زده قبلش همه سایتها رفتم فقط عمده نت همین قیمت را زده بود که من نظرم را نوشتم ولی وقتی نظر من حدود چند ساعت بعد نمایش داده شد اونوقت همیت سایتهای که شما فرمودین قیمت موبایل را بعد نظر من زده بودن -بهرحال الان تازه وارد شده بعضیا که وجدان ندارن اسمشان مسلمان هست و دنیا اخرت سرشان نمیشود هر قیمت دلشون خواست میزنن به اینگونه انسانها پول و سود بیشتر مهمه تا انسانیت و فروش قیمت معقول.سپاس

حسین ح در تاریخ : 1393/1/17

مگه اومده به بازار و اگه اومده به ایران 16 یا 32

amir h در تاریخ : 1393/1/16

داداش کی گفته قیمت این گوشی سه میلیون تومنه؟!!!! عمده نت الکی واسه خودش قیمت داده. یه زحمت بکش توی همین سایت برو توی قسمت فروشندگان و قیمت اس 5 یه فروشنده هست که مغازش هم توی خیابون میرداماد هستش که قیمت اس 5 رو 2400 داده . آخه چه خبره سه میلیون؟!!!!

iman123 k در تاریخ : 1393/1/16

فکر میکنم مشکل آقای رضا a ما بیشتر از این خاطر باشه که ایشون از جایگاه و دیدگاه بد بودن به صفحه نمایش این گوشی نگاه میکنن.با این حساب عجیب نیست قضاوتهای این چنین داشته باشه.ولی انگار جو تجزیه تحلیلی و واقع بین بودن تو نظرات اصلی این پیج روی آقا رضا هم تاثیر کرده و رفته رفته کامنتهاش هم کمی رنگ منطقی به خودش میگیره که این هم از جنبه های خوب و مثبت اخلاق خوب کاربرای این پیج هست.در واقع این کامنت رو به این خاطر گذاشتم که تشکری کرده باشم از همه کاربرایی (از اسم بردنشون صرفنظر میکنم که از قلم افتادنشون احیانا بی عدالتی نشه) که سعی دارن صادقانه دانسته هاشون رو به دیگران منتقل کنن و سهمی در پیشرفت سهم عمومی هرچند نا چیز داشه باشن.فرقی نمیکنه اپل سونی سامسونگ اچ تی سی نوکیا یا هر برند دیگه.مهم اینه که صحبت ها و نظرات جنبه کارشناسانه و فنی و دور از تعصب و احساسات باشه و نظرات شخصی کمتر توی اونا نقش داشته باشه و در کل بهره زیادی از واقعیت داشته باشه.در این بین از آقای amir تشکر ویژه یی دارم حضورشون همیشه باعث خوشحالیه و سطح اطلاعات وسیعشون برطرف کننده مشکلات خیلی از کاربرا بوده.از این خاطر محبوبیت و احترام زیادی دسته کم بین بچه های پیج نوت تیری و همین پیج دارن.ما دوست داریم وقتی ایشون نظری میدن با توجه به شناخت و اعتمادی که از واقع بین بودن و منطقی بودن و مطلع بودن ایشون داریم به نظرشون احترام گذاشته بشه و در صدد توجیه بی رویه نباشن.
هر چند احتمالا این صحبتها به مزاق آقای رضا a خوش نیاد اما شخصا آقا رضا رو دوست داشتنی میدونم و درک بالایی در ایشون وجود داره اما انتظارمون هم از ایشون به این شکل هست که گفته شد.
یه نکته دیگه هم اینکه خیلی افراد هستن از جمله خود بنده که حضور به صورت کامنت گذاری ندارن ولی به طور پیوسته یا جسته گریخته نظرات تائید شده رو دنبال میکنن تا اطلاعات بدست بیارن.
موفق باشین.با سپاس از مدیریت سایت.

peyman n در تاریخ : 1393/1/16

فروشگاه میلیونرز موبایل 2.4 میلیون فیمت زده قبلش هم هنرمندان 2.6 زده بود فکر کنم وارد شد بالاخره و تا هفته بعد هم افت قیمت داشته باشه.دوستان اگه فروشگاه دیگه ای برای فروش داره اطلاع رسانی کنند. ممنون

رضا a در تاریخ : 1393/1/16

از اس5 لذت ببر دوست من
ادم باید گوشی بخره که از ش لذت میبره. شما هم اگه با تمام این داستان ها فکر میکنی اس5 گوشی برتر هست ازش لذت ببر
ادم ها صاحب چیز هایی میشن که لیاقت اون رو دارند

رضا a در تاریخ : 1393/1/16

اصلا این طوری نیست
من همه برند ها رو که صادقانه کیفیت ارایه میدن و به مشتری احترام میزارن دوست دارم(اچ تی سی -سونی-موتورولا-ال جی-الکاتل-پاناسونیک-و....)
ما هم اگه میومدیم مثل دوستان به به و چه چه میکردیم و از این گوشی تعریف میکردیم نظرمون میشد تخصصی اما حالا که اومدیم و وقت گذاشتیم و 4 تا مطلب انتقادی گفتیم شدیم اینجوری
عیبی نداره فقط اینو بدون دوست عزیز هیچ شرکتی به من پول نمیده بیام اینجا کامنت بزارم فقط محض رضای خدا و راهنمایی بقیه این کار رو میکنم
شما هم هر برند گوشی بخری خودت استفادش رو میکنی نه من

shahrooz g در تاریخ : 1393/1/16

من میخواهم یه گو شی بخرم که حداقل 2-3سال نیاز به گوشی خریدن نداشته باشم ولی من میترسم اینو بخرم و آندروید 64بیتی بشه و مجبور به عوض کردنش بشوم . و دیگه هم باید برم آیفون بخرم :-X؟

amir - در تاریخ : 1393/1/16

ببین دوست عزیز اول من متوجه دیر رسیدی و زود رفتی و این داستانها نمیشم
مگه داریم راجع به صف نونوایی صحبت میکنیم؟

دوم شما یکسری حرف و ادعای بدون منبع رو گرفتی و همونجور که قبلا گفتم دارید با کلمات بازی میکنید.
استدلال [شما] بجای اینکه بر واقعیات و مستندات اثبات شده استوار باشه بر فرضیاته.

شما فرض میکنی تصاویر ال ای دی غیر واقعیه. فرض میکنی کیفیت و محدوده رنگها مصنوعیه! ( نه مدرک و سند معتبری دارید نه توضیح فنی همه چیز بر مبنای ادعای شما و احتمالا سلیقه شکل گرفته ) بعد این فرضها رو اثبات شده واقعی محسوب میکنی میای بر این مبنا توجیح و سوال میکنی!

من نه میدونم و نه دوست دارم بدونم کدوم آزمایشگاهی با تست از چه مواردی به این نتیجه رسید فلان تکنولوژی نمایشگر رنگهاش غیر واقعیه ! کدوم یکی واقعیه !( این جزو اختراعات جدید مجلات زرده )

بر خلاف شما که دلایلت مبتنی بر سلیقه و حسه در دنیای تخصصی فیزیکی و فنی فرضا نمایشگر پارامترهای طبقه بندی شده با کمیت های مقیاس دار آزمایشگاهی رو بعنوان مبنای کار میگیرن
نیازی به تکرار مکررات نیست دوستان لطف کردن کامل براتون توضیح دادن پارامترهای مد نظر در مورد نمایشگر چیه . بر خلاف نوع استدلال شما لینکهای معتبر در مورد هر کدوم از انواع تکنولوژی نمایشی با پارامترهای کمی ارایه کردن.
وقتی بخشهای فنی از ریسپانس تایم و رفرش ریت و نسبت کنتراست و رفلکس و غیره رو در قالب اعداد طبقه بندی کردن دیگه نیاز نیست من بخوام گوجه رو مقیاس قرار بدم شما هویج رو آخرش به این نتیجه برسیم در فلان نمایشگر گوجه رنگش شبیه اناره هویج شبیه خیار!

بزرگترین سازنده نمایشگر دنیا بعنوان دلیل یا توجیه برتر بودن او ال ای دی مطرح نشد ( اونقدر مزیت فنی پشتش هست که نیاز به ارایه آمار تولیدات سازنده اش نباشه ) .
تصور میکردید تکنولوژی های اصلاحی که برای رفع مشکلات ذاتی ال سی دی مثل اس یا ای پی اس و پی ال اس ( ایشالله چند وقت دیگه سامسونگ بصورت تجاری در اختیار سونی میگذاره طرفدارانش فکر میکنن جزو اختراعات برند محبوبشون و احتمالا راه حل نهاییه ) بوجود اومد مال سونی بوده .
خدمتتون گفتیم اینهایی که فکر میکنید مال سونیه تکنولوژی های ابداعی سامسونگ و ال جیه . بعنوان بزرگترین سازندگان نمایشگر این سیستمها رو برای بروز نگه داشتن ال سی دی و اجازه دادن به بقاش بوجود اوردن
اگر قرار بود سونی دنیای نمایشگر رو بچرخونه کماکان داشتیم با تی اف تی سرو کله میزدیم(تاریخچه اش موجوده )

او ال ای دی از ۲۰۰۸ که بصورت انبوه توسط سامسونگ تجاری شد توی رنج گسترده ای از محصولات پرتابل سطح بالا ( از نوکیا و اچ تی سی تا بلک بری و ال جی و سامسونگ ) استفاده شده .میشه و خواهد شد .
بخاطر مشخصات فنی و ذاتیش همیشه یک سر و گردن ( در برخی موارد مثل تایم ریسپانس و رفرش ریت و بلور یا رفلکس نور محیط و زاویه دید چند پله ) از بقیه تکنولوژی های نمایشگر پرتابل بالاتر بوده.
در مورد کوالکام و بقیه چیزای مد نظرتون اینجا جای بحثش نیست من هم علاقه ای ندارم راجع به موضوع تخصصی که پیش زمینه فنی لازم داره مجددا وارد بحث با شما بشم که عموما بدون منبع و مستنداته

amin m در تاریخ : 1393/1/16

مشکل اصلی، از هم گسیختگی فضای حافظه تلفن هستش که بهترین راهکار اینه تلفن ریست تو فکتوری بشه و از اول برنامه ریزی بشه و اگر براتون مقدور نیست ابتدا یک فول بک اپ از تلفنتون بگیرید بعد از ریست تو فکتوری، همون آپدیت رو ریستور کنید تا مشکل لگ حل بشه .
موفق باشید ♥

امیر. ن در تاریخ : 1393/1/16

میایم میگیم کوالکوم الان بهتره(از هر جهت-برا ما که از حداکثر قدرتش نمیتونیم استفاده کنیم همین کلاک کافیه-برا کسی بخواد با گوشی بازی کنه یه دیتا به همه soc هاش میخوره بر خلاف اکسینوس - تو کارهایی مثل اهنگ گوش کردن با گوشی مصرفش از اکسینوس کمتره ظاهرا و ..) شما میای جواب میدی این افت کلاک با دما داره و تاریخچه شرکتش کمه و سامسونگ هسته های گرافیکیش بیشتره و تاریخچش بهتره و اون اینده داره و...
خب تو عمل چی شد؟؟؟ تو عمل؟؟؟

همین جای نظر شما اشکال داره دیگه دوست عزیز

حامد67 ن در تاریخ : 1393/1/16

سلام

خوشم میاد هیچوقت سر موضع خودت باقی نمیمونی
تا چند روز پیش میخواستی بین 8ام یا زد2 یکی رو انتخاب کنی چی شد داداش؟
تا ما دیدیم صفحه سامسونگ پر بود از ایراد
زیر نور دیده نمیشد
رنگش همش کارتون بود و اغراق
حالا سابقه سونی خراب بوده؟
ماه پشت ابر نمیمونه حقیقت روشن میشه
گفتم که جریان همون فلافله
یا علی

far z در تاریخ : 1393/1/16

من هدف داشتم از اون حرف. کما اینکه تو صفحه z2 هم هدف داشتم. بعضی مواقع آدم مجبور میشه یه چیزی بگه که اصلا نیاز نیست. اما خب مجبوره.
بگذریم.
شما یه خاطره ای داشتی از اس 3 که همش اونو مرجع قرار میدی. صفحه اس 3 برا دو سال پیشه برادر من.
شما بهتره به سایت display mate تشریف ببری و ارزیابی هایی که روی اس 3 اس 4 اس 5 و نوت 3 انجام شده رو مطالعه کنی.
اگه اینو مطالعه کنی، متوجه خواهی شد که صفحه نمایش تو اس 4 و نوت 3 به مراتب بهتر از اس 3 شده. تو همه زمینه ها، از دقت نمایش رنگهای مختلف و سفید، درخشندگی، زاویه دید وخلاصه هر چی که میتونی تصور کنی. همه چی پیشرفت میکنه.حتی Lcd های دو سال پیش رو با Lcd های الان مقایسه کنی، میبینی که چقدر بهتر شدن.ما به هیچ وجه تو اس 4 و نوت 3، سفید متمایل به آبی نداریم. در مقابل صفحات lcd که من مقایسه میکردم و سفید اونا مایل به کرم بود، سفید این گوشی واقعا خالص به نظر میرسید.
علاوه بر اون توی نوت 3 و اس 4 قابلیت بالانس رنگ و کاهش اشباع رنگ رو داریم که با فعال کردن این گزینه، تصویر به شدت رنگاش به واقعیت یا همون استاندارد RGB نزدیک میشه. تو یه شکل هم مشخصه که با فعال کردن گزینه cinema برا s5 یا movie برا نوت 3، اون نقاط صفحه نمایش چقدر به نقاط استاندارد نزدیک میشه. اما حالت adapt display که به طور پیشفرض این گزینه فعاله، به اندازه اون حالت به نقاط استاندارد نزدیک نیس. سلیقه کاربر تعیین میکنه که کدوم حالت رو بیشتر میپسنده. و این در واقع مزیت هست براش.
حالا این سایت مدعی شده که صفحه نمایش اس 5 تو همه زمینه ها نسبت به اس 4 و نوت 3 بهتر شده.
یه چیزی هم اضافه کنم. تو اون شکل استاندارد رنگ، یه نقطه وجود داره که استاندارد رنگ سفید هست. شما نگاه کن که صفحه اس 5 چقدر نزدیک به اون استاندارد نقطه سفید هست. همینطور برا اس 4 و نوت 3 هم نزدیکه.
نمره ای که سایت برای صفحه اس 3 داده B+ هست و برا صفحه اس 4 ، A هست.
رضا جان والا خودت اگه با دقت مطالب رو بخونی و ارزیابی کنی اصلا نیازی نیست که بیای این نظرات رو بدی و هم خودت و هم ما رو مجبور کنی وارد یه دور باطل بشیم که نتیجش از قبل مشخص شده.
-----------------------------
جناب mehdi A: هدف ما دادن آگاهی برا کسانی هست که به دنبال واقعیت هستند.

milad m در تاریخ : 1393/1/16

دیگه واقعا اقا رضا نمیخوان هیچیو قبول کنن ! بهتره شمام بیخیال بحث بشید!
ما میچسبیم به اس پنجمون کاری به بقیه نداریم!

ر ر در تاریخ : 1393/1/16

سلام به همه دوستان محترم-دوستان و هموطنان اس5 را سایت عمده نت امروز16 فروردین 2950000 تومان قیمت زده خواستین سر بزنیدموفق باشید.

mehdi A در تاریخ : 1393/1/16

امیر آقا اگر به کامنتهای آقا رضا یه نگاهی بندازین نیازی جواب دادن نیست. ایشون برند سونی رو فرا زمینی میدونن. من با ایشون در بخش اس ۴ اشنا شدم. شخصا مطالب تخصصی رو فقط میخونم و با نظرات [دیگه] کاری ندارم. بی شک اس۵ یه گوشی بسیار خوب است و شکی توش نیست
از این که مطالب تخصصی شما رو مطالعه میکنم لذت میبرم و تشکر میکنم

رضا a در تاریخ : 1393/1/16

بله شما قبلا هم به این که استاد دانشگاه هستید اشاره کرده بودید...همه این حرف ها که زدی درست
حالا بیا و چند خط توضیح بده چرا تو amoled ها سفید نشون دادنش به ابی شبیه هست؟
یعنی چرا سفیدشون به ابی میزنه؟
نگو نه که تو صفحات اس 3 و ... و تو اینترنت پر هست
چرا رنگ ها در amoled رنگ واقعی نیست و شبیه کارتون و پر رنگ هست؟
این ابی بودن سفید رو هم اگه برای من توضیح بدید ممنون میشم

رضا a در تاریخ : 1393/1/16

یه کم دیر اومدی امیر جان
به خدا منم دوست داشتم تصاویر amoled رنگ ها رو طبیعی نشون بده و عالی باشه اما مگه دست منه؟؟
واقعیت فراتر از تصور ماست و افکار ما اون رو عوض نمیکنن
من مشکلم اینجاست که مثل شما فکر نمیکنم اینجا مسابقه فوتبال باشه که بگیم که بزرگترینه و بیاییم رده بندی کنیم. مگه کاپ میدن به بزرگ ترین تولید کننده؟؟
اصلا سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده. بحث سر کیفیته. من میگم کیفیتش تو اس5 اینجوریه شما میای میگی بزرگ ترین تولید کنندست. خب باشه چیکار کنیم؟
سامسونگ شرکت بزرگیه. از موبایل تا یخچال و جارو برقی تولید میکنه این چه ربطی به اس5 و کیفیت داره که هی شما میگی بزرگ ترین بزرگ ترین؟؟
کلا ال سی دی بهترین هست. حالا افتخارش به تنهایی مال سامسونگ. بحث این نیست بحث اینه من میگم این نوع صفحه نمایش که با زور اومدن رو دستگاه های زیر 9 اینچ هندلش کردن مشکل دارد!! با پر رنگ کردن و این داستان ها باز هم با ال سی دی فاصله داره. بالا 9 اینچم که فعلا توان تولید انبوهش نیست
من نخواستم جای کسی رو با کسی عوض کنم. اصلا سونی و نوکیا و ... یه شرکت مونتاژ گوشی
یه شرکتی که همه چی رو میخرن و مونتاژ میکنن. خب؟؟ چه فرقی کرد؟ وقتی نهایت کار کیفیت برتر واسه مصرف کنندست اصلا برن از مریخ بخرن
من اصلا این منطق شما(البته منطق مستدلی هست) رو نمیتونم قبول کنم
ادم میگه این صفحه نمایش و فناوریش طبیعی نیست. این جوریه در واقعیت و ... شما میای میگی ازمایشگاه باید اندازه بگیره
میایم میگیم کوالکوم الان بهتره(از هر جهت-برا ما که از حداکثر قدرتش نمیتونیم استفاده کنیم همین کلاک کافیه-برا کسی بخواد با گوشی بازی کنه یه دیتا به همه soc هاش میخوره بر خلاف اکسینوس - تو کارهایی مثل اهنگ گوش کردن با گوشی مصرفش از اکسینوس کمتره ظاهرا و ..) شما میای جواب میدی این افت کلاک با دما داره و تاریخچه شرکتش کمه و سامسونگ هسته های گرافیکیش بیشتره و تاریخچش بهتره و اون اینده داره و...
خب تو عمل چی شد؟؟؟ تو عمل؟؟؟
ببین میخوام بگم من این منطق رو نمیفهمم و قبول ندارم داداش
الگوریتم پردازش تصویر به قول شما ربطی به سخت افزار نداره. درست قبول دارم
اما همین X_REALITY کیفیت و جلوه طبیعی به نمایش میده که تو هیچ برند دیگه ای وجود خارجی نداره. حالا چه ربط به سخت افزار داشته باشه و نداشته باشه
تو عمل اتفاق خاصی نیفتاد
داداش این جا اومدیم گوشی ها رو با هم مقایسه کنیم و ببینیم کدوم ارزش خرید بیشتری داره
تکنولوژی ها مختلف و ...
وقتی هنوز گوشی تو بازار نیومده میشه راجع به اینا بحث کرد. اگاهی بخشه
بین نوشته هات هم فاصله میزاری یه کم خوندنش سخته لطفا پیوسته بنویس. مرسی

مقداد م در تاریخ : 1393/1/16

حامد جان یعنی احتمال میدی روشنایی صفحه گوشی مورد علاقتون بالای 700 نیت باشه تا جلوی نور بهتر باشه از اس5 ؟ یا اینکه صفحش با توجه به سابقه سونی ، میتونه مثل اس5 فقط 5درصد نورو منعکس کنه ؟ حتما میگی بله ولی من با توجه به سابقه میگم محاله ولی بازم صبر میکنیم ضمن اینکه شما توجه کن گلم که وقتی میگه بهترین و واقعی ترین رنگ ممکن ، یعنی از آیفون ها و وان قدیمی بهتر بودن . حالا تصور کن سامسونگ چقدر روی این صفحه کار کرده تا از وان قدیمی و آیفونها هم بهتر باشه در تولید رنگ .

مقداد م در تاریخ : 1393/1/16

سلام ممنونم از نظرت . شما لطف داری به من . باور کن منم اگه بدونم اسمارتفون سونی بهتره تا سامسونگ اصلا ثانیه ای در خریدش شک نمیکنم ولی مثل شما به این نتیجه رسیدم تنها ایراد سامی ، استفاده از بدنه ای متوسط هست مقابل رقباش و با صفحه نمایش و رم و دوربین و باتری اس5 هیچ مشکلی ندارم در واقع دوس داشتم پشت گوشی مث گوشی شما بود ولی با این همه به قول شما اینقد اس5 ویژگی های مثبت داره که مطمینا اونو بالاتر از سونی و اچ تی سی قرار میده . راجغ به آقا رضا ، منم به نظرات ایشون احترام میذارم ولی دوس دارم ایشونم وقتی منبع محکم و فوق معتبری ارایه میشه ، قبول کنن همونطور که ما روی جنس بدنه هیچ بحثی نداریم و حرف ایشون و همه ی سایتها رو میپذیریم ...

far z در تاریخ : 1393/1/15

من وقتی تو دانشگاه درس میدم و دانشجویی سوالی میپرسه که در اون لحظه کامل ندونم جوابشو، خیلی راحت میگم اگه امکان داشته باشه جلسه بعد بهتون جواب میدم. نه اینکه بیام 4 تا مطلب نادرست بگم، اونا هم شاید متوجه نشن. اما وجدان علمی زیر سوال میره.
هدفم از گفتن مطلب بالا اینکه پذیرفتن اون چیزی که مبنا و اساس علمی و منطقی داره خیلی سخت نیست، هرچند که پذیرش اون باعث بشه در اون لحظه شما یه مقدار زیر سوال بری. اما بهتر از اصرار بر موضع قبلیه.
----------------------------
خب بزار علمیتر باهات صحبت کنم:
نور سفید که حاصل از تابش خورشید هستش (اگه اجسام داغ بشن و به دمای معینی برسن میتونن نور سفید یا نورها با رنگهای دیگه تولید کنن) ، وقتی توسط قطرات بارون تجزیه میشه، 7 رنگ رنگین کمان رو تشکیل میده. به ترتیب از طول موج بالا به پایین اینا هستند: قرمز، نارنجی،زرد،سبز،آبی،نیلی،بنفش.
این رنگها گستره رنگهای ناحیه مرئی رو تشکیل میدن (چشم ما فقط میتونه نورهای در ناحیه مرئی رو تشخیص بده) . اگه نوری در ناحیه مرئی وجود نداشته باشه، رنگش سیاه خواهد بود و اگه این 7 تا رنگ ترکیب بشن باهم رنگ سفید میشه. حالا بین این 7 تا رنگ ما بیشمار رنگ داریم.
برای اینکه ملموستر باشه اینو در نظر بگیرین: صفحات نمایش امروزی از بین بیشمار رنگ قادر به نمایش 16 میلیون رنگ هستند.حالا 7 تا رنگ اصلی رو که بهت گفتم رو نسبتشو بگیری از این 16 میلیون تا، یعنی این صفحه نمایشها میتونه 2.3 میلیون رنگ قرمز، 2.3 میلیون رنگ آبی و ... میتونن نشون بدن. از هر کدوم 2.3 میلیون رنگ نشون میدن.
اگه به گستره رنگها دقت کنیم، رنگ قرمز اوله، از اون طرف آبی و مشتقاتش و تو وسط تقریبا سبز. بعضا حتی زرد هم میاد. کاری که شارپ یه مدت انجام داد و با 4 رنگ تلویزیون درست میکرد تا به قول یکی از دوستان بتونه 4 میلیارد رنگ تولید کنه. اما این سه رنگ RGB با توجه به اینکه میتونه 16 میلیون رنگ رو تولید کنه و تصویری رو ارائه بده که با واقعیت موجود تقریبا برابری کنه. چون چشم ما قادر به تفکیک بیشمار رنگ از هم نیست.همین 16 میلیون میتونه با تقریب بسیار بالایی واقعیت روی صفحه نمایش نشون بده.
این استانداره. حالا چه صفحه lcd باشه، چه led، چه پلاسما، این استاندارد رو دارن. همه اینها هم 16 میلیون رنگن. پوشش رنگشون تقریبا یکیه. اما دقت نمایش رنگشون ممکنه فرق کنه.
ممکنه در آینده با پیشرفت علم، صفحاتی درست بشه که به جای چند میلیون یا میلیارد رنگ بتونه بیشمار رنگو نشون بده و بشه خود واقعیت.
------------------------------------------
حالا شما میگی من این استاندارد رو قبول نمیکنم. میتونی قبول نکنی. اما هدف ما اینجا شفاف کردن برخی عبارات بود. کاری که display mate تو آزمایشگاهش انجام میده تا دقت نمایش رنگهای صفحات نمایش رو اندازه بگیره.

مقداد م در تاریخ : 1393/1/15

آقا رضا یه سوال دارم . الان که ریویو صفحه نمایش اس5 اومده و رنگها بسیار طبیعی هستن ، شما چرا اونو قبول نمیکنی و به ریویو نیامده ی صفحه زد2 ، اعتماد کامل داری؟ یعنی یک درصد هم احتمال نمیدی رنگهای صفحه اس5 طبیعی باشن ؟ یک درصد هم احتمال نمیدی مشکل رنگهای اشباع حل شده باشن ؟ ...

رضا a در تاریخ : 1393/1/15

شایعاتی هست که این گوشی اس5 پریمیوم یا همون سری f هست و دارن برای مقابله با جی3 و زد3 و ایفون6 برای نیمه دوم سال امادش میکنن

حامد67 ن در تاریخ : 1393/1/15

سلام داداش
...
اگرم بدون بررسی اس5 همین Displaymate میومد و میگفت که زد2 بهترین صفحه تاریخه من باز قبول نداشتم
اصلا با این مرجع مشکلی ندارم فقط میگم که باید همه رو بررسی کنه بعد نظر بده این حرف منطقی نیست؟
حکایت Displaymate شده حکایت کسی که تا حالا پیتزا نخورده و میگه خوشمزه ترین غذا فلافله.
هروقت بررسی شد و گفتن بهتر از ام8 و زد2 هست من قبول میکنم و مخلصتم هستم
دیگه از این بالاتر؟
ممنون داداش یاعلی.

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/1/15

سلام . دوستان تست ضربه ی این گوشی در مقابل HTC One 2014 و Apple iphone 5S در لینک زیر:
لینک: www.aparat.com/v/Acz7l

Pedram P در تاریخ : 1393/1/15

منظور از سيم كارت نانو چيه؟لطفا اگه ميدونيد به من هم بگيد.
تو ايران هم هست؟

far z در تاریخ : 1393/1/15

سلام داداش. این چه حرفیه مقداد جان. من همیشه کامنتاتو میخونم و میبینم که نظرات متعادل و نزدیک به واقعیته. لذت میبرم.
ما هم خیلی چیزا از شما و بقیه دوستان یاد میگیریم.
من تو صفحه نوت 3 هستم و اونجا اگه از دستم بر بیاد به سوالات و مشکلات دوستان جواب میدم. نه طرفدار سامسونگم نه چیزی. قبلا هم گفتم که گوشی برام ابزاره. مطمئن باش اگه هر برندی گوشی بهتری از نوت 3 تولید کرد و اگه لازم بود، عوض میکنم.
اما وقتی میبینیم که یه چیزایی علنا زیر سوال میره و این باعث میشه خواننده ای که تازه میخواد تصمیم بگیره، به خاطر یه سری اطلاعات کاملا سلیقه ای نظرش عوض میشه. من بیشتر مخاطبم اون عزیزان هست. وگرنه ما با رضا و سایر دوستانی که نظرات دیگه ای دارن مشکلی نداریم. نظراتشون کاملا محترمه. من فقط میگم که پشتوانه هر نظری که به طور تخصصی در مورد یه چیزی تحلیلی ارائه میده، دلیل محکمی باشه. نه سلیقه شخصی.
من که تا 3 ماه قبل تنفر داشتم از سامسونگ، حالا بهم اتهام تعصب به سامسونگ میزنن. وقتی خواستم نگاه تخصصی داشته باشم، دیدم سامسونگ واقعا خیلی جلوتر از سایر گوشی سازها هست. و حقش این تنفر من نیست. تنها ایراد وارد بر سامسونگ کیفیت پایینتر بدنه نسبت به رقباس. بعضیا به خاطر همین مسئله میتونن گوشی دیگه ای رو انتخاب کنن. کاملا آزادن. اما اتلاق کلمه شکست خورده به سامسونگ و صفحه amoled کاملا دور از واقعیته.
---------------------------------------------
اما در مورد s5. هر چند من حداقل فکر میکردم 64 بیتی باشه، اما در مجموع گوشی بسیار خوبی هست.
تا اومدن بررسی های تخصصی هم نظری نمیدم در خصوص مزیتها و معایبش.
برای کسی که به دنبال اسمارت فون میگرده و انتظارش از جنس بدنه در حد زینت آلات نیست، گوشی کاملیه. هر چند یه نکته بسیار مهم رو در نظر نگرفتن دوستان، s5 از نظر وزن و ابعاد نسبت به دو تا رقیب خودش واقعا جلو هست. از این نظر خیلی خوشدسته.
-----------------------
در خدمتیم

امین ب در تاریخ : 1393/1/15

سامسونگ به یه چیز دقت نکرده و طلایی این گوشی رو زده و اون اینکه بدنه گوشی باید از جنس فلز باشه که رنگ طلایی بهش بیاد وقتی پلاستیک رنگ طلایی به خودش بگیره چه مفهومی میتونه داشته باشه

amir - در تاریخ : 1393/1/15

دوست عزیز

من حقیقتش اوایل فکر میکردم واقعا داری بحث علمی و فنی میکنی.

این چند وقت اخیر دوستان سعی کردن خیلی چیزها رو با توضیح و منبع براتون روشن کنن ولی خوب قضیه اصلا با این موارد حل نمیشه.

شما بازی با کلمات راه انداختی ( از کیفیت ۲.۵ برابری صفحه نمایش ال سی دی فلان برند بگیر تا فرق oled با amoled و ساختن چیپ و غیره )

من نمیدونم واقعا هدف و قصد شما از این صحبتها چیه؟

با چند تا شعار که من و شما نمیتونیم واقعیت ها رو عوض کنیم یا از نو تاریخ بنویسیم!

همین تکنولوژی ال سی دی باستانی که شما میخوای پایین و بالاش کنی بزرگترین تولید کنندگان...مصرف کنندگان .... ابداع کنندگان و توسعه دهنده هاش کره ای هایی مثل سامسونگ و ال جی هستن .

مقامهای بعدی با کلی فاصله میرسه به ژاپن دیسپلی و پاناسونیک

این وسط اگر بر فرض محال آی پی اس و پی ال اس ال سی دی قرار بود از ال ای دی بهتر باشه افتخارش مال سامسونگ و ال جیه.

http://en.wikipedia.org/wiki/IPS_panel

نمیدونم نوکیا یا سونی که کلا سخت افزار نمیسازن و از ریزترین بخش سخت افزارهای گوشیهاشون تا کلیاتش رو شرکتهای سازنده قطعات الکترونیک مثل سامسونگ ... هینیکس..تی اس ام سی...فیلیپس...اس تی...تی آی و موتورولا و امثالهم دارن تامین میکنن تو این جنجال اختراعی شما نقششون چیه یا شما میخوای جای کیا رو با هم عوض کنی؟!

صحبت راجع به تکنولوژی و امکانات سخت افزارهاست که جهت اطلاعات پیشینه ال سی دی و ال ای دی برمیگرده به دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی.

شما نشستی بحث راجع به مدل دستگاه و ریویوش میکنی؟
وقتی میگن تکنولوژی او ال ای دی ( حالا مهم نیست ماتریس فعال باشه یا غیر فعال باشه ) این قابلیت و طیف پوششی و بقیه موارد فنی رو داره در مورد پارامترهای فیزیکی قابل اندازه گیری در آزمایشگاه صحبت میکنن بر مبنای اینا بهش امتیاز میدن.
از روی اس ۵ برداشتی بردی روی هوآوی یا یدونه برد نمونه تحقیقاتی نصبش کردی همه چیز سر جاشه....
ال سی دی با هر پسوندی هم برداری ببری روی هر دستگاه دیگه نصب کنی مشخصات فنی و فیزیکیش عوض نمیشه!
الگوریتمهای اصلاح مشخصات تصویر با اسمهای تجاری مختلف از موتور براویا و کلیر بلک بگیر تا ترو لایت و غیره چه ربطی به مساله ساختار سخت افزاری سیستم داره توضیحش برای اونایی که میدونن راجع به چی صحبت میکنیم محفوظ.

جهت آشنایی و اطلاع اونایی که میخوان بدونن او ال ای دی چیه و چرا از ال سی دی بهتره
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%AF_%D
A%AF%D8%B3%DB%8C%D9%84_%D9%86%D9%88%D8%B1_%D8%A
7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%A9

milad m در تاریخ : 1393/1/15

سلام دوستان روز جمعه تون بخیر !
یه مسئله عجیب اینه که سامسونگ امروز یه نسخه از اس 5 رو تست کرده با صفحه نمایش Quad-HD !
(Gsmarena)
و با کد Samsung SM-G906 !
یعنی ممکنه بعد چند ماه دیگه بیاد بازار؟؟!!
هر چند که به نظرم با صفحه نمایش بسیار بسیار با کیفیت اس 5 نیازی به QHD نداریم!
http://www.gsmarena.com/samsung_device_with_qhd_screen_appears_on_gfxbench-news-8204.php

رضا a در تاریخ : 1393/1/15

نه کافی نیست
شما صبر کن تست اون دو تا هم بیاد بعد قضاوت کن
اینجوری نمیشه. اگه این عالی بوده اونا عالی ترن صبر کن بیاد تا ببینی

رضا a در تاریخ : 1393/1/15

طولانیش نمیکنم دیگه
من فقط همینو بازم میگم صبر کنید اون دو تا هم تست بشه بعد قضاوت کنید
مرجعی که اوردید رو من قبول ندارم خب
amoled پوشش رنگش از ال سی دی بیشتره مگه این دلیل میشه بهتر باشه. ما داریم راجع به مشکل برگ غبر واقعی و بو قول دوستمون صدرا پر رنگ بودن صحبت میکنیم شما از rgb میگی
این که بزرگ ترین تولید کنندست دلیل نمیشه بهترین باشه. مثلا سامسونگ اون موقعی که سخت افزار میزد کلا شرکت کوالکوم به وجود نیومده بود اما الان کوالکوم بهتره
شما برو خیابون جمهوری خودت کیفیت ها رو ببین
تا تست زد2 و وان ام8 نیاد اصلا نمیشه راجع به صفحات قضاوت کرد
در مورد دوربین زد1 و این که بهترین دوربین بازار موبایل هست و ... هم این جا جاش نیست بحث کنیم
کوتاه جواب دادم دیگه ادامه پیدا نکنه خسته کننده میشه

مقداد م در تاریخ : 1393/1/15

حامد جان من گفتم مرخصه يعني كمي پايينتره تا وان و اس٥ ولي شما انتظار نداشته باش به جاي ضعيفتر مثلا بنويسم به درد نخوره ! بالاخره طبق تاييد معتبرترين سايتي كه به بررسي صفحه نمايش ميپردازه ، صفحه اس٥ بهترينه و ديگه اون موضوع رنگ هاي غير واقعي شكر خدا كاملا حل شده حتي ساجي عزيز هم به اين اشاره كرده ( با اينكه ايشون از منتقدين درجه يك اس٥ هستن ولي نميدونم چطور ميشه يك طرفدار سوني رو متقاعد كرد) . ببين حامد جان يه قول far z عزيز ، اگه ما اومديم گفتيم اس٥ زيباتر و جنس بدنه بهتري تا زد٢ داره شما بيا ايراد بگير و مارو متعصب معرفي كن ولي برادر ناز من نميدونم چرا از وقتي اين خبر بررسي صفحه اس٥ رسيد ، همه با Displaymate بد شدن ! آخه حامد جون مگه روشنايي ٧٠٠نيت يه چيز عاديه كه ما بيخود روش مانور داديم ؟ همون سايت اشاره كرده رفلكت ٥ يا ٦ درصده كه بي نظيره حالا به نظر شما اين اصلا فاكتور مهمي نيست ؟ حامد جان اين حرف آخر شما نهايت تعصب بود يعني چي صفحه اس٥ شايد با ارفاق امتياز خوب رو بگيره ؟؟!!!!!!!! اگه اين سايتها مثل gsmarena phonearena displaymate مطلبي به درستي در حق سامسونگ بنويسن شما باهاش مشكل داري ؟؟ يعني اگه ديسپلي ميت ميومد صفحه زد٢ رو بهترين در تاريخ و در صد سال آينده معرفي ميكرد ، به نظرت درست بود من بيام بگم اين سايت چيزي بلد نيست و صفحه اس٥ بهترينه و صفحه زد٢ شايد با ارفاق خوب باشه ؟ لطفا منطقي تر برخورد كن و واقعيات رو ببين . مگه عملكرد عالي زير نور شديد جزو خصوصيات يك صفحه نيست ؟ مگه روشنايي زياد و رفلكت ناچيز در اين ويژگي سهيم نيستن ؟ شما چطور ميتوني اين ويژگي هاي عالي رو ناديده بگيري... ؟ برادر من مگه من از x Reality انتقادي كردم كه شما اينطور صحبت ميكني ؟ ميدوني با وجود مدرك مهمي مثل تاييد displaymate واقعا نميدونم مشكل شما چيه . قبلا مشكلي كه ما به صفحات نسل هاي قبلي سوني - طبق تاييد معتبرترين سايت ها - ميگرفتيم ، viewing Angle بسيار بد بود كه دوستان طبق معمول قبول نميكردن ولي الان با اومدن IPS ، كاملا اين مشكل برطرف شده حتي بدون ديدن Review سايتهاي معتبر ولي نميدونم شما چطور هنوز به اين ويژگي هاي اس٥ بي توجه هستين ؟ خيلي موضوع سادست ولي من از شما بيشتر انتظار داشتم كه احساسي مطلب ننويسي

مقداد م در تاریخ : 1393/1/14

سلام فرهاد يا فرزاد جان . من كوچيك شما هستم و واقعا از نظراتت استفاده ميكنم . باور نميكني اگه بگم چند وقت قبل شايد ٥٠درصد كامنت هاتو وقت گذاشتم و خوندم با اينكه زياد بود ولي چون حال ميكردم با منطق و تسليم بودنت مقابل واقعيت ، زياد خسته نشدم ! حتي وقتي خبر بررسي ديسپلي ميت رو در فون آرنا ديدم ، واسه اول كسي كه كامنت گذاشتم در پيج نوت شما بودي هر چند تاييد نشد !! شما لطف داري و جسارت منو ببخش كه با بودن شما ، كامنت ميذارم ؛ خوبيه شما علاوه بر سواد بالا ، اينه كه منفي به كسي نميدي ... با نظرت راجع به صفحه هاي امولد موافقم و واقعا اگه اين صفحه ها مشكلي داشتن نوكيا در لوميا Icon و لوميا ٩٣٠ از اون بهره نميبرد ؛ به هر حال منكه خيلي خوشحال شدم سامسونگ اين بهونه رو از دست رقبا گرفت

مقداد م در تاریخ : 1393/1/14

خب عزيز من ديسپلي ميت هم به سوال شما جواب داده و گفته رنگها رو واقعي نشون ميده ؛ اين كافي نيست واسه شما؟؟ تازه در كنارش خوانايي زير نور هم حله و انعكاس نور هم در حداقل ممكنه زاويه ديد هم كه مثل هميشه عالي بوده همچنين مصرف انرژي. واقعا هنوز جاي شك وجود داره ؟

far z در تاریخ : 1393/1/14

دادش من شما همچنان مرجعی معرفی نمیکنی که بریم 2 تا مطلب علمی و منطقی بخونیم و بر دانسته هامون اضافه بشه و اگه اشتباهی هم داریم تصحیحش کنیم.
اینکه میگی کل دنیا میگن amoled رنگاش غیرواقعیه، همین بخشهای نظرخواهی تو سایتای مختلفه. یه جایی مثل همینجا. شما میای میگی بده، من میگم خوبه. (از رو اینها که نمیشه نظر داد). من یه جمله ای قبلا گفتم بازم تکرار میکنم: هیچ چیز دارای کمال نیست، چون اگر بود، حرکت زندگی متوقف میشد. (منظورم از هیچ چیز تکنولوژی و علم هست که در اختیار بشره). مطمئنا همین amoled هم دارای نقاط ضعف هست. اما همیشه انتخاب ما بین خوب و بهتره. یه چیزی که در مجموع بتونه نمرش بالاتر از یه چی دیگه باشه، الویت انتخاب داره. حالا ممکنه تو یه بخش خاص ضعیفتر باشه.
z2 و one هم امتحان خواهند شد. اما یادت باشه که همین طرفداران سونی بودن که z1 رو برتر از نوت 3 میدونستن در حالیکه از نظر display mate، کاملا برعکس بود. میتونی مراجعه کنی و بحثای من و طرفداران رو تو صفحه z1 مرور کنی.
من برات مرجع آوردم. گفتم اگه صفحه بتونه رنگاش به استاندارد RGB نزدیک باشه، صفحه دقیقی هست. حالا شما میگی گوجه فرنگی رو امتحان کنم. (این گوجه از کجا میره تو صفحه گوشی؟ باید ازش عکس بگیرن دیگه. تو همین فرآیند عکاسی کلی اتفاقات سر رنگ گوجه میفته و اون رنگ طبیعیشو از دست میده). طیف الکترومغناطیسی یه طیف پیوسته هست. اون ناحیه مزئی که ما میبینیم دارای بیشمار رنگه. ما بیشمار رنگ قرمز داریم. کدوم رنگ قرمز رو بیارم مقایسه کنم؟ مگه فقط یه قرمز هست؟ مگه رنگ قرمز گوجه استاندارد قرمز بودن رنگ قرمز هست؟
هیچ کدوم از اینا استاندارد تعیین دقت نمایش رنگها نیست. استاندارد ما استاندارد RGB هست. این استاندارد هم الهام نشده به آدم. یه فراِیند کاملا فیزیکی هست. و این سه رنگ میتونن کل طیف رنگهای ناحیه مرئی رو پوشش بدن.
رضا جان قبل از اینکه نظری بزاری بهتره یکم سرچ کنی. سامسونگ تو تولید LCD هم دست بالا رو داره (این شرکت بزرگترن شرکت تولید کننده نمایشگر هست). میتونی براحتی تو گوگل بگردی.
در مورد پول دادن سامسونگ به دانشجوها منم خبرهایی رو خونده بودم. خیلی پیشو نگرفتم. اما اگه صحت داره. حرکت خیلی بدیه.
وقتی یه چیزی آزمایش میشه، دیگه سلیقه توش بی معنیه. آزمایش میاد عدد و رقم و نمودار میده و اینا تحلیل میشن و نتیجه گیری میشه ازش. اونوقت شما میگی display mate سلیقش oled هست. اگه سلیقه باشه، اونا هم یه گوجه میزارن جلو و مقایسه میکنن و میگن این نمایشگر، گوجه رو بهتر نشون میده. دیگه نیازی به آزمایش کردن نداره. این من و شمای مصرف کننده هستیم که از رو سلیقه یه چیو انتخاب میکنیم.
عکاسی هنره. اما یه دونه تغییر دادن ایزو و EV هنر خاصی نمیخواد. ما همه جوره امتحانش کردیم. بماند این مورد. چون جاش نیست.
من نمیخوام اینجا بیش از این بحث کنم و حوصله خواننده ها رو سر ببرم. برا همین به همه کامنتتون جواب ندادم. ببخشید.
-------------
بازم تکرار میکنم، اگه برای هر ادعایی که اینجا مطرح میکنی، زیرش لینک منبع معتبر معرفی کنی، چاکرتم هستم. با کمال میل میپذیرم.

صدرا ا در تاریخ : 1393/1/14

چه عیبی داره رنگ ها یه کم پر رنگ تر باشن؟ مشکلش چیه؟ خیلی قشنگ تر و چشم نواز تر هم هست
مگه باید هر چی تو واقعیت هست رو نشون بده؟
من اس4 دارم خیلی هم صفحش خوبه
صفحه نمایش amoled بهترین صفحه نمایش دنیاست چون هم رنگ ها رو بهتر(پر رنگ تر و گرم تر) نشون میده و هم پوشش رنگش بهتره

رضا a در تاریخ : 1393/1/14

البته oled هست که طیف وسیع تری از amoled رو شامل یشه ولی همونه تقریبا
صفحه های نوکیا خوبن. مخصوصا clearblack که استفاده میکنه موثر هست ولی کاش ips بود

حامد67 ن در تاریخ : 1393/1/14

سلام داداش مقداد
والا تا جایی که بنده دیدم شما در کامنتی که واسه آقای ساجی گذاشتین نوشته بودین صفحه زد2 مرخصه

یعنی در دامنه لغات شما دوست عزیز صفحه مرخص یعنی صفحه خوب؟؟؟؟؟؟
عزیز من همش از نیت بالا حرف میزنی مگه صفحه همش نیت است؟
پس این وسط تکلیف موتور و فناوری جدید سونی واسه نور و غیره چی میشه؟
اگر هم بخوایم بگیم بین خوب و عالی است شک نکن که صفحه زد2 لقب عالی رو یدک میکشه و صفحه اس5 با ارفاق شاید بتونه خوب بشه
یاعلی

Phoenix I در تاریخ : 1393/1/14

بعیده که بتونن به s5 برسن. دو مشکل اساسی صفحه نمایشای AMOLED رنگای غیر واقعی و روشنایی کم صفحه نمایش بود که سامسونگ هر دو رو مخصوصا دقت رنگ رو تو s5 خیلی اصلاح کرده. خودم وقتی چند نمونه از تست صفحشو در کنار z2 و m8 دیدم تجعب کردم. (اینم بگم من طرفدار هیچ برندی نیستم هر کدومشون خوب کار کنن تحسین میکنم)

reza m در تاریخ : 1393/1/14

این اس 5 سنسور های air guastuer,air view.vو سنسور های چشمی که در اس 4 بود رو هم داره?چون من باهاش کار کردم تو نوتیفیکیشن این سنسور ها نبود

Reza H در تاریخ : 1393/1/14

اين كه ايفون به درد نميخوره تفكر غلطي هست
مگه كسي كه تو امريكاست با ايفونش ميره شنا؟يا بازي هاي ايفون تو ايران كار نميكنه؟
اما در مورد گوشي:
خلاصه بگم ببين چه گوشي حس خوبي بهت ميده اونو بخر..

مقداد م در تاریخ : 1393/1/14

سلام حامد جان . بله هنوز وان جدید و زذ2 رو بررسی نکرده ولی چیزی که مسلمه اون سایت قبلا وان ام7 و گوشی هایی مث آیفون و زد1 هم بررسی کرده و گفته در زمینه واقعی بودن رنگها ، اس5 بهترینه یعنی تونسته وان قدیمی و زد1 و آیفونها رو پشت سر بذاره ، و این یعنی نهایت دقت و واقعی بودن حالا در بحث وان جدید چون روشنایی صفحش خیلی کمتره تا 700 نیت اس5 ، طبیعتا نمیتونه در تست خوانایی زیر نور اس5 رو مغلوب کنه و در بحث انعکاس نور ، همیشه صفحه های سوپر آمولد پیشرو بودن و بهتر از صفحه های اچ تی سی و سونی بودن و به احتمال خیلی زیاد نمیتونن مثل صفحه اس5 حدود 5 یا 6 درصد نور رو منعکس کنن . در واقع حامد گل من نمیگم صفحه های وان و زد2 ضعیفن در واقع اصلا این حرف حرفه ای نیست ولی همه ی حرف بین خیلی خوب و عالی هست .

رضا a در تاریخ : 1393/1/14

من طرفدار سونی نیستم که بهم تبریک بگید دوست من
تمام شرکت هایی با صداقت که کیفیت بالا رو ارایه میدن تحصین میکنم(سونی-ایفون-اچ تی سی-ال جی-موتورولا و...)
هیچ وقت هم نگفتم Gsmarena & Displaymate طرفدرا برند خاصی هستن. گاهی بحث سلیقه رو مطرح کردم
حالا پیشنهاد من اینه شما پیش داوری نکن. بزار ریویو زد2 و ام8 هم بیاد بعد قضاوت کن
در ضمن مشکل من نیت یا غیره یا پوشش رنگ و اینا نیست. مشکل واقعی بودن یا نبودن هست
دقیق تر بگم مشکل واقعی نبودن و اغراق هست

رضا a در تاریخ : 1393/1/14

دوست عزیز من نه displymate رو محکوم کردم نه هیچ جای دیگه!
میگم سلیقه این سایت به نظرم روی oled هست. یعنی نمیگم این چیزایی که میگه غلطه و نادرست نه! میگم هر وقت بررسی z2 و onem8 اومد و همین displymate اومد گفت این ها جلو amoled سامسونگ کم میارن اون وقت شما بیا بگو اقا این داره میگه اینجوری ما هم قبول میکنیم
من هیچ وقت نگفتم displymate اومده از سامسونگ پو.ل گرفته داره این حرف رو میزنه اما بعد اون ماجرایی که سامسونگ به یه سری دانشجو برای بدگویی علیه اچ تی سی پول داده بود یه کم بدبین شدم(تو گوگل سرچ کنی قضیش رو میفهمی. مفصله)
xperian.ir هم یه سایت خبری هست نه مرجع
خبرهای جاهای دیگه رو پوشش میده و همیشه منبع داره پس از خودش چیزی نمیگه با این حال من سعی میکنم درباره اس5 و محصولات سامسونگ از اینا رفرنس نگیرم
بحث درباره زد1 باید تو صفحه خودش انجام بشه. اما همین قدر بگم با تنظیمات حرفه ای بهترین دوربین حال حاضر برای زد1 هست
عکاسی هم مثل اشپزی و نقاشی یه هنر هست دوست من. دلیل نمیشه هرکی دوربین دستش گرفت بشه عکاس که اخه
در مرد این که صفحه نمایش اچ تی سی رو سامسونگ میزنه,من منظورم اینه سامسونگ میخواد برای بازاریابی یه چیز جدید و خاصی ارایه بده و این کار رو با ریسک و هینه بیشتر داره رو سوپر امولد میکنه و نتیجش هم براش بد نبوده فعلا. چرا بیاد تو بازی که دست بالا رو نداره؟
اما همون طور که شایعه اون هم بود فکر نکنم بیشتر از یکی دو سال با امولد ادامه بده مخصوصا که داره رو igzo هم کار میکنه
شما میای میگی من ال سی دی داشتم الان ال ای دی دارم و...
دوست عزیز ما اینا رو نشنیدیم. دیدیم. رو اسم من کلیک کنی میبینی که اس3 داشتم. تو کل دنیا دارن نسبت به غیرواقعی بودن رنگ های سوپر امولد نظر میدن؟
اینم قبول نداری یعنی؟
یعنی خداوکیلی اون قرمزی که گوشی شما یا اس5 نشون میده قرمز واقعی هست؟
اون قرمزی که نشون میده مثل رنگ پیرهن پرسپولیس. رنگ رب گوجه-رنگ خون- و ... هست؟ خداوکیلی اون قرمز شبیه مداد رنگی نیست؟ اون سبزی که نشون میده شبیه کارتون نیست؟؟
همون طور هم که خودت اشاره کردی تو کلیپ مقایسه نوت3 و زد2 دیدی X-REALITY چه برتری به زد2 داده بود طوری که حس میشد صفحه نمایش نوت3 حداقل یک نسل با زد2 فاصله داره. این به خاطر موتور پردازش تصویر اختصاصی X-REALITY هست که تا 85 درصد بازده کلی رو بالا میبره و طبیعی بودن رو هم حفظ میکنه
ساختن ریزپزدازنده هم علم خاصی نمیخواد. یعنی برای شرکت هاییی به این عظمت مشکلی نیست. مگه کوالکوم کی شروع کرد؟؟ الان کل دنیا تو دستشه؟؟ تا 4 سال پیش اسمشم کسی نشنیده بود تو پردازنده
تایزن هم تا اونجایی که بشه بهش گفت سیستم عامل ها چند سال نوری فاصله داره. فعلا یه بستر نرم افزاری هست
شما واسه این که متوجه بشی کی درست میگه یه رنگ قرمز واقعی(مثلا یه گوجه فرنگی)بزار جلوت اون وقت یه رنگ قرمز هم تو صفحه گوشیت یا اس5 بیار یه رنگ قرمز هم تو یه گوشی دیگه(زد1-وان-جی2-ایفون و ...)بیار انصافا ببین کدومشون به رنگ واقعی(گوجه فرنگی)نزدیک تره بعد هر چی بگی من قبول دارم
کاری هم به RGB نداشته باش فقط به همین ازمایش واقعی توجه کن
بازم میگم اس5 مرجعشه

far z در تاریخ : 1393/1/14

قابل توجه دوستان که نوکیا پرچم دار جدید خود رو تحت عنوان lumia 930 با صفحه نمایش amoled معرفی کرد.
دوستانی که توجیه میکردن که اگه amoled خوب بوده، چرا نوکیا بیخیالش شده. بفرمایید اینم گوشی جدید نوکیا با amoled.
یواش یواش با گذر زمان خیلی چیزا رو میشه. منتظر مینشینیم و نظاره گر هستیم.
خیلی زود بررسی های تخصصی هم میاد بیرون. و اون موقع گوشی ها محک میخورن.
فقط خواهشم اینکه دوستان خوب توجه کنن که نتیجه چی میشه. به من خیلی اتهام تعصب زدن. اما متعصب های واقعی رو میبینیم که کیا هستن.

far z در تاریخ : 1393/1/13

مقداد جان، در مورد dislike نگران نباش. من تا حدود 15 تا dislike رو تو صفحه z2 تجربه کرم.
شما حرفتو بزن و ما هم میخونیم.
مشکل اینکه من به ندرت روی لایک کلیک میکنم و روی دیس لایک اصلا کلیک نمیکنم، حتی اگه به شدت مخالف باشم باهاش.
------------------
آقا رضا اینو بدون که منفی هایی که بهت میدن از طرف من نیست.
------------------
من یه پیشنهاد دادم به مدیریت محترم که فعلا ترتیبی اثر داده نشده. گفتم که نام کاربری کسانی رو که منفی و مثبت میدن رو زیر هر کامنت نمایش بدن. احتمالا عملی نیست که تا حالا اینکار رو نکردن.

far z در تاریخ : 1393/1/13

به احتمال زیاد پردازنده 64 بیتی سامسونگ رو تو سری نوت بعدی که اواخر تابستون معرفی میشه خواهیم دید.
فعلا 64 بیتی برا اندروید به درد نمیخوره. هر موقع اندروید 64 بیتی رو گوگل بیرون بده، اونو قت سخت افزار 64 بیتی هم نیاز خواهد بود.
به احتمال زیاد سال آینده میلادی زمانی هستش که اندروید وارد مرحله گذار به 64 بیتی خواهد شد و گوشی سازها سخت افزار 64 بیتی ارائه میدن. البته چند سال طول میکشه که سیستم 64 بیتی راه بیفته و همه گیر بشه.
بالاخره این گوشی سازها باید نون بخورن دیگه. تکنولوژیشون داره ته میکشه. باید یه بهونه دیگه باشه که ملت گوشیهاشون رو بفروشن و گوشیهای جدید بخرن.

far z در تاریخ : 1393/1/13

دوستانی که به کیفیت دوربین علاقه دارن، بهتره عکسای سه گوشی s5 z2 one رو ببینن. هم تو روز و هم توشب.
سنسور ایزو سل که تو اس 5 قرار داده شده واقعا خوب عمل میکنه. مخصوصا تو شب.
بنده هیچ نظری نمیدم. بهتره خودتون مقایسه کنید و انتخاب کنید که کدوم دوربین بهتر عمل کرده.

armin h در تاریخ : 1393/1/13

هفته اول اردیبهشت ایران میاد ... تا اواخر اردیبهشت قیمتش کمی مقول تر میشه .. اس4 گوشی خیلی خوبی است .. الان قیمتش 1400 هستش.. اما اگر بوجه ات میرسه سعی کن اس5 برداری .. خیلی محشره ... برای تایید حرفم پیشنهاد می کنم .. کلیپ معرفی اس3 و اس4 و اس5 رو ببینی ... برای اینکه با قابلیت های قبلی و قابلیت های اضافه شده در اس5 آشنا بشی

علی م در تاریخ : 1393/1/13

ممنون از میلاد م-حامد67ن-رضا ح-محسن ن و مقدا م عزیز.مرسی که وقت گذاشتینو جواب دادین-قطعا از نظراتتون استفاده میکنم.ظاهرا رقابت بین اس5 و5اس-حقیقتش من تا حالا گوشی ایفن نداشتم-همیشه1ترسی ازش داشتم اینکه نتونم ازش استفاده کنم یابه کارم نیاد(البته اینهارو شنیدم حالاتاچه حد صحت داره نمیدونم...)رواین حساب مونده به دلم که شده حداقل واسه1باربالاترین مدل ایفن رو امتحان کنم-حالا تابینیم بین این2 کدوم رو انتخاب کنم-بازم ممنون.

حامد67 ن در تاریخ : 1393/1/13

سلام داداش
اختیار داری کی خواست متهم کنه
این Displaymate نگفته که از زد2 یا اچ تی سی وان 2 بهتره
گفته؟
تا جایی که من دیدم گفته بود تا حالا صفحه ای از این بهتر در گوشی های موبایلی که بررسی کردیم ندیدیم
ولی خودتم میدونی که نه صفحه m8 رو بررسی کرده نه z2 رو
پس اگه بعد بررسی این دوتا هنوز نظرش سر جاش بود درباره صفحه اس5 اونوقت میشه قابل استناد
یا علی

مقداد م در تاریخ : 1393/1/13

علي جان انتخاب مشكله در واقع شما هر كدومو بخري ضرر نكردي ولي چون زمان ارايه آيفون٦ تقريبا نزديكه بهت پيشنهاد ميكنم 5s نخر چون با ديدن آيفون جديد ممكنه از خريدت پشيمون بشي . ولي در بحث اون سه فلگشيپ اندروويدي بايد نقاط ضعف و قوت هر سه رو ببيني و بررسي كني با كدوم ضعف اصلا نميتوني كنار بياي . ببين اس٥ مشخصاتش غير بدنه عاليه و هيچ شخصی نميگه كه رم ٢ يا دوربين ١٦ سامسونگ ضعيفه چون سامسونگ هميشه كيفيت عكس و كيفيت فيلم خيلي خيلي خوبي داشته و هميشه بهتر از سوني و اچ تي سي ظاهر شده ضمن اينكه الان بهترين صفحه نمايش متعلق به اس٥ هست چون تونسته رنگ ها رو در واقعي ترين حالت به نمايش بذاره و در كنارش حداقل نور ممكن رو منعكس كنه و به بيشترين نيت دست پيدا كرده كه در زير نور كاملا بي رقيبه حالا شما به اين موارد ، مصرف كم انرژي رو هم اضافه كن به علاوه باتري خوب ... زد٢ نسبت به زد١ پيشرفت خوبي در صفحه نمايش و زاويه ديد و باتري و رم داشته و با وجود ضد آب بودن ، اسپيكرهاي خيلي خوبي داره كه قابل تحسينه البته با توجه به تقويت اسپيكر هاي بوم سوند در وان جديد ، پشت سر وان قرار ميگيره و در بحث صفحه نمايش ، كمي رنگ ها رو نسبت به وان و اس٥ غليظ نشون ميده هر چند اونچنان واضح نيست ولي به هر حال كمي ضعيفتره تا وان و اس٥ ... وان هم به بهترين بدنه ي ممكن مجهزه و اسپيكرهاي بي نظيري داره و باتري هم خوبه فقط اگه كيفيت عكس برات خيلي مهمه ، وان نميتونه شما رو راضي كنه ... حالا شما ببين دلت كدومو انتخاب ميكنه

far z در تاریخ : 1393/1/13

***ادامه نظر قبل***
یادم رفت بگم. من نگفتم display mate گفته بهترین صفحه نمایش. اتفاقا اون جمله رو از عمد نوشتم که گفته بهترین تا موقعی که ما تست کردیم.
اما نکته اینکه قبلا این شرکت lcd و Oled های دیگه رو هم تست کرده بود و نوت 3 رو بهترین اعلام کرده بود.
شما از اساس با oled مشکل داری. پس بعد از نظرات display mate در مورد z2 (تو نظر قبل اشتباها z1 نوشتم) به احتمال زیاد همین حرفها رو تکرار میکنی که این شرکت به oled علاقه داره.
------------
آقا رضا شما اگه نفرت رو از سامسونگ برداری میبینی که حرفای من تعصب نیست.
قبلا مقداد عزیز هم گفته بود که شما بدت میاد از سامسونگ. الان دارم به اون حرف ایمان میارم.
قسم دادن برا این کار زیاد مناسب نیست، اما باور کنید که اگر من ذره ای تعصب داشته باشم رو سامسونگ.(وقتی مزیت های یک چیز رو آدم بگه و برتریهاشو نسبت به مدلای دیگه، این آدم محکوم به تعصب میشه). من هر وقت اومدم و گفتم کیفیت مواد به کار رفته تو z2 پایینتر از s5 هست، اونوقت شما بهم بگو تعصب داری. هر وقت گفتم که s5 زیباتر از z2 هست، بگو تعصب داری.
برام حرفایی که سند و پشتوانه منطقی و علمی داشته باشه قابل قبوله.

مقداد م در تاریخ : 1393/1/13

آقا رضا درسته تا حالا Displaymate به بررسي وان جديد و زد٢ نپرداخته ولي به قول خودت اين سايت گفته : بهترين صفحه نمايشي هست كه ما تا حالا تست كرديم ؛ خب اين يعني چي؟ يعني از صفحه S-lcd3 كه جزو صفحه هاي خيلي خوبه و صفحه هاي آيفون ( كه همه شون مثل زد٢ IPS هستن) در تمام موارد مثل دقت رنگ و واقعي بودن رنگ و رفلكت بسيار ناچيز و عملكرد زير نور و روشنايي بهتر ظاهر شده . اين سايت اشاره كرده صفحه اس٥ رنگ ها رو به بهترين كيفيت و واقعي ترين حالت نشون ميده يعني حتي از صفحه وان قديمي و زد١ كه زمان خودشون و الان جزو بهترين ها هستن هم بهتره همينطور به انعكاس نور بسيار ناچيز صفحه اس٥ اشاره كرده كه مسلما هيچ صفحه اي نتونسته اين رفلكت بسيار ناچيز رو ارايه بده يعني نه وان قديمي نه زد١ نه آيفون ها ؛ همينطور به روشنايي بي نظير اين صفحه اشاره شده اونم ٧٠٠ نيت كه اينم نه وان داشته نه زد١ نه آيفون ها و فقط نوت٣ بهش نزديكه ... ببين آقا رضا ، ما كاربراي معمولي با ديدن يك صفحه نمايش كلي ذوق ميكنيم مخصوصا اگه از برند مورد علاقمون باشه و فك ميكنيم بهتر از اين اصلا محاله وجود داشته باشه ولي اون سايت ، با ديدن يك صفحه همينجوري ذوق زده نميشه و تست هاي زيادي انجام ميده و آخرش نظر كارشناسيشو ميگه ؛ از نظر يك طرفدار سوني ، سايت gsmarena و displaymate طرفدار سامسونگ هستن چون ساده ترين راه براي توجيح و نديدن واقعيات ، گفتن همين جمله هست ولي آقا رضا مطمين باش اون سايت خيلي بيشتر از امثال ما ها متوجه كيفيت هستن و بيشتر از ما تجربه دارن . قبول كه نميكني ولي قبل ديس لايك دادن ، لطفا به اين توجه كن كه صفحه اس٥ ((در تمام موارد)) عالي ظاهر شده هم ٧٠٠نيت استثنايي و بي رقيب هم رفلكت بسيار ناچيز نور خورشيد كه بين رقبا واقعا بي رقيبه هم نمايش واقعي رنگ ها كه اونم بي رقيبه و از وان قديمي و زد١ بهتر ظاهر شده و در واقع واقعي تر از اين نميشه و مطمين باش همه ي اين موارد بسيار مهم در زد٢ پيدا نميشه كه اونو اول و بهترين كنه . شما خودت گفتي تعصب واسه دينه دوسته ناموسه نه مارك گوشي ولي شما نسبت به سوني تعصبي داري كه نميخاي موفقيت سامسونگ رو ببيني در صورتيكه واسه من هميشه واقعيت مهم بود حتي اگه ده تا ديس لايك هم بخورم نمونش هميشه در پيج هاي سامسونگ گفتم جنس بدنه هاي فلگشيپ هاي سامي بده و بهترينها واسه htc sony apple هستن يا هميشه رنگهاي واقعي رو متعلق به S-lcd3 و آيفون ها ميدونستم ولي حالا شما به نظرت بهتر نيست واقعيات رو بيشتر ببيني؟ ديگه منابعي محكمتر و با اهميت تر از Gsmarena & Displaymate داريم ؟ دوست خوبم وقتي شما اين دو منبع موثق رو رد ميكني و اونا رو وابسته به سامسونگ ميدوني ، ديگه ما نميدونيم چه مدركي داشته باشيم ... باور كن حتي اگه ديسپلي ميت اين امتياز عالي رو به زد٢ ميداد ، من زودتر از شما اونو در همين پيج ميگفتم و به شما و همه طرفداران سوني تبريك ميگفتم .

far z در تاریخ : 1393/1/13

عزیز برادر شما بدت میاد از سامسونگ. حالا display mate هم محکوم شد. gsmarena هم محکوم شده بود به طرفداری از سامسونگ. اما یه سایتی مثله xperian.ir میاد و از گوشی های سونی طرفداری میکنه، اون عادل هست.
سایتی که از نظر شما از یه چیزی خوشش میاد که دیگه چرا باید منتظرش بمونی و بررسی های اونو روی z1 و one ببینی. اونا رو هم تست میکنه به وقتش. خوبه تو 2013 نوت 3رو به عنوان بهترین صفحه انتخاب کرد و طرفداران lcd اصلا زیر بار نرفتن.

من اصلا شرکتی رو دوس ندارم. اگه دوس داشتم، 4 تا برند موبایل تو 2 سال عوض نمیکردم. اگه دوس داشتم به جای اینکه مانیتور lg بگیرم میرفتم samsung میگرفتم. من وقتی به عینه خودم میبینم که مثلا دوربین z1 با بهترین تنظیمات دستی عکساش دارای نویزهای قابل توجهی هست و این دوربین رو طرفداران سونی بهترین دوربین اعلام میکنن، پس وقتی در مورد صفحه نمایش چنین نظراتی رو میخونم نمیتونم بپذیرم.

سامسونگ توان تولید lcd رو نداره؟!!! همین super lcd که روی Htc وجود داره رو سامسونگ تولید میکنه.
http://en.wikipedia.org/wiki/S-LCD_Corporation
کل دنیا از lcd استفاده میکنن دلیل داره داداش من (ترجمشو خودت انجام بده):
Some manufactures had moved back to SLCD displays because of the expense and lack of production capacity of AMOLED displays.
اینم منبع:http://en.wikipedia.org/wiki/Super_LCD
من از lcd اومدم به Led: گوشیهای قبلیم همش lcd بود (xperia ion، iphone 5s، nokia n900). تلویزیون خونمون Lcd هست. مانیتورم 22 اینچ lcd هست. کی میگه چشمام خسته میشه. اینم چیزایی که شما شنیدین. اینهمه آدم دارن از led استفاده میکنن، اونا این نظرو نمیدن اونوقت شما که طرفدار lcd هستین این نظرو میدین. تکنولوژی lcd داره به آخراش نزدیک میشه، نگفتم رسیده. علتشم اینه که چند ساله پیشرفت آنچنانی نکرده. اما led در عرض 3 سال ببین از کجا به کجا رسیده.
بله تمام مزیتهای led رو موتور پردازشی Lcd میتونه داشته باشه. دیدم تو اون کلیپ مقایسه نوت 3 با z2!
ساختن ریزپردازنده ها با لیتوگرافیه نانومتری چیزیه که ابزار و علم خاص خودشو داره. طراحی یه بخششه، ساختش هم یه بخش دیگه.
قلم تکنولوژیه سامسونگ نیست. قبول. چرا بقیه نمیرن این قلم رو تبلت هاشون بزارن؟ آخه قلم رو بزارن مجبور میشن صفحه نمایششون رو هم مطابق با اون قلم تغییر بدن. این میشه دانش. این میشه هزینه اضافیتر.
سیستم عامل هم کار کرده روش. تایزن که روی ساعتهاش هست.
چرا حرفای ما تعصب حساب میشه و حرفای شما غیر تعصبی؟
چرا چشمای ما به قول شما نمیه بینا هم نیست و چشمای شما میکرسکوپ الکترونی؟
چرا تحلیل های ما نامناسبه و تحلیل های شما مناسب؟
این مرجعی که عدالت رو تعیین میکنه کیه که بیاد بگه من اشتباه میگم و شما درست میگی؟
طرفداری شما از یه چیزی باعث میشه من نوعی حرفایی بزنم که شما احساس کنی تعصب هست.
اصلا رو چه حسابی رنگهای Lcd واقعیه؟ شما یه آزمایش معرفی کن که بگه رنگهای تولید شده lcd واقعیه. یه دونه منبع معرف کن براش. از نظر من که آدم علمی هستم، حتما این قابل قبول خواهد بود. از نظر علمی وقتی یه صفحه بتونه رنگهای تولیدیش به استاندارد RGB نزدیک باشه، پس توان تولید رنگهای بهتری رو داره.

من هم تا 3 ماه پیش نفرت داشتم از سامسونگ. نظراتم هم هست تو بخش نوت 3. اون موقعی که آیفون گرفته بودم و فکر میکردم چیزی کم نداره از نوت 3. اما آیفون مهمون 10 روز بود. بعدش شد نوت 3 و دیدم که فرقها زیاده بینشون.
--
برای هر ادعایی منبع معتبر علمی بیار. مطمئن باش میپذیرم.

puya h در تاریخ : 1393/1/13

سلام این گوشی مگه قرار نبود 8هسته ای 64 بیتی باشه ؟ دوستان لطف کنید راهنمایی بفرمایید

نازنین k در تاریخ : 1393/1/13

سلام بچه ها کسی میدونه اس5 دقیقا کی وارد بازار ایران میشه و دقیقا چه مدت بعده ورود اس5 به بازار قیمت اس4 پایین میاد و چقدر؟؟ چون میخوام اس 4 بخرم نمیدونم تا کی باید صبر کنم....

مقداد م در تاریخ : 1393/1/13

حامد عزيز من سوتي كه ندادم ! من عشق اصليم آيفون هست چون هيچ محصول اندروييدي به لحاظ رووني و سرعت و مواردي مث گيم به خوبي آيفون نيست ولي واقعا نميتونم با صفحه چهار اينچي كنار بيام واسه همين دنبال يه اندروويدي خيلي خوب هستم . البته هر وقت واقعيتي قرار بود گفته بشه ، راحت بهش اشاره ميكردم مثلا كيفيت عكس پايين يا جنس بدنه بد يا عالي و هيچوقت دوس نداشتم واقعيت رو بپوشونم واسه همين هر جا اچ تيسي عالي كار كرده اومدم گفتم و هر جا بد عمل كرده هم گفتم همينطور واسه سوني و سامسونگ و با وجود احتمال خوردن ديس لايك زياد حتي در پيج هاي سامسونگ هم گفتم جنس بدنه بد هست و فلگشيپ نبايد از پلاستيك باشه ولي در كنارش نقاط قوتش رو هم گفتم ولي چون هر گوشيي يه ايراد عمده داره ، به كساني كه جنس بدنه براشون اولويت اول نيست پيشنهاد ميكنم فلان گوشي رو بخرين چون غير بدنه ، همه چيش عاليه ... درسته من گفتم از بين زد٢ و وان يكيشو ميخرم چون جنس بدنه برام فاكتور مهميه و روي كاغذ امكانات سوني خيلي خوبه و اچ تي سي هم سابقه خوبي داره و اعتراف ميكنم انتظار بيشتري از سامسونك داشتم كه براورده نشد ... بحث ديگه اينكه حامد جان چون من اومدم واقعيتي رو راجع به صفحه نمايش هاي يك كمپاني اندروويدي نوشتم ، الان متهم شدم؟! آخه وقتي Displaymate اومده ازش تعريف كرده و اونو بهترين و روشنترين و بالاترين رتبه از لحاظ دقت صحيح رنگ دونسته به نظرت من بيام بگم نه اين امكان نداره و من بيشتر از كارشناسان معتبرترين سايت ها ميفهمم؟ يا بگم صفحه زد٢ بهترينه ؟ ببين مسلما صفحه وان جديد و زد٢ خيلي خوب هستن و من هميشه كيفيت S-lcd3 رو تحسين ميكردم ولي نظر تخصصي اون سايت مشخص ميكنه همه چيو هر چند واسه كسي كه هيچ عيب زد رو قبول نميكرد ، الان از نظرش مسلما صفحه زد٢ بي نقص ترين در دنيا هست و شايد هيچوقت واقعيت رو نخواد ببينه چه برسه به پذيرفتن يا مثلا در مورد وان ، چون گفتم احتمال خيلي زياد جنس وان جديد بهترين هست ، پس شدم طرفدار اچ تي سي ؟حامد عزيز من هر جا واقعيتي رو ديدم اونو گفتم چه به ضرر اپل چه سامسونگ چه به سود سوني .

رضا a در تاریخ : 1393/1/13

بله
خوبه که بحث اومد رو صفحه نمایش اس5. چون ویژگی های مختلف این گوشی قابل بحثه
اولا دیسپلی میت قبلا هم تو بررسی صفحه نمایش های اس4 و اس3 ثابت کرده بود از سوپر امولد خوشش میاد. نمیگم معتبر نیست نه میگم سلیقش اینه
بعدش هم نگفته بهترین صفحه نمایش جهان
دقت کن!
گفته: "بهترین صفحه نمایشی که تا به حال تست کرده‌ایم!"
و عنایت داشته باش که هنوز صفحه نمایش زد2 و وان ام8 رو تست نکرده. پس صبر کن تست اونا هم بیاد بعد مقایسه میکنیم و حرف شما اون موقع سندیت داره!
شما برو صفحه نمایش های ال سی دی رو بزار کنار نوت3 خودت. اخه دوست من دیگه ادم نیمه بینا هم میفهمه اون رنگ ها رنگ های واقعی نیست. اون قرمز نوت3 قرمزه؟؟ اون سبزی که نشون میده سبزه؟؟
همش مثل مداد زنگی میمونه
اون وقت تکنولوژی که کل دنیا(به جز شرکت که شما دوستش داری) داره استفاده میکنه داری میگی به اخر خط رسیده؟ اره؟
البته همون طور که خودت گفتی درسته! همینه
شما یه مدت از amoled استفاده کردی چشمات عادت کرده الان رنگ های واقعی رو رنگ پریده تصور میکنی
ایرادی هم نیست
عادت کردی,اما اگه یه مدت استفاده از امولد رو کنار بزاری هم چشمات کمتر خسته میشه و هم خودت میای میگی اقا صفحه نمایش ال سی دی طبیعی تره
(تکنولوژِی پلاسما هم که میگی هزار و یک مشکل داره مثل سوپر امولد
برو یه تلویزیون پلاسما رو ببین بعد چند سال رنگش میپره کم رنگ میشه. تو اینترنت میتونی راجع بهش سرچ کنی. کلا شکست خوردست)
در نهایت این که سامسونگ رفته دنیال amoled دلیل نمیشه شما بیای بگی این بهترین هست
چند تا دلیل داره
یکیش اینه سامسونگ توان تولید ال سی دی رو مثل شرکت های دیگه نداره
منبع و سندم نمیخواد شما یه سر تشریف ببر خیابون جمهوری یه تلویزیون ال ای دی سامسونگ رو تو یه مغازه کنار یه ال ای دی سونی ببین و منصفانه قضاوت کن سوای بحث قیمت کدومشون کیفیت بهتری داره؟؟
کدومشون؟؟
همون طور یه شایعه اون تو اس4 هم بود سامسونگ هم نهایتا یکی دو سال دیگه پی این تکنولوِژِی رو میگیره چون اصلا توجیح اقتصادی نداره
تمام نقاط قوت سوپر امولد رو شرکت ها با موتور های پردازش تصویرشون الان دارن
شما میتونی معجزه ای که X-REALITY در نشون دادن عکس ها داره رو نادیده بگیری؟
بازم این که سامسونگ یه کارایی میکنه بقیه نمیکنن دلیل نمیشه اون کارا خوب باشه
سامسونگ از اول تولید کننده سخت افزار بوده الان ال جی هم رفته سمتش(تراشه های ادین) بقیه شرکت ها چرا باید برن وقتی بهترین سخت افزار رو با ارزون ترین قیمت میشه خرید؟
اپل چرا تولید نمیکنه؟ طرحاشو میده سامسونگ براش بزنه. دانشش رو نداره؟؟
هیچ میدونی اون قلمی که رو سری نوت سامسونگ هست تکنولوژیش مال سامسونگ نیست؟
واسه یه شرکت ژاپنی هست؟ دوست عزیز میدونی سه نفر از سهام دارای این شرکت تو هییت مدیره سونی بودند یه زمانی؟(یکیشون الان تو ژاپن وزیره فکر کنم Motohisa Furukawa)
بعد نفهمیدم در مورد سیستم عامل منظورت چیه؟ اینجا داریم درباره اس5 و اندروید بحث میکنیم
الان مگه سامسونگ سیستم عاملی غیر اندروید داره؟
من همون اولش هم گفتم اس5 گوشی خوبی هست ولی در مقابل پرچمدارای الان بازار حرفی برای گفتن نداره
البته خوبه قبل اومدن گوشی بحث های علمی صورت بگیره
ولی دوست عزیز ما نباید خودمون رو محدود کنیم هر کاری یه شرکت کرد بگیم خوبه هر کاری نکرد بگیم بده
تعصب واسه دینه
واسه ناموسه
واسه وطنه
واسه رفیقه
نه واسه مارک موبایل دوست من
ما شایسته بهترین ها هستیم چون داریم براش پول میدیم. نباید با تحلیل نا مناسب پولمون رو نا ثواب هزینه کنیم
موارد 6901 تا 7000 از مجموع 7569 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا