مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sasank o
  • تاریخ عضویت : 1392/1/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 77

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 77 مورد

Sony Xperia V Sony Xperia V

1393/2/24 سلام و درود دوستان
این گوشی رو برای یکی از اقوام و از طریق دیجی کالا سفارش خریدم.اخرین بار بود ازشون خرید کردم به دو دلیل. اول اینکه من گوشی سفید سفارش دادم و اونا برام مشکی فرستادن !!!! و حسابی ابرومو برد و دوم اینکه بهیچ وجه نظراتمو تا حالا منتشر نکرده با اینکه تا حالا مبلغ زیادی ازش خرید کردم.کلن باید بگم شرکتی که مشتریاش زیاد شدن دیگه خودشو گم میکنه و نباید دیگه سمتش رفت.
اما خوبی ها و بدی های این گوشی:
خوبی ها:
صفحه نمایشش واقعا عالیه البته من گوشی های زیادی ندیدم ولی واقعا کیفیت صفحه ش با اینکه فقط lcd (نه led یا amoled)بود واقعن از بقیه صفحه های که تا حالا دیدم کاملا جلوتر بود.اینو به سونی نسبت میدم نه به این دیجی کالا که فقط یه فروشندس و با پررویی جوری برخورد می کنه انگار خودش ساخته! کیفیت دوربین چه عکس و چه فیلمبرداری مناسبه البته به نسبت قیمت. وزن گوشی نسبتا کمه و تا حد زیادی میشه یک دستی باهاش کار کرد چون عرض گوشی هم باریکه!تاچش واقعا بی نظیره و سریعا جوابگوی دستوراته. در مورد داغ شدن و بازی و برنامه هاش نظری ندارم چون زیاد باهاش کار نکردم.
اما بدی ها:
جنس قاب پشتی از پلاستیکه و واقعا ضعیفه و منو حسابی ترسونده که نکنه ضد اب نباشه!بطوری که وقتی قابو روش بستم بطور کامل روی بدنه چفت نشد و مقدار خیلی کمی فاصله داشت!!
گوشی سیم کارت معمولی نمیخوره و باید ببرید کوچیکش کنید(هزینه اش 500 تومنه)
باطری واقعا ضعیفه بطوری که با استفاده زیاد باید هروز شارژ بزنین
این تجربه کوتاه من بود پیروز باشید یا حق

Nokia 220 Nokia 220

1393/2/24 سلام دوستان.حتما خبر فروش نوکیا به مایکروسافت رو شنیدید.خبر دردناکی برای هواداران بود .من بهترین روزای که گوشی داشتم با نوکیا بود و الان از ته قلبم ناراحتم :( میخام اینجا کمی در مورد نوکیا بگم
به نظرم بعد از فروش نوکیا این شرکت دو کار مهم انجام داد اول ساخت اولین اندرویدی هرچند دیر! و دومیش این گوشی 220 که بجز دوربینش بقیه چیزاشو دوس دارم!
البته با این رویه ای که نوکیا پیش گرفته بود بعید نبود که 50 سالگیشو( توی bing نوشته :Founded: 1865 که یعنی 149 سال که بنظرم اشتباهه!) نبینیم ولی خب باید بگم «مافیای» پشته پرده تصمیم گرفته بود و نوکیا «باید» سقوط می کرد.متاسفانه این مافیا همه جا اعم از سیاست، اقتصاد، ورزش و... وجود داره و در تمام دنیا این مافیا هست که گرداننده بازیست... وگرنه از یه بچه هم اگه می پرسیدن میتونست مشکلات نوکیا رو بگه که چرا بازارو از دست داد و اینکه مهندسان شرکتی نتوانند این را بدانند غیرممکنه. اما باید بگم نوکیا با سیمیبین اوج گرفت هرچند نقطه استارتش بدون سیستم عامل بود ولی این سیمیبین بود که روزای طلایی نوکیا رو رقم زد.حتما گوشیهای 3/ مگاپیکسلی رو یادتون هست! کم کم مگاپیکسل به 1/3 و 2 و 3/2 رسید تا اینکه مدل های 5 هم به نوکیا اضافه شدن و تقریبا با مدل های 8 و در نهایت 12 و تک مدل 40 مگاپیکسلی مدل 808 ختم شد.انصافا هنوزم که هنوزه دوربین نوکیا در بین گوشی ها بی رغیبه!حتی استحکام گوشی هاش!چندی قبل یه گوشی 520 جان یه پلیس نجات داده بود!!
http://windowsiha.com/posts/%D9%84%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%A7-520-%D9%86%D8%A7%D8%AC%DB%8C/
نوکیا با سیمیبین خوب پیش میرفت تا اینکه رغیبی به اسم گوگل با اندروید ظاهر شد.شاید نوکیا اصلا جدی نگرفته بود اما گوگل سرسخت تر از این حرفا بود و تصمیمی که میگرفت از عواقبشم مطمئن بود چون اهسته و پیوسته تمام بازارو می خواست!
خیلی جالبه که گوشی های اندرویدی که امدن انگار چرخ دوباره اختراع شده بود! بطوری که با عقب گردی عجیب تمام گوشی ها دوباره با مگاپیکسل های کم مثل 2 و 3/2 و 5 مشغول بکار شدند که واقعا غیرقابل باوره. شایدم این نوکیاست که توقع مارو از دوربین گوشی ها بالا برده ! بهرحال من زیاد با اندروید کار نکردم و نمیتونم نظری در موردش بگم ولی وقتی بیشتر مردم نوکیا رو تنها گذاشتن باید این شرکت هم به سمت اندروید یا سیستم عامل های جدید میرفت که نرفت(همون مافیا نگذاشت) . حالا که نوکیا به مایکروسافت رفته امیدوارم شاهد تغییرات خوبی باشیم چون فصل برای نوکیا فصل رویش دوبارست هرچند که ممکنه مایکروسافت اجازه تولید برند نوکیا با این اسم رو نده ولی فن اوری نوکیا قطعن باقی خواهد ماند و همچنین یادش در خاطر این نسل...حرف در مورد نوکیا زیاده ولی فعلا به همین مقدار بسنده می کنیم بقیه اش باشه برای روزای اینده نوکیا.
اما در مورد این گوشی 220 بگم.شکلشو خیلی دوس دارم .همچنین وزن کمی داره و مهم اینکه دکمه ای هست و قیمتشم مناسبه!اما سوالم از دوستانی که دارن اینکه جاوا رو پشتیبانی میکنه؟یعنی s40 هستش؟ ایا چراغ قوه داره؟ عمر باطریش با استفاده معمولی چند روزه؟ محتویات جعبه گوشی چیه ایا کابل کامپیوتر داره؟ و مهم تر از همه ایا مشکل پخش صدای بلند رو داره؟ ممنون میشم از اونایی که جواب میدن. یا حق

Nokia 105 Nokia 105

1392/11/19 درود بر دوستان عزیزم
چند روز پیش برای خرید گوشی کمتر از 100 هزار تومان به بازار کرمانشاه مراجعه کردم.قبلش گوشی های ارزانی از نوکیا مثل 101 مدل جنون افرین و 1280 دوستداشتنی رو خریده بودم که تجربیاتمو در صفحه ان گوشی ها گفته بودم اما اینجا هم میگم بلکه بدرد کسانی که هوس نوکیا دارن بخوره.
بنده به جرات میگم فکر خریدن این گوشی رو از سر بیرون کنید.چون قبلن مدل 101 رو داشتم تمام مشکلات اون رو در این مدل هم دیدم.برخلاف نظر دوستانی که گفته خوشدسته اصلن اینطور نیست!دکمه ها فیدبک مناسبی ندارند و اینطور بنظر میاد که بین دکمه ها و صفحه کلید فاصله کمی وجود داره.صفحه نمایش بسیار ریز و ناخواناست و زیرنور افتاب امکان نداره بتونید به راحتی اس ام اس بدید.جالبه که با این صفحه کوچک مصرف این گوشی زیاده و به زحمت به 3 یا 4 روز میرسه!حدسم اینه که مصرف به این خاطر زیاده که گوشی بیشتر وقت ها انتن نداره و لحظه ای انتن میپره و بعد از چند لحظه دوباره میاد و این تلاش مداوم برای پیدا کردن انتن باعث پر مصرف شدن این گوشی میشه!! هرچند صفحه رنگی که دقیقن معلوم نیست نیت نوکیا از استفاده اون در یک گوشی ساده چه بوده هم بی تاثیر نیست! باطری با ظرفیت 800 میلی امپر هم فراموش نشه.
همان مشکل تغییر زبان به فارسی در زمان اس ام اس که در 101 وجود داشت در این مدل هم وجود داره و واقعن اعصاب ادمو حسابی به چالش میکشه.زمانی که بخواهید در حین اس فرستادن زبان گوشی رو توی متن عوض کنید باید خارج بشید و از منو زبان رو تغییر بدهید و این پروژه هربار باید تکرار بشه!!!
تو این فکرم که نوکیا با این کارش داره برای رشته های پرتابی در المپیک استعدادیابی میکنه.
تنها خوبی که داره وزن کمه این گوشیه که البته باید بگم طراحی این گوشی زمخته و مخصوصن قطرش زیاده ولی خوبیش اینه که فاصله بیشتری میتونید پرتابش کنید:)
بهرحال مشکل صدای بلند هم که در تمام گوشی های سطح پایین نوکیا وجود داره در این مدل هم باقی مانده.
بین مدل های ارزان نوکیا فقط 1280 خوبه که هرچند کمی از 105 گران تره ولی خوشبختانه مربوط به شاهکارهای چند سال اخیر نوکیا نیست.اگه قصد خرید 1280 رو داشتید مراقب باشید و فقط مدل هندیشو رو بخرید.شنیدم مدل چینی و تقلبیش تو بازار زیاد شده و مدل های جدید نوکیا شامل 100 و 101 و 103 و 105 و ...همگی فقط یک نواوری داشتند و اونم تکرار مشکل بوده.
نتیجه اینکه این گوشی دقیقن همون گوشی 100 و 101 هست و تغییرات جزئی در ان اعمال شده که از خریدش پشیمان خواهید شد
یا حق

Nokia 100 Nokia 100

1392/8/20 به نکته خیلی خوبی اشاره کردید دوست گرامی حرف شما را قبول دارم. در دنیای واقعی دوز و کلک زیاد است و اینجا که دیگر بماند(دنیای مجازی=دروغ)

Asus Google Nexus 7 2013 Asus Google Nexus 7 2013

1392/5/3 جنگی که در دنیای نرم افزار و سخت افزار است بین چند شرکت امریکاییست
اپل با سیستم عامل مکینتاش و محصولات خاص(همچون استیو جابز فقید که او هم فردی خاص بود) و کسانی هم که محصولات اپل را میخرند افرادی خاص هستند
مایکروسافت با ویندوز و ایکس باکس که هدف اصلی بیل گیتس از ایکس باکس بیرون کردن سونی از دنیای سخت افزار بازی بود غافل از اینکه سونی در زمان خود با ارائه پلی استیشن عملا تمام کنسول ها از جمله اتاری معروف و سگا را از رده خارج کرد بطوری که حتی اثری از ان شرکت ها نیست!
و اما گوگل
گوگل با هوش سرشار مهندسانش به ارامی درحال تصاحب بازار تلفن همراهست این شرکت برای هر گوشی که با اندروید تولید میشود تنها 1 دلار از شرکت مقابل وجه دریافت میکند و البته تصمیم هوشمندانه تر این شرکت مقابله نکردن با سامسونگ سرمایه دار بود و در کمال اطمینان با این شرکت دست همکاری فشرد
یادمان نرود بازار مرورگر ها هم در حال حاضر از ان گوگل کروم است بازاری که تا چند سال پیش از ان اینترنت اکسپلورر بیل گیتس بود و گوگل در زمینه موتور جستجو اینترنت رتبه یک را دارد
اینبار گوگل با همکاری ایسوس گوشی جدیدی ساخته گرچه پیشبینی برای فروش ان زود است اما نتیجه هرچه که باشد برای اینده گوگل سودمند خواهد بود
گوگل به ارامی و باهوش حرکت میکند بقول معروف رهرو انست که اهسته و پیوسته رود...

Nokia 105 Nokia 105

1392/4/28 دوست عزیز شما نوشته بودی توی چوب بری هستی ولی به نظرم فروشنده نوکیا هستی که انقدر براش تبلیغ میکنی
کالای خوب رو همه مردم میشناسن و احتیاجی به تبلیغ نداره بقول معروف عیان چه حاجت به بیان
اگه میبینی دوستانی اینجا از نوکیا انتقاد میکنن به خاطر دشمنی نیست بلکه میبینن که کیفیت محصولات افت کرده
درضمن این پارادوکس نیست که از شما (سامسونگ E1205) تعریف کنی بعد توی صفحه نوکیا غیر مستقیم بگی سامسونگ اصالت نداره!؟

Nokia Asha 203 Nokia Asha 203

1392/4/27 خیلی عجیبه نه فروشگاهی از این مدل داره نه کسی تا حالا نظر داده ولی گوشی بدی به نظر نمیاد:|

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/4/26 درود دوستان گرامی
بنده به عنوان برادر کوچک شما از همه خواهش میکنم دست از بحث های کلیشه ای و بیهوده که هیچ سودی نداره خودداری کنین چون این بحثها فقط باعث ایجاد ترافیک ذهنی برای خود شما خواهد شد

نه شما نه بنده نه هیچکدام از دوستانی که اینجا نظر میگذارند از سهامداران یا هیئت مدیره نوکیا اپل
اچ تی سی یا هیچ شرکتی دیگه ای نیستند پس طرفداری یا تعصب خشک و بی منطق چه فایده ای داره؟

ای کاش بعضی دوستان ذره ای از این تعصب را بحال ایران عزیز و هم وطنانشان داشتند نه برای چند شرکت اجنبی که هواداری یا تعصب نسبت به انها هیچ سود مادی یا معنوی نداره
پس از دوستان خواهش میکنم از نوشتاری که باعث اغتشاش و بحث های دنباله دار میشه و هیچ بار علمی نداره پرهیز کنند با سپاس

Nokia 301 Nokia 301

1392/4/24 دوستان امروز توی gsmarena یه بنده خدایی اشاره کرده بود این گوشی اکولیزر یا همون تنظیم نوع صدا نداره!
اگه هرکدوم از دوستان این گوشی رو داشتن لطفا تست کنن ببینن حقیقت داره ؟
ممنون میشم

Nokia 301 Nokia 301

1392/4/24 درود دوست گرامی
اگه ممکنه بیشتر توضیح بدید یا اینکه یه منبعی معرفی کنید که مطمئن بشیم البته منظور شما رو از کریستال مایع نفهمیدم چون خود کلمه LCD هم همون معنی کریستال مایع رو میده(Liquid-crystal-display) و یه چیز دیگه اینه که اگه عمر اونا کوتاهه چطور سامسونگ این صفحات رو گسترش داده و نوکیا هم از همین نوع صفحات در مدل های سطح بالاش استفاده میکنه؟
اگه ممکنه در مورد گوشی دست دوم راهنمای کلی و جزیی بفرمایید چون کار ما اساسی لنگه مخصوصا در شناسایی گوشی های غواص و ژیمناست (اب خورده و ضربه دیده)

Nokia 1280 Nokia 1280

1392/4/23 در مورد کالاهای قاچاقی باید بگم 85% گوشی های موجود در بازار قاچاقی وارد میشن که این واقعا فاجعه است و تشخیص کالای اصل از بدل رو سخت میکنه
مثلا بنده وقتی از ارگ کرمانشاه گوشی 6303 خریدم به لیبل داخل گوشی توجه کردم که نوشته بود:
made in korea و منم گفتم حتما اصله اما فروشنده هم با حالت جالبی گفت اونو میشه عوض کرد اگه میخوای عوض کنم مجار بزنم!!بنده که هاج و واج شده بودم به سطح اطلاعات خودم شک کردم و گفتم وقتی میگه لابد از این کارام بلده خلاصه گوشی رو خریدم و خوشبختانه مدت زیادی بدون مشکل برام کار کرد
در کل دو مورد درباره این گوشی میگم اول اینکه کالایی که فروشش زیاد باشه تقلبیشم زیاده مثل همین مدل که رفرش شده زیادی ازش در بازار هست
دوم اینکه کالای پرفروش مدت زیادی توی بورسه و اگه خراب بشه روی دست نمیمونه و لوازم یدکیش زیاده
اینم لینک گوشی های قاچاقی:
http://www.ghanoononline.ir/News/Item/23225/21/85-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%82%D8%A7%DA%86%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF.html

Nokia 206 Nokia 206

1392/4/22 درود دوست عزیز

کالایی که با لیسانس شرکت اصلی اما در کشوری دیگه ساخته میشه نباید با نمونه ی اصلی تفاوتی داشته باشه چرا که با نظارت کامل و کنترل کیفیت شرکت اصلی ساخته میشه و قطعا اگر ایرادی در کالا باشه شرکت اصلی رو زیر سوال میبره
اما در مورد تجربه خودم بگم که مدتی قبل یه گوشی 101 نوکیا خریدم که ساخت کشور "هند" بود و واقعا انبوهی از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری بود(در این مورد در قسمت 101 توضیح دادم)
اما دوستانی که نمونه ساخت چین رو داشتن ادعا میکردن نمونه های هندی مشکل دار هستن و اون ایرادات در مدل های ساخت چین نیست!
اگه در شهرتون نمایندگی نوکیا هست و مهلت ضمانت گوشی تمام نشده حتما مراجعه کنید ممکنه با یه بروزرسانی مشکلش حل بشه
موفق باشی

Nokia 1280 Nokia 1280

1392/4/22 درود
شما باید این شماره رو با شماره سریال 15 رقمی که روی کارتون گوشی هست مطابقت بدید اگه یکی بود گوشی شما اصلیه

Nokia 1280 Nokia 1280

1392/4/22 درود
شما میتونید یه جستجویی توی گوگل انجام بدید و یا مشکلتون رو توی فروم های اشکالات گوشی مطرح کنید
http://forum.gooshishop.com/forum.php
میتونید به ادرس بالا هم سری بزنید
موفق باشی

Nokia 103 Nokia 103

1392/4/20 در مورد جنس بدنه نظری ندارم البته جنس بدنه 1280 واقعا ضعیفه و اینطور به نظر میاد که از پلاستیک چند بار مصرف ساخته شده
یه نکته ای که یادم افتاد بگم اینه که 1280 و گوشی هایی که قاب پشتی اونا یه تکه هست موقع زمین خوردن دقیقا به 3 تکه تبدیل میشن :گوشی و قاب پشتی و باطری
ممکنه اینطور فکر کنید که این ایراده ولی به نظر من نیست چرا که اگه گوشی داخل اب بیفته و روشن باشه قطعا میسوزه اما جدا شدن باطری و خاموش شدن باعث میشه گوشی نسوزه البته نمیشه اینو به تیزهوشی نوکیا نسبت داد چرا که مثلا گوشی c5 که یه گوشی تقریبا سطح بالاست اینطور نیست پس این قابلیت کاملا اتفاقی بوده! یاد دوربین های سری w سونی افتادم که موقع افتادن از دست سنسور جاذبه سریع تشخیص میده و لنز دوربین رو داخل میکشه و دوربین رو خاموش میکنه
چه خوب میشد اگه همه گوشی ها هم اینطور میبودن

Nokia 301 Nokia 301

1392/4/18 ممنون داداشم اگه خاستم حتما خبر میدم اما فعلا قصد خرید ندارم چون اولش هزینشو ندارم و بعدشم زیاد برام ضروری نیست حداقل دوربین دیجیتالو به این گوشیا ترجیح میدم
ولی چند توصیه دارم اول اینکه اگه c5 گرفتی مدل c5 5mp بگیر و اگه قصد خرید داری زودتر بخر!چون تقریبا 10 تیر شدیدترین تحریم شروع شده و یکی دو روز پیش هم بانک مرکزی رسما نرخ ارز رو تک رقمی کرد و با این وضع پیشبینی کردن موج دوم گرانی در راهه و خب شما بهتر میدونی اینجا همه قیمت ها بهم ربط داره...
http://www.khabaronline.ir/detail/288597/economy/commerce
بهرحال ممنونم و موفق باشی

Nokia 301 Nokia 301

1392/4/16 نوکیا از سال 2009 به بعد به جز c5 گوشی خوبی تولید نکرد بقیه م با اندروید جوری مشغول شدن که سیمیبین از میدان بیرون شد
n96 , hazl , n79 بد نیستن ولی من نظرم روی n86 بیشتره حالا نظر شما چیه؟
این گوشیم چند بدی داره که توی نظرات گفتم ولی ای کاش مدل تک سیم کارتشم که نوکیا تولید کرده بیاد
درضمن این قیمتی که هنرمندان زده بود 395 به نظرم کمی افسانه ای بود! حالا زده نزدیک 300 بازم گرونه اما چه میشه کرد بقول شما انتظار بیفایدست

Nokia 1280 Nokia 1280

1392/4/16 درود بر شما
این کارهایی که میگم انجام بدین لطفا
1.اول از همه سیم کارت شما چیه و پیش شماره اون چنده؟ (تا اونجا که میدونم همراه اول مخصوصا 0918 با 1280 و کلا سری جدید نوکیا زیاد سازگاری نداره که دائما پرش انتن داره و لحظه ای میره و دوباره میاد)
2.کد #06#* رو از چپ به راست و در صفحه اصلی گوشی وارد کنید و اونو با سریال روی کارتون مطابقت بدید که اگه یکی نبود احتمالا گوشی ما بدله
3. کد *#0000# رو از راست به چپ و در صفحه اصلی بزنید و مشخصاتی که نوشته اینجا بفرستید که بفهمیم سری ساخت گوشی چیه
4.کد #92702689#* رو ازچپ به راست در صفحه اصلی بزنید و مشخصاتی که میاره در اینجا بنویسید
در ضمن داخل گوشی و روی لیبل زیر باطری عبارت ساخت کدام کشور نوشته شده؟هند یا چین؟
این اطلاعات رو بدید شاید کمکی بر بیاد

Nokia 103 Nokia 103

1392/4/16 باید بگم حدسم درست بود البته متاسفانه
نوکیا برای کم کردن هزینه هاش از یه قطعه مشترک در مدل های مشابه استفاده میکنه
البته نمیشه ایرادی گرفت چون تقریبا این کار در اکثر شرکت ها مرسومه ولی بحث من سر قطعات "معیوبه"
تا بحال به نظرات زیادی در مورد گوشی های رده ارزان قیمت نوکیا توجه کردم و تمامیه اونا مشکل پخش صدای بلند داشتن
این مشکل یه این علته که در گوشی های دیگه یک بلندگو برای صداهای پایین مخصوص مکالمه و یه بلندگو مخصوص صدای بلند مثل رادیو وجود داره اما نوکیا برای صرفه جویی از همون بلندگوی صدای بلند استفاده میکنه که این مشکل وجود داره!
اما حالا شما به نکته خوبی اشاره کردین طوریکه میشه حدس زد این گوشی بدون هیچ تغییری همون 1280 قبلیه البته با دو مورد:
اول اینکه اگه 1280 ایراداتی داره 103 هم داره! و دوم اینکه اون گوشی 82 گرم وزنشه ولی این مدل 77 گرم! خدا میدونه نوکیا چی از 1280 کم کرده که 103 شده...
بهرحال این گوشی و سری ساختش معلوم کرد چیپ و مدارات 103 همون 1280 هستش و اون زمان ساخته شده

Nokia 208 Nokia 208

1392/4/15 ظاهرا که شما روی نوکیا تعصب داری چون هرچه به نظر دیگران نگاه میکنم تعصبی نمیبینم
اگه یه منبعی برای حرفات داری برای دوستان معرفی کن شاید وضع نوکیا واقعا خوبه و ما خبر نداریم!
کیفیت و طراحی ' دیگه چه چیزی هست که نوکیا توش حرف اولو میزنه؟
درضمن شما که مارو کارشناس نمیدونی خودت یه نظر کارشناسی بده که چرا نوکیا وضعش به اینجا رسیده که هووایی به فکر خریدش افتاده؟

Nokia 207 Nokia 207

1392/4/15 کار به جایی رسیده که با ورود هر محصول نوکیا موجی از اعتراضات رو میبینیم
حالا میگیم دوربین قیمت نهایی گوشیو زیاد میکنه اگه برداشته بشه شاید بعضی بهش احتیاج ندارن و نمیخوان هزینه اضافی بدن اینو قبول دارم
اما یه کابل یه وجبی برای اتصال به کامپیوتر یا مثلا یه دکمه برای کنترل حجم صدا روی بدنه چه خرجی روی دست نوکیا میزاره که از روی گوشی هاش حذفش کنه؟؟یعنی انقده وضع نوکیا خرابه؟کم کم گوشی هاش داره مثل گوشی های اوایل راهش مثل n70 میشه...
ما که دیگه به سورپریز شدن از طرف نوکیا عادت کردیم والا

Nokia 301 Nokia 301

1392/4/15 درود دوست گرامی
منم مثل شما دنبال خرید گوشی های دست دوم هستم که واقعا به این شاهکارای جدید خیلی می ارزه
تا حالا جنس دست دوم نخریدم ولی نوکیا مجبورم میکنه این کارو انجام بدم که واقعا در این بازار کاره ترسناکیه چون عملا از سرنوشت کالایی که میخوای بخری هیچ اطلاعی جز حرف های فروشنده نیست و البته شما بهتر از من فروشندگان خاص کشورمونو میشناسید
کالاهای دست دوم در کشور های پیشرفته بسیار پر طرفدار هستن
بطوریکه عده ای هرگز اقدام به خرید کالای نو نمیکنند بلکه صبر میکنند که عده ای دیگر بخرند و وقتی فروختند ایشان با قیمتی کمتر اقدام به خرید کنند
احوالات این کالا ها هم به این صورت هست که هر کالایی هر ایراد جزئی و کلی داشته باشه در حین فروش به خریدار گفته میشه(درست برعکس ما که سعی در پنهان کردن ان داریم!) درضمن تمام کسانی که قبل از شما ان کالا را داشته اند با سند شدن کالا قابل پیگرد هستند و با این کار احتمال کلاه برداری صفر میشود

گاهی هم پیش میاد که کالایی در حین حمل و نقل به جعبه ان اسیب وارد شده اما خوده ان کالا سالم است این کالا ها هم با قیمتی کمتر از کالای اصلی اما با کیفیتی همانند نو بفروش میرسند
اما اینجا ظاهرا در بر پاشنه ای دیگر میچرخد و باور کنید هرچقدرم در خرید کالای دست دوم مهارت داشته باشید این امکان به صورت قوی وجود داره که گول بخورید و تا مدت ها هم متوجه نشید!

بهرحال عاجزانه از دوستان میخوام اگر کسی در زمینه خرید گوشی های دست دوم اطلاعات داره مارو هم بی نصیب نزاره

Nokia 103 Nokia 103

1392/4/14 دوست گرامی سوالتونو خوب متوجه نشدم
یعنی منظور شما اینه که هم 1280 و هم 103 که شما داری در یک تاریخ تولید شده؟

Nokia 208 Nokia 208

1392/4/13 واقعا راست گفتی رفیق به این میگن بختک کامل و نوکیا هروز عجیب تر از دیروز

Nokia 5800 XpressMusic Nokia 5800 XpressMusic

1392/4/13 گر خوش آواز بودی و خوش خوان/ نبودی بهتر از تو در مرغان
سری XpressMusic نوکیا مثل سری walkman سونی توانایی عجیبی در موسیقی داره چه از لحاظ بلندی صدا و چه از لحاظ شفافیت مثال زدنیه
این گوشی نماد سری XpressMusic بود که هنوزم طرفدارای خاص خودشو داره

Nokia 207 Nokia 207

1392/4/13 دوربینش کجاس؟!
الان اگه منو نگاه کنید یه علامت تعجب بزرگ رو سرم هست از این کارای نوکیا

Nokia 207 Nokia 207

1392/4/13 کو گوش شنوا
اگه به حرف مشتریاش گوش میداد که وضعش الان این نبود!

LG T515 Cookie Duo LG T515 Cookie Duo

1392/4/10 من اینطور فکر نمیکنم چون نه سیستم عاملی داره و نه به طبع اون سخت افزار قوی پس گوشی شاخی نیست و این قیمتم شاید براش زیاد باشه

Nokia 105 Nokia 105

1392/4/9 سعید جان اگه راه داشت 100 تا رای مثبت میفرستادم حیف که دست و پای ما بسته:))
دوستان اگه از نوکیا ناامید شدید باید بگم منم مثل شمام
واقعا هرچی شرکت های دیگه توی بازار جولان میدن و میتازن اما نوکیا فقط داره نگاه میکنه و دریغ از یه حرکت مثبت!
نه به تعطیل کردن بخش سیمیبین نه به مدل های ویندوزی نه به طرح های جدید نه به حرکات اخیر مثل حذف امکانات کاربردی و استفاده از قطعات پر ایراد و هزار تا مشکل دیگه که شما بهتر از من میدونید
جایی خوندم قبل از اینکه خیلی از شرکت ها وارد عرصه موبایل بشن نوکیا 30 میلیارد دلار خرج سیستم های مخابراتی و فناوری های بیسیم کرده تا موبایل به شکل امروزیش در بیاد!(قابل توجه دوستان گرامی که این رقم از بودجه سالانه خیلی از کشورها بیشتره!)
اما حالا نوکیا رو ببینید به چه روزی افتاده:
:هواوی به تصاحب نوکیا فکر می‌کند!!
http://www.zoomit.ir/it-news/5754-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7
:نوکیا ۶۵۰ میلیون دلار به مایکروسافت بدهکار است!!
http://bekhanid.com/main/view/73
دلیل استفاده نکردن نوکیا از اندروید هم فقط یه چیز بود و اونم نیاز اندروید به سخت افزار قدرتمند که در گوشی های نوکیا به ندرت پیدا میشه و اگرم میخواست استفاده کنه قیمت گوشی هاش زیاد میشد
اگه بخوام مشکلات این روزای نوکیا رو توصیف کنم باید بگم
انعطاف ناپذیری با شرایط جدید که این شرکت خیلی دیر با شرایط جدید جور میشه شایدم اصلا نمیشه!
کهنه پرستی و اهمیت ندادن به خواست مشتریان(نمونشم بستن بخش سیمیبین پرطرفدار بود که خیلیا رو ناامید کرد)
محافظه کاری شدید که واقعا نمیدونم چرا مدیران این شرکت انقدر ترسو هستن و جرات ذره ای ریسک ندارن
حال نوکیا مثل یه پیرمرده که بازی های جوانیشو کرده و الان کنار وایساده و بازی بچه هایی مثل سامسونگ و ال جی رو نگاه میکنه و یاد جوانی های خودش میفته!
راست گفتن که کودکان در زمان حال زندگی میکنند و جوانان در اینده و پیران در گذشته!
واقعا از نوکیا ناامید شدم:(

Nokia 5630 XpressMusic Nokia 5630 XpressMusic

1392/4/9 گوشی خوبی به نظر میاد ولی انگار تا حالا کسی نداشته!

Nokia 5730 XpressMusic Nokia 5730 XpressMusic

1392/4/9 دوست عزیزمون طوری دقیق و کامل نوشته که جای هیچ حرفی برای گفتن نگذاشته ازش ممنونم
ولی ای کاش نوکیا تولید این تیپ از گوشی هاشو کنار نمیگذاشت چون واقعا پرطرفدار بود و بازار فروش خوبی داشت
این سری نوکیا یعنی XpressMusic مانند سری walkman سونی استعداد عجیبی در اوازخوانی و موسیقی داشت که فکر نمیکنم بر کسی پوشیده باشه!
یاد 5800 افسانه ای و سری XpressMusic بخیر

Nokia N86 8MP Nokia N86 8MP

1392/4/9 کیفیت تصویر و رنگ بندی این مدل واقعا کم نظیره و یادمه اولین بار که دیدم چند ثانیه میخکوب شدم!
بقیه مزایا و معایبشم هم که کم و بیش دوستان اشاره کردن
اما ای کاش صفحه این مدل کمی کوچک تر میبود که کمتر باطری مصرف کنه و تراکم پیکسلش بیشتر باشه
گوشی های یه تکه رو به مدل های تاشو و کشویی ترجیح میدم چون اولا با افتادنش امکان اسیب جدی کمتره و دوما کار باهاش راحت تره و سوما وزنش احتمالا از باشگاه 100 تایی ها کمتر میشه و چهارما امکان خراب شدنش در مرور زمان به دلیل ساختار خاصش کمتره ولی خب هرکسی سلیقه ای داره شاید بعضیا این شکلی دوست دارن!
ای کاش CPU و Ram این مدل مثل C5-5mp میبود
واقعا اگه موارد بالا رو با توجه به سال ساختش میداشت دیگه گوشی تاریخی میشد مثل n95 و واقعا ارزش خرید دست دومم میداشت
شبیه ترین مدلها به این گوشی سری C900 سونی اریکسون هستن

Nokia E52 Nokia E52

1392/4/9 این گوشی اخرین بازمانده از مدل هاییه که نوکیا سالم به بازار فرستاد چون از سال 2009 به بعد کیفیت نوکیا بدجوری افت کرد
واقعا همچین غنیمتی نصیب هرکی نمیشه پس اونایی که دارین قدرشو بدونید چون عمرا دیگه اینجوری مدل هایی نه از طرف نوکیا نه از طرف بقیه شرکت ها تولید نمیشه!

Nokia 105 Nokia 105

1392/4/9 سرطان گوش!؟ اولین باره این نوع سرطان رو میبینم شاید جدیده!
اگه قرار باشه امواج موبایل مضر باشه برای تمام بدن مضره نه فقط گوش که بقول شما سرطان گوش! ایجاد کنه
درضمن پخش صدای بلند یه ایراد مهمه همونطور که اکثر دوستان ازش به عنوان ایراد یاد میکنن
اگر این مورد ایراد نبود بقیه شرکت ها هم خیلی راحت از نوکیا الگو میگرفتن و برای کم شدن هزینه هاشون فقط یه بلندگو روی گوشی میذاشتن که هم صدای مکالمه و هم موسیقی رو بلند پخش کنه

Nokia 301 Nokia 301

1392/4/6 اقای Ben D برای گوشی 206 نوشتن دکمه ولوم صدا نداره
حالا هرچی به عکسای این مدلم نگاه کردم کنترلی ندیدم!!
دیگه مدل های بعدی چی ندارن خدا میدونه

Nokia 206 Nokia 206

1392/4/6 افرین دوست گرامی تا حالا دقت نکرده بودم
یاد W810 سونی اریکسون(سال ساخت 2006) افتادم که برعکس این گوشی وقتی اهنگ پخش میکرد حتی در حالت استند بای هم میشد صدا رو کم و زیاد یا حتی اهنگ رو متوقف کرد
حالا برای تغییر صدا با این مدل باید هربار گوشیو روشن کنید و به قسمت اهنگها برین
با این سرعتی که نوکیا دنده عقب میره اگه جلو میرفت شاید الان همه رو جا گذاشته بود

Nokia 105 Nokia 105

1392/4/2 ممنون دوستان گرامی محمد و فرید
البته خبر تازه ای نیست که گوشی های جدید نوکیا صدا رو برای دیگران به اشتراک میذاره!
اگه ممکنه چند وقت دیگه هم تجربه استفاده از خوبی ها و بدی های این گوشی رو در اختیار بقیه دوستان بذارید ممنون میشیم

Nokia 103 Nokia 103

1392/3/28 درود بر شما کاربر محترم
ممنون بخاطر ارسال نظر حتما دوستان استفاده خواهند کرد
حالا چرا نوکیا این ایرادات رو بطرف نمیکنه سوال خیلی از هوادارانه!

Nokia C5 5MP Nokia C5 5MP

1392/3/24 درود بر شما
قصد خرید یه گوشی C5 5MP دارم و با توجه به اینکه از این مدل اکبند وجود نداره میخواستم در خرید گوشی سالم راهنمایی بفرمایید
اول اینکه چطور گوشی که قبلا اب خورده یا ضربه اساسی دیده رو میشه شناخت؟
سوال بعدی در مورد تعمیر شدن که ایا کد #92702689#* میتونه تعمیری بودن یه گوشی رو نشان بده؟(مخصوصا قسمت اخر این کد) اگه میشه توضیح بفرمایید
ایا در گوشی C5 5MP ایرادات خاصی وجود داره که حین خرید باید به اونا توجه کرد؟
برای خرید گوشی دست دوم به چه مواردی بیشتر توجه کنم؟
ممنون از کاربر محترم حسن ج

Nokia 206 Nokia 206

1392/3/23 اولین بار امروز این نان کوماجی رو توی مغازه دیدم چقدر بزرگ بود!
توی راه که میومدم همش به این فکر بودم که اگه این لنگه دمپایی رو بخرم چطور اونو همراه خودم اینور اونور ببرم بلاخره این اندازه نه توی جیب راحته نه میشه همش توی دست باشه
تقریبا تمام نظرات رو خوندم و کاربرانی که اون اوایل نظر داده بودن ادعا کرده بودن این گوشی رو نخرید چون بعده عید ارزان میشه!خب دیدید نشد؟ با این قیمت دولار"بقول دوست عزیز محمد ب" هرگز ارزانی درکار نیست
این (گوشی نما) با این مشخصاتی که داره روی کاغذ حرفی برای گفتن نداره
اندازه بزرگ و در کل دارای ظاهر جذابی نیست
امکانات و برنامه های محدود با توجه به رابط s40 منسوخ شده
حذفیات نوکیا از جعبه محصولات این شرکت روز به روز بیشتر میشه و از جعبه محصولات کاربران برای جبران کمبودش مایه میزاره...یادمه کارتون n70 خیلی با کلاس بود چندین کاتالوگ رنگی و دفترچه راهنما به چند زبان مختلف با یه کابل حدود 1.5 متری همراه گوشی بود در نهایت کیفیت
بعد از چندی اون امکانات جاشو به یه کارتون کوچک با کاغذ نامرغوب داد و کاتالوگ رو بصورت نرم افزار روی گوشی ریخته بودن!نمیدونم تکلیف کسانی که کامپیوتر ندارن چیه و لابد نوکیا فرض کرده همه دارن و اوناییم که ندارن حتما باید بخرن و این ربطی به نوکیا نداره! فقط یه کابل یه وجبی همراه گوشی بود(یادمه هروقت 6303 رو به سیستم وصل میکردم زبان بسته توی هوا اویزون بود!نه به زمین میرسید نه به بالای کیس سیستم که اینم از دستو دلبازیای نوکیاست!و اما امروز دوستانی واقعا منو سورپریز کردن و میگن این نوبر همراه خودش اصلا کابل نداره!!
صفحه نمایش ناامیدکننده با 65000 هزار رنگ(قطعا دوستانی که از این صفحه تعریف میکنند مدلی مثل 6303 رو ندیدند که فرق دامنه رنگی رو حس کنند)
قیمت که حرفی در مورد ان نیست و در پایان به این جمله اشاره میکنم:
حدود 50 یورو...
موارد 1 تا 40 از مجموع 77 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا