MWC 2012: پیش درآمدی بر کنگره جهانی موبایل 2012

نمایش خبر

تاریخ : 1390/12/7
برچسب‌ها : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC)

واحد خبر mobile.ir : کنگره جهانی موبایل در سال 2012 نیز میعادگاه علاقه مندان موبایل خواهد بود. این کنگره از روز 27 فوریه تا 1 مارس 2012 (8 تا 11 اسفند 1390) در شهر زیبا و مدیترانه ای بارسلون اسپانیا برگزار می گردد.

امسال بیش از 1400 کمپانی سازنده محصولات مرتبط با تلفن همراه و ارائه کننده خدمات و فناوری های وابسته به صنعت موبایل در این کنگره شرکت خواهند داشت. در سمینارها و نشست های مختلف نیز دستاوردها و نوآوری های صنعت موبایل و صنایع وابسته بررسی شده و به علاقه مندان معرفی می شود.

سال گذشته بیش از 60,000 نفر از این رویداد مهم دنیای موبایل بازدید نمودند که بیش از 3,000 نفر آنها مدیرعاملان شرکت های گوناگون بودند. امسال نیز پیش بینی می شود این رویداد با استقبال بسیار خوبی مواجه گردد.

MWC 2012

امسال سومین سال برگزاری بخش App Planet در کنگره جهانی موبایل است و مطابق دو سال گذشته دست اندرکاران صنعت نرم افزار موبایل دستاوردهای خود در این حوزه را معرفی نموده و توسعه دهندگان نرم افزارها می توانند ارتباط مستقیمی با صاحبان پلتفرم های موبایل برقرار نمایند. کنفرانس های مرتبط با توسعه برنامه (ADCs) برای بسترهای گوناگون نیز بخش جذابی از کنگره جهانی موبایل 2012 را برای برنامه نویسان و علاقه مندان تولید نرم افزار تشکیل خواهد داد.

App Planet

در بخش جوایز نیز بهترین های موبایل در بخش های مختلف معرفی شده و جوایزی به آنها اهداء می شود. این بخش ها عبارتند از:

  • برنامه سال
  • بهترین گوشی ها و دستگاه های موبایل
  • تبلیغات و بازاریابی موبایل
  • نوآوری موبایل
  • بهترین فناوری
  • توسعه اجتماعی و اقتصادی
  • بهترین سرویس های موبایل

بخش جدیدی تحت عنوان mPowered Brands نیز به کنگره امسال اضافه شده که بر روی استفاده از موبایل به عنوان بستری برای بازاریابی تأکید داشته و به معرفی جدیدترین راه کارهای بازاریابی تحت موبایل برای صاحبان برندها و بنگاه های تبلیغاتی می پردازد.

واحد خبر mobile.ir سعی خواهد نمود مهمترین اخبار کنگره جهانی موبایل 2012 را طی روزهای برگزاری این کنگره تحت پوشش قرار دهد.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا