فروشگاه آرین

بازگشت
ابتدای خیابان فردوسی ، روبروی بازار موبایل، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد1، فروشگاه آرین (تمجیدی-آذری)
‎فروشگاه اصفهان 03132222230 همراه 09133377899 لطفا پیامک | ساعات تماس صبح 11 تا 13:30 ، عصر 18 تا 21 | استعلام قیمت و رزرو کالاها از طریق پیامک به 09133377899
021-42695359
فروش انواع موبايل، تبلت و لوازم جانبی لوکس و نایاب با قيمت مناسب و پشتیبانی بصورت حضوری، تلفنی و اینترنتی (جزئی و کلی)
فروش تخصصی موبایل برند شیائومی XIAOMI اصفهان
عامل فروش و استارشاپ شرکت آرین برندهای ALCATEL,SONY,HTC با گارانتی اصلی آرمان همراه آرین(هولوگرام سبز+کارت طلایی)
***درصورت خرید حضوری حتما برای استفاده از تخفیف ،هدایا و مزایای مشتریان وبسایت، "مراجعه از طرف وبسایت" را اعلام نمایید***
ارائه پیشرفته و بروزترین پکهای نرم افزاری تخصصی با گارانتی وضمانت آپدیت یک ساله Android و ios
برای دیدن لیست آخرین ورژن پک نرم افزارهای تخصصی بروزشده فروشگاه از لیست زیر استفاده نمایید:
http://aryanstore.com/dls/app.pdf
خدمات نرم افزاری تخصصی سیستم عامل ios اپل شامل نصب نرم افزارهای بروزشده بتاریخ تحویل کالا بصورت رسمی و بدون نیاز به جیلبریک با ضمانت آپدیت سالانه ،اکتیویت ،آپدیت ،ساخت اپل آیدی وجیلبریک توسط متخصص دارای مدارک علمی تخصصی بین المللی
امکان خرید اینترنتی با تسویه آنلاین و ارسال سریع در فروشگاه اینترنتی دارای جوازکسب و کار اینترنتی و نماد الکترونیکی دائم همراه با قرعه کشی خودرو
درصورت خرید اینترنتی پس از هماهنگی لازم بسته کالا برای دفتر پست ارسال می شود و بمحض دریافت شماره مرسوله از پست برای شماره همراه درج شده در سایت ارسال میگردد
فروش عمده به همکار محصولات شرکتهای آرین،مایکروتل،مدیاپردازش بادرصد همکاری|برای هماهنگی درزمینه این سه شرکت عبارت dlrرا به سامانه پیامک کنید.
تهیه برندهایی از جمله Motorola , Caterpillar , Blackberry, VERTU
تهیه و ارائه اکسسوریز ولوازم جانبی لوکس از تمام نقاط دنیا همچنین سفارش ساخت انواع محافظ صفحه LCD سایزهای مختلف با دستگاه.
لوازم جانبی اختصاصی برندهای سونی-اچ تی سی و سامسونگ مثل داک،کیف بوک کاور،سیلیکون گارد،اسکرچ گارد،پروتکتورکریستالهای اورجینال-هندزفری بلوتوث وساعتهای هوشمند.
منشور فروشگاه :
1- ساعات تماس و پشتیبانی شنبه تا پنج شنبه صبح ها 10:45 تا 13:30 و عصرها 17:30 تا 22 میباشد , خارج از ساعات مذکور و یا درصورت اشغال بودن خطوط و یا عدم پاسخگویی تلفنی برای ارتباط با مسئول فروشگاه به شماره درج شده در مشخصات فروشگاه """پیامک""" دهید تا در اولین فرصت به شما پاسخ داده شود.
2- مشتریان عزیز توجه فرمایید که قیمتهای بروزشده معتبر میباشد و نیازی به پرسش مجدد قیمت بروزشده نیست بنابراین برای احترام به حقوق مشتریان دیگر فقط برای موارد ضروری مانند رنگ و موجودی تماس تلفنی برقرار کنید و برای استعلام قیمت و یا رزرو کالای مورد نظر به سامانه و یا همراه پیامک دهید.
3- آدینه برخی هفته ها همچنین اعیاد و بمناسبتهای مختلف جشنواره هایی همراه با هدایایی برای برخی برندها در نظر گرفته می شود که بعلت محدودیت تعداد پکهای جشنواره تنها در وبسایت قابل سفارش میباشد.
4- کوپن قرعه کشی خودرو به ازای خرید هر کالا برای هر imei از محصولات فروشگاه ارائه می شود ; در صورت خرید اینترنتی حتما شماره ملی خود را درج کنید; قرعه کشی صبح روزعید سعیدغدیرخم بصورت زنده در برنامه زنده رود از شبکه پنج استان اصفهان انجام میگیرد.
5-علاوه بر تحویل در محل در استان اصفهان امکان تحویل و پرداخت حضوری با هماهنگی در استانهای تهران(شهرک غرب)-البرز(عظیمیه)-یزد(چهارراه معلم)-همدان(بوعلی)-خوزستان(کیانپارس) فراهم میباشد ; در رابطه با این امکان و هماهنگی با مسئول مربوطه در استان مورد نظر مدل گوشی و رنگ+کلمه حضوری+(نام استان) را به سامانه ارسال فرمایید تا با شما هماهنگی لازم جهت تحویل حضوری صورت پذیرد.
Xiaomi Mi 10 5G
شیائومی می 10 5 جی

Xiaomi Mi 10 5G

19,450,000
تومان
در فروشگاه آرین

محصولات چی آ

موردی یافت نشد.
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا