عرضه آپدیت نرم افزاری 1.1.1 برای گوشی ان 9 نوکیا با پشتیبانی از زبان عربی و آغاز فروش نسخه سفید این گوشی

نمایش خبر

تاریخ : 1390/9/22
برچسب‌ها : به روز رسانی Update ، Nokia N9 ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : کمپانی نوکیا در روز 12 دسامبر 2011 (21 آذر 1390) آپدیت نرم افزاری 1.1.1 را برای گوشی N9 عرضه نمود.

این به روز رسانی پشتیبانی از زبان عربی را برای کاربران خاورمیانه و آفریقا به ارمغان می آورد. با به روز نمودن نرم افزاری گوشی N9 امکان کنترل موسیقی از صفحه لاک گوشی همراه با تعدادی ویژگی دیگر نیز به قابلیت های گوشی اضافه خواهد شد.

علاوه بر این نوکیا اعلام نموده که نسخه سفید رنگ گوشی N9 را -- که پیش از این در Nokia World 2011 وعده آن را داده بود -- به بازار عرضه کرده است.

Nokia N9 White

فرانک زیلیکنس که ریاست بازاریابی گوشی N9 نوکیا را بر عهده دارد در مورد نسخه سفید این گوشی چنین اظهار داشته: «فرایند ساخت محصولات سفید رنگ زیبا بسیار پیچیده است و ما می خواستیم اطمینان حاصل نمائیم که بهترین کیفیت ممکن را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهیم.» به دلیل چنین دشواری هایی برخی از کمپانی ها -- نظیر اپل -- که بر روی کیفیت محصول خود بسیار حساسند تا کنون تعدادی از محصولات سفید رنگ خود را مدتی پس از عرضه رنگ های دیگر آن به بازار ارائه کرده اند.

Nokia N9 White

گوشی N9 سفید از سطحی براق برخوردار است و از این رو با دیگر گوشی های N9 مشکی، ارغوانی و فیروزه ای که سطحی مات دارند متفاوت است. بنا به گفته نوکیا گوشی N9 سفید رنگ با ظرفیت حافظه 64 گیگابایت به بازار عرضه می شود و همانند دیگر گوشی های N9 به دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز کارل زایس مجهز است. در حال حاضر قیمت این گوشی بدون در نظر گرفتن سوبسید و مالیات 560 یورو (در حدود 740 دلار) است.

منبع : Nokia Conversations


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا