معرفی Moto Watch 40 – جدیدترین ساعت هوشمند موتورولا با ال‌سی‌دی خمیده و مقاومت در برابر آب

نمایش خبر

تاریخ : 1402/11/20        نویسنده: مسعود بهرامی شرق
برچسب‌ها : ساعت هوشمند Smartwatch ، پوشیدنی Wearable ، موتورولا Motorola
واحد خبر mobile.ir : موتورولا روز چهارشنبه 7 فوریه 2024 (18 بهمن 1402) در راستای گسترش سبد محصولات پوشیدنی خود، از جدیدترین ساعت هوشمندش با نام Moto Watch 40 پرده برداشت. این اسمارت‌واچ در حقیقت ورژن جمع‌وجورتری از Moto Watch 70 است که سال گذشته (به همراه Moto Watch 200) معرفی شده بود. موتورولا در معرفی Moto Watch 40 به نام پروسسور آن اشاره‌ای نکرده، اما از روی سایر مشخصات ساعت می‌توان گفت با دیوایس نسبتا رده‌پایینی سروکار داریم. ال‌سی‌دی 1.57 اینچی، باتری 240 میلی‌آمپر ساعتی، بدنه‌ای از آلیاژ روی و سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب و SpO2 از مهم‌ترین مشخصات ساعت هوشمند جدید موتورولا به حساب می‌آیند.

برخلاف بیشتر اسمارت‌واچ‌های بازار – که صفحه‌ای گرد یا مربع‌شکل دارند – ساعت هوشمند Moto Watch 40 دارای صفحه‌ای مستطیل‌شکل است که در نگاه اول ممکن است ظاهر یک دستبند هوشمند را تداعی کند. بدنه ساعت از آلیاژ روی تشکیل شده و با احراز درجه حفاظت IP67 (حداقل روی کاغذ) مقاومت خوبی در برابر آب و گردوخاک خواهد داشت. بند سیلیکونی این ساعت 18 میلی‌متر عرض داشته و با هر بند 18 میلی‌متری دیگر قابل تعویض است. گفتنی‌ست، این ساعت در ابعاد 10.2×30.8×45.9 میلی‌متر طراحی شده و 26 گرم وزن دارد.

نمایشگر ساعت از نوع LCD بوده و قطر آن به 1.57 اینچ می‌رسد. در تصاویر منتشر شده از Moto Watch 40، خمیدگی نمایشگر در لبه‌های چپ و راست کاملا مشهود است. شرکت سازنده به رزولوشن صفحه نمایش اشاره‌ای نکرده، اما می‌دانیم کاربر می‌تواند با بیش از 85 واچ‌فیسی که برای این ساعت تدارک دیده شده، صفحه نمایش Moto Watch 40 را متناسب با سلیقه خود شخصی‌سازی کند.

انرژی مورد نیاز Moto Watch 40 از طریق یک باتری 240 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این باتری به استاندارد شارژ سریع مجهز بوده و فول-شارژ آن 25 دقیقه طول می‌کشد. طبق ادعای موتورولا، در صورت استفاده متعارف از ساعت، این باتری می‌تواند تا 10 روز دوام بیاورد.

سیستم‌عامل Moto Watch OS بخش نرم‌افزاری Moto Watch 40 را تشکیل می‌دهد. این ساعت به بلوتوث 5.0 مجهز شده و می‌تواند نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌های مورد علاقه کاربر (از جمله پیش‌بینی وضعیت آب و هوا تا 7 روز آینده) را روی صفحه به نمایش بگذارد، اما تماس یا پاسخ به پیام‌ها از روی ساعت امکان‌پذیر نیست.

مثل هر ساعت هوشمندی، Moto Watch 40 نیز از قابلیت‌های حوزه پزشکی و سلامت برخوردار است. به لطف سنسور HRM، این ساعت می‌تواند به صورت 24 ساعته ضربان قلب کاربر را پایش کند. همچنین، به لطف سنسور SpO2 امکان اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون نیز فراهم است. گفتنی‌ست، Moto Watch 40 می‌تواند با اندازه‌گیری کمیت‌هایی از قبیل تعداد گام‌های برداشته شده، مقدار کالری سوزانده شده و همچنین ردیابی خواب و استرس، اطلاعات مفیدی را از وضعیت سلامتی کاربر ارائه کند. یکپارچگی با Google Fit – که موتورولا از آن به‌عنوان برترین پلتفرم سلامتی در اندروید یاد می‌کند – از دیگر توانمندی‌های Moto Watch 40 به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند Moto Watch 40 در دو رنگ مشکی (Phantom Black) و صورتی طلایی (Rose Gold) وارد بازار خواهد شد. این محصول از طریق وب‌سایت رسمی موتورولا به قیمت 64.99 دلار به فروش می‌رسد.

منبع : Motorola


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا