مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohammad a
  • تاریخ عضویت : 1391/9/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

GLX Snowy GLX Snowy

1391/12/4 سلام به همه دوستان من موقعی که میخواستم این گوشی رو بخرم ( چند روز بعد از معرفی ) به کلی سایت سر زدم و نظرات کاربران رو خوندم ، همشون از این گوشی بد میگفتن مثلا میگفتن این گوشی بعد از چند ماه خراب میشه و ... ولی اون گوشی چند روز بود اومده بود به همین دلیل به حرف ها اعتماد نکردم و رفتم خریدمش از نمایندگی تهران . گوشی خوبیه واقعا عالیه تو این دو سه ماه تا حالا ازش هنگ ندیدم تاچش هم عالیه دوربینش هم فقط توی نور روز خوبه تنها بدیش اینه که فلشش خیلی ضعیفه طی بررسی هایی که انجام دادم از گوشیهای xperia neo l - galaxy s و گوشی های در این سطح خیلی بهتره از دوستانی که این گوشی رو ندارن و الکی در موردش صحبت میکنن واقعا ناراحتم و یه سوالی ازشون دارم شرکت سامسونگ ، نوکیا و هواوی و ... گوشیاشون تو کدوم کشور تولید میشه حالا ایران که حد اقل خودش مونتاژ میکنه و به 500 نفر شغل داده ولی گوشی های دیگه مستقیم از چین میاد چون ارزون تر در میاد و اصلا ربتی به کیفیت نداره .
09197766938 هرکی سوال داشت در هر موردی در خدمتیم ( لطفا sms بدین ) .

GLX Snowy GLX Snowy

1391/9/26 یکی از دوستان گفته گوشی بعد از چند ماه خراب میشه - از کجا میدونی برادر من این گوشی ۱ ماه نشده اومده

GLX Snowy GLX Snowy

1391/9/26 همه میگن چون این گوشی ساخته چینه خوب نیست - یه سوال ازشون دارم آیا شرکت های دیگه خودشون گوشی تولید میکنن یا این که به دست چین میدن براشون درست کنه تا ارزون تر در بیاد ؟ ایران هم مثل سامسونگ که داده گوشیهاشو چین ساخته همون کارو کرده الان تمام گوشی های بازار چینیه

GLX Snowy GLX Snowy

1391/9/26 سلام من این گوشی رو دو سه هفته ای هست خریدم از نظر سرعت ، کیفیت تصویر ، باز کردن فیلم های اچ دی ، استفاده از جی پی اس با نقشه آفلاین هیچ مشکلی نداره 3 تا درب باطری هم اضافه روش داره که خیلی قشنگه دوربینش در حد 8 نیست و میشه گفت خوبه ولی فقط تو روز چون تو شب خوب نمیندازه و فلششم ضعیفه تو بنچمارک 1000 تا از اسکای بیشتره . شاید فیلم گزاشتم تو آپارات تا همه حال کنن واقعا گوشی خوبیه نمیدونم چرا دوستان انقدر بد میگن .
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا