مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohamadreza k
  • تاریخ عضویت : 1392/1/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 59

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 59 مورد

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/11/30 سلام آقا مهدی، خواستم بپرسم که به نظر شما کدوم روش اپدیت بهتره؟ اپدیت سنتر یا سونی کامپانشن؟ یعنی کدومش ارجینال تره و تو روونتر بودن رابط کاربری و برنامه و بازی بهتره؟

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/8/5 سلام داداش مهدی، من وقتی گوشی رو خریدم دیدم محافظ صفحه روش هست(همون محافظ صفحه ای که خودسونی روش گذاشته) واسه همین دیگه محافظ روش نزدم حالا میبینم یه خط بد روی صفحه افتاده! مگه محافظ صفحش زد خش نیست؟ حالا به نظر شما اگه برچسب اصلی رو بکنم و یه برچسب دیگه روش بزنم لوگویه سونی کنده نمیشه؟ داداش شما خودت روش محافظ زدی یا محافظ خودش روشه؟ اگه محافظ خودش روشه واسه شما خط نیفتاده؟

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/6/25 سلام . خوب آره واقعا از دوربین tx انتظار بیشتری میره. ولی من فکر میکنم که این مشکل به احتمال زیاد نرم افزاری هست و اگه سونی واسه tx آپدیت 4.3 رو بده مشکل دوربین برطرف میشه. و امیدوارم که این مشکل به گوش سونی رسیده باشه و در آپدیت جدید این مشکل رو برطرف کنه.

چون اگه دقت کرده باشین وقتی که هنوز کلید شاتر دوربین رو فشار ندادیم و عکس رو نگرفتیم تصویر بسیار عالی هست اما به محض اینکه کلید شاتر رو فشار میدیم و عکس رو میگیریم عکس گرفته شده رو تار میکنه. فوکوس دوربین به موقع عمل نمیکنه و عکس تار میشه.

همینطور در فیلم برداری وقتی که ثابت ایستادیم و داریم فیلم میگیریم بسیار عالی فیلم برداری میکنه اما به محض اینکه دستمون رو حرکت میدیم و جهتمون رو عوض میکنیم فیلم به صورت تیکه تیکه گرفته میشه البته نه اینکه فیلم گیر کنه خیلی سریع این اتفاق میفته و در بعضی مواقع هم در حین فیلم برداری وقتی جهتمون رو عوض میکنیم و ثابت می ایستیم تا از یک سوزه ثابت فیلم بگیریم واسه چند لحظه تصویر تار میشه و یه کم طول میکشه که فوکوس عمل کنه و تصویر رو واضح کنه . (البته بعضی وقت ها این اتفاق میفته)

هم در عکس و هم در فیلم فوکوس به خوبی و به موقع عمل نمیکنه و واسه همین هست که عکس و فیلم تار میشه. امیدوارم که احتمالاتم درست باشه و این مشکل نرم افزاری باشه و انشاالله با اومدن آپدیت جدید برطرف بشه.

البته میشه با رعایت کردن چند مورد باهاش عکس هایی گرفت که خوب باشه و تار بودنش تا حدی برطرف بشه. یکیش اینه که باید در موقع عکس گرفتن دستتون اصلا نلرزه.

مورد بعد اینکه باید دوربین رو در حالت های مختلف قرار بدین یعنی اینکه تنظیمات رو یه کم دستکاری کنید و ببینید در کدوم حالت عکس بهتری میگیره و در شرایط نوری مختلف دوربین رو با تغیر تنظیمات بهتر کنید.

مورد دیگه اینکه حتما قبل از عکس گرفتن صفحه نمایش رو لمس کنید که فوکوس انجام بشه و بعد عکس بگیرید.

البته میتونید از نرم افزار های دیگه هم واسه عکس گرفتن استفاده کنید که بعضی هاشون جواب میده و در مقایسه با نرم افزار دوربین خود گوشی عکس های بهتری میگیرن.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/6/24 سلام آقا مهدی . خداییش خیلی زوره که آدم 1700 پول بده با گوشی بعد آپدیت جدید واسش نیاد! داداش من 2ماه قبل عید tx رو گرفتم 1650 شما چند گرفتی ؟ فکر نمیکردم یک دفعه اینقدر وحشتناک بیاد پایین!

ولی خوب ازش خیلی راضیم. امیدوارم که سونی tx رو فراموش نکنه و واسش آپدیت بده

در مورد z ultra من رفتم مغازه یکی از آشناهامون براش جنس رسیده بود و z ultra و چند گوشی دیگه سونی براش رسیده بود. بعد داشت گوشی ها رو روشن میکرد و امتحانشون میکرد که سالم باشن . من با z ultra چند دقیقه ای کار کردم واقعا محشر بود مخصوصا تو صفحه نمایشش . سرعتش هم که عالی بود.

ولی خیلی بزرگ بود و واقعا خیلی حملش سخته . شما حساب کن نوت 2 رو به سختی میشه حمل کرد حالا دیگه z ultra جای خود داره. ولی اگه کسی بخواد به جای تبلت ازش استفاده کنه محشره.

با تشکر از شما

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/6/22 سلام آقا مهدی . گالری زد الترا خیلی زیباست و همچنین قسمت movie و رابط کاربری. میخواستم بپرسم اندروید چند روشه؟ آیا 4.3 هست؟ و سوال دیگه آیا اندروید 4.3 واسه tx میاد؟

چند درصد احتمال میدید که 4.3 بیاد واسش؟ آخه سونی تو آپدیت دادن خیلی کم کاری میکنه و سریع چند گوشی رو که قدیمی شدند از فهرست آپدیت حذف میکنه و فقط گوشی های جدیدش رو آپدیت میکنه.

واسه همین امکان داره گوشی های 2012 رو از فهرست آپدیت حذف کنه و فقط گوشی های 2013 رو آپدیت کنه!!! اما خداکنه 4.3 واسه tx هم بیاد ! آخه وقتی که گالری و قسمت movie زد الترا رو دیدم خیلی حال کردم واقعا زیبا بود.

آقا مهدی آیا شما توی سایت ها فهرستی از گوشی های سونی که قراره آپدیت 4.3 واسشون بیاد ندیدید؟

امیدوارم که سونی هم مثل کمپانی های دیگه توی آپدیت دادن واسه گوشی های قدیمیش عمل کنه. واقعا آپدیت جدید روح تازه ای به گوشی میبخشه.

با تشکر

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/6/21 سلام آره اینجوری راحت 2 روز رو جواب میده احتمالا 3 روز رو هم جواب میده. تازه اگه بازی هم بکنی اونجوری نیست که سریع شارز خالی کنه و اذیت کنه. مثلا 5 ساعت میتونی مداوم باهاش بازی hd بکنی. در موسیقی گوش دادن هم که خیلی شارز مصرف نمیکنه. اگه با هدفون هم گوش بدی خیلی خیلی کم شارز مصرف میکنه.

با استفاده زیاد و مداوم مثل(فیلم دیدن و بازی hd و wifi و کار با محیط کابری و گالری و نرم افزار و زنگ و اس ام اس) یک روز رو جواب میده. با استفاده معمولی 2 روز رو جواب میده و با استفاده کم(مثل همون کارهایی که گفتی) 3 روز رو جواب میده. ( در همه اینها هم نور صفحه وسط ( 50 %) و تیک حسگر نور هم خاموش)

فقط وقتی گوشی رو گرفتی حتما آپدیت کن به 4.1.2 آخه شارز دهی باطری خیلی بهتر میشه و هم زودتر شارز میشه. در ضمن رابط کاربری هم زیباتر میشه. کمتر از یک ساعت و نیم طول میکشه که باطری فول شارز بشه .

این گوشی یکی از بهترین دوربین ها رو در بین گوشی ها داره. هم عکس برداریش و هم فیلم برداریش عالی هست.

در کل بهت قول میدم که هیچ وقت از خریدن این گوشی پشیمون نمیشی. من گوشی های زیادی داشتم اما tx گوشی هست که تمام انتظاراتم رو براورده کرده( طراحی بسیار زیبا و شیک , فوق العاده نازک و خوش دست , کیفیت صفحه نمایش فوق العاده , سخت افزار قدرتمند و بسیار سریع )

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/18 دوست خوب , من هیچ وقت نخواستم نظر بچه های این بخش رو عوض کنم که برن tx بخرن وهیچ کس رو مجبور نمیکنم که به زور بره tx رو بگیره.

من فقط تجربم را از داشتن هر دو گوشی نوشتم. دیگه هم کاری به این بخش ندارم

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/18 دوست خوب سونی از گرافیک mali در گوشی EXPERIA U که یک گوشی رده پایین سونی محسوب میشه استفاده کرده! مرض که نداشت روی گوشی های رده بالای خودش از گرافیک aderno استفاده کنه. اگه با هم فرقی نداشتن خوب از همون mali که روی U گذاشته بود واسه گوشی های رده بالاش استفاده میکرد!

در ضمن الا بیشتر نرم افزارها و بازی ها واسه پردازنده گرافیکی aderno عرضه میشن. مثلا بازی های شرکت گیم لافت.

دوست عزیز من چند روزه که دارم در مورد چیپست های گوشی ها و انواعشون تحقیق میکنم و این نظر رو با آگاهی کامل دادم.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/18 دوست خوب چرا جوش میاری! یه کم اروم باش! من هیچ تمایلی نداشتم که بیام تو این بخش و نظر بدم! و هیچ وقت حتی واسه خوندن نظرات به این صفحه نیومده بودم . پسر دایی من یه گوشی سونی P داره و میخواست یه گوشی دیگه در حد 1400 بخره و چون سونی داشت میخواست تنوعی بشه و ایندفعه از برند دیگری بخره.

به من گفت که از بین گوشی های HTC1 X و s3 و lumia و Huawei یه گوشی رو بهم پیشنهاد کن.

من به بخش نظرات همه گوشی هایی که گفته بود رفتم و وقتی که داشتم نظرات این صفحه رو می خوندم با یه نظر از آقای (علی ر) روبرو شدم. متن نظر: (منم خدا رو شكر به وسيله همين سايت بود كه اين گوشي رو خريدم ميخواستم اشتباه بزرگي مرتكب بشم و xperia tx بخرم)

قبلا هم گفتم من زیاد کامنت نمیزارم و بیشتر نظرات رو میخونم ولی وقتی ببینم کسی اینجوری و با تعصب و دور از انصاف نظر میده وظیفه خودم میدونم که طرف رو روشن کنم و از اونجا که تجربه داشتن هر دو گوشی رو داشتم جوابشون رو دادم. تجربه من از داشتن این دو گوشی این بود و خدا شاهده که هیچ اغراری نکردم و هر چی که برام از داشتن این دو گوشی تجربه شده بود رو نوشتم .

چرا وقتی کسی نظر درست میده میتوپیم بهش و هی منفی میدیمش! برای من اون منفی ها اثلا مهم نیست. آره بعضی وقت ها واقعیت او چیزی که ما انتظار داریم نیست و باید این رو قبول کنیم و اگه کسی اومد و واقعیت رو گفت نباید اینجوری برخورد کنیم.

دوست خوب اگه شما با این ادعا میگی که گوشی بازی من بدون ادعا میگم که من هم گوشی های زیادی داشتم ولی هیچ جا این رو با ادعا نگفتم. اوایلی که s2 اومده بود من s2 رو خریدم و واقعا تو موقع خودش گوشی خیلی خوبی بود. بعد از چند تا گوشی دیگه s3 رو خریدم و تجربم از داشتنش این بود و نتونست اون چیزی باشه که من میخواستم. اگه تجربه چند ماهه رو با s3 نداشتم حتی یک کلمه هم در موردش نظر نمیدادم.

بعد رفتم tx رو گرفتم و واقعا از خریدنش بسیار خوشحالم و هر چیزی رو که من از یه گوشی میخواستم داشت. اصلا برام برند مهم نیست و هر برندی گوشی خوب و بد داره. تقریبا همه برند ها رو امتحان کردم و باز هم اینکا رو خواهم کرد.

شما به نظر من میگی تعصبی! متن خودت رو یه بار بخون ! سرشار از تعصبه و دیگه خندت نمیگیره!

من دو تا از دوستام s3 دارند و بارها با tx مقایسشون کردم و همیشه خودشون قبول کردن که tx سرتره.
چه در صفحه نمایش چه در سرعت گوشی چه در سرعت لود کردن برنامه ها و بازی ها و چه در قدرت پردازنده گرافیکی در همه موارد tx برتر بود.

در مورد دوربین هم خیلی از دوربین tx راضی هستم.

دوست خوب این بخش نظرات واسه اینه که به هم کمک کنیم و مشکلات همدیگه رو حل کنیم نه اینکه با هم دعوا کنیم. در ضمن من هیچ پزی ندادم و یه گوشی ارزش پز دادن نداره . دیگه هم با این صفحه کاری ندارم و اگه واسه اون نظری که دوستمون داده بود نبود هیچ وقت به این بخش نمیومدم.

چقدر خوبه که آدم یه کم انتقاد پذیر باشه. یه سر به بخش نظرات tx بزن ببین که همه با دوستی دارن به هم نظر میدن و به همدیگه کمک میکنن و از همدیگه چیز یاد میگیرن و خیلی از بچه های برند های دیگه میان و با دوستی به هم نظر میدن.اونوقت شما جوری نظرمیدی (آقایون چرا کوتاه نمیاین تا این اقا بره تو بخش خودش) که انگار شش دونگ این بخش مال شماست! من از اولین نظری که تو این بخش دادم همه بهم توپیدن . آخه دوست نداشتن در مورد معایب گوشیشون صحبت بشه!

به امید روزی که تحمل انتقادها رو داشته باشیم و به نظرات همدیگه احترام بذاریم و حقیقت رو بپذیریم

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/18 سلام دوست خوب. آره شما اصلا تعصب نداری! کاملا از این کامنتتون معلومه(منم خدا رو شكر به وسيله همين سايت بود كه اين گوشي رو خريدم ميخواستم اشتباه بزرگي مرتكب بشم و xperia tx بخرم)!!!

دوست عزیز دلیل حضور من تو این صفحه واسه همین کامنت تعصبی شما بود

دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره. من s3 داشتم ولی باهاش اصلا حال نکردم و خوشم نیومد حالا شما s3 داری و لذت میبری.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/18 دوست خوب sp که s3 رو میخوره! شما حتما یه tx رو با s3 مقایسه کن(در همه موارد صفحه نمایش و سرعت لود برنامه ها و بازی های hd)

داداش من تست کردم شما هم تست کن

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/17 شما مطمئنی tx داشتی !!! دوست خوب من مطمئن هستم که شما این گوشی رو نداشتی ! دوست عزیز گرافیک aderno 225 تی ایکس خیلی بالاتر از گرافیک mali اس تری هست!

دوست عزیز لطفا در مورد نظری که میخوای بدی اول یه کم تحقیق کن بعد نظر بده! آخه چقدر تعصب! واسه چی این همه تعصب؟!!!! اصلا داداش سامسونگbest بقیه برندها همه بوق! اینجوری خوبه!

دوست من با آگاهی نظر بده که دیگران از نظرت استفاده کنن

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/15 دوست خوب اینجا میدون جنگ نیست. من این جمله رو (خودت مقایسش کن تا بفهمی که tx چه غولی هست و بفهمی که چه اشتباه بزرگی کردی که sony tx نگرفتی) در جواب اقای علی ر که با تعصب گفته بود(منم خدا رو شكر به وسيله همين سايت بود كه اين گوشي رو خريدم ميخواستم اشتباه بزرگي مرتكب بشم و xperia tx بخرم ) دادم و هیچ تعصبی ندارم.

من اگه تا صبح بگم که tx از s3 بهتره شما قبول نمیکنی چون خودت s3 داری همینجور برعکس اگه شما بری تو صفحه tx بگی که s3 از tx بهتره کسی قبول نمیکنه. فعلا شما واسه خودت بت ساختی و هر کسی معایب گوشیت رو میگه به تندی جواب میدی!

من زیاد نظر نمیدم و بیشتر نظرات رو میخونم ولی وقتی نظری رو ببینم که منصفانه نباشه وظیفه خودم میبینم که با تجربه ای که از کار با هر دو گوشی دارم طرف رو روشن کنم. وقتی کسی حتی 1 بار هم گوشی tx رو دستش نگرفته اینجوری میاد روی هوا نظر میده بی انصافی هست.دلیل حضورم در این صفحه واسه این موضوع بود.

من تاکید روی هیچ برندی ندارم و همه برندها رو داشتم sony, nokia , htc , samsung و همه رو امتحان کردم. ممکنه یه برند چند گوشی بد روانه بازار کنه و چند گوشی خوب پس اگه شما یه z گرفتی و خوب نبوده نباید در مورد مدل های دیگه سونی اظهار نظر کنی . حالا شما متعصب هستی یا من؟!

من s3 داشتم و این گوشی نتونست گوشی مورد نظر من باشه آیا من که از s3 راضی نبودم باید در مورد گوشی های دیگه سامسونگ مثل s4 که شناختی ازش نداشتم نظر بد و تعصبی بدم!

برای من نام برند مهم نیست مهم اینه که یک برند یه گوشی best روانه بازار کنه حالا میخواد سونی باشه یا اچ تی سی یا سامسونگ و دوست دارم همه برندها رو امتحان کنم.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/14 دوست خوب من چند ماهی بیشتر نیست که این سایت رو میشناسم و وقتی داشتم در مورد اطلاعات tx تو نت سرچ میکردم باهاش آَشنا شدم. دلیلی نمیبینم که بخوام دروغ بگم. اونقدر بیکار نیستم که وقتمو واسه چیزای الکی تلف کنم. یه گوشی مگه چقدر ارزش داره که بخوام تعصب الکی داشته باشم.

از نظر شما s3 قویتره ولی از نظر من tx قدرت بیشتری داره. بهتره یه نگاه به بنچ مارک های tx داشته باشی و ببینی که در خیلی چیزا s3 رو شکست داده. در اجرای برنامه ها و بازی ها ی hd هر دو گوشی قدرتمندند اما tx به خاطر پردازنده گرافیکی aderno 225 که همه اینو میدونن که قویتر از پردازنده گرافیکی mali اس تری هستش و نسل جدید پردازنده krait قدرتمند تره.

حالا به نظر شما کدوم گوشی ضعیف تره!

معلومه تا حالا از یه گوشی اونقدر زده نشدی که حاظر باشی با ضرر بیشتر از دویست هزار تومن بفروشیش.

بعضی وقتا ما آدما به خاطر تعصب به چیزی که داریم دوست داریم چشمامون رو به روی حقیقت ببندیم .

باید واقع بین تر و انتقاد پذیر باشیم . یه گوشی یا یه ماشین یا هر چیز دیگه ای ارزش نداره که انسان بخواد
واسه اینکه اون رو داره تعصب بیجا داشته باشه.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/14 دوست خوب این تجربه من از این دو گوشی بود و بدون تعصب نظر دادم . گوشی ارزشش رو نداره که بخوام روش تعصب داشته باشم ممکنه یکی دو سال دیگه بفروشم و یه گوشی دیگه بگیرم پس نیازی نمیبینم که بخوام تعصب الکی داشته باشم.

زیبایی گوشی برای من مهمه ولی در مرحله اول کارایی برام مهمه و با تجربه کار با هر دو گوشی میگم که tx کارایی بهتری داره و کاری به گوشی های دیگه ی سونی ندارم.

سونی در گوشی z صفحه نمایش رو فدای ضد آب بودنش کرده و بخاطر همین هست که از کنتراست خوبی برخوردار نیست که به خاطر لایه ضد آب روی صفحه نمایش هست. شاید اگه شما zl گرفته بودی نظرت کاملا متفاوت میشد(برای مثال گفتم).

حالا چون شما یه گوشی سونی گرفتی که مشکل داشته دلیلی نداره که همه گوشی های سونی بد باشن.
شما بهتره اول چند روز تجربه کار با tx رو داشته باشین و بعد در موردش نظر بدین. ممکنه حتی شما این گوشی رو به دستتون هم نگرفته باشین پس نباید اینجوری نظر تعصبی بدین.

من وقتی تجربه کار با گوشی رو نداشته باشم در موردش نظر نمیدم مثلا با s4 نیم ساعتی کار کردم اما نیم ساعت زمانی نیست که من بخوام s4 رو درست بشناسم و در موردش نظر بدم.

در مورد باطری هم tx با کار سنگین یه روز رو راحت جواب میده. الا کمتر گوشی پیدا میشه که باطریش با کار سنگین بیش از یه روز رو جواب بده اما باطری s3 قویتر هست ولی با کار مداوم حدود دو سه ساعت بیشتر دووم میاره. ولی خوب Tx حدود یک ساعت زمان میبره تا کاملا شارز بشه در صورتی که وقتی s3 داشتم بیشتر از دو ساعت زمان میبرد تا فول بشه.

در مورد صدا هم در tx وضوح مکالمه و بلندی صدا بسیار عالی هستش به خصوص در محل های شلوغ و پرسرو صدا.( Z رو نمیدونم چه جوری هستش )

من هیچ تعصبی روی برند خاصی ندارم و طرفدار گوشی هستم که پرفکت باشه.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/6/13 دوست خوب من قبلا اس تری داشتم و الا هم sony tx دارم .

اما اس تری رو بعد از شش ماه با ضرر 200 هزار تومنی فروختم . بعد از 3 ماه کاملا ازش زده شدم.

جنس بدنه بد و طراحی تکراری و ضعیف باعث شد که حس خیلی بدی بهم منتقل کنه و خیلی سریع ازش زده بشم. الا هم حدود 8 ماه هست که tx دارم و در یک کلام باید بگم فوق العادست. هر روز بیشتر عاشقش میشم .

جنس عالی بدنه و طراحی شیک و زیبای tx باعث میشه که حس فوق العاده ای بهم بده. در مورد صفحه نمایش هم باید بگم که خودم tx رو با s3 مقایسه کردم . tx کیفیت صفحه نمایش خیلی فوق العاده ای داره و به راحتی s3 رو شکست میده. سونی ازش به عنوان برترین تجربه hd یاد میکنه.(حتما خودت مقایسه کن تا بهت ثابت بشه)

از مزایای دیگه tx پردازنده فوق العاده و پر سرعت به لطف چیپست Qualcomm MSM8960A Snapdragon و فن آوری جدید krait 300 که باعث شده سخت افزار گوشی خیلی عالی با هم مچ بشه .

پردازنده گرافیکی بسیار عالی aderno 225 که به راحتی پردازنده گرافیکی mali s3 رو شکست میده.

اگه تونستی حتما با یه tx کار کن و با گوشی خودت مقایسش کن تا بفهمی که tx چه غولی هست و بفهمی که چه اشتباه بزرگی کردی که sony tx نگرفتی!

این حاصل تجربه من از داشتن هر دو گوشی و کار با اونها بود.

با تشکر

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/6/13 آقا مهدی موضوع دیگه ای که میخواستم بپرسم اینکه از بین پردازنده های گرافیکی mali و Aderno و tegra و power vr به ترتیب کدامیک بهترن؟

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/6/12 سلام آقا مهدی. میخواستم بپرسم که آیا گرافیک ADERNO 305 گوشی ایکسپریا ال از گرافیک 225 TX قویتر هست یا نه؟ و هرچی عدد بالاتر باشه قویتر هست یا ربطی به بالا بودن عدد نداره؟ و قدرت گرافیک aderno 225 tx چقدر قویتر از گرافیک 220 گوشی هایی مثل ایون و اکرو اس هست؟چون شنیدم که گرافیک 225 tx دو برابر قویتر از گرافیک 220 ion و acro s هست؟ و اینکه در سری اول گوشی tx از چیپ 8260 استفاده شده و در سری های جدید tx از چیپ 8960 . آیا فرقی در قدرت رم و سی پی یو و گرافیک با هم دارن یا اینکه فرقشون فقط در ساپورت LTE هستش؟ با تشکر

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/6/4 دوست خوب من هم مثل همه بچه ها مطمئنم که شما این گوشی رو حتی یک دفعه هم به دستت نگرفتی(حتی خاموش)!!!!
حالا چون شما گوشی t داری دلیل نمیشه که t بهترین گوشی دنیا باشه و sp بوق!!!!!
خودت هم میدونی که sp خیلی قدرتمنده . خیلی بی انصافیه که این همه قدرت رو با بی اطلاعی زیر سوال برد!

دوست خوب با تحقیق و منطق و تجربه نظر بده نه با تعصب !

HTC One HTC One

1392/6/1 htc 1 شیک ترین و زیباترین گوشی جهان

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/6/1 شاید نهایت تا 1400 برسه ولی کمتر نمیشه. اگه z بشه 1100 اون موقع tx و sp و v میشن 500 هزار تومن و p میشه 200 هزار تومن و go و u و sola رو مجانی میدن!!!

Sony Xperia T Sony Xperia T

1392/5/31 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب حرف هایی میزنی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست خوب واسه اینه که رو گوشیت خیلی حساسی و وسواس داری. حساسیت و وسواس نداشته باش و از گوشیت لذت ببر

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/5/31 سلام مهدی جان . ویدیوهایی full hd که از اول روی tx بود بعد از آپدیت کردن از روی گوشیم پاک شدن . میخواستم بدونم آیا میشه از جایی پیداشون کرد؟ توی گوگل هم سرچ کردم ولی پیدا نکردم.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/5/30 با تشکر از آقا مهدی. باید بگم که واقعا کیفیت صفحه tx فوق العادست! من tx رو با خیلی از گوشیها مقایسه کردم s3 , not2 , z , zl , v , one s , one x در همه این مقایسه ها tx حرف اول رو میزد و طرف مقابل انگشت به دهن میموند.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/5/30 سلام . از بچه هایی که باطری gold 2450 رو خریدن خواهش میکنم که یه مقایسه کنن باطری gold 2450 رو با باطری خود گوشی و ببینن که باطری gold 2450 چقدر شارز رو بیشتر نگه میداره مثلا با کار مداوم چند ساعت و یا با کار معمولی چند روز؟ با تشکر

Sony Xperia ion HSPA Sony Xperia ion HSPA

1392/5/16 دوست خوب ION رو با S3 مقایسه میکنن نه با گوشی ضعیف و قدیمی S2.سامسونگ گوشیاش پلاستیکه ولی گوشی های سونی بدنه محکمی دارن و خیلی زیبا هستند. ION رو نگاه کن چقدر شیکه و خوشگله.

Sony Xperia ZL Sony Xperia ZL

1392/5/16 اگه بزرگ بودن گوشی واست مهمه z بگیر ولی اگه گوشی خوش دست با همون اندازه صفحه دوست داری zl فوق العادست. در ضمن من با هر دو گوشی کار کردم کیفیت تصویر zl بهتر از z هست ولی در بقیه چیزا با هم فرقی ندارن. من با هر دو گوشی حدود 1 ساعت کار کردم. اگه واسه خودم میخواستم بگیرم zl رو انتخاب می کردم

Sony Xperia ZL Sony Xperia ZL

1392/5/15 داداش شک نکن htc 1 . اما اگه بودجه ای که داری به htc 1 نمیرسه zl فوق العادست

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/5/9 دوست عزیز مشکل وایفای در tx مشکل آپدیت جدید 4.1.2 داده شده از طرف سونی هست و خود سونی هم این رو قبول داره و اون آچاری هم که شما در موردش اطلاع ندارین و میگین فقط مشکل tx هست واسه آپدیته!
در مورد مشکل در گوشی tx : مشکل مربوط به گوشی های سری اول بوده که در سری های جدید حل شده.

در مورد باطری هم اختلاف بسیار کمی دارن مثلا در زمان استفاده 10 دقیقه. هر دو مشکل باطری دارن و این رو توی نظرات T هم ببین.

دوست خوب درست صحبت کردن خیلی فرق میکنه با تعصب!

من دوستم t داره و در مقایسه دو گوشی در باز کردن گالری نتیجه دقیقا برعکس شما بود و در زمان باز کردن و اسکرول و نمایش عکس ها tx سریعتر بود .(تازه گوشی من خیلی بیشتر از دوستم عکس داشت خیلی بیشتر از دو هزار تا). این بستگی به مقدار رم اشغال شده توسط برنامه های قبلیه اجرا شده داره و یا اینکه عکس ها در کارت مموری باشه و در حافظه داخلی نباشه و سرعت کارت مموری داره .

اگه اومدین در مورد مزایا و معایب گوشی ها نظر بدین پس لزومی نداره بگین ایرانی ها فکر میکنن چون tx یه x بیشتر داره فکر میکنن بهتره و توهین کنین! شما خودت اسپانیایی هستی که اینجوری صحبت می کنی!
اتفاقا من یکی از اون ایرانی ها هستم که در مورد گوشی ها اول تحقیق میکنم بعد نظر میدم نه اینکه مثل بعضی ها نظر الکی بدم! در ضمن داشتن x اضافه برای ایرانی ها اهمیتی نداره . ایرانی ها از باهوش ترین مردمان جهان هستند. در ضمن مثال های جالبی در مورد htc1 و 1x زدی! آخه دوست من این دو گوشی از لحاظ سخت افزاری زمین تا اسمون با هم فرق میکنن. ما داریم در مورد دو گوشی t و tx حرف میرنیم که از سخت افزار مشابه استفاده میکنن.

خدااااااااااااااااحافظ!!!

HTC One HTC One

1392/5/8 من عاشق htc 1 هستم و حتما یه روزی میخرمش و به کسایی که از بین این گوشی و z و s4 میخوان گوشی انتخاب کنن بدون شک میگم htc 1 بخرن . فوق العادست این گوشی و طراحی فوق العاده زیبایی داره.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/5/8 دوست عزیزفعلا که اطلاعات شما ناقص هست! cpu t و tx هردو در مدل های قدیمی 8260 و در مدلهای جدید 8960 هست. مهندس اون آچاری هم که شما میگی مشکل نرم افزاری آپدیت هست و هیچ ربطی به مدل گوشی نداره! در ضمن از نظر شما طراحی و دکمه پاور tx بدهست ولی از نظر همه دکمه ها و طراحی tx خیلی زیباست و نازک و شیک و بسیار خوش دست. دوست عزیز در مورد صفحه نمایش یه سرچ بکن و ببین که tx یکی از بهترین صفحه نمایش های دنیا رو داره. در مورد پرچم دار بودن t واسه این بوده که tx بعد از t وارد بازار شد وگرنه مطمئن باش tx پرچم دار میشد. بعد از اینکه tx وارد بازار شد سونی تمام مانور تبلیغاتی رو روی tx داد و از tx به عنوان برترین تجربه hd یاد کرد(میتونی در تابلوهای تبلیغاتی خیابان و مغازه ها نگاه کنی که بنر و پوستری از tx زدن و چیزی از t نمیبینی و دلیل x اضافش اینه که tx نسخه تکامل یافته t هست). اون فایل pdf سایت سونی هم که گفتی نگاه کردم و در t و tx دقیقا از یک سخت افزار استفاده شده! در مورد باتری هم اختلاف زیادی ندارن و هر دو از باتری های ضعیفی استفاده میکنن اما چیزی که مهمه اینه که tx باطریش قابل تعویضه و جدیدا باطری 2450 واسش اومده. دوست خوب مشکل وایفای و پیکسل سوخته و شارز دهی در t هم وجود داره. هواپیما که نخریدی اینقدر تعصب نشون میدی! حالا شما چون t داری دلیل نمیشه که t بهترین گوشی دنیا باشه و گوشی های دیگه بوق! دو سه سال دیگه گوشیت رو عوض میکنی و یه دونه بهترش رو میگیری پس دلیلی نداره این همه تعصب. لطفا با تحقیق و منطق نظر بدین نه با تعصب. با تشکر

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/4/27 سلام واقعا خوش به حال کسانی که این گوشی رو با قیمت 1600000 میخرن! من خودم 5 ماه پیش یه tx گرفتم 1640000! واقعا z و zl گوشی های بسیار شیک و با سخت افزار قدرتمند هستند و قیمت فوق العاده مناسبی دارند. واقعا سونی یه ابر قدرت در گوشی های موبایل شده. با این قیمت مناسب z یا zl بگیرید و حالشو ببرین. من با z و zl کار کردم هردو فوق العاده هستند و با هم تفاوتی ندارن. اگرم داشته باشن بسیار کم و ناچیز هست. آخه z و zl برادر دوقلو هستند.

Sony Xperia ZL Sony Xperia ZL

1392/4/27 سلام واقعا خوش به حال کسانی که این گوشی رو با قیمت 1600000 میخرن! من خودم 5 ماه پیش یه tx گرفتم 1640000! واقعا z و zl گوشی های بسیار شیک و با سخت افزار قدرتمند هستند و قیمت فوق العاده مناسبی دارند. واقعا سونی یه ابر قدرت در گوشی های موبایل شده. با این قیمت مناسب z یا zl بگیرید و حالشو ببرین. من با z و zl کار کردم هردو فوق العاده هستند و با هم تفاوتی ندارن. اگرم داشته باشن بسیار کم و ناچیز هست. آخه z و zl برادر دوقلو هستند.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/13 دوست خوبم من هیچ تعصبی روی tx ندارم . آره اتفاقا با فاصله زیاد. دوستم z داره و باهاش مقایسه کردم خودش تعجب کرده بود. z خیلی رنگها رو سرد و بی روح نشون میده. منم با اکثر گوشی های سونی کار کردم z , zl , ion , sp , p ,u, v,tx . درسته که پرچمدار سونی z هست ولی zl صفحه نمایش بهتری داره . وقتی tx در صفحه نمایش از zl بهتره این معلومه که از z هم بهتره. Z به دلیل صفحه نمایش زد آب و ضخامت بیشتر اینجوری هست. خود سونی هم این مسئله رو قبول کرده .من خودم عاشق z هستم واقعا زیباست و قدرتمند ولی متاسفانه صفحه نمایشش به دلایلی که گفتم...... . این حرفتون که میگین tx رنگها رو پر زرق و برق و غیر واقعی نشون میده اثلا قبول ندارم اتفاقا خیلی رنگها رو زنده و طبیعی و واقعی نشون میده. این یک گوشی بیشتر نیست دلیلی نداره که تعصب داشته باشیم و ممکنه یکی دو سال دیگه بفروشیم ویه گوشی بهتر بخریم ولی آدم باید واقعیت رو بگه و انصاف رو رعایت کنه. درضمن من نتوپیدم به شما فقط واقعیت رو گقتم. امیدوارم بهترین انتخاب رو داشته باشید . sp هم گوشی بسیار خوبیه و در کل سونی گوشی های بسیار خوبی با قیمت مناسب روانه بازار میکنه. متشکرم

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/12 ببین دوست خوب انصاف نیست که بگی صفحه نمایش tx رنگها رو اشباع شده نشون میده. مطمئن باش اگه tx داشتی میگفتی بهترین صفحه نمایش رو داره. یه سرچ بکن تو اینترنت ببین بهترین صفحه نمایش های دنیا رو کدوم گوشی ها دارن! صفحه نمایش tx رو با s4 و htc butterfly مقایسه میکنن. من خودم tx دارم و با گوشی sp مقایسه کردم .صفحه نمایش tx خیلی عکس و فیلم ها رو زیبا تر و واقعی تر نشون میده . با zl مقایسه کردم و طرف کف کرده بود داشت می سوخت. وقتی txبه راحتی zl و z رو شکست میده دیگه sp جای خود داره. آخه چقدر تعصب! هواپیما که نخریدی! حالا چون شما این گوشی رو داری دلیل نمیشه که این گوشی آخر گوشی باشه و گوشی های دیگه......!!! sp سخت افزار بهتری نسبت به tx داره. ولی tx هم هر بازی و نرم افزاری رو که sp اجرا میکنه به راحتی اجرا میکنه حتی سنگین ترین بازی ها رو خیلی راحت لود میکنه(modern combat 4 , gta , most wanted , asphalt 7) و خیلی بازی های دیگه. پس نیازی به قدرت بیشتر تا دو سه سال دیگه نداره. فکر کنم شما صفحه نمایش tx رو ندیدی اگه دیده بودی اینجوری در موردش نظر نمیدادی.tx خیلی رنگها رو طبیعی و واقعی نشون میده. آدم باید انصاف رو رعایت کنه. در مورد مشکل گوشی های tx مشکل در گوشی های سری اول بود و الا کاملا رفع شده. هرگوشی ممکنه عیب هایی در اوایل داشته باشه مگه همین sp مشکل تاچ ضعیف و زاویه دید رو نداشته. خواهشا با تحقیق و منطق نظر بدین نه با تعصب بیجا.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/3/10 سلام صاحب جان . نظرت در مورد باطری های جدیدی که برای tx زده شده چیه؟ یه باطری که 2450 هست و باطری دیگه2000 هست . به نظرت اگه از این باطری ها استفاده کنیم به گوشی آسیب میرسه یا مشکلی پیش نمیاد؟

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/3/8 سلام صاحب جان . نظرت در مورد باطری های جدیدی که برای tx زده شده چیه؟ یه باطری که 2450 هست و باطری دیگه2000 هست . به نظرت اگه از این باطری ها استفاده کنیم به گوشی آسیب میرسه یا مشکلی پیش نمیاد؟

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/3/3 دوست عزیز مطمئنی گوشی که شما دیدی tx بوده!!! tx یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش های دنیا رو داره!!! بهتره با یک tx دیگه کار کنی و کیفیت صفحه نمایشش رو ببینی بعد در موردش نظر بدی.

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/3/3 ببین دوست خوب چون شما v داری میگی v بهتره . در مورد صفحه نمایش میتونی مقایسه ای رو که صاحب ط انجام داده و عکس هاش رو تو سایت قرار داده ببینی اونوقت متوجه میشی که tx خیلی کیفیت تصویر و زاویه دیدش بهتره. من خودم این دو گوشی رو در کنار هم قرار دادم و مقایسه کردم و کیفیت تصویر tx با فاصله زیادی از V بهتر بود.(خود سونی از tx به عنوان برترین تجربه hd یاد کرده). در مورد زیبایی این رو همه کسایی که V دارن میدونن که tx خیلی زیبا تر و شیک تر از v هست(v کروم دورش خیلی تو ذوق میزنه). کجا سونی نوشته که دومین گوشی برترش بعد زد وی هست یعنی v از zl هم بهتره!!! آخه چرا اینقدر تعصب!!! v فقط در ضد آب بودن از tx بهتره . در کیفیت تصویر و زیبایی همه این رو میدونن که tx بهتر و زیباتره. سونی وقتی این دو گوشی رو معرفی کرد تمام مانور تبلیغاتیش رو روی tx اجرا کرد(در ایران هم این موضوع مشهود هست که در موبایل فروشی ها میتونی ببینی که همه جا پوستر tx رو به دیوار زدن). در مورد پنل های lcd هیچ تفاوتی با هم ندارن و این فقط یه رابط نرم افزاری هست که سونی در گوشی هی جدیدش از c استفاده کرده و بروزترش کرده. دوست خوب چرا این همه تعصب بیجا و الکی!خواهشا با تجربه و تحقیق و منطق نظر بدین نه با تعصب بیجا و الکی.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/2/26 سلام دوست خوبم . به نظرت tx رو بفروشم پول بزارم روش برم z بخرم؟ (ارزشش رو داره؟) تو با z کار کردی؟ به نظرت z بهتره یا tx ؟؟؟ از نظر صفحه نمایش کدومشون بهتره؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 59 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا