معرفی Watch S1 Pro با نمایشگر OLED و دسته کوک چرخان

نمایش خبر

تاریخ : 1401/5/23        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : پوشیدنی Wearable ، ساعت هوشمند Smartwatch ، Xiaomi Watch S1 Pro ، شیائومی Xiaomi
واحد خبر mobile.ir : کمپانی شیائومی به تازگی و هم‌زمان با معرفی اسمارت‌واچ‌های سری Galaxy Watch5 از سوی سامسونگ، از جدیدترین محصولات پوشیدنی خود شامل ساعت هوشمند Watch S1 Pro و هدست‌ کاملا بی‌سیم Buds 4 Pro در چین رونمایی کرده است. شرکت چینی پیش از این و در ماه مارس سال جاری میلادی از نسخه جهانی اسمارت‌واچ Watch S1 در کنار Watch S1 Active پرده برداشته بود. اندازه نمایشگر محصول تازه در مقایسه با نسخه استاندارد یعنی Watch S1 بزرگ‌تر شده و با بهره‌گیری از یک چیپ‌ست با مصرف انرژی پایین، عمر باتری بیشتری را در مقایسه با نمونه استاندارد وعده می‌دهد.

Watch S1 Pro از طراحی کلاسیک بهره می‌برد و بدنه آن از استیل ضد زنگ ساخته شده که تا فشار 5 اتمسفر یعنی عمق 50 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است. این ساعت در اندازه‌های 46x46x11.28 میلی‌متر طراحی شده و در اطراف صفحه‌نمایش آن حاشیه بسیار اندکی به چشم می‌خورد. در حالی که در سمت راست صفحه Watch S1 و Watch S1 Active دو دکمه فلزی به چشم می‌خورد، محصول جدید به یک دسته کوک چرخان یا digital crown مجهز شده است.

صفحه‌نمایش AMOLED دایره‌ای شکل این ساعت نسبت به Watch S1 و Watch S1 Active بزرگ‌تر شده و از 1.43 اینچ به 1.47 اینچ رسیده است. این صفحه‌نمایش با شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت می‌شود و با رزولوشن 480x480 پیکسلی از حداکثر روشنایی 600 نیت بهره می‌برد.

اسمارت‌واچ تازه شیائومی همه امکانات و ویژگی‌های معمول مرتبط با سلامتی و تناسب اندام از جمله حسگر ضربان قلب و سنسور اشباع اکسیژن خون یا SpO2 را در کنار ابزارهایی برای ردیابی خواب و استرس در بر می‌گیرد. همچنین نه تنها بیش از 100 حالت ورزشی مختلف (به طور دقیق 117 حالت ورزشی) برای این ساعت در نظر گرفته شده، بلکه از امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث به کمک میکروفن و اسپیکر نیز برخوردار است. افزون بر این، Watch S1 Pro از GPS با دو باند فرکانسی پشتیبانی می‌کند و از NFC، بلوتوث 5.2 و اتصال وای‌فای بهره می‌برد.

چیپ‌ست حاضر در این ساعت هوشمند ظاهرا با فناوری 12 نانومتری ساخته شده و شرکت سازنده به نام آن اشاره‌ای نکرده است. باتری محصول تازه شیائومی 500 میلی‌آمپر ظرفیت دارد که با استفاده معمول تا 14 روز و در صورت کار سنگین تا 10 روز پاسخگوی نیاز کاربر خواهد بود.

Watch S1 Pro در دو رنگ بدنه مشکی (با بند مشکی لاستیکی) و نقره‌ای (با بند چرم قهوه‌ای) طراحی شده و با قیمت 1,499 یوان (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 222 دلار) در چین عرضه می‌شود. گفتنی است شیائومی در خصوص احتمال عرضه این ساعت در خارج از مرز‌های چین هنوز خبری منتشر نکرده است.

منبع : Xiaomi


ایسام