مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : p t
  • تاریخ عضویت : 1391/10/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Samsung Galaxy Win I8552 Samsung Galaxy Win I8552

1392/9/14 باطریش یک روز کامل رو جواب میده و حتی یک روز و نیم . از این نظر مشکلی نداره . کلا سامسونگ شاري خوب نگه میداره . الان همین گوشی گرند که من دارم با اینکه پنج اینچه اما تا دو روز رو هم میره پس خیالت میتونه از بابت وین راحت باشه .
دوربینش خوبه . راستش من تو یکی از نظراتم از دوربینش خیلی تعریف کردم آخه اون زمان هنوز با گوشی گرند که الان دارم آشنا نبودم . دوربین گرند عالیه اما وین متوسط رو به بالاست . نه اینکه فکر کنی بد هستش . اما سعی کنی بیشتر تو نور عکس بگیری خیلی خوب درمیاد اما داخلی تعریف نداره و تار هستش .
جواب سوال سه و چهار رو هم ندارم . اما اگه میخوای بخری ضرر نمیکنی . خدا میدونه کی ارزون بشه . الان هم همین گرند رو با گارانتیش گرفتم . گرون هم بود اما تا بیام صبر کنم یا گوشی از رده خارج شده یا پول من از دستم رفته . من به یک دوست دیگه هم پیشنهاد دادم میتونی نظرم رو بخونی . اگه نظرت رو وین هست اشتباه نمیکنی و راضی میکنه ات اما اگه از من میشنوی یه پول بیشتر روش بزار یک گرند بگیر خاطرت از هربابت راحت . تضمین تضمین که گرند فوق العاده است . حالا انتخاب با خودت.

Samsung Galaxy Win I8552 Samsung Galaxy Win I8552

1392/9/11 ببین میلاد عزیز شما چون یانگ داشتی خرید وین شاید یک مدت کوتاه برات جالب باشه . البته اگه دنبال تنوع باشی . چون یانگ از نظر ظاهری شبیه وین هست . منو ها هم همینطور . فقط وین نسبت به یانگ سر هستش و کارایی بهتری داره . پس اگه از نظر تنوع میخوای گوشی عوض کنی وین رو پیشنهاد نمیدم و بهتره بری تو خط همون سونی و ... اما اگه برای کارایی مهمه وین خیلی خوب میتونه راضی بکنه شما رو . گرچه حالا با سیستم اندروید هر گوشی منوهاش و .. میتونه شبیه هم باشه

Samsung Galaxy Win I8552 Samsung Galaxy Win I8552

1392/9/10 خاموشی و هنگی تو کارش نیست
آنتن دهی هم خوبه و مشکلی نداره . بزار یک توضیح بدم دوست عزیز .
به خاطر بعضی نظرات ناشیانه انقدر از این گوشی بد گفته بودن که چون خودم داشتم خونم به جوش اومد و یک نظر در دفاع از این گوشی دادم . مدتی هم هست برادرم ازم گرفتش و من هم چون فروشگاهی که آشنام هست از این مدل نداشت ترجیح دادم به توصیه خود فروشنده یک سامسونگ اما مدل grand بگیرم . ببن داداش این win هیچ مشکلی نداره و اگر نظرت رو همینه بدون تردید از یک فروشگاه معتبر بخرش. اما اگه پیشنهاد من رو میخوای درسته گرون تره اما grand بگیر چون در مقابل win پادشاهه . از هر نظر که فکر کنی تضمین شده است و تنها ایرادی که میتونم بهش بگیرم اینه که به خاطر مانیتور پنج اینچی مصرف شاريش نصبتا بالاست اما در نظر داشته باش که پنج اینچه و طبیعیه . اما باز هم میگم اگر وین میخوای تو انتخابت اشتباه نمیکنی و مبارکت باشه

Samsung Galaxy Win I8552 Samsung Galaxy Win I8552

1392/9/10 من داشتم و مشکلی از نظر کارت حافظه نداشت

Samsung Galaxy Win I8552 Samsung Galaxy Win I8552

1392/9/2 واقعا کسانی که می گن این گوشی به درد نمیخوره یا ندارن یا به قول گفتنی زورشون میاد یکی دیگه بخره و حالشو ببره . من دارم عالی عالی . هیچ کسی تو خریدش شک نکنه . واقعا آدم تعجب میکنه از بعضی ها . من گوشی هایی مختلفی رو تست زدم . یک زمانی سامسونگ رو گذاشتم کنار و الان بعد سالها و کار با نوکیا و سونی دوباره به سامسونگ برگشتم و بهترین انتخاب رو داشتم . از نظر دوربین هم خیال هر کسی که میخواد بخره راحت باشه که یک دوربین عکاسی در حد 700 تومن همیشه همراهشه

Nokia 206 Nokia 206

1392/2/24 بی بر و برگرد بهترین بهترین گوشی نوکیا در قیمت مناسبه . واقعا دارم می گم . با احترام بهنظر بعضی دوستان که با بی انصافی بعضی ایرادات بیخودی رو این گوشی گذاشتن باید بگم حتما اگر تصمیم دارید این گوشی رو بگیرید تردید نداشته باشید که راضیتون می کنه .

Sony Ericsson Mix Walkman Sony Ericsson Mix Walkman

1391/12/30 ضمنا با این گوشی فیلم هم بلوتوث میشه .

Sony Ericsson Mix Walkman Sony Ericsson Mix Walkman

1391/12/24 سلام من دیروز این گوشی رو خریدم . نظرات دیگر دوستان محترمه اما کلا من بخوام نظرم رو در مورد این گوشی بگم باید بگم عالیه . بسیار خوش دسته . لمسیش عالیه . کیفیت صدا و پخش موزیک هم در سطح خوب . فارسیش هم مشکلی نداره . برای تایپ هم همون طور که دوستمون akbar a گفتند برای من که فارسی رو فعال کردم فارسی مونده . تنها مورد کوچیکی که میتونم بگم شاید بشه ایراد بهش گفت شارژش هست که اگر زیاد باهاش ور برید زود تموم میشه .

LG A290 LG A290

1391/10/13 سلام قبلا هم گفتم من یکی از این گوشی ها دارم در مورد رم نمیدونم چون تست نکردم اما یه چیزی رو که لازمه بگم اینه که اگه هرسه تا سیم کارت رو بگذارید کمی سرعتش پایین میاد . مخصوصا برای من تو مسیج تایپ کردن کمی گیر میده . گفتم که دوستان در جریان باشند . البته اونقدر کند نمی شه که بگیم به درد نمیخوره . بالاخره ساپورت کردن سه تا سیم کارت کم نیست .

LG A290 LG A290

1391/10/5 سلام من تقریبا خیلی گوشی عوض میکنم اما تو این تیپ معمولا گوشی هایی که از برند نوکیا گرفتم خوب نبوده و یا حداقل من ازش راضی نبودم . اما انصافا این گوشی تو کیفیت عالیه . فقط تنها ایرادی که میتونم بگیرم فونتش هست که شبیه گوشی های جی ال ایکسه . مثل نوکیا و سامسونگ نیست . اما کلا گوشی جمع و جوری هست و در حد خودش عالی .
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا