مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : dr s
  • تاریخ عضویت : 1392/1/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/3/11 ادامه :


دوست عزیز :
فرق بین من و شما اینه که من در نوشتم معنی و مفهوم گرایی کردم با استفاده از بازی با کلمات ولی حضرتعالی با توجه به نوشته شما ظاهر گرایی کرده اید و این رو تمام دوستان می فهمند (پس بنده اگر به عنوان یک تحصیل کرده مدعی استادی درکشور باشم بیراه نیست)
دوست من شما با چه تجربه چه مدرک چه تحصیلاتی متخصصین بزرگی رو در کشور زیر سوال بردی و میگی فقط من می فهمم ؟ دلیل نمیشه که هرکی نظر جنابعالی رو تایید کرد میفهمه و هر کس خلاف منویات حضرتعالی گفت دروغ میگه و مستحق تحقیره . وقتی شما نتیجه حتی یه تست جزئی متخصصان داخلی رو غیر منصفانه زیر سوال میبری توقع پیشرفت داری ؟ توقع داری این افراد خودشون گوشی بسازن ؟ توقع داری محصولاتت بغیر از کشورهای جهان سوم جایی دیگه بره ؟ (وای به حال روزی که این افراد گوشی صد در صدر ایرانی بسازن شما چه مواضعی که نسبت به این افراد نخواهی داشت )
(کاش مجال بود ومن روش تست یک نوع بتن خاص که تحت انحصار یه شرکت اروپایی بود و سالها حرف اول رو میزد و ما تونستیم با یک تست اونو در کمال ناباوری شرکت اروپایی تولید کنیم بگم ) حیف ...
دوست عزیز بنده به خدا قسم قست بی احترامی به شما نداشتم و ندارم و خاضعانه و برادرانه دستتان را به نشانه احترام میبوسم ، تاریخ را بخوانید همه افراد یک شبه از فرش به عرش نرسیدن . برای پبشرفت کشور من و شما ابتدا باید از خودمان شروع کنیم اینکه یک محصول داخلی(حتی فقط کارتنش) را غیر منصفانه به باد انتقاد بگیریم باور کنید باعث پیشرفت نمیشه . من میدونم این گوشی در بعضی موارد معایبش از مزایاش بیشتره ولی این همون جی ال ایکس 2680 هست (البته اگه مدلشو درست گفته باشم) که به g4 رسیده عزیزم قدم قدم . بدون که با حمایت من و تو این شرکت از ساخت کارتنش به ساخت ابر گوشی میرسه . گفتم که ما تو آزمایشمون به این نتیجه رسیدیم که این گوشی در حد نرمال بازار نسبتا خوبه و نگفتم عالی یا تک هست .دوست من یه سری به نمایندگی سامسونگ یا هر برند دیگه بزن تا بفهمی در بعضی موارد خدمات پس از فروش جی ال ایکس از بقیه بهتره . من در منزل یک اس 2 و Xperia P و Xperia goدارم که بخاطر مشکل تاچ واسپیکر و چند چیز جزئی دیگه و پیچوندن هر دفعه نمایندگی هاشون اسباب بازی خواهرزاده هام شدن . دوست من بزرگان کشور همچون مقام رهبری هم به تولید قدم قدم داخلی و حمایت از کارو سرمایه ایرانی و تولیدات داخلی اعتقاد اکید دارن و موضع همه کاندیدای ریاست جمهوری هم این است.
بازم از همه دوستان و دوست گلم SMF f که اسمش رو هم نمیدونم عذر خواهی میکنم
باسپاس فراوان
Dr.ssf

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/3/11 به نام خدا
با عرض سلام خدمت همه دوستان به خصوص دوستمون SMF f عزیز
بنده بنا به امر دوستمون جناب آرمان د عزیز میلی به جواب دادن نداشتم ولی حس کردم این قسمت دچار یک حالت روزمرگی و یک طرفه گی شده . و باید پاسخ برخی نظرات غیر منصفانه رو داد. پوزش می طلبم
ابتدا ذکر چند نکته
1- بنده فقط مدرس دانشگاه هستم و هیچ ادعایی درین زمینه ندارم (هیچ ادعایی)
2- بنده برای اولین بار در سال 1379 صاحب موبایل شدم و تا این لحظه 85 درصد گوشی های موجود در بازار رو تجربه کردم واز تمام برند های موجود در بازار ایران گوشی داشتم و آمار اون 15درصد دیگه رو هم با پرسوجو دارم (پس شما نمی تونی ادعا کنی که از من گوشی بازتری یا تجربت بیشتره )
3- بنده در نوشته هام ذکر کردم که 8 نفر از نخبه های کشور که صاحب شرکت های معتبر الکترونیکی و کامپیوتری می باشند بعد از برسی های سخت افزاری و نرم افزاری فراوان در کارگاه پیشرفته یکی از دوستان به این نتیجه رسیدن ( بنده درین آزمایشات فقط چند تست نرم افزاری ارائه کردم وگرنه سررشته من در مباحث راه و سازه و پروژه های عمرانی است و هیچ ربطی به ساختار شناسی موبایل ندارد )


GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/3/9 به نام خدا
با عرض سلام و ادب خدمت تمام دوستان و آقا سعید گل و همفکرانشون
بنده مدتهاست که نظرات دوستان رو می خونم و الان یه جمع بندی می کنم
ذکر چند مورد :
1- زمانی که اولین مجموعه از خودروی سمند ساخته شد افرادی گفتند این خودرو سراسر عیب و ایراد و ... میباشد ( میگفتند این ماشین چون استاندارد نیست وساخت مهندسین ایرانی هست وقتی ترمز می گیری تهش در میره ، وقتی بوق میزنی سقفش میپره ، ترمزاش هر دوهفته یه بار کار میکنه ، نهایت سرعتش 40 کیلومتردر ساعته ، مصرف ماشین صدی 20، جنس بدنش از پلاستیک فشرده شده است ، نهایته عمرش 6 ماهه بعدش باید بفروشیش و با پولش بری دوچرخه بخری ، این ماشین ارزش خرید نداره یه مقدار روش بزارید برید الگانس بخرید ) همه دیدیم اینجوری که نشد بماند به بازار های جهانی هم راه پیدا کرد (البته اگه حالا دوستان نگن طراحی سمند ما کارخانه بنزه یا چین اونو زده)
2- آقا سعید کلا ما ایرانی ها خودبد هستیم و بینهایت پایبند مثل ( مرغه همسایه غازه ) هستیم
3- بنده نه گوشی جی ال ایکس دارم و نه در حال حاضر می خوام بخرم پس تعصبی بیجا نسبت بهش ندارم . ولی اگه در آینده خواسته باشم گوشی بخرم حتما g4 می خرم .
ازینجا به بعد خوب دقت کن :
بنده در چند دانشگاه معتبر مشغول به تدریس می باشم (مدرس گروه عمران ) و بعد از معرفی گوشی های هوشمند جی ال ایکس بلافاصله با 8نفر از دوستان ازاساتید گروه کامپیوتر و برق و الکترونیک که این بحث برامون مهم بود وارد برسی گوشی شدیم ( هر یک ازین دوستان دارای دکترا در رشته خود و 2نفر از آنها استادتمام می باشند و هر یک از دوستان از افتخارات کشور می باشند که ذکر نام آنها میسر نمی باشد) بعد از کلی بررسی هیچ کدام از دوستان هیچ یک از حرف های شماها را تایید نکردند ( اینکه شما با کدوم مهندس ال تی حرف زدی دیگه با خودت ) . بعد گوشی رو به چند دانشجویی که به قول شما ها گوشی همشون بالای1/5میلیون بود بدون ذکر نام گوشی دادیم (این افراد جزء گوشی بازهای معروف دانشگاه بودند ) هرچند که اکثر آنها متوجه شدند که برند گوشی جی ال ایکس است ولی صاقانه به کیفیت و کارایی نسبتا عالی آن هم اعتراف کردند . بعد ازین ماجرا بنده با چند نفر درین سایت مثل آقای حکمت که بسیار انسان شریفی هستند مشورت کردم ، این افراد هم به کیفیت نسبتا خوب این گوشی تاکید داشتند (ناگفته نماند که ایراد هم خیلی داشت ولی جزء بود)
دوست عزیز در این که این گوشی نمیتونه همش ساخته ایران باشه همه اتفاق نظر داریم پس چرا دارین موشکافی میکنین تو این سایتو و اون سایت و به حساب خودتون پرونده رو می کنین . کمپانی های معتبری مثل htc & sony & apple & nokia & samsung مگه الان براشون چین نمی زنه مگه در طراحی گوشیاشون فقط خودشون نقش داشتن و مهندسین کشورهای دیگه دخیل نیستند .مگه Samsung از روز اول اس4 رو زده. سرگذشت ماشین های معتبر دنیارو بخونین مگه تویوتا از اول این جور لندکروز میزده . هر کس از یه جایی شروع کرده . من و تمام دوستان این سایت نمی گیم جی 4 تو دنیا بهترینه میگیم این با تمام حرفها محصول خودمونه تو محصولات میان رده تو این آشفته بازار موبایل ایران یه چیز نسبتا عالی هستش . همه میدونیم اس4 و ... ازهمه بهترن ولی قیمتهاشون رو هم در نظر بگیرید . دوستان عزیز بزاریم اینجا فقط کسایی که گوشی رو دارن نظر بدن البته صادقانه و منصفانه من خودم اس3 دارم ولی دارم صادقانه از یه چیزی که حتی اسما مال کشور خودمونه صحبت می کنم .
با تشکر از همه دوستان و آقا سعید گل
Dr. ssf

GLX G4 GLX G4

1392/2/20 سلام دوستان
ممنون ازین که یه بار اینجا پیام گذاشتم ولی کسی جوابم رو نداد !
میخواستم از دوستانی که تجربه دارن بپرسم G4 بهتره یا Huawei Ascend G600 یا سری های هم رده با این مدل ؟
یه سوال دیگه هم داشتم به نظر شما عمر مفید این گوشی چقدره ؟ یا کیفیت ساخت و کیفیت قطعات به کار رفته در G4 چطوری هستش ؟ و در صورت خرابی قطعاتش داخل بازار هست ؟
بازم ممنونم بابت اینکه ممکنه جوابمو ندید !

GLX G4 GLX G4

1392/2/20 سلام آقای حکمت
ببخشید میشه برای استفاده از تجربتون در استفاده ازین گوشی ایمیلتون رو بزارید
ممنونم

GLX G4 GLX G4

1392/1/30 با سلام
دوستانی که با این گوشی کار کردن لطف کنن بگن که نرم افزار های مهندسی روی این گوشی کار می کنه یا نه ؟ و اگه کارمیکنه تیک نمیزنه کامل کار می کنه ؟ در مورد ماشین حسابش ( توانایی محاسباتش) ، توانایی تراز کردن و برنامه های مربوط به مهندسی توضیح بدین . آخه من با توجه به شغلم بیشتر از هر چیز دیگه اینها برام مهمه . ممنون
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا